Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αξιοπιστια Land rover vs ...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό fatman » 10 Ιαν 2007, 09:13

Αξιοπιστια... Κατι πολυ σπανιο και υποκειμενικο ταυτοχρονα, γιατι
καποιος θεωρει αναξιοπιστο ενα αμαξι που μενει πχ απο ρελε καλοριφερ ή
καθαριστηρων (παμφθηνη επισκευη,σκατοεκνευριστηκη βλαβη), ενω αλλοι αν δεν μεινουν απο μοτερ και σαζμαν,θεωρουν το αμαξι τους τερας
αξιοπιστιας!
Μεχρι στιγμης εχουν περασει απο τα χερια μου 11 οχηματα διαφορων τυπων.
Στο αμεσο οικογενειακο περιβαλον, εχουμε αλλαξει-αγορασει τουλαχιστον 10τετρακινητα τα τελευταια 15 χρονια.
Τι εχω δει?
Για παραδειγμα το ενα Vitara wagon του 93(γνησιο γιαπωνεζικο) τερας
αξιοπιστιας και στις κωλοσυνθηκες πολης και εξω ΑΛΛΑ μετα τις 150.000
χλμ παρτο πετα το,Εβγαλε καπακι(ρωγμη),μπλοκ λιγο αργοτερα(τρυπα κατω απο την πολλαπλη εισαγωγης),που μεχρι να εντοπιστει ειχαν αλλαχτει
ψυγειο-τρομπες νερου,αισθητηρες κλπ.. Και μηλαμε για ακριβες βλαβες για την εποχη(γυρω στο 94-95).
Σε αυτο και στο ετερο Vitara του 92 που ειχαμε σπασμενες πολλαπλες
εξαγωγης,πληρωνες και αισθητηρα λαμδα,γιατι δεν ξεβιδωνε ο γ@μημενος.
Κατι ρουλεμαν στο βοηθητικο και στο σαζμαν.
Μετα αγοραστηκε ενα 2ltr V6 wagon.
Και αυτο τελειο για παρα πολλα χλμ, αλλα στις 120.000χλμ,οταν το εβαζες
εμπρος, χτυπαγαν οι καδενες χρονισμου(οπως αποφανθει ο μαστορας).Κανουμε ενα προυπολογισμο για οταν ερθει η ωρα - ΠΟΣΟΟΟΟ??? - αντε γεια επωληθη!
Ενα samurai μακρυ γιαπωνεζικο επαγγελματικο που ειχαμε,δεν ειχαμε κανα ιδαιτερο προβλημα,αλλα μετα απο χρονια που πηραμε ενα ισπανικο.. κλαυτα.
Οταν εσβηνε δεν ξαναπερνε (κατι με τον εγκεφαλο), το διχαλο(αν ειναι
δυνατον) του συμπλεκτη που κοπηκε, το ψυγειο που ξεκολλησε και δεν
φτιαχνοταν(κλασσικο),μεχρι και οι μεντεσεδες στις πορτες(καμια σχεση με
το γιαπωνεζικο) ειχαν φθαρει(ουτε ταξι να ηταν).
Ολα αυτα χωρις μετατροπες και σκληρη χρηση,γιατι οταν ηρθαν και
αυτα,ηρθαν και τα αλλα(που παντα πρεπει να περιμενει καποιος οταν
αρχιζει τις μετατροπες!).
Επομενο κεφαλαιο και πιο οδυνηρο - Lada Niva 96 αγορασμενο με πολυ
ιδρωτα 3,4 εκ δραχμες(με δωρεαν a/c αν το πληρωνες - ευτυχως το πηρα
χωρις!)
Στα 800χλμ σκορτσαρισμα ο συμπλεκτης (κλασσικα φταιει ο οδηγος συμφωνα με το συνεργειο).
Στα 1500 αλλαζεται με δικα μου εξοδα-αφου πρωτα στα 1200χλμ που ειχα
ξαναπαει στα κεντρικα, ειχανε χρεωσει αλλαγη συμπλεκτη στην εγγυηση του αυτοκινητου(και καλα ηταν απατεωνας ο τοτε αρχι(δι)μηχανικος).
Κατι παρανοικοι θερμοστατες,κατι μπροστινες δαγκανες, δεν μιλαμε για την ανεκδιηγητη ακριβεια των οργανων(κατι σαν κοντερ Moto Guzzi που ειπε και ο φιλος disco).
Στις 7000 χλμ ανοιγμα βοηθητικου για ρουλεμαν(ο μυθος για τα ρωσικα
ρουλεμαν..αφου ολη η εφαρμογη ηταν για τα μπαζα).
Στις 18000χλμ και αφου ειχαν επισκευαστει οσα ειχαν ντοπιστει,πουληθηκε
με χιλια ζορια(ο επομενος θα εχει να λεει ποσο αξιοπιστα ειναι τα Niva..)
Καποια φεγγαρια(μοναδα μετρσησης και αυτη..),αγοραστηκε ενα μεταχειρο
Niva(νεοτερο μοντελο-λες και δεν τα ξεραμε απο το παλιο..)
Ειχε και αυτο το κατασκευασμα που το ελεγαν a/c(τρομαρα του-μας),απο
αυτο που σου καταργουσε το καλοριφερ το χειμωνα,για να στο προσφερει
απλοχερα το καλοκαιρι!
Απο αυτα τα Niva που ειχε ολο εξαρτηματα που δεν τα ξαναεβρισκες - λες
και ειχε κατασκευαστει μετα απο διαγωνισμο του δημοσιου, αλλο ψυγειο το
ενα ,αλλο αλτενειτορ το αλλο,αλλου τις αναθυμιασεις το ενα πουθενα! το
αλλο κλπ
Μια δουλευε - δυο δεν δουλευε(σωστα και ανθρωπινα) αυτο το αμαξι,καθε
βδομαδα ηθελε το κατιτις του, σαν να εδινα στους γιους μου χαρτζηλικι!!
Αν καινουργιο ειναι 3 φορες μπουRδελο,μεταχειρο (πανω απο 35-40000χλμ)
10 φορες! ειδικα αν μεσολαβησε ιδιοκτητης ζαμαν φου!
Περασαμε στα κορεατικα,ειναι σχετικα καινουργια ακομα,65000χλμ το
Sorento 2.4(το οποιο ειχε αγοραστει 36000 ευρω και μετα ριξανε την τιμη
οι ξεφτιλες) και ενα Santa Fe με 55000χλμ στο ρολοι τωρα.
Το πρωτο,μετα το στρωσιμο απεκτησε τζογο-θορυβο στην μεταδοση,αφηνες
γκαζι και εκανε πιο πολυ θορυβο απο το Disco με τις 150000χλμ.
Κατι βαλανε κατι αλλαξανε,ψιλοεστρωσε αλλα οποτε το οδηγαω το ακουω και μου τη σπαει(επειδη δεν ειναι Disco - ειπαμε ολα ειναι υποκειμενικα).
Κατι μπουρδες εκανε με τον ανεμιστηρα του κλιματισμου(εκανε απεργια
εκεινη την μερα φαινεται),δεν βλεπαμε τιποτα απο τη θολουρα στα τζαμια!
Τσεκαρω ασφαλειες,ρελε τιποτα,βγαζω πολυμετρο το κυκλωμα δουλευε
τζαμι,πολυ ρευμα για την γρηγορη σκαλα,λιγο για την αργη,αλλα
ανεμιστηρας γιοκ.Απο τα νευρα μου τρωει μπουνιδι στην κατω μερια του
μοτερ και ΩΩΩ!!! λειτουργει - θα εχει περασει και 1.5 χρονος.
Θελω να πω οτι ο αμοιρος ο μπαρμπας μου που δεν ξερει που πεφτει αυτο το μοτερ,τι θα θεωρησει - ειναι αξιοπιστο ή οχι?
Σε σχεση με τα Land Rover τωρα?(για να μην στειλει ο Superspy το post
μου σε αλλη ενοτητα).
Το δικο μου 14χρονο Disco για παραδειγμα (τα τελευταια 6 υπο την κατοχη μου),απεδειχθει πολυ πιο αξιοπιστο απο οτι περιμενα,γιατι πρεπει να εισαι και λιγο συνηδειτοποιημενος οταν μπλεκεις με Land rover - παλια
και καινουργια.
Εχω μεινει με ανοιχτα παραθυρα πριν χρονια,στην βραδυνη βολτα της
Τετρακινησης στην πεντελη,το δαγκωσα αλλα αποζημιωθηκα με την φασολαδα που κερναγε ο Γιαννης(Αθανασιου) στο Λασδα τα ξημερωματα.
Τελικα ηταν ενας ρελες στα ποδια του συνοδηγου,μηδαμινο κοστος
αντικαταστασης(μοντ 93 ειπαμε-απλη κατασκευη).
Παρομοια περιπετεια,δεν δουλευε το A/c 15 Αυγουστο πηγαινοντας απο
Καρδιτσα-Λαρισα-Συκουριο-Οσσα(Κυσσαβος)-Κοκκινο νερο-Στομιο κλπ,με τον 7 μηνων γιο μου στο πισω καθισμα.Τελικα πιο πολυ ειχα ενοχληθει εγω απο την ζεστη τοτε!
Παλι ενας ρελες ευτελους αξιας ειχε κανει την δουλεια - εκτοτε
αγορασθηκε workshop manual και ανταλ/κοι ρελεδες και ησυχασα?
Το πιο σοβαρο? που θυμαμαι ηταν κατι σβησιματα στο ρελαντι,που κλασσικα δεν παρουσιαζοντουσαν παντα και ειδικα μπροστα στο μαστορα, τελικα ηταν μια ψυχρη κολληση στις επαφες του steper motor στο airflow meter που κινει την πεταλουδα του γκαζιου,για τη διατηρηση του ρελαντι(πολυ πιο απλο απο οτι ακουγεται!!).
Κατι τσιμουχο-φλαντζο-φιλτρο-αναλωσιμο-καταστασεις δεν τα εντασω στο
θεμα αξιοπιστιας, οπως επισης παρενεργειες μετατροπων(και αυτες
ελαχιστες)
Ενταξει του φερομαι πιο καλα,δεν το χρησιμοποιω να παω στο
περιπτερο,γλυτωνει το "αγγουρι-κινηση μεσα στην πολη-5 χλμ σε 1.5 ωρα", αλλα πιο πολυ λογω μεγεθους και ευελιξιας-παρκιν.
Το θεωρω αξιοπιστο λοιπον,ναι του δινω ελαφρυντικα γιατι με φτιαχνει
οταν το οδηγαω (ισως να ωριμασα κιολας!).
Παλιοτερα καιγοταν μια λαμπα και τα επαιρνα, παντως ειναι το μοναδικο
οχημα που το εχω κρατησει τοσα χρονια (στο ιδιο διαστημα εχουμε αλλαξει
3 της συζυγου και αυτα γιατι μου την σπαγαν ολα! - ηταν αναξιοπιστα και
καλα..)
Κουραστηκα - συνεχιζεται αργοτερα...
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό disco » 10 Ιαν 2007, 10:55

Δεν το ήξερα ότι τα Лада είναι τόσο ρημάδια!
Εξεπλάγην.

Τώρα που είπες για καλοριφέρ, εδώ και μερικές μέρες μου δουλεύει μονο η 3 σκάλα , η 1 και 2 μερικές φορες μουλαρώνουν, λες να είναι ο διακόπτης?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό Shaka » 10 Ιαν 2007, 12:36

disco έγραψε:Δεν το ήξερα ότι τα Лада είναι τόσο ρημάδια!
Εξεπλάγην.

Τώρα που είπες για καλοριφέρ, εδώ και μερικές μέρες μου δουλεύει μονο η 3 σκάλα , η 1 και 2 μερικές φορες μουλαρώνουν, λες να είναι ο διακόπτης?


Σύμπτωση! Το ίδιο έχει πάθει και το δικό μου εδώ και μία βδομάδα!
Κάποιος μου είπε ότι θέλει αντικατάσταση μία αντίσταση που έχουν....
Κανείς καμμία ιδέα?
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Re: Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό disco » 10 Ιαν 2007, 12:40

Τι στο Διάολο, επιδημία τα πιάνει;
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό fatman » 10 Ιαν 2007, 13:23

Γεια σου disco.
Συμφωνα με το ηλεκτρικο διαγραμμα για το δικο μας μονετλο,εχουμε τα εξης.
Οταν γυρνας τον διακοπτη του ανεμιστηρα του καλοριφερ,
στην πρωτη σκαλα δινει εντολη στο lowspeed relay,
στην δευτερη σκαλα δινει εντολη στο medium speed relay,
στην τριτη σκαλα δινει ρευμα απευθειας στο μοτερ.
Τα ρελε αυτα βρισκονται στα ποδια του συνοδηγου,στο δεξι μερος,για να βγαλεις το καλλυμα,τραβας λιγο την τσιμουχα που
σφραγιζει την πορτα στο κλεισιμο και το αφαιρεις προσεκτικα.
Εκει πρεπει να εχει 2 σειρες ρελε,αυτοι που σε ενδιαφερουν ειναι αυτοι που εχουν τα εξης χρωματα καλωδια:
Low speed relay:
Ασπρο-μαυρο(επαφη37),κιτρινο-κοκκινο(επαφη85) και κοκκινο-μπλε(87a),ασπρο-μαυρο(87) και μια γειωση(86).
Medium speed relay:
Πορτοκαλι-μαυρο(30),κιτρινο-κοκκινο(85) και πορτοκαλι-μαυρο(87a και 87),μια γειωση.
Τσεκαρισε πρωτα αυτα,δεν εχω scanner να σου εστελνα το σχεδιαγραμμα, καποια στιγμη θα βγαλω φωτοτυπιες και οποιος θελει κατι μου το λεει.
Υγ. Shaka αν θελει τελικα αλλαγη η αντισταση,πρεπει να λυθει το καλοριφερ απο οτι ξερω, δεν το εδωσες το δικο σου τελικα?
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό disco » 10 Ιαν 2007, 15:06

Μερσι , μερσι μποκου Μεσιε Αντρε.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό Shaka » 10 Ιαν 2007, 17:29

fatman έγραψε:........
Υγ. Shaka αν θελει τελικα αλλαγη η αντισταση,πρεπει να λυθει το καλοριφερ απο οτι ξερω, δεν το εδωσες το δικο σου τελικα?


Όχι! ..... βολευόμαστε και με την 3η σκάλα! Για μένα η αξιοπιστία των αυτοκινήτων βασίζεται στην εφευρετικότητα και την ικανότητα επισκευής τους από εμάς τους ίδιους. Άλλωστε αυτή είναι και η χάρη του. Του μιλάς, το λύνεις, το σκουπίζεις, απολαμβάνεις το έργο σου πίνοντας καφέ.... τα γνωστά τώρα, καταλαβαίνεις τι εννοώ... :D

Όταν βρω χρόνο λοιπόν θα το λύσω. Πρώτα όμως θα δοκιμάσω τους ρελέδες που λες, μήπως είναι αυτοί. Thanks anyway.
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Re: Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιαν 2007, 10:41

την αξιοπιστια του οχηματος (συνηθως) την κανει ο χρηστης

το πιο ασχημο και σπαστικο το επαθα με το 200αρι μπι μου οταν μου καηκε το κλαπατσιμπαλο των φωτων και ανεβοκατεβηκα απο Ομολιο - Καρλα βραδυατικα μονο με ομιχλης...

ΡΕΛΕΕΕΕΕ!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 11 Ιαν 2007, 10:43

disco έγραψε:Δεν το ήξερα ότι τα Лада είναι τόσο ρημάδια!
Εξεπλάγην.
Μάλλον είστε κάπως υπεβολικοί θα έλεγα :roll:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό Freelander » 11 Ιαν 2007, 10:44

Shaka έγραψε:Όχι! ..... βολευόμαστε και με την 3η σκάλα! Για μένα η αξιοπιστία των αυτοκινήτων βασίζεται στην εφευρετικότητα και την ικανότητα επισκευής τους από εμάς τους ίδιους. Άλλωστε αυτή είναι και η χάρη του. Του μιλάς, το λύνεις, το σκουπίζεις, απολαμβάνεις το έργο σου πίνοντας καφέ.... τα γνωστά τώρα, καταλαβαίνεις τι εννοώ... :D

Όταν βρω χρόνο λοιπόν θα το λύσω. Πρώτα όμως θα δοκιμάσω τους ρελέδες που λες, μήπως είναι αυτοί. Thanks anyway.

Nομίζω οτι αυτη η εφευρετικότητα και η συνεχής απόκτηση τεχνογνωσίας που χαρακτηρίζει τους περισσότερους κατόχους LR, πηγάζει από το γεγονός
A: οτι κάτι χαλάει συχνά άρα είναι αναξιόπιστο αναγκάζοντας τον κάτοχο του συνεχώς να εμπλέκεται σε μαστοριλίκι
και B: από το γεγονός οτι κανείς αρμόδιος δεν μπορεί να το επισκευάσει σωστά, υπέυθυνα και σε λογικό κόστος.
Υπάρχει και η περίπτωση συνδυασμού των Α και Β.
Το σίγουρο είναι οτι άν κάτι είναι αξιόπιστο και δε σπάει συχνά, δεν γίνεσαι ούτε Κύρος Γρανάζης ούτε Χουντίνι για να το ξανακάνεις να κυκλοφορεί.

Προσωπικά πιστεύω οτι έχω αποκτήσει αρκετή τεχνογνωσία γύρω απο το αυτοκίνητο μου τα 2μισυ τελευταία χρόνια και αυτό όχι γιατί ήθελα απο μικρός να γίνω μάστορας αλλά γιατί το ίδιο το αυτοκίνητο με ανάγκασε.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιαν 2007, 10:52

προφανως η δικη σου περιπτωση ειναι μια απο τις χειροτερες δυνατες εκφανσεις συνδυασμου κακων επιρροων

και επαναλαμβανω αυτα τουλαχιστον τοπικα ειναι ανηκουστα

στη χειροτερα περιπτωση αντε να αναγκαζεσαι να αλλαζεις και φλαντζα καθε 50Κ (σιγα τα αυγα)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό fokion » 11 Ιαν 2007, 10:53

Shaka έγραψε:
..... Για μένα η αξιοπιστία των αυτοκινήτων βασίζεται στην εφευρετικότητα και την ικανότητα επισκευής τους από εμάς τους ίδιους. Άλλωστε αυτή είναι και η χάρη του. Του μιλάς, το λύνεις, το σκουπίζεις, απολαμβάνεις το έργο σου πίνοντας καφέ.... τα γνωστά τώρα, καταλαβαίνεις τι εννοώ... :D



Πόσο σωστο..... και οχι μονο για κατοχους LR......
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Re: Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Ιαν 2007, 10:54

Freelander έγραψε: B: από το γεγονός οτι κανείς αρμόδιος δεν μπορεί να το επισκευάσει σωστά, υπέυθυνα και σε λογικό κόστος.
.


Έτσι είναι Γιώργο.

Οι περισσότεροι μηχανικoι στο Ελλαδιστάν, είναι απλοί αντικαταστάτες φθαρμένων εξαρτημάτων.

Λίγοι είναι εκείνοι που σκύβουν πάνω στο πρόβλημα-ελάττωμα να εξελίξουν το ελαττωματικό-ατελές εξάρτημα και να μην ξαναγίνει η ίδια ζημια.

όπως λίγοι είναι εκείνοι που γνωρίζουν και πως να το κάνουν αυτό.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιαν 2007, 11:17

μεγαλη αληθεια
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Ιαν 2007, 11:46

Λόρδε πάω στοίχημα δεν θα ξαν'ασχοληθείς ουδέποτε πια με τον εκκεντροφόρο και τα ωστήρια του v8, αλλα ούτε και με βρωμιές (μούργα) στον κινητήρα.

Ήδη τα πρώτα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά από ότι είδαμε.

Ένα απλό δείγμα από μια μικρή λεπτομέρεια και τόσο φτηνή (ενώ η φθορά-ζημια ανέρχεται σε κάμποσες λίρες Αγγλίας) λύση.

Γιατί απλά σκύψαμε και είδαμε πιο είναι το σωστό-προτεινόμενο (μασημένη τροφή) που έπρεπε να γίνει.

Δεν δαπανήσαμε παραπάνω από 15 λεπτά νομίζω.

Έτσι απλά.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες