Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ARB βιντεακι

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ARB βιντεακι

Δημοσίευσηαπό firelord » 29 Νοέμ 2006, 12:14

SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: ARB βιντεακι

Δημοσίευσηαπό ollram » 29 Νοέμ 2006, 12:38

firelord έγραψε:http://www.arbusa.com/air_locker.wmv

εντζόϋ :wink:


Πάντα μας "ενημερώνεις" και ξετρυπώνεις ενδιαθέροντα "πραματούλια" :twisted:
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Re: ARB βιντεακι

Δημοσίευσηαπό firelord » 29 Νοέμ 2006, 12:52

μεγαλη μου ευχαριστησις !!!

θα συνεχισω να πραττω ομοιως και εις το μελλοουν!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: ARB βιντεακι

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Νοέμ 2006, 15:37

Το εντζόϋασα δεόντως. ΑΑΑΑχχχχ.......το μαγικό κουμπάκι.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: ARB βιντεακι

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Νοέμ 2006, 11:24

ω ναι

οτι και να γινει με το αρουβου ποτε ενισχυμενα ημιαξονια

καλυτερα να τραβηξει το ζορι το ημιαξονιο παρα το διαφορικο

συμβουλη απο αγωνιζομενο μελος του ΣΤΕΜ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: ARB βιντεακι

Δημοσίευσηαπό vagelis » 30 Νοέμ 2006, 13:23

firelord έγραψε:ω ναι

οτι και να γινει με το αρουβου ποτε ενισχυμενα ημιαξονια

καλυτερα να τραβηξει το ζορι το ημιαξονιο παρα το διαφορικο

συμβουλη απο αγωνιζομενο μελος του ΣΤΕΜ


Λαθος ,ενισχυμενα κορωνοπηνεια και ημιαξονια αλιως σε καθε ζορι θα κοβεις και ημιαξονιο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: ARB βιντεακι

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Νοέμ 2006, 14:10

ενδιαφερουσα αποψη

αν δεν εχει ομως κανεις ενισχυμενα κορωνοπηνεια

καλυτερα να φυγει το ημιαξονιο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: ARB βιντεακι

Δημοσίευσηαπό vagelis » 30 Νοέμ 2006, 14:52

Γιωργο συμφωνω ,οταν αγορασα το ΑRB ο εγγλεζος μου ειπε να ψαχτω και για κορωνοπηνια και ημιαξονια,αλωστε αν κανεις μια μετατροπη πρεπει να την κανεις σωστα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Νοέμ 2006, 20:16

Για τον λόγο αυτό και το ΚΑΜ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠ διαφορικού (4 δορυφόροι) και βάση γκρουπ και ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ ημιαξόνια.

Εως και 400 ίπποι μοτέρ ντηζελ σε αγωνιστική δεν έχουν κατορθώσει να τα χαλάσουν.

Ξεκολλήστε πλέον από τα ARB τα πράγματα προχωράνε και εξελίσσονται.

Και μόνο η αμεσότητα της εμπλοκής τους φτάνει.
Αφήνω την αντοχή η οποία δεν έχει καμμία σχέση με τα ARB καθώς η εμπλοκή δεν γίνεται μέσα στο γκρουπ (που ούτως ή άλλως είναι πολύ πιό ενισχυμένο) αλλά επάνω στο κέλυφος του γκρουπ και με κάτι πολύσφηνα που έχουν πολύ μεγαλύτερη διάμετρο από τα ημιαξόνια.
Και για τους άγριους υπάρχουν και ακόμη πιό ενισχυμένα ημιαξόνια.

Οσον αφορά τον ευαίσθητο κρίκο του συστήματος για τον εμπρός άξονα (γιατί εκεί κυρίως εντοπίζεται το πρόβλημα ) υπάρχει σετ που δίνει μικρά κοντά ημιαξονιάκια (όπως δηλαδή ήταν τα πρώτα 90/110) τα οποία έχουν σκαμμένο δοντάκι και σπάνε εκεί. Σε 3 λεπτά (και λιγότερο) αλλάζουν και ξαναβρίσκεσαι στον αγώνα (ή στο δρόμο σου).
Δοκιμάστηκαν με επιτυχία σε αγώνες ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και δούλεψαν τέλεια προφυλάσσοντας το σύστημα μετάδοσης από σοβαρότερη ζημιά.

Για τον πίσω άξονα πολύ απλά ο αδύναμος κρίκος ακούει στο όνομα πολύσφηνο στο άκρο του ημιαξονίου στον τροχό.
Και για όσους θέλουν υπάρχει και αυτό ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ.

Για πληροφορίες στο www.kamdiffs.com


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Νοέμ 2006, 22:29

το ηξερα οτι θα πεις για τα καμ χεχε
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 01 Δεκ 2006, 08:06

Έχει δίκιο ο Παντελής ας ξεκολλήσουμε επιτέλους από τα ARB! Έχω ARB το χρησιμοποιώ 3 χρόνια το έχω δει λυμένο κομμάτια στον πάγκο και σας λέω σιγά τα λάχανα ! Κατασκευασμένο από μαντέμι και με φτηνά γρανάζια, η ιδέα και η υλοποίηση της εμπλοκής πολύ καλή αλλά μέχρι εκεί. Πολλοί ακούνε ARB και νοιώθουν δέος ότι κάτι τρέχει, αλλά νομίζω ότι το δέος προέρχεται αφενός από την υπερβολική τιμή του και αφετέρου από το ράδιο αρβύλα.
Αν ξεκινούσα τώρα την τοποθέτηση πίσω μπλόκε θα έβαζα σίγουρα μπλοκέ του Αμοργιανού του οποίου έχω δει την κατασκευή και έχω πάθει. Το γκρουπ από βιομηχανικό ατσάλι και τα γρανάζια πολύ ανωτέρων προδιαγραφών από το ARB. Έχει δοκιμαστεί σε αγώνες trial και δεν σπάει με τίποτα. Ειδικά τα 2 πρώτα πειραματικά το ζητούμενο ήταν να σπάσουν για να φανούν τα αδύνατα σημεία αλλά αυτό δεν κατορθώθηκε !
Το καλύτερο όμως είναι ότι η τιμή που το δίνει ο Αμοργιανός είναι η ακριβώς η μισή από το ARB! (παρήγγειλα ήδη για μπροστά)
Δεν κάνω διαφήμιση δεν παίρνω ποσοστά τον άνθρωπο τον γνώρισα απο το Internet αλλά όταν βλέπω μια τόσο καλή και Ελληνική προσπάθεια την υποστηρίζω ειδικά όταν βλέπω τις αισχρές (για εμένα) τιμές των "Επώνυμων" μπλοκέ λες και το μπλοκέ αν δεν έχει επώνυμο θα πάθει κατάθλιψη :twisted:.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Δεκ 2006, 08:14

Γιώργο ήταν το μόνο σίγουρο καθώς τα ARB είναι απλώς το παρελθόν και τα ΚΑΜ το παρόν και από ότι φαίνεται και το μέλλον ιδίως η έκδοση με τα δύο συστήματα εμπλοκής (περιορισμένης ολίσθησης με δίσκους τριβής, άρα προοδευτικό ΚΑΙ 100% κατ' επιλογή) στον ίδιο άξονα και στο ίδιο σύστημα.

Μαζί με τα ενισχυμένα ημιαξόνια (+35% από τα εργοστασιακά), τον ενισχυμένο φορέα του γκρουπ και τους τέσσερεις (αντί για 2 στα RaRo Classic και Disco) δορυφόρους μέσα στο γκρουπ είναι πολύ απλά ΚΛΑΣΕΙΣ ανώτερο από πλευράς αντοχής από ότι άλλο υπάρχει και υπήρχε στην αγορά.
Και έχει και τα πρόσθετα πλεονεκτήματα της ΑΜΕΣΗΣ εμπλοκής (δεν χρειάζεται να περιμένεις να "φουσκώσει" το σύστημα), της πολύ πιό απλής λειτουργίας (δεν έχει σωληνάκια υψηλής πίεσης που χαλάνε, ξηλώνονται, τρυπάνε, τρόμπες που κολλάνε και καίγονται) και της δυνατότητας ΑΜΕΣΗΣ επισκευής σε περίπτωση που το μόνο του καλώδιο κοπεί (ένα απλό τετράκλωνο καλώδιο για 12V)

Eίναι πλέον διαθέσιμο με ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΟ καπάκι για όσους δεν συμπαθούν τα συνθετικά υλικά (ΑΒS και KEVLAR) και σε λίγο θα υπάρχει και κάλυμα τύπου γλύστρας (κατασκευής της QT)

Kαι η τιμή του (στην απλή 100% κατ' επιλογή έκδοση με ενισχυμένα ημιαξόνια, φορέα γκρουπ και τέσσερεις δορυφόρους στο γκρουπ) είναι αντίστοιχη του ARB. Aν και με 400 ευρώ ακόμη το κάνεις και περιορισμένης ολίσθησης.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό blackchris » 01 Δεκ 2006, 08:18

Παντελή πόσο κοστίζει έαν πίσω KAM για Vitara με την τοποθέτηση ?
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό vagelis » 01 Δεκ 2006, 08:20

Δεν ξερω τι λετε εσεις αλλα εγω δεκα χρονια με ARB και ενισχυμενα τα παρελκομενα δεν εχω κανενα προβλημα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Δεκ 2006, 09:08

Βαγγέλη καλημέρα και καλό μήνα,

μην ξεχνάς όμως ότι πριν βάλεις τα ARB όλο και κάποιο ημιαξόνιο θα έσπασες, κάποιο διαφορικό θα σου έμεινε.
Ετσι μάθαμε εμείς οι παλαιότεροι και τώρα ξέρουμε και πώς να φερθούμε και να μην τα σπάμε.

Οταν όμως έχουμε να κάνουμε με ακραίες καταστάσεις και απαιτήσεις (και αυτά έχουν γίνει της μόδας τώρα τελευταία) αλλά και με οδηγούς που δεν έχουν πείρα σε χρόνο και καταστάσεις τότε τα πράγματα αρχίζουν και μπλέκουν.

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες