Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αξιοπιστια Land rover vs ...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Re: Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιαν 2007, 11:52

απλα, φθηνα και γρηγορα Νικο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Αξιοπιστια Land rover vs ...

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 11 Ιαν 2007, 15:30

disco έγραψε:Λόρδε πάω στοίχημα δεν θα ξαν'ασχοληθείς ουδέποτε πια με τον εκκεντροφόρο και τα ωστήρια του v8, αλλα ούτε και με βρωμιές (μούργα) στον κινητήρα.

Ήδη τα πρώτα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά από ότι είδαμε.

Ένα απλό δείγμα από μια μικρή λεπτομέρεια και τόσο φτηνή (ενώ η φθορά-ζημια ανέρχεται σε κάμποσες λίρες Αγγλίας) λύση.

Γιατί απλά σκύψαμε και είδαμε πιο είναι το σωστό-προτεινόμενο (μασημένη τροφή) που έπρεπε να γίνει.

Δεν δαπανήσαμε παραπάνω από 15 λεπτά νομίζω.

Έτσι απλά.


Γειά σας αγαπητοί,

πείτε μου και εμένα παρακαλώ την λεπτομέρεια που βελτιώνει το παραπάνω ζήτημα.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Για την αξιοπιστία τώρα...

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 11 Ιαν 2007, 16:23

Τα land rover όπως όλα τα αυτοκίνητα χαλάνε...

Θεωρώ ότι τα μέχρι περίπου το έτος 93-94 έχουν από πολύ έως αρκετά απλές κατασκευές και μπορούν να συντηρηθούν εύκολα από έναν χομπίστα....

Εφόσον τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν έχουν μεγάλη σχετικά ηλικία, λογικό είναι να θέλουν και λίγο προληπτικό κοίταγμα για να αποφεύγουμε δυσάρεστες καταστάσεις.

Επίσης θεωρώ ότι λόγω του βάρους του αυτοκινήτου και της μετάδοσης πρέπει το αυτοκίνητο να οδηγείται προσεκτικά. Δηλαδή, όχι κακομεταχείρηση στην άσφαλτο, σεβασμός και στο χώμα (άλματα κλπ με χρήση συμπλέκτη) κλείδωμα μόνο όπου έιναι απαραίτητο - και πολύ προσεκτικά όταν είναι κλειδωμένο το κεντρικό - προθέρμανση του κιβωτίου και του βοηθητικού τις πολύ κρύες ημέρες κλπ κλπ τα οποία μπορούν να κάνουν την διαφορά στην μακροζωία ευαίσθητων μερών...

Στην δική μου περίπτωση λοιπόν έχουμε:
τα τελευταία 11 χρόνια έχω κάνει συνολικά 70k χλμ με το 110 μου ( 125k χλμ συνολικά το αυτοκίνητο σήμερα)
και τα τελευταία 6 χρόνια έχω κάνει συνολικά 155k χλμ με το disco μου ( 290k χλμ συνολικά το αυτοκίνητο σήμερα)

όλα τα χλμ σε δύσκολες και κουραστικές διαδρομές.

Βλάβες είχαμε:
α)110 (αγοράσθηκε σε τέλεια κατάσταση)
1) πόρος στην τρόμπα νερού => αντικαταστάθηκε
2) βλάκας μηχανικός (είμουν νέος τότε) αντικατέστησε και την τρόμπα βενζίνης και μετά με έστειλε στον ηλεκτρολόγο ν' αλλάξω το ρελέ της....

β) Disco (αγοράσθηκε φτηνά αλλά πολύ ταλαιπωρημένο)

1) Σταυροί τιμονιού
2) Καταλύτες
3) αντλία τιμονιού
4) καθρέπτης κινητήρα (φαγώθηκε από cavitation...) και αντλία νερού
5) αντλία βενζίνης
6) σωληνάκια βενζίνης (σκούριασαν...)
7) δυναμό
8) ρουλεμάν εμπρός εξόδου βοηθητικού

επίσης αλλαφή καδένας-γραναζιών και καθάρισμα εισαγωγής, ωστηρίων, tappets, πιανόλων, κοκορακίων και λοιπών μερών λόγω κακής συντήρησης προηγούμενου ιδιοκτήτη.

Εxpress service χρειάστηκε στην τρόμπα βενζίνης (δεν είχα τότε το ανταλλακτικό μαζί μου) και στην τρόμπα τιμονιού για λίγα χλμ ομως, μετά έβαλα έναν άλλο ιμάντα στο δυναμό και συνέχισα κανονικά.

Καμμία εκδρομή δεν χάλασε από βλάβη, απλά υπήρξαν δυο καθυστερήσεις στα τόσα χρόνια...

Δεδομένου ότι το opel corsa πόλης μας το οποίο αγοράστηκε καινούριο το 93 και έχει 170k χλμ σήμερα, έχει μείνει περισσότερες φορές και με τρελά προβλήματα (βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων, ηλεκτρονική, μπουζοκαλώδια κλπ) έχει φορτωθεί περισσότερες φορές στην express service και ακόμη και αυτό (που θεωρείται φθηνό λαικό αυτοκίνητο) έχει αρχίσει να έχει ακριβότερα ανταλλακτικά από τα V8 μας (δεν μιλάω για συντήρηση στην αντιπροσωπεία - παρότι είμαι "επιφορτισμένος" με την συντήρηση 2 Land Rovers και 3 μοτό, αγανάκτησα πέρσι και αγόρασα service manual και τα κάνω και σ' αυτό μόνος μου μετά την χρέωση ετησίου service 600 ευρώ για σχεδόν τίποτε...)

Για όλα αυτά λοιπόν δηλώνω απόλυτα ικανοποιημένος με την αξιοπιστία και την γενική συμπεριφορά των Land Rovers μας...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Για την αξιοπιστία τώρα...

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιαν 2007, 20:52

παρε τηλ. στο 6974 879704 συντροφα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Για την αξιοπιστία τώρα...

Δημοσίευσηαπό disco » 11 Ιαν 2007, 21:31

firelord έγραψε:παρε τηλ. στο 6974 879704 συντροφα


Υπάρχει λόγος σοβαρός, καθότι οκτακύλινδρος σύντροφας....

Όχι δεν παραπέμπω στο άσμα της Έλενα Παπαρίζου (Υπάρχει λόγος σοβαρός).

Είναι στα πλαίσια του διά- L.R. προγράμματος βοηθάτε αλλήλους(Διά της δωρεάν Παιδείας!).
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Για την αξιοπιστία τώρα...

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιαν 2007, 21:40

ω ναι!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Για την αξιοπιστία τώρα...

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 12 Ιαν 2007, 22:08

Κανονικά πρέπει να γράφουμε συνολικά στα τόσα χιλ και στα τόσα χρόνια αυτές οι ζημιές. Αλήθεια το πιο παλαιό σχιστομάτικο που κυκλοφορεί ακόμα , έστω και με ζημιές, ποιάς χρονολογίας είναι? Και πόσα χιλ έχει κάνει?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Re: Για την αξιοπιστία τώρα...

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Ιαν 2007, 14:08

ειδα ενα τρουπερ του 92

σκοροφαγωμενο σασσι μεχρι αηδιας

ενα καλο μπι 200 το τρωει λαχανο

βεβαια σε ξηρα κλιματα επιζουν κατι τογιοτα σουστατα σε εξαιρετικη κατασταση, για να λεμε και του μαυριτανου το δικαιο

απλα τα πηζουν στις ενισχυσεις στο σασσι γιατι πασχουν τα καημενα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 18 Ιαν 2007, 15:15

ΠΡΟΕΔΡΕ (FIRELORD)ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ ΟΛΑ.ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΝΟ ΤΑ LR ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ(ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ)?ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΣΧΙΣΤΟΜΑΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ ΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΕΓΩ ΜΕΡΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΚΟΙΤΑΣ ΟΤΙ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ !!!!!!!!!!!ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ!!!!!!
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Ιαν 2007, 20:53

φιλτατε, προσωπικα δεν με συμφερει τιποτα γιατι δεν ειμαι ουτε εμπορος αυτοκινητων ουτε ανταλλακτικων, εκφραζω προσωπικη αποψη ως ερασιτεχνης του ειδους, τουτεστιν μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση η αθλια κατασταση του σασσι, χρονολογιας αντιστοιχης ενος 200 , καθως το οχημα δεν προερχοταν εκ Γερμανιας

αν εχεις να αντιταξεις, βεβαια κατι σχετικο, δηλαδη προτερη εμπειρια, ειμαστε ολοι αυτια φορουμικως ή κατ' ιδιαν, να γνωριστουμε κι ολας - αν δεν γνωριζομαστε ηδη
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 19 Ιαν 2007, 11:59

Αγαπητε προεδρε,εγω δεν ειπα οτι εχεις καποιο συμφερον απλα διαβαζοντας κατα καιρους διαφορα,διαπιστωσα ισως λανθασμενα οτι,οτι ειναι made in japan = μαπα!εγω νομιζω εκτοσ εξαιρεσεων οτι ολα ειναι θεμα συντηρησης και χρησης ,πραγμα που πιστευω οτι ειχεις την ιδια αποψη και εσυ. :D :P
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Ιαν 2007, 12:27

σαφεστατα

μην μπερδευεσαι , παντα εκφραζω προσωπικη αποψη και το μονο βεβαιο ειναι οτι περαν πλακος και του γενικοτερου πνευματος χαλαροτητος και αστεϊσμου, δεν ειμαι δογματικος

φυσικα και το οχημα το κανει ο οδηγος, οδηγικα και συντηρισιακα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vagelis » 19 Ιαν 2007, 13:02

Τι θελεις να πεις Γεωργιε,οτι για την καταντια του χρεπιου ευθυνομαι;
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Ιαν 2007, 13:12

για σενα θα κανονισω προσωπικη ακροαση!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 19 Ιαν 2007, 14:28

Συμφωνούμε απόλυτα,εξάλλου ολα χαλάνε και ολα κολλάνε!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες