Όταν όμως φαρδαίνεις τους άξονες (με προσθήκες στης ζάντες), ο μοχλός πιέσεις αυξάνεται, με αποτέλεσμα να μαλακώνει το σκληρότερο ελατήριο(σε αυτήν την περίπτωση δεν μας χαλάει καθόλου αυτό) !
Και μην μου πείτε ότι δεν το έχετε φαρδύνει(τρελοκόριτσα)!
Βάλε τώρα ότι, όλοι όσοι μακραίνουν και φαρδαίνουν, οδηγούν και πιο ζβελτα, λόγο μηχανικής οδήγησης(και έτσι η ανάρτηση τα πίνει όλα)....
Τώρα......αν βάλεις και ποσα μαραφέτια κουβαλάμε , όλοι εμείς, που πάμε στο πουθενά με βάρκα την ελπίδα.... και μάλιστα με (L.R.), πάρε και κατάλαβε τι μελι γενέσθαι.
Για να μην πω, ότι ερχόμαστε ισα νερά ισα βάρκα
Μια η άλλη.
Ισοφαρίζουμε κάπως?
Δεν λέω να βάλεις και το υπέρβαρο του L.R. χειριστη (εκεί πάμε και μια ίντσα κάτω από το λιμιτ), αλλουνού μελανοφόρου ευ'αγγέλιο!
Εν τελει, μήπως είναι σουμιές το εργαλείο με κάνα-δυο ίντσες πανωσήκωμα?
Φιλάκια.