Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΥΒΕΙ ???

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιαν 2007, 14:03

ορθον, εξαλλου τοσες γριππες ερχονται απο την απω ανατολη

πρεπει να προσεχουμε
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Ιαν 2007, 14:06

’Aσε το με τα αίματα, για να τρομάζουν και τα υπόλοιπα έντομα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 11 Ιαν 2007, 14:26

Βζζζζζζζζζζζζζζζζζ..................
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Ιαν 2007, 14:33

Εικόνα
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Ιαν 2007, 14:46

Εικόνα
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 11 Ιαν 2007, 14:49

Είναι ξεκάθαρο πως πρόκειται περί ευρωπαϊκής μυγός, θα έλεγα μάλιστα βορειοδυτικής (U.K. μεριά) προελεύσεως... :D :D :D
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιαν 2007, 15:01

ατσα εντομολογος η μυξ!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 11 Ιαν 2007, 18:51

pantg έγραψε:Νίκο το πρόβλημα αρχίζει όταν η ανάρτηση ψηλώσει από 5 σχεδόν πόντους και επάνω.

Το ύψος του ελατηρίου δεν είναι ο μόνος παράγοντας.
Εξίσου σημαντικό ρόλο με το ύψος παίζει και η σκληρότητα.
Αυτή μετριέται σε λίμπρες ανά ίντσα. Οσο αυξάνεται ο αριθμός αυτός τόσο πιό σκληρό γίνεται το ελατήριο και τόσο πιο δύσκολο είναι να το πιέσεις ή πιό μεγάλο βάρος χρειάζεται για να αρχίσει να κατεβαίνει όταν δέχεται το βάρος του οχήματος.

Ενα ελατήριο λοιπόν που δίνει αύξηση ύψους +1 ίντσα αλλά θέλει 50% περισσότερο βάρος για να κατέβει μία ίντσα είναι φυσικό να δώσει τελικά ύψος μεγαλύτερο από την μία ονομαστική ίντσα όταν τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο.

Ελατήρια για Mpi ίσως να βρείς στην Ιταλική αγορά. Εκεί, στην Πορτογαλία, στην Ελλάδα και στην Μαλαισία ήταν που πουλήθηκε κυρίως το Mpi όπως και στην Αγγλία σαν επαγγελματικό και σαν εταιρικής χρήσης αυτοκίνητο όταν είχαν κάποια φορολογικά κίνητρα για τέτοια αυτοκίνητα έως και 2000 κυβικά περί τα μέσα της δεκαετίας του 1990.

Στην Αγγλία υπάρχει μία εταιρεία που δίνει εμπρός ελατήρια για τα Μpi αλλά δεν θέλω να την αναφέρω εδώ καθως συνεργάζομαι μαζί της.

Χαιρετώ
Παντελής



Επίσης θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η αυξηση της σκληρότητας των ελατηρίων "μικραίνει" την διαδρομή της ανάρτησης (αρθρωση), αρχίζουν να μην πατάνε πιο ευκολα οι τροχοί κλπ.

Τουλάχιστον για τη χρήση που κάνων εγώ, αυτό δε θέλω να μου συμβεί.

Αν το ψήλωνα ποτέ θα εψαχνα για λύση με μακρύτερα αλλά ιδιας σκληρότητας ελατηρία (αν υπαρχει κατι τετοιο).

Επίσης να πούμε ότι υπάρχουν και μαθηματικοί τυποι που ανάλογα με το βάρος του αυτοκινήτου αν αξονα , την σκληρότητα των υπαρχόντων ελατηρίων και την επιθυμητή αυξηση του υψους , μπορούν να υπολογισουν με σχετική ακριβεια τα lbs/inch (σκληρότητα) των νέων ελατηρίων.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 11 Ιαν 2007, 18:53

Δηλαδή ο Μαυροχρηστος με την Equipe , δεν θα είναι νομιμος ?????

Αρε ρε Γιωργάκι, δεν θα σε καρφώνω πλεόν στο φορουμ αλλά και στην Τροχαία.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιαν 2007, 20:04

σωστε τον μαυροκιτσο μαυροκιτσο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Ιαν 2007, 20:18

Όταν όμως φαρδαίνεις τους άξονες (με προσθήκες στης ζάντες), ο μοχλός πιέσεις αυξάνεται, με αποτέλεσμα να μαλακώνει το σκληρότερο ελατήριο(σε αυτήν την περίπτωση δεν μας χαλάει καθόλου αυτό) !

Και μην μου πείτε ότι δεν το έχετε φαρδύνει(τρελοκόριτσα)!

Βάλε τώρα ότι, όλοι όσοι μακραίνουν και φαρδαίνουν, οδηγούν και πιο ζβελτα, λόγο μηχανικής οδήγησης(και έτσι η ανάρτηση τα πίνει όλα)....

Τώρα......αν βάλεις και ποσα μαραφέτια κουβαλάμε , όλοι εμείς, που πάμε στο πουθενά με βάρκα την ελπίδα.... και μάλιστα με (L.R.), πάρε και κατάλαβε τι μελι γενέσθαι.

Για να μην πω, ότι ερχόμαστε ισα νερά ισα βάρκα

Μια η άλλη.

Ισοφαρίζουμε κάπως?

Δεν λέω να βάλεις και το υπέρβαρο του L.R. χειριστη (εκεί πάμε και μια ίντσα κάτω από το λιμιτ), αλλουνού μελανοφόρου ευ'αγγέλιο!

Εν τελει, μήπως είναι σουμιές το εργαλείο με κάνα-δυο ίντσες πανωσήκωμα? :D

Φιλάκια.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιαν 2007, 20:39

ευχαριστω, δεν εχω διαθεση να αλλαζω ρουλιμανι τροχου καθε λιγο και λιγακι
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Ιαν 2007, 20:52

Παρα-μύθος είναι Γιώργο μου, ότι η προσθήκες τρώνε τα τον άντρα της Ρούλας (ΡουλαΜαν)....

Βαγγέληηη.......Εξήγησε στο Παλικάρι.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 12 Ιαν 2007, 08:26

Ετσι ακριβως,προβλημα υπαρχει μονο θεωριτηκα,εχω 10 χρονια αποστατες και ρουλεμαν 154000 χλμ δηλαδη ποτε θα αλαξω και τι θα φταιει οι αποστατες η τα χιλιομετρα;
Πιστευω οτι ισως να υπαρχει μεγαλυτερη φθορα αν εχεις ψαλιδια .
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Ιαν 2007, 09:56

ρε μπας και η ρουκετα στην αμεριγκανικη πρεσβεια ηταν κανας κυλινδρας που εφυγε με φορα απο το βρασταρα του μαυροκιτσου????
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες

cron