Τα land rover όπως όλα τα αυτοκίνητα χαλάνε...
Θεωρώ ότι τα μέχρι περίπου το έτος 93-94 έχουν από πολύ έως αρκετά απλές κατασκευές και μπορούν να συντηρηθούν εύκολα από έναν χομπίστα....
Εφόσον τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν έχουν μεγάλη σχετικά ηλικία, λογικό είναι να θέλουν και λίγο προληπτικό κοίταγμα για να αποφεύγουμε δυσάρεστες καταστάσεις.
Επίσης θεωρώ ότι λόγω του βάρους του αυτοκινήτου και της μετάδοσης πρέπει το αυτοκίνητο να οδηγείται προσεκτικά. Δηλαδή, όχι κακομεταχείρηση στην άσφαλτο, σεβασμός και στο χώμα (άλματα κλπ με χρήση συμπλέκτη) κλείδωμα μόνο όπου έιναι απαραίτητο - και πολύ προσεκτικά όταν είναι κλειδωμένο το κεντρικό - προθέρμανση του κιβωτίου και του βοηθητικού τις πολύ κρύες ημέρες κλπ κλπ τα οποία μπορούν να κάνουν την διαφορά στην μακροζωία ευαίσθητων μερών...
Στην δική μου περίπτωση λοιπόν έχουμε:
τα τελευταία 11 χρόνια έχω κάνει συνολικά 70k χλμ με το 110 μου ( 125k χλμ συνολικά το αυτοκίνητο σήμερα)
και τα τελευταία 6 χρόνια έχω κάνει συνολικά 155k χλμ με το disco μου ( 290k χλμ συνολικά το αυτοκίνητο σήμερα)
όλα τα χλμ σε δύσκολες και κουραστικές διαδρομές.
Βλάβες είχαμε:
α)110 (αγοράσθηκε σε τέλεια κατάσταση)
1) πόρος στην τρόμπα νερού => αντικαταστάθηκε
2) βλάκας μηχανικός (είμουν νέος τότε) αντικατέστησε και την τρόμπα βενζίνης και μετά με έστειλε στον ηλεκτρολόγο ν' αλλάξω το ρελέ της....
β) Disco (αγοράσθηκε φτηνά αλλά πολύ ταλαιπωρημένο)
1) Σταυροί τιμονιού
2) Καταλύτες
3) αντλία τιμονιού
4) καθρέπτης κινητήρα (φαγώθηκε από cavitation...) και αντλία νερού
5) αντλία βενζίνης
6) σωληνάκια βενζίνης (σκούριασαν...)
7) δυναμό
ρουλεμάν εμπρός εξόδου βοηθητικού
επίσης αλλαφή καδένας-γραναζιών και καθάρισμα εισαγωγής, ωστηρίων, tappets, πιανόλων, κοκορακίων και λοιπών μερών λόγω κακής συντήρησης προηγούμενου ιδιοκτήτη.
Εxpress service χρειάστηκε στην τρόμπα βενζίνης (δεν είχα τότε το ανταλλακτικό μαζί μου) και στην τρόμπα τιμονιού για λίγα χλμ ομως, μετά έβαλα έναν άλλο ιμάντα στο δυναμό και συνέχισα κανονικά.
Καμμία εκδρομή δεν χάλασε από βλάβη, απλά υπήρξαν δυο καθυστερήσεις στα τόσα χρόνια...
Δεδομένου ότι το opel corsa πόλης μας το οποίο αγοράστηκε καινούριο το 93 και έχει 170k χλμ σήμερα, έχει μείνει περισσότερες φορές και με τρελά προβλήματα (βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων, ηλεκτρονική, μπουζοκαλώδια κλπ) έχει φορτωθεί περισσότερες φορές στην express service και ακόμη και αυτό (που θεωρείται φθηνό λαικό αυτοκίνητο) έχει αρχίσει να έχει ακριβότερα ανταλλακτικά από τα V8 μας (δεν μιλάω για συντήρηση στην αντιπροσωπεία - παρότι είμαι "επιφορτισμένος" με την συντήρηση 2 Land Rovers και 3 μοτό, αγανάκτησα πέρσι και αγόρασα service manual και τα κάνω και σ' αυτό μόνος μου μετά την χρέωση ετησίου service 600 ευρώ για σχεδόν τίποτε...)
Για όλα αυτά λοιπόν δηλώνω απόλυτα ικανοποιημένος με την αξιοπιστία και την γενική συμπεριφορά των Land Rovers μας...