Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Range Rover bobtail

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Range Rover bobtail

Δημοσίευσηαπό RANGEROVERAKIASV8 » 11 Ιαν 2007, 23:32

γεια σας

θα ηθελα να ρωτησω κατα ποσο νομιμο ειναι το bobtail sto range rover classic .Δηλ. περναει κτεο ? γινεται αλλαγη της αδειας με τις νεες διαστασεις? Αν και δεν εχω προβλημα με τις γωνιες προσεγγισης μιας και εχω βαλει 255/85/R16 και 2'' lift και φτερα απο defender ( θα βαλω συντομα fotos) αλλα γινεται ποιο ομορφο και μπαινεις και σε ποιο στενα κομματια .

Τhanks
Ανδρεας
Άβαταρ μέλους
RANGEROVERAKIASV8
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 11 Ιαν 2007, 23:21
Τοποθεσία: ΞΑΝΘΗ

Range Rover bobtail

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Ιαν 2007, 10:13

χαιρε

προφανως καθως θα κανεις επεμβαση στο σασσι (κοψιμο), καλο θα ητο να συμβουλευτεις μηχανολογο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό RANGEROVERAKIASV8 » 13 Ιαν 2007, 16:04

κ Παντελη γνωριζεται τι διαδικασια χρειαζεται?
θελει μηχανολογο με ακρες στο συγκοινωνιων ή τελικα ειναι εντελως παρανομο και καλυτερα να το αφησω ετσι. (και να βαλω κανα 35'' λαστιχο αλλα και αυτο παρανομο ειναι).

Μια ακομα ερωτηση μηχανολογικου ενδιαφεροντος εχω το 3,9 V8ΕFI τurn-key engine λιγακι βελτιωμενο περιπου 220 αλογα και αυτες τις μερες το ειχα παει στο συνεργειο επειδη μου εφτιαχνε κατι διακοπες στις 3000στρ. και μου λεγε ο μαστορας που ασχολειται και με drugsters να μου αλλαξει την εξατμιση απο μεσαιο καζανακι και κατω με μεγαλυτερο ή ποιο ελευθερο και σωληνα Φ60 μεχρι πισω κανει διαφορα δινει ροπη χαμηλα ή ψηλα ή τα ιδια ?
Ξερω βεβαια οτι ολη η ιστορια βρισκεται στα χταποδια αλλα πολλα τα λεφτα για καλη εξατμιση.

Ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
RANGEROVERAKIASV8
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 11 Ιαν 2007, 23:21
Τοποθεσία: ΞΑΝΘΗ

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Ιαν 2007, 17:45

Φίλε συμφοριασμένε (αυτό το έχω κλέψει από τον dimitrios αλλά το βρίσκω εξαιρετικό αντί για το συμφορουμίστα και ιδίως για εμάς τους συμφοριασμένους τους LandRoverάδες) Αντρέα (rangeroverakiasv8)


συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά το τρέξιμο της προηγουμένης εβδομάδος εμπόδισε την πιό σύντομη απάντηση.

Για να αστειευθούμε πρώτα λιγάκι αν πεις πάλι κατά λάθος τον Γιώργο (firelord) "κύριο Παντελή" θα σου στείλει την γραμματέα του άρθρου 8 της Νομαρχίας του ή την κυρία από την Πολεοδομία (ως γνωστόν κάθε λογικός άνθρωπος μένει μακρυά από κυρίες σχετικές με δημόσιες υπηρεσίες ε?)
(Γιώργο δεν γλυτώνεις χιχιχιχιχιχιχι)

Και σε παρακαλώ σκέτο Παντελή. Ολοι μας είμαστε καλύτερα με την πιό φιλική προσέγγιση (και ας τρώμε τα μούτρα μας μερικές φορές. Τα αρνητικά και οι δυσάρεστες εμπειρίες δεν πρέπει να μας χαλούν το κέφι και την αισιοδοξία για το ότι ο κόσμος είναι καλός)

Φίλε Αντρέα λοιπόν.....

Το κόψιμο ενός αυτοκινήτου, από όσο ξέρω και το είχα ψάξει παλαιότερα, δεν επιτρέπεται χωρίς προηγουμένη άδεια από το Υπουργείο Συγκοινωνιών.
Τυπικά για να κοπεί ένα αυτοκίνητο πρέπει να έχει προηγηθεί ατύχημα ή βλάβη η οποία δεν μπορεί να αποκατασταθεί με άλλον τρόπο.
Αυτό όμως αφορά κυρίως τα αυτοκίνητα με αυτοφερόμενο σασσί και όχι τα δικά μας ρημάδια που έχουν σασσί τύπου σκάλας και αμάξωμα βιδωμένο από πάνω.

Πιό συγκεκριμένα για το bobtail που σκέφτεσαι επειδή το τμήμα του σασσί που απαιτείται να κοπεί έχει να κάνει με μέρος που ΔΕΝ έχει μηχανολογικά μέρη σχετικά με την ανάρτηση, το σύστημα διευθύνσεως, μετάδοσης, κινητήρα ή φρένων πιστεύω ότι μία απλή βεβαίωση μηχανολόγου για το ασφαλές της μετατροπής θα σε καλύψει από πλευράς ΚΤΕΟ και της αρμόδιας διευθύνσεως του Υπ. Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Ισως αν κάνεις και ένα ερώτημα στο τοπικό σου ΚΕΠ να μπορέσουν να σου δώσουν μία απάντηση πιό σίγουρη.

Το θέμα όμως είναι γιατί να κάνεις ένα Range Rover bobtail???

Αν το κάνεις για να έχεις κάτι διαφορετικό τότε είναι ο μόνος λόγος που το δέχομαι.

Αν όμως το κάνεις για να έχεις ένα καλό και μικρού μήκους αυτοκίνητο για παιχνίδια στα χώματα και το οποίο να έχει μηχανικά μέρη από Land Rover/Range Rover και δεν θέλεις να έχει και πινακίδες (αν και γίνεται τυπικά και αυτό) τότε υπάρχουν άλλες λύσεις.

Ας αρχίσουμε λοιπόν από το γιατί θέλεις το bobtail και μετά τα λέμε αναλυτικότερα.

Αν δεν θέλεις να τα συζητήσουμε γραπτώς πάρε με τηλέφωνο στο 22950 37637 ή στο 6944 579911 μέχρι τις 21.00 (μετά βλέπω τις σειρές μου στο filmnet)

Για την εξάτμισή σου συζητάμε ήδη όλοι μας στην άλλη θεματική ενότητα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Ιαν 2007, 21:18

ορθον, ουχι Παντελης αλλα Γεωργιος

αν αποκαλουσα ευατον Παντελη, αυτο θα ητο ποινικως κολασιμο, 'πλαστομπαρμπαδίαση', πως λεμε πλαστοπροσωπία

αληθεια Παντελη, τι ανθρωπος ηταν ο Ραμσης ο Β'? χοχο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Ιαν 2007, 22:05

πορνόγερε !!!!
pantg
 

Δημοσίευσηαπό jdelis » 19 Ιαν 2007, 10:51

Φίλε RANGEROVERAKIASV8

ο SHAKA φτιάχνει ένα τέτοιο (εδώ και κάτι χρόνια... :twisted: ). Έτρεχε μάλιστα και σε έναν διαγωνισμό του Tetrakinisi mag. Μπορείς να του στείλεις ένα pm ή να μας πει από εδώ τα τεχνικά θέματα της μετατροπής.

Ξέρω πως δεν είχε πινακίδες, οπότε σε νομικά θέματα δε μπορώ να σε βοηθήσω. Πάντως νομίζω πως υπάρχει διαδικασία για κόντυμα αυτοκινήτου. Την είχε κάνει φίλος με επαγγελματικό στην Κρήτη, που το κόντυνε για αγώνες. Βέβαια δεν είχε αλλάξει το μεταξόνιο, είχε μόνο κόψει την καρότσα.

Έξω το κάνουν πολύ, ειδικά σε αυτοκίνητα που προορίζονται για αγώνες ή σκληρό offroad. Κατ' εμένα γίνεται και πολύ ομορφότερο, αφού φεύγει και η αντιαισθητική ουρά. Σίγουρα θέλει κόψιμο σασί, άρα έχεις και θέμα με το ρεζερβουάρ.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Ιαν 2007, 10:57

ΧΧΧ 8)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Shaka » 19 Ιαν 2007, 11:42

jdelis έγραψε:Φίλε RANGEROVERAKIASV8

ο SHAKA φτιάχνει ένα τέτοιο (εδώ και κάτι χρόνια... :twisted: ).
ΤΡΕΜΕ ΓΙΑΝΝΗ ΣΟΥ' ΡΧΕΤΑΙ....! :twisted:

Έτρεχε μάλιστα και σε έναν διαγωνισμό του Tetrakinisi mag.
................ :?

Μπορείς να του στείλεις ένα pm ή να μας πει από εδώ τα τεχνικά θέματα της μετατροπής.
Εν τάχυ: Για να το κάνεις χρειάζεται άπλετος χώρος και χρόνος, πολύ προσωπική εργασία, απίστευτο μέτρημα - αλφάδιασμα σε σασί και αμάξωμα και πολλά "ειδικά" εργαλεία (plasma, argon, ανυψωτικό, κλπ.) Και βασικά ΠΡΕΠΕΙ να το κάνεις μόνος σου γαιτί αν περιμένεις να στο κάνει κάποιος μάστορας άστο καλύτερα... θα σου στοιχίσει ο κούκος αηδόνι (γιατί απαιτούνται άπειρες εργατώρες) και το αποτέλεσμα δεν θα είναι αυτό που θα ήθελες (λόγω της γνωστής ελληνικής αρπακόλλας) :)

Σίγουρα θέλει κόψιμο σασί, άρα έχεις και θέμα με το ρεζερβουάρ.
Εκεί έχουμε κολλήσει τώρα, στο ρεζερβουάρ. Ελλείψει χρόνου... :(


Το bobtail απευθύνεται σε αυτούς που αρέσκονται στα Trophies και το extreme offroad. :evil: Σε κάθε άλλη περίπτωση ένα λογικά σηκωμένο Range ανταπεξέρχεται στο 95% των προκλήσεων του βουνού... Ένα 100άρι μπλοκέ πίσω αρκεί, ταπεινή μου γνώμη. :wink:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Ιαν 2007, 17:26

Γιώργο (shaka) γειά,

παλληκάρι σε είχαμε χάσει τον τελευταίο καιρό. Καλώς μας ήλθες και πάλι.

Το μεγάλο πρόβλημα των Range Classic και ιδίως των Disco είναι όντως ο πίσω πρόβολος (όσοι είδαν το πρώτο videaκι από αυτά που πρότεινα σήμερα θα πρόσεξαν και άκουσαν το αποτέλεσμα της "συνάντησης" του πίσω προβόλου του RaRo Classic με το χώμα.

Αυτό ακριβώς είναι που θέλει πιστεύω να αποφύγει και ο φίλος rangeroverakiasv8 (τι σιδηρόδρομος υποκορεστικό είναι αυτό???? <αστειεύομαι>)

Από την άλλη πλευρά όμως το έξοδο μιάς τέτοιας "επέμβασης" θα πρέπει να είναι και αρκετά μεγάλο. Εσύ σίγουρα μπορείς να μας διαφωτίσεις επ' αυτού.
Αρα τίθεται το θέμα του κατά πόσον αξίζει να πάρεις ένα RaRo Classic και να το "χειρουργήσεις" αντί να πάρεις ένα 90άρι και να έχεις ήδη κοντό μεταξόνιο και προβόλους. Αν φυσικά πρόκειται για παιχνίδι εκτός δρόμου.

Γιατί αν πρόκειται για όχημα που θα έχει κυρίως χρήση στην άσφαλτο με το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθεί κάποια στιγμή και σε κάποιον αγώνα τότε το RaRoCl. σίγουρα είναι μία πιό άνετη και ευρύχωρη πρόταση.

(αυτό μπορώ να το βεβαιώσω και προσωπικά καθώς αυτές τις ημέρες έχω πάλι στον σταύλο ένα 90άρι και όποτε το οδηγώ αισθάνομαι σαν να φοράω στενό T-shirt αλλά από την άλλη βολεύει εξαιρετικά το κοντό του μεταξόνιο και θυμήθηκα τι ωραία που είναι να μην υπολογίζεις το ότι θα ακούσεις τον πίσω προφυλακτήρα να ξηλώνει το χώμα (το ένα Disco φοράει ένα γαϊδουροπροφυλακτήρα ενισχυμένο μονοκόμματο χωρίς πρόσθετες πούλιες) ή να ξηλώνεται (το άλλο φοράει τον εργοστασιακό και έχει στραβώσει και ξηλώσει τις πούλιες του μερικές φορές)

Αντε λοιπόν φίλε rangeroverakiasv8 (προσπαθώ να το γράφω ολόκληρο είδες????? <χιχιχιχιχι>) πές μας τί θέλεις.

Ασε που αν τελικά αποφασίσεις να το κάνεις θα έχουμε πολλά ακόμη να συζητάμε. Πάντως αν θέλεις να κάνεις το οffroading σου με άνεση και ευρυχωρία σε βλέπω για bobtail.......

Aλήθεια γνωρίζετε γιατί ονομάστηκαν έτσι αυτού του είδους τα κωλοκομμένα αυτοκίνητα (με μετοχή που χρησιμοποίησα σαν επιθετό προσδιορισμό θα πρέπει να σας βοηθήσει και ιδίως εσένα φίλε shaka που ξέρεις σίγουρα και από σκύλους)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Shaka » 21 Ιαν 2007, 02:20

Γειά σου Παντελή,

Όντως το κόστος σε εργατικά είναι μεγάλο (πολλές εργατώρες, όπως προείπα) εκτός και αν το κάνεις μόνος σου. Όταν ξεκινάς θεωρείς ότι έιναι 5-10 πράγματα που χρειάζονται και θα τελειώσεις γρήγορα. Όταν βάλεις για τα καλά μέσα το κεφάλι.... ανακαλύπτεις ότι οι απαιτήσεις είναι τεράστιες. ΚΑι θέλει πολύ προσοχή στη λεπτομέρεια γιατί τά όρια ανάμεσα από το καλό και σωστό και το χάλια και λάθος είναι πολύ στενά.

Ο βασικότερος λόγος που φτιάχνεις ένα bobtail, είναι για να έχεις την άνεση και την ευρυχωρία, όπως είπες κι εσύ, όπως επίσης για να ευνοηθείς από το μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 10 ίντσες (σε σχέση με το Defender 90) σε αγώνες τύπου Trophy, trial, mud, κατά βάση.
Εγώ όντας για πολλά χρόνια και μέχρι πέρσι ιδιοκτήτης ενός 90αριού V8, (που τώρα το χαίρεται άλλος....) είπα να δοκιμάσω και κάτι διαφορετικό για αυτό ξεκίνησα το Bobtail. 8)

Σε γενικές γραμμές σαφέστατα βολεύει και συμφέρει --χωρίς να υπολείπεται σε κάτι-- η αγορά ένος 90, με μικρές παραχωρήσεις στην ευρυχωρία.....(λέμε τώρα!) :twisted:

Bobtail είναι μεγαλώσομη ράτσα σκύλου χωρίς ουρά, αν θυμάμαι καλά ένας τέτοιος συντρόφευε τον "Ντένις τον Τρομερό".
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Ιαν 2007, 09:42

Γειά σου Γιώργο,

ακριβώς και για το λόγο αυτό, όπως είπες και έγραψες για την εξαιρετικά κοντή ουρά του σκύλου, ονομάστηκαν και τα υβρίδια των ποποκομμένων Disco και RaRo Classic bobtails.

Πάντως είναι γεγονός ότι δείχνουν πολύ ομορφότερα χωρίς όλο αυτόν τον όγκο να πετάγεται πίσω από τον πίσω άξονα.

Και σίγουρα χωράνε πιό εύκολα στα δύσκολα και μειώνεται και το βάρος τους (που είναι και ένα από τα σοβαρά μειονεκτήματα των Landies)

Αλήθεια, έχετε δει φωτογραφίες από Range Rover 4.6 (P38A δηλαδή) σε έκδοση bobtail?

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alekosf » 03 Φεβ 2007, 03:40

Αντρέα ρίξε μια ματιά
http://www.4x4offroads.com/1982-classic ... rover.html
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες

cron