Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

LR3, ενδιαφερουσες προτασεις απο Matzker!!!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

LR3, ενδιαφερουσες προτασεις απο Matzker!!!

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Νοέμ 2006, 13:32

http://www.matzker.de/

ειδικα η αναβαθμιση στο συστημα αεραναρτησης ειναι συγκλονιστικη!!! :shock:

Εικόνα

Εικόνα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

LR3, ενδιαφερουσες προτασεις απο Matzker!!!

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Νοέμ 2006, 14:05

Πολύ γουστάρω. Κακό λέμε το εργαλείο. Τα ψαλίδια με ψιλοχαλάνε.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Νοέμ 2006, 14:11

εχουν τα καλα τους τα ψαλιδοχερια

απο την αλλη πολυ με εφτιαξε το ΛΡ3 ματζκερ.... :twisted: :twisted: :twisted:

σε προσφατο τεστ σε αγγλικο περιοδικο τα αγγλα πολυ γουσταρανε, θα μεταφερω εντυπωσεις :wink:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Νοέμ 2006, 14:30

Το μονο καλλο που εχουν τα ψαλιδια ειναι πιο ανετη οδηγηση στην ασφαλτο κατα τ'αλλα ειναι λασποφρενα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Νοέμ 2006, 14:39

ναι
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Νοέμ 2006, 16:33

Γιώργο (firelord) τα πράγματα της ΜΑΤΖΚΕR έρχονται στην Ελλάδα κατ' αποκλειστικότητα από την συνεργασία του εξουσιοδοτημένου συνεργείου ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ ΡΟΒΕΡΛΑΝΤ Α.Ε. και του υπογράφοντος.

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για το κιτ της ανάρτησης.

Ειναι ΟΝΤΩΣ εξαιρετικό (έχει ήδη τοποθετηθεί σε τρια αυτοκίνητα) όπως επίσης είναι εξαιρετικού σχεδιασμού και η κρυφή βάση του εργάτη την οποία μάλιστα μετά από Ελληνική πρόταση ο κατασκευαστής της επανασχεδιάζει και πρόκειται σε περίπου 15 ημέρες μάλλον να έρθει και στην Ελλάδα για να τοποθετήσει σε LR3 4.4 (το οποίο είναι και το πρώτο ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ) που θα δεχθεί κρυφό εργάτη (όσο και αν φαίνεται περίεργο κανένας άλλος τρελλός δεν έβαλε κρυφό εργάτη σε βενζινοκίνητο LR3. Xρειάστηκε ένας Ελληνας για να κάνει τον συνδιασμό αυτό και να δει ο κατασκευαστής των βάσεων ότι η βάση για το TDV6 ΔΕΝ μπορούσε να τοποθετηθεί στα βενζινοκίνητα)

Παράλληλα με το κιτ της αυξομείωσης του ύψους της ανάρτησης η MATZKER διαθέτει και κιτ επαναπρογραμματισμού/αύξησης, έως και κατάργησης του κόφτη τελικής ταχύτητας (η κατάρτηση δεν προτείνεται καθώς υπάρχει περιορισμός από τα λάστιχα πλέον) αλλά και κιτ αύξησης της ιπποδύναμης που επίσης κάνει το αυτοκίνητο σαφώς καλύτερο.
Για κιτ ιπποδύναμης όμως υπάρχει και καλύτερη πρόταση από την Γερμανική και έχοντας δει και νοιώσει πώς πάει αυτή η άλλη πρόταση μπορώ να σου πώ ότι όντως κάνει το αυτοκίνητο καλύτερο και από το 4.4

Για το κιτ αύξησης του ύψους της ανάρτησης μπορεί να σου πεί και ο Ιάκωβος που ήταν και ο πρώτος στην Ελλάδα που το έβαλε.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Νοέμ 2006, 16:57

Φωτογραφία Φωτογραφία........... Ιάκωβεεεεεεεεεεεεε
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Νοέμ 2006, 18:04

Αυτο το κιτ το σηκωνει και μπροστα; η μονο πισω; γιατι μονο πισω σηκωνεται και το δικο μου με ενα κουμπι μεσα απο το αυτοκινητο και κατεβαινει μολις περασεις τα 35 χλμ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Νοέμ 2006, 18:09

Τι ωραίο θα ήτανε Βαγγέλη το δικό σου να σηκωνόταν και το εμπρός μέρος άλλο τόσο. Σκέτη τρελα λέμε.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Νοέμ 2006, 18:31

vagelis,

το LR3 με την αεροανάρτηση (γιατί υπάρχει και έκδοση με ελατήρια η οποία ΔΕΝ εισάγεται κανονικά στην Ελλάδα) ανεβάζει και κατεβάζει το αυτοκίνητο εμπρός ΚΑΙ πίσω καθώς έχει αερόσουστες και στα τέσσερα άκρα των αξόνων.

Το κιτ της MATZKER δίνει στον οδηγό την δυνατότητα να ανεβάσει πιό ψηλά αλλά και να κατεβάσει ακόμη χαμηλότερα το αυτοκίνητο από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις ανάλογα με την επιθυμία του με έναν συμπληρωματικό διακόπτη ο οποίος μπαίνει κοντά στο διακόπτη του χειροφρένου (ή και αλλού αλλά εκεί βολεύει περισσότερο καθώς είναι πιό κοντά στον επιλογέα του Terrain Response)

Το πλήρες σετ περιλαμβάνει και διαφορετικά αμορτισέρ τα οποία δίνουν ακόμη περισσότερη διαδρομή (προς τα επάνω αλλά και προς τα κάτω) αλλά ακόμη και με μόνη την ηλεκτρονική επέμβαση η διαφορά είναι ουσιαστική τόσο στην εκτός δρόμου οδήγηση (όπου βολεύει η δυνατότητα να σηκωθεί το αυτοκίνητο) όσο και στην γρήγορη οδήγηση (όπου το χαμήλωμα προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, χαμηλότερα επίπεδα θορύβου, καλύτερη συμπεριφορά και ευστάθεια)

Το Disco 2 σου έχει αεροανάρτηση μόνο πίσω και ο λόγος που είχε τοποθετηθεί από την Land Rover ήταν για να προσφέρει την ίδια γωνία διαφυγής με το Discovery πρώτης γενιάς, καθώς ο μακρύτερος πίσω πρόβολος του Disco 2 είχε κάνει την κατάσταση αρκετά άσχημη για όχημα με πραγματικές δυνατότητες εκτος δρόμου. Ηδη η αχίλλειος πτέρνα (το αδύνατο σημείο δηλαδή) του disco ήταν ο πίσω πρόβολος. Στο Disco 2 χωρίς την δυνατότητα ανύψωσης της πίσω ανάρτησης θα ήταν χάλια.


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Discojac3 » 24 Νοέμ 2006, 18:59

καλησπερα παιδια !!!

ετσι ειναι οπως ακριβως τα λει ο Παντελης.
το συστημα ειναι καταπληκτικο και αξιοπιστο (so far),
το D3, στο offroad mode, εχει clearance 24cm, εαν κολλησεις
το αυτοκινητο σου δινει + 7 cm(σε δυο δοσεις), ο matzker ''ξεγελαει''
το συστημα
και σου δινει + 3 ποντους (σου μενουν ακομα 4 cm σε περιπτωση κολληματος), και με ενα offroad λαστχο, το D3 φτανει
το 29 cm, minimum height απο το εδαφος.

το D3 χαμηλωνει κατα 2 cm μετα τα 160km, αλλα τωρα το καλο με το
matzker ειναι οτι μπορεις και το κανεις οποτε θελεις και κατα 2,5 cm.

ελπιζω να τα πουμε στον ελλικωνα.

p.s: πως και που κατεβαζουν φωτογραφιες ???

χαιρετω
Ιακωβος
Άβαταρ μέλους
Discojac3
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 12:32
Τοποθεσία: Argyroupoli, Athina

Δημοσίευσηαπό Discojac3 » 24 Νοέμ 2006, 19:04

καλησπερα παιδια !!!

ετσι ειναι οπως ακριβως τα λει ο Παντελης.
το συστημα ειναι καταπληκτικο και αξιοπιστο (so far),
το D3, στο offroad mode, εχει clearance 24cm, εαν κολλησεις
το αυτοκινητο σου δινει + 7 cm(σε δυο δοσεις), ο matzker ''ξεγελαει''
το συστημα
και σου δινει + 3 ποντους (σου μενουν ακομα 4 cm σε περιπτωση κολληματος), και με ενα offroad λαστχο, το D3 φτανει
το 29 cm, minimum height απο το εδαφος.

το D3 χαμηλωνει κατα 2 cm μετα τα 160km, αλλα τωρα το καλο με το
matzker ειναι οτι μπορεις και το κανεις οποτε θελεις και κατα 2,5 cm.

ελπιζω να τα πουμε στον ελλικωνα.

p.s: πως και που κατεβαζουν φωτογραφιες ???

χαιρετω
Ιακωβος
Άβαταρ μέλους
Discojac3
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 12:32
Τοποθεσία: Argyroupoli, Athina

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Νοέμ 2006, 19:21

ε το πηρα αποφαση

οταν με το καλο, συντομα ή οχι, ερθει το λουρου3, θα το περασω μια ματζκεριά πρωτα!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Νοέμ 2006, 19:35

Αγρίεψε ο Βολιώτης :badairday:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Νοέμ 2006, 19:51

disco έγραψε:Αγρίεψε ο Βολιώτης :badairday:

Μπα μαλλον ψηλωσανε τα πεζοδρομια στον Βολο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες