Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Disco TD5 ... να το πάρω;;;;

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Disco TD5 ... να το πάρω;;;;

Δημοσίευσηαπό panmal » 13 Νοέμ 2006, 14:36

Σκέφτομαι να φέρω ένα disco από Γερμανία και γλυκοκοιτάω το TD5 με 139 PS.
Τα βρίσκω σε καλές τιμές € 9.000 – 12.000, μοντέλα 98 – 00 ίσως και 01 με κάτω από 100.000 km.
Θα παρακαλούσα να μη αναλωθούμε καθόλου σε θέματα εκτελωνισμού, νομιμότητα diesel στην Αθήνα κ.λ.π
Η χρήση θα είναι οικογενειακή - εκδομική χωρίς extreme καταστάσεις.
Θα ήθελα τη γνώμη σας για θέματα σκουριάς και αξιοπιστίας γιατί λόγω έλλειψη χρόνου, η απροβλημάτιστη λειτουργία είναι σε πολύ υψηλή προτεραιότητα.
Ευχαριστώ.

Y.Γ. Να σημειώσω ότι προσπάθησα να βγάλω άκρη από τα διάφορα post αυτής της ενότητας αλλά μάλλον μπερδεύτηκα, γιατί σε πολλά σημεία αναφέρεται και το defender και ... π.χ. πιο πάσχει τελικά από σκουριά;;;
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

Disco TD5 ... να το πάρω;;;;

Δημοσίευσηαπό vagelis » 13 Νοέμ 2006, 15:55

Κατ'αρχας δες αν πληρει τις προδιαγραφες Euro 3 η μεταγενεστερες και μετα ψαξου για εισαγωγη,εξ ιδιων μπορω να πω οτι 14 μηνες δεν ειχα κανενα προβλημα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Νοέμ 2006, 19:11

Φίλε panmal γειά,

αν πρόκειται να βγάλεις ελληνικές πινακίδες τότε ξέχασε τα αυτοκίνητα ηλικίας μεγαλύτερης των 5 ετών. Οι δασμοί είναι τόσοι που δεν συμφέρει.

Τα TD5 πρώτης γενιάς (έως το 2001 αλλά φήμες λένε έως και το 2003) έχουν κάποια προβλήματα με την αντλία λαδιού και προγραμματισμού του εγκεφάλου που τα κάνει να υστερούν σε ροπή χαμηλά.

Από πλευράς σκουριάς να είσαι προσεκτικός γιατί τα Land Rovers και σκουριάζουν αλλά και σαπίζουν και ψωριάζουν. Και όταν το αλουμίνιό τους αρχίζει να ψωριάζει επισκευάζεται πολύ δύσκολα (σχεδόν μη αναστρέψιμη κατάσταση). Απο σκουριά πάσχουν όλα τα Land Rovers που έχουν ανακατεμένα τμήματα φύλλων αλουμινίου με σκελετό από λαμαρίνα.
Αρα και τα Discovery 2.

Για την χρήση που το θέλεις θεωρώ ότι θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος.
Από πλευράς αξιοπιστίας τί να σου πω?
Υπάρχουν άνθρωποι που κοιτάζουν το συνεργείο από μακρυά (μόνο λάδια και τακτική συντήρηση) και άλλοι που το μόνο που κοιτάζουν είναι το συνεργείο (συνεχώς εκεί, οι καλύτεροι φίλοι του μάστορα κλπ)
Προτίμησε τα αυτοκίνητα χωρίς το σύστημα με την αεροανάρτηση πίσω και το σύστημα ενεργών αντιστρεπτικών αν θέλεις μεγαλύτερη αξιοπιστία καθώς και τα δύο αυτά συστήματα βγάζουν ζημιές. (Βαγγέλη χτύπησα ξύλο, δάγκωσα την γλώσσα μου και κουνήθηκα από την θέση μου)


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό panmal » 14 Νοέμ 2006, 12:44

pantg έγραψε:Φίλε panmal γειά,

αν πρόκειται να βγάλεις ελληνικές πινακίδες τότε ξέχασε τα αυτοκίνητα ηλικίας μεγαλύτερης των 5 ετών. Οι δασμοί είναι τόσοι που δεν συμφέρει.



Φίλε pantg, δεν σκέφτομαι να το εκτελωνίσω, οπότε “παίζει” και ηλικία μεγαλύτερη των 5 ετών.
Μήπως αυτό αλλάζει κάπως τα δεδομένα :?:
Παλιότερη τεχνολογία και ίσως πιο αξιόπιστη :?:
Από σκουριά όμως όσο πιο πίσω τόσο το χειρότερο φαντάζομαι :roll: :roll:

Ευχαριστώ
Τελευταία επεξεργασία από panmal και 14 Νοέμ 2006, 12:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Νοέμ 2006, 12:55

αν δεν σε ενδιαφερει ο εκτελωνισμος....τοτε πιθανως να ηταν καλυτερο να κοιταξεις προς Discovery 300 Tdi

πολυ λιγοτερα ηλεκτρονικα, πολυ πιο απλο

πολλα περισσοτερα extras και πολυ πιο φθηνα

πολυ πιο φθηνο, σαν αρχικη τιμη αγορας
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό panmal » 14 Νοέμ 2006, 14:06

firelord έγραψε:αν δεν σε ενδιαφερει ο εκτελωνισμος....τοτε πιθανως να ηταν καλυτερο να κοιταξεις προς Discovery 300 Tdi

πολυ λιγοτερα ηλεκτρονικα, πολυ πιο απλο

πολλα περισσοτερα extras και πολυ πιο φθηνα

πολυ πιο φθηνο, σαν αρχικη τιμη αγορας


Απ' ότι έχω διαβάσει εδώ υπάρχει ο 200 και ο 300 Tdi.
Στο mobile.de όμως δεν μπορώ να καταλάβω ποιό είναι ποιό :roll:
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 14 Νοέμ 2006, 14:23

panmal έγραψε:
firelord έγραψε:αν δεν σε ενδιαφερει ο εκτελωνισμος....τοτε πιθανως να ηταν καλυτερο να κοιταξεις προς Discovery 300 Tdi

πολυ λιγοτερα ηλεκτρονικα, πολυ πιο απλο

πολλα περισσοτερα extras και πολυ πιο φθηνα

πολυ πιο φθηνο, σαν αρχικη τιμη αγορας


Απ' ότι έχω διαβάσει εδώ υπάρχει ο 200 και ο 300 Tdi.
Στο mobile.de όμως δεν μπορώ να καταλάβω ποιό είναι ποιό :roll:


Ο td5 βγηκε απο το 98 και μετα πριν και μεχρι το 94 ηταν ο 300 και πιο πριν ο200,δεν υπαρχει δηλαδη περιπτωση μοντελο του 96 να ειναι td5,κτλ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Νοέμ 2006, 14:26

γενικα, ο TD5 μπηκε μονο σε ΔΙΣΚΟ 2

200 Tdi σε 200 Δισκο 1 ( 89-93 )
300 Tdi σε 300 Δισκο 1 ( 94-98 )
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Νοέμ 2006, 15:04

Μικρη διορθωσούλα

Ο 200Tdi είχε χρησιμοποιηθεί από το 1989 έως και το 1994

Ο 300Tdi από το 1995 έως και το 1997

TD5 από το 1998 έως την παρουσίαση του LR3.

Οπως ήδη έγραψε και ο firelord ο καλύτερος συμβιβασμός τιμής, άνεσης, πολυτέλειας είναι τα 300άρια.

Το 200άρι είναι ακόμη πιό απλό στα ηλεκτρικά του, δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ ηλεκτρονικά (εκτός από το ρολόι και το στερεοφωνικό) και είναι πιό σπαρτιάτικο σε εμφάνιση.
Ομως ένα αυτοκίνητο τέτοιας ηλικίας, ιδίως από Γερμανία θα έχει προβλήματα με σκουριές και ψώριασμα.

Αν θέλεις κάνε μου και ένα τηλέφωνο στο 22950 37637 να τα πούμε (έως τις 21.00)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Νοέμ 2006, 18:21

pantg έγραψε:Μικρη διορθωσούλα
, δεν έχει ΚΑΘΟΛΟΥ ηλεκτρονικά (εκτός από το ρολόι και το στερεοφωνικό)
Χαιρετώ
Πρέπει να βγει το ηλεκτρονικό ρολόι και να μπει ένα κουρδιστό ξυπνητήρι με εξωτερικά καμπανάκια, να αφαιρεθεί το mp3 και να μπει στην θέση του συνοδηγού ένα γραμμόφωνο με μανιβέλα ( η να κουρδίζει με έναν ιμάντα από το κεντικό διαφορικό) και το μεγάφωνο-χωνί. Μιλάμε για την απόλυτη φάση Φλινστοουν. :twisted:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Νοέμ 2006, 19:14

ω Παντελη, οντως εχεις δικαιο αναφορικα με τις ημερομηνιες (ευτυχως που δεν παιζουμε Trivial Pursuit - The LR Anorak version hehe)

Ντισκε γελας μπρε?

και ομως πιστεψε με, αν αντι για το μπι ειχες Τδι, δεν θα το αποχωριζοσουνα ΠΟΤΕΣ...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Νοέμ 2006, 19:27

firelord έγραψε:Ντισκε γελας μπρε?
και ομως πιστεψε με, αν αντι για το μπι ειχες Τδι, δεν θα το αποχωριζοσουνα ΠΟΤΕΣ...
Γιώργο ήδη παζαρεύω ένα 300. Είμαι στο ψήσιμο να του δώσω το MPI και να του το πάρω. Υπάρχει ένα κώλυμα όμως, είναι δεξιoτιμoνo.!!!!! Θα χρειαστώ κάμποσα να το αλλάξω σε κανονικό. :(
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Νοέμ 2006, 21:28

εχεις μπι εμ!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Νοέμ 2006, 07:26

Disco γειά,

η μετατροπή του 300αριού από δεξιο- σε αριστεροτίμονο δεν είναι και ιδιαίτερα περίπλοκη.

Στην ουσία τα πράγματα που θα χρειαστείς είναι ένα ταμπλώ, το σύστημα διεύθυνσης και τα φώτα εμπρός. Ολες οι αναμονές υπάρχουν έτοιμες (τρύπες για βίδες, θέσεις στήριξης κλπ)
Καλό θα είναι να έχεις και την βασική καλωδίωση (πλεξούδα) από το αριστεροτίμονο.

Αν το σκέφτεσαι σοβαρά πές μου.
Υπάρχει ένα βασικό ταμπλώ (σε μπεζ) και η καλωδίωση μαζί με την κολώνα του τιμονιού.

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alefantos » 21 Νοέμ 2006, 22:12

pantg έγραψε:Φίλε panmal γειά,

Από πλευράς σκουριάς να είσαι προσεκτικός γιατί τα Land Rovers και σκουριάζουν αλλά και σαπίζουν και ψωριάζουν. Και όταν το αλουμίνιό τους αρχίζει να ψωριάζει επισκευάζεται πολύ δύσκολα (σχεδόν μη αναστρέψιμη κατάσταση). Απο σκουριά πάσχουν όλα τα Land Rovers που έχουν ανακατεμένα τμήματα φύλλων αλουμινίου με σκελετό από λαμαρίνα.
Αρα και τα Discovery 2.

Χαιρετώ


Αμαν, αυτό δεν το είχα δει...Παντελή αυτό το πρόβλημα με το αλουμίνιο με προβλημάτισε. Πόσο συχνά παρουσιάζεται στα Disco? Εντοπίζεται εύκολα ?
Ως αναφορά την σκουρια, το Disco 1 δεν έχει πρόβλημα?
Άβαταρ μέλους
alefantos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2006, 15:32

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες