Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λάστιχα για Discovery MPI

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό Skipper » 21 Μαρ 2007, 16:11

Να μαστε παλι εδώ. Σπυρο ευχαριστώ για τις πληροφοριες.
Με βλεπω να πηγαινω για 225/75 bf

Παντελή ο Καραφωτιας τη σταματησε τη συνεργασια με την equipe και εχει μονο να προτεινει 2" (που ειναι λεει και το μινιμουμ που υπαρχει) old man h procomp.
η τιμη της δευτερης δε, ειναι αρκετα φτηνοτερη απο τη πρωτη.
Επισης αυτος διατυνεται και επιμενει οτι δεν χρειαζεται ΝΑ ΑΛΛΑΧΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ παρα μονο τα ελατηρια και τα αμορτισερ.
βεβαια το σετ της equipe ερχοταν 3 φορες πανω αλλα ειχε διαφορα λεει μεσα!

Τι γινεται τωρα?

Εγω θελω απλα να αρχισω να φτιαχνω λιγο το αυτοκινητο σε υψος αυστηρα μαξιμουμ στα 5εκ (3-4 εκ ιδανικα)χωρις να μπαινω σε αλλες διαδικασιες..
Skipper
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 17 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: Peiraias

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μαρ 2007, 16:30

Για ελατήρια να μου επιτρέπεις να επιμείνω για τα +1".

Αν τα ελατήρια έχουν και αυξημένη σκληρότητα έναντι των ΣΙΓΟΥΡΑ πεσμένων ελατηρίων που φοράς αυτή τη στιγμή τότε τα +2" θα δημιουργήσουν πρόβλημα.

Για +1.5" δεν μπορώ να σε βοηθήσω καθώς η Scorpion ΔΕΝ διαθέτει τέτοια.
Διαθέτει +1 ή +2 ίντσες και σε διάφορες εκδόσεις όσον αφορά την σκληρότητα.

Ομως δεν θα ήθελα να πειραματισθώ στο κεφάλι σου και για το λόγο αυτό προτείνω ΜΟΝΟ τα +1" και 20% σκληρότερα για να έχουμε όλοι το κεφάλι μας ήσυχο ότι θα μπει κάτι που θα δουλέψει σωστά και χωρίς προβλήματα και κυρίως θα σου σφίξει το αυτοκίνητο χωρίς να το κάνει να κοπανάει ή να έχει κραδασμούς.

Το EVO είναι κάτι που ΑΞΙΖΕΙ να το σκεφθείς αν θέλεις να αυξήσεις σημαντικά τις ικανότητες του οχήματός σου.
Δεν συζητώ για ακραίες λύσεις και ούτε για πράγματα που έχει την τριπλάσια τιμή από ένα σετ ελατηρίων και αμορτισέρ.
Μάλλον τα παιδιά θα κατάλαβαν λάθος και θα νόμισαν ότι τους μιλάς για την ΕΧΤREME ανάρτηση και οχι για την ΕVO που σου είπα.

Η EXTREME δεν είναι πλέον ο'τι καλύτερο για ακραίες και καθαρά αγωνιστικές εφαρμογές και αν θέλεις κάτι τέτοιο υπάρχει άλλο setup που μπορώ να σου προτείνω με ΣΑΦΩΣ καλύτερες διαδρομές και γωνίες και το ίδιο κόστος με πληρέστερο εξοπλισμό (μέχρι και οι κεντρικοί άξονες συμπεριλαμβάνονται). Μιλάμε όμως για κοστολόγια που μάλλον δεν σε ενδιαφέρουν.

Αν έχεις διάθεση να τα πούμε εκτενέστερα μπορείς να με καλέσεις στο τηλέφωνο εκτός και αν θέλουν και άλλοι να ακούσουν ακριβώς τί έχω να σου προτείνω και πόσο θα κοστίσει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Skipper » 21 Μαρ 2007, 16:37

Παντελη όπως καταλαβαίνεις εμενα με ενδιαφερει να μαθω αυτα που εχεις να πεις.
Οποτε η τα γραφεις εδω αν θελουν και αλλοι να ακουσουν η σε περνω τηλ και τα λεμε τηελφωνικος.

Φανταζομαι οτι απλα μπορουμε να δωσουμε ενα διαστημα 1ωρας για να δουμε αν ενδιαφερονται και αλλοι και πραττουμε αναλογως.
Skipper
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 17 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: Peiraias

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μαρ 2007, 17:03

Τώρα που σταμάτησε να βρέχει (ποτίστηκε και ο κήπος !!!!)

Εχουμε και λέμε από λάστιχα διαθέσιμα στον σταύλο.

1. BFG AT 255/75 R 16, φορεμένα στην μία καμήλα, με 30 psi, ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΣ στα 233 εκατοστά. (πέλμα στο 50% περίπου το ύψους του)

2. Μichelin XMS244, 205 R 16, τοποθετημένο σε ζάντα αλλά όχι φορεμένο σε αυτοκίνητο, με 40 psi, ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΣ 233 εκατοστά. (πέλμα σχεδόν καινούργιο)

3. KUMHO Powerguard AT, 205 R 16, φορεμένο στην δεύτερη καμήλα με 30 psi, ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΣ 230 εκατοστά (πέλμα καινούργιο)

4. PARMA PNEUS SERVICE, 205 R 16, (αναγόμωση με μπακλαβά σε σχήμα διαμαντιού και ύψος "τακουνιού" 15 χιλιοστά)τοποθετημένο σε ζάντα αλλά όχι φορεμένο σε αυτοκίνητο, με 40 psi, ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΣ 240 εκατοστά.

Δυστυχώς δεν έχω εύκαιρο ένα 7.0 R 16 για να το μετρήσουμε.

BFG AT σε διάσταση 7.5 R 16 που έχω αυτή τη στιγμή φορεμένα σε ένα D90 με 30 psi και ΕΝΤΕΛΩΣ φαγωμένο πέλμα έχουν ΠΕΡΙΜΕΤΡΟ 247 εκατοστά φορεμένα στο αυτοκίνητο
Η ρεζέρβα του είναι GoodYear Wrangler 7.5 R 16 με 32 psi, 100% καινούργιο πέλμα και 250.5 εκατοστά ΠΕΡΙΜΕΤΡΟ.


((( ΠΡΟΣΟΧΗ, εκ παραδρομής είχα γράψει διάμετρο αντι για το ΣΩΣΤΟ "ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΣ" στις πιό πάνω μετρήσεις στην πρώτη φορά που έγινε η καταχώρηση. Συγγνώμη)))

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μαρ 2007, 18:18

Φίλε skipper γειά και πάλι,

Κάτι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ που ξεχάσαμε νομίζω όλοι μας να αναφέρουμε.

Τα 225/75 Ρ 16 είναι χαμηλότερα σε διάμετρο από τα 205 R 16.

Aρα δεν χρειάζεται να ψηλώσεις το αυτοκίνητο για να τα βάλεις.

επίσης

τα 225/75 R 16 θα σου μικρύνουν και την απόσταση ανάμεσα στο έδαφος και τα διαφορικά σου. Αρα μάλλον δεν είναι και ότι καλύτερο για εκτός δρόμου όπου ουσιαστικά αυτό που θέλεις να κάνεις είναι να αυξήσεις την απόσταση αυτή και όχι μόνο το πόσο απέχει ο προφυλακτήρας σου από το έδαφος. (αν μιλάμε για ουσιαστική βελτίωση και όχι και αισθητική).

Μερικά νούμερα με ΔΙΑΜΕΤΡΟΥΣ (όχι περιμέτρους)

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ με βάση τα νούμερα των ελαστικών οι διάφορες διαστάσεις (και χωρίς να λαμβάνεται υπόψη μάλλον το πέλμα των ελαστικών)

205 R 16 = 73,4 εκατοστά ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (= 230,5 πόντοι περίμετρος)

225/75 R 16 = 74,35 εκατοστά ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (= 233,5 πόντοι περίμετρος)

235/75 R 16 = 75,85 εκατοστά ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (= 238,17 πόντοι περίμετρος)

7.0 R 16 = 76,2 εκατοστά ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (= 239,3 πόντοι περίμετρος)


Αντε όμως που τα Μιchelin XCL/XZL 7.0 R16 που είχα στις καμήλες ήταν σίγουρα (ο fatman μπορεί να επιβεβαιώσει) τουλάχιστον 2 με 3 εκατοστά ψηλότερα σε διάμετρο......

((((((( μετά από επισήμανση του φίλου pskoul τα πιό πάνω νούμερα διορθώθηκαν καθώς είχαν στην αρχή γραφτεί λάθος. Παναγιώτη ευχαριστώ)))

Χαιρετώ
Τελευταία επεξεργασία από pantg και 21 Μαρ 2007, 18:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pskoul » 21 Μαρ 2007, 18:36

Παντελή

Κάποιο λάθος έχεις κάνει, αρχικά αναφέρεις ότι το 225/75-16 είναι μικρότερο από το 205/80-16 σε διάμετρο (το οποίο είναι λάθος), παρακάτω αναφέρεις το 205 με 74,8 cm διάμετρο και το 225 με 76,6 cm διάμετρο.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μαρ 2007, 18:48

pskoul έγραψε:Παντελή

Κάποιο λάθος έχεις κάνει, αρχικά αναφέρεις ότι το 225/75-16 είναι μικρότερο από το 205/80-16 σε διάμετρο (το οποίο είναι λάθος), παρακάτω αναφέρεις το 205 με 74,8 cm διάμετρο και το 225 με 76,6 cm διάμετρο.

Παναγιώτης



Παναγιώτη έχεις απόλυτο δίκαιο.

Μπέρδεψα τις μεταβλητές στο υπολογιστάκι μου και βγήκαν μπαρούφες.

Ευτυχώς που το είδες. Κάτι πήγαινε λάθος όντως.

Τα ξανα"πατάω" και τα βάζω σωστά.

Ευχαριστώ και πάλι για την επισήμανση και την διόρθωση.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μαρ 2007, 18:56

Αμαν,

δεν είναι η ημέρα μου σήμερα !!!!!

πάω να χτυπησω ένα κοντοσούβλι να συνέλθω (όλην την ημέρα μέσα στο σπίτι σήμερα εμπρός στον υπολογιστή)

Χαιρετώ και συγγνώμη για τα λάθη (ουδείς άσφαλτος όπως είπε και η Αντζελα)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Μαρ 2007, 19:32

Εχει βγαλει και η KUMHO mud το KL 71 σε 205χ16.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μαρ 2007, 07:42

vagelis έγραψε:Εχει βγαλει και η KUMHO mud το KL 71 σε 205χ16.


Βαγγέλη καλημέρα,

τα έχει βάλει ο Γιώργος (firelord) από ότι θυμάμαι και του άρεσαν πολύ.

Ασε που όντως είναι και πολύ όμορφο το πέλμα του ελαστικού αυτού.
Και συνήθως ισχύει και για τα λάστιχα αυτό που λέγανε οι παλαιοί πιλότοι για τα αεροπλάνα.
"If it looks good, it flies good" (αν φαίνεται όμορφο, πετάει όμορφα)

Και φυσικά το ότι ο εισαγωγέας των KUMHO είναι και γνωστός και παθιασμένος ιδιοκτήτης Landies.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 22 Μαρ 2007, 08:13

Οντως ειναι πολυ καλλα λαστιχα και αλλοι δυο γνωστοι που τα φορανε ειναι πολυ ευχαριστημενοι.
Εχτες διαβασα οτι η τζενεραλ εχει βγαλει ολ τερεν 255χ55χ18 αλλα στην Ελαδα απ'οτι πληροφορηθηκα δεν εχουν ερθει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Μαρ 2007, 11:04

vagelis έγραψε:Οντως ειναι πολυ καλλα λαστιχα και αλλοι δυο γνωστοι που τα φορανε ειναι πολυ ευχαριστημενοι.
Εχτες διαβασα οτι η τζενεραλ εχει βγαλει ολ τερεν 255χ55χ18 αλλα στην Ελαδα απ'οτι πληροφορηθηκα δεν εχουν ερθει.


εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος

εχει το διπλασιο ασφαλτινο θορυβο απο τα maxxis 753 αλλα σε ανταμοιβει εκτος πολλαπλασια
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 22 Μαρ 2007, 16:25

Πάντως από το BFGoodrich έχουν λιγότερο θόρυβο τα μαχχις(και τα φοράω σε μεγαλύτερη διάσταση αποτι τα γοοδριτς).


χαιρετώ σας
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 22 Μαρ 2007, 21:15

firelord έγραψε:
vagelis έγραψε:Οντως ειναι πολυ καλλα λαστιχα και αλλοι δυο γνωστοι που τα φορανε ειναι πολυ ευχαριστημενοι.
Εχτες διαβασα οτι η τζενεραλ εχει βγαλει ολ τερεν 255χ55χ18 αλλα στην Ελαδα απ'οτι πληροφορηθηκα δεν εχουν ερθει.


εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος

εχει το διπλασιο ασφαλτινο θορυβο απο τα maxxis 753 αλλα σε ανταμοιβει εκτος πολλαπλασια
ΩΩΩΧΧΧΧΧ!!!! Έβγαλε η LR μοντέλο με το όνομα << ΠΥΡΛΟΡΔΟΣ>>
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 16 επισκέπτες

cron