Αγαπητές μου κυρίες (για να σας πειράξουμε και λίγο)
οι ερπύστριες αυτές μπαίνουν σε ΟΛΑ τα οχήματα (ακόμη και σε γουρούνες, όχι αυτές του φούρνου ή της σούβλας που αγαπώ να μασουλώ, τις άλλες)
πληροφορίες στο
www.mattracks.com αν θυμάμαι καλά. Τα έχουμε ξαναγράψει και στο παρελθόν. Αν δεν είναι σωστό και κάποιος ενδιαφέρεται να το ψάξω και το δίνω και σωστό (αν δεν είναι αυτό)
Τώρα για το άλλο θέμα να θυμήσω το γνωστό "ποτέ μην λές ποτέ".
Για σκεφθείτε λίγο.....
Οσες φορές έχετε πει "εγώ αυτό δεν θα το κάνω ΠΟΤΕ' " τελικά αναγκαστήκατε ή έτυχε να το κάνετε? Τις πιό πολλές φορές θα δείτε πως ναι.
Για αυτό λοιπόν, πέραν των γνωστών, και σε όλους μας αρεστών, πειραγμάτων τελικά όσοι έχουμε φανεί απόλυτοι έρχεται ο χρόνος που βάζουμε νερό στο κρασί μας ή υποχωρούμε.
Αν λοιπόν ο "αμερικάνος" ή ο "Καζακστανός" βγάλει κάτι καλό, σωστό, όμορφο, φθηνό και αξιόπιστο γιατί να μην το προτιμήσουμε?
Και αν ο Αγγλος τα κάνει ακόμη πιό μαντάρα (πολλές φορές έχει φτάσει πολύ κοντά και μερικές φορές το έχει ξεπεράσει σε δύο μοντέλα) θα τον ξαναπροτιμήσουμε? ΟΧΙ βέβαια. Για αυτό και έβαλε το κεφάλι κάτω, βοήθησε και η βαθιά τσέπη της Ford και βγήκαν από ότι φαίνεται και πάλι αυτοκίνητα που ίσως να αξίζουν και ίσως να μπορούν να πουληθούν και σε δεύτερο και τρίτο χέρι.
Και φυσικά μην ξεχνάμε ότι το απόλυτο μεταχειρισμένο offroad αυτοκίνητο από πλευράς συνδυασμού χώρων, άνεσης, περιθωρίων βελτιωσης, ικανοτήτων εκτός δρόμου σε εργοστασιακή κατάσταση, τιμής αγοράς και διαθεσιμότητας ανταλλακτικών συνεχίζει να είναι το Discovery.
Για αυτό και τόσοι από εσάς το έχετε προτιμήσει τα τελευταία δύο με τρία χρόνια.
Σκεφτόμενοι λογικά ως ένα σημείο και παρασυρμένοι από την "αίγλη" (προσοχή στα ομοιοματικά) του ονόματος του κατασκευαστή του.
Χαιρετώ