Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

215-70-16?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

215-70-16?

Δημοσίευσηαπό BLLAND2 » 16 Νοέμ 2006, 20:23

Έβαλα καινούργια λάστιχα στα 40000 χλμ.
Από 215-65-16 Synchrone τα αντικατέστησα με 215-70-16 Synchrone για να πάρω λίγο ύψος.
Άλλαξαν πολλά?

---------------------------------------------------------------------------------

(Από κακή επικοινωνία δεν μπόρεσα να βρω τον παλιό κωδικό και έτσι απέκτησα καινούργιο)
Άβαταρ μέλους
BLLAND2
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 20:12

215-70-16?

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Νοέμ 2006, 21:22

βεβαιως και αλλαξανε

απο 215-65 τωρα εχεις 215-70!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

215-70-16?

Δημοσίευσηαπό Shaka » 16 Νοέμ 2006, 22:35

40.000 χλμ.!!! Χωματάκι δεν πατάμε;;;Ε;; :D :lol:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Νοέμ 2006, 07:44

BBLAND καλημέρα,

Ονομαστικά κερδίζεις 1.075 πόντο στο μάγουλο του ελαστικού σε ύψος (δηλαδή 2.150 εκατοστά σε διάμετρο και 1.075 σε ακτίνα, δηλαδή σε απόσταση του διαφορικού σου απο το χώμα.)

21.5 εκατοστά Χ 5% = 1.075 εκατοστά συν στο μάγουλο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 17 Νοέμ 2006, 11:08

Μάγουλο βερίκοκο, ρί κο κο, ρί κο κο. :band:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό BLLAND2 » 18 Νοέμ 2006, 12:31

Έχασα σε ταχύτητα και κέρδισα σε ύψος?
Μήπως και η κατανάλωση βελτιώθηκε?
Άβαταρ μέλους
BLLAND2
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 20:12

Δημοσίευσηαπό disco » 18 Νοέμ 2006, 13:15

Ύψος κέρδισες σίγουρα. Υποτίθεται ότι κέρδισες σε τελική ταχύτητα, έχασες δύναμη στις χαμηλές στροφές του κινητήρα και στις ανηφόρες, καμια φορα όμως δεν είναι έτσι. Εξαρτάται το όχημα. Το κοντέρ σου και ο χιλιομετρητής θα δείχνει τώρα λιγότερα χιλιόμετρα από πριν. Θεωρητικά είσαι καλύτερος. σε περισσότερα και τα αρνητικά είναι λιγότερα . Όμως μπρός στα καλή τι είναι ο πόνος. :wink:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Νοέμ 2006, 15:00

Φίλε BBLAND θα σε στεναχωρήσω αλλά δεν συμφωνώ με τον Disco.
EIΔΙΚΑ επειδή έχεις Freelander.

To συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήδη έχει τα γνωστά σε όλους μας θέματα με την μετάδοση και τον κινητήρα και προσωπικά πιστεύω ότι οποιαδήποτε αλλαγή στα ελαστικά επιβαρύνει την κατάσταση καθώς οι αυξημένες απαιτήσεις ροπής χαμηλά δημιουργούν προβλήματα ακριβώς εκεί που δεν πρέπει.
Στους χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής του κινητήρα, σε χαμηλές ταχύτητες (άρα και χαμηλά επίπεδα ψύξης από πλευράς κυκλοφορίας αέρα προς το ψυγείο και τον κινητήρα) και επιβαρύνουν και το κορωνοπήνιο υποβάλλοντας την κορώνα και ρουλεμάν κορώνας (στο γκρούπ) και πηνίου σε πρόσθετο φόρτο.

Από πλευράς επιδόσεων και καταναλώσεως η αύξηση της διαμέτρου (ή του ύψους) του ελαστικού μπορει να λειτουργήσει θετικά αλλά ΜΟΝΟ σε περιπτώσεις αυτοκινήτων που έχουν πολύ ροπή.
Σε περιπτώσεις αυτοκινήτων που η εταιρεία έχει ήδη βάλει τη χαμηλότερη σχέση μετάδοσης που υπάρχει διαθέσιμη για το μοντέλο αυτό ο υπογράφων δεν θα έβαζε μεγαλύτερο λάστιχο.

Ας ελπίσουμε ότι λειτουργώ και πάλι σαν Κασσάνδρα και ότι όλα θα πάνε καλά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 27 Νοέμ 2006, 11:09

pantg έγραψε:Από πλευράς επιδόσεων και καταναλώσεως η αύξηση της διαμέτρου (ή του ύψους) του ελαστικού μπορει να λειτουργήσει θετικά αλλά ΜΟΝΟ σε περιπτώσεις αυτοκινήτων που έχουν πολύ ροπή.
Σε περιπτώσεις αυτοκινήτων που η εταιρεία έχει ήδη βάλει τη χαμηλότερη σχέση μετάδοσης που υπάρχει διαθέσιμη για το μοντέλο αυτό ο υπογράφων δεν θα έβαζε μεγαλύτερο λάστιχο.


καλημέρα και καλη εβδομάδα.

Αν κατάλαβα καλά, τα ψηλότερα ελαστικά ωφελούν την κατανάλωση?
Γιατί, μπορείς να το εξηγήσεις αυτό σε παρακαλώ?

thanx
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Νοέμ 2006, 12:34

μαλλον τα στενα εννοει
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vagelis » 27 Νοέμ 2006, 12:46

Απλα με λιγοτερες στροφες στον κινητηρα εχουμε την ιδια ταχυτητα,αυτο βεβαια προυποθετει και αλογα γιατι αν κρεμαει ο κινητηρας λογω μεγαλυτερης διαμετρου ελαστικων εχεις το αντιθετο αποτελεσμα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 27 Νοέμ 2006, 12:49

σωστον

περισσοτερο προϋποτιθεται ροπη, αν μου επιτρεπεται η διορθωση

αλλως θα πρεπει να γινει διορθωση στις κορωνες και τα πηνια

γενικα, η εμμονη στις εργοστασιακα προτεινομενες διαστασεις ειναι καλος συμβουλος

εξαλλου στις στανταρ διαστασεις του δισκο και του φρημπυ βρισκει κανεις πολλα καλα λαστιχα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Νοέμ 2006, 09:34

alp έγραψε:
pantg έγραψε:Από πλευράς επιδόσεων και καταναλώσεως η αύξηση της διαμέτρου (ή του ύψους) του ελαστικού μπορει να λειτουργήσει θετικά αλλά ΜΟΝΟ σε περιπτώσεις αυτοκινήτων που έχουν πολύ ροπή.
Σε περιπτώσεις αυτοκινήτων που η εταιρεία έχει ήδη βάλει τη χαμηλότερη σχέση μετάδοσης που υπάρχει διαθέσιμη για το μοντέλο αυτό ο υπογράφων δεν θα έβαζε μεγαλύτερο λάστιχο.


καλημέρα και καλη εβδομάδα.

Αν κατάλαβα καλά, τα ψηλότερα ελαστικά ωφελούν την κατανάλωση?
Γιατί, μπορείς να το εξηγήσεις αυτό σε παρακαλώ?

thanx


Φίλε alp,

Τα λάστιχα έχουν δύο διαστάσεις που μπορούν να αλλάξουν την κατανάλωση ενός οχήματος.
Το πλάτος και την διάμετρο/περίμετρο/"υψος".

Οσο μεγαλώνεις το πλάτος τόσο αυξάνεις την αντίσταση την κίνηση προς τα εμπρός. Αυτό σου βελτιώνει το φρενάρισμα σε ορισμένες περιπτώσεις (στεγνός δρόμος με καλης ποιότητας ασφαλτοτάπητα) αλλά για τον ίδιο λόγο σου αυξάνει και την κατανάλωση καθώς αυξάνει η αντίσταση λόγω αυξημένη τριβής.

Αν αυξήσεις και την διάμετρο/περίμετρο/"ύψος" αλλά και το πλάτος και ρυθμίσεις την πίεση του ελαστικού έτσι ώστε να αντιστοιχεί στην πίεση των ελαστικών κανονικών διαστάσεων τότε αυξάνεις και την επιφάνεια του "πατήματος" του κάθε ελαστικού στον δρόμο, οπότε αυξάνεις και την αντίσταση λόγω τριβής (λόγω συνολικά αυξημένης επιφανείας και όχι μόνο λόγω αυξημένης μετωπικής επιφάνειας του σημείου επαφής με την άσφαλτο)

Τώρα όσον αφορά την περίμετρο/διάμετρο/'ύψος" όσο αυτό μεγαλώνει τόσο μεγαλώνουν και οι απαιτήσεις προς τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης για ροπή.

Αν λοιπόν ο κινητήρας σου δεν έχει περίσσευμα ροπής τότε θα πρέπει να τον λειτουργείς σε πιό ψηλές στροφές και άρα καις περισσότερο καύσιμο.

-----------------

Η λύση των κορωνοπηνίων (ΚΡΠ)είναι η μία προσέγγιση (και σχετικά ακριβότερη για εξαρτήματα ποιότητας)
Η άλλη και αν μιλάμε για μικρές αυξήσεις "ύψους" είναι η αλλαγή του κεντρικού διαφορικού με άλλο που έχει πιό κοντές σχέσεις μετάδοσης.
Η καλύτερη λύση βέβαια είναι η αλλαγή των ΚΡΠ καθώς έτσι μειώνονται και οι σχέσεις στα αργά (κάτι που δεν γίνεται με την τοποθέτηση άλλου κεντρικού διαφορικού καθώς οι σχέσεις στα αργά παραμένουν ίδιες και το μόνο που αλλάζει κατά κάποιο μικρό ποσοστό είναι οι σχέσεις στα γρήγορα.

Τώρα όσον αφορά τα Freelanders (από τα οποία και ξεκίνησε η θεματική ενότητα) τα πράγματα δεν λύνονται με KΡΠ καθώς το αυτοκίνητο αυτό στην έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.8 έχει ήδη τα πιό κοντά KΡΠ που υπάρχουν για αυτό.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 28 Νοέμ 2006, 09:47

Επισης συμαντικο για την καταναλωση ειναι και το πελμα του ελαστικου,με λαστιχα μαντ εχεις μεγαλη διαφορα εν σχεσει με στρητ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Νοέμ 2006, 10:01

ως επισης και η πιεση των
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες