Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

To buy or not to buy a Defender?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό vagelis » 28 Φεβ 2004, 09:07

Η γνωμη μου παντως ειναι να παρης το V8,επειδη τα εχω οδηγησει και τα δυο δεν εχουν καμια σχεση,το Mpi ειναι εντελως ψοφιο,τι να σου κανουν 125 αλογα σε δυο τονους?
Τωρα που δεν υπαρχουν και τεκμηρια ειναι ευκαιρια να παρης μια και καλη κατι καλο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Φεβ 2004, 09:31

Landfista γειά,

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ επιλογή (τί θα έλεγα βέβαια μετά από 11 χρόνια και 3 Disco μετά?)

Το πιό διαδεδομένο μοντέλο, όπως θα διάβασες και στο άρθρο του superspy, για την Ελληνική αγορά είναι το Mpi με το μοτέρ των 2000 κυβικών.
Αμέσως μετά έρχεται το V8 στις δύο εκδόσεις του των 3500 και των 3900 κυβικών και υπάρχουν και ελάχιστα της δεύτερης γενιάς (Discovery series II) με τον κινητήρα των 4.000 κυβικών που έχει καλύτερα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά (BOSCH και όχι LUCAS <prince of Darkness>)
Yπάρχουν επίσης και ελάχιστα Tdi (200 και 300 που όμως έχουν τον ίδιο κυβισμό και αποδόσεις ιπποδύναμης/ροπής, όπως και πάλι θα διάβασες στο πληρέστατο άρθρο του Σπύρου)

Αν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία του μοτέρ και ο καλύτερος συνδιασμός επιδόσεων (κυρίως ροπής χαμηλά) και οικονομίας θα σου συνιστούσα το Tdi, αν βεβαιώς μπορείς να το έχεις. (για την ακρίβεια το πρόβλημα είναι στην "θεωρητική" χρήση που τεχνικά απαγορεύεται στον εξωτερικό δακτύλιο Αθηνών και Θεσσαλονικής και ΟΧΙ στην αγορά. Πάντως υπόψη ότι η συγκεκριμένη νομοθεσία αντίκειται σαφώς στο προβλεπόμενα από την Συνθήκη του Σενγκεν περί ελεύθερης μετακίνησης πολίτων της ΕΕ και ως εκ τούτου δεν ισχύει αν το κυνηγήσει κανείς νομικά)

Τελος πάντων πίσω στο θέμα μας.

Αν δεν σε φοβίζει η αυξημένη κατανάλωση η σαφώς καλύτερη λύση για επιδόσεις (τελική, επιτάχυνση, ροπή παντού) είναι ο V8 και κυρίως αυτός των 3.900 κυβικών καθώς έχει και ιδιαίτερα πολλά καλούδια για περαιτέρω βελτιώση επιδόσεων αλλά και οικονομίας.

Τιμές για όλους τους τύπους Discovery κυμαίνονται από 10.000 Ευρώ έως όσο θέλεις.
Τα φθηνότερα είναι βεβαίως τα Mpi από το 1993 έως το 1994-5 και ακολουθούν τα V8 ιδίας ηλικίας.
Ακριβότερα τείνουν να είναι τα V8 μικρών ηλικιών καθώς και τα Tdi ανεξαρτήτως χρονολογίας καθώς είναι σπάνια και τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα έχουν ιδιαίτερη ζήτηση.
Πάντως πετρελαιοκίνητο Discovery μπορεί να έχεις και κάνοντάς το εισαγωγή μεταχειρισμένο από το εξωτερικό (Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία, Βόρεια Γαλλία μακρυά καθώς έχουν προβλήματα σκουριάς από τα αλάτια στους δρόμους το χειμώνα και τα αυξημένα ποσοστά υγρασίας όλο το χρόνο). Τιμές υπολόγισε μαζί με τους δασμούς περίπου στα 23.000 Ευρώ για ένα καλό 300Tdi ή περισσότερο για Td5.

Oποιοδήποτε μοντέλο και αν επιλέξεις σαν στόχο στην έρευνα αγοράς σου να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός και επιφυλακτικός στα εξής.

1. Τζόγους και θορύβους κατά τη διάρκεια αλλαγών ταχυτήτων στο κιβώτιο ή όταν αφήνεις το γκάζι και το ξαναπατάς. Αυτό μεταφράζεται από απλή ανάγκη αλλαγής σταυρών στους άξονες μετάδοσης έως ανάγκη αλλαγής (όχι επισκευής στο κιβώτιο ταχυτήτων ή το κεντρικό διαφορικό, κόστος περίπου στα 2.000 Ευρώ ή χαμηλότερα αν συζητάμε για ανακατασκευασμένες μονάδες)
Τα παλαιότερα μοντέλα με το κιβώτιο ταχυτήτων που έχει την όπισθεν στην μεριά του οδηγού έχουν τα πιό πολλά προβληματικά κιβώτια πράγμα που οφείλεται σε εργοστασιακό πρόβλημα συσχετισμένο με την ελλειπή λίπανση του κεντρικού άξονα και γραναζιού και πολύσφηνου του κιβωτίου.

2. Να αποφύγεις τα πολύ ψηλωμένα αυτοκίνητα. Αυτό δείχνει αυτοκίνητο που έχει υποστεί ταλαιπωρίες και σίγουρα θα έχει και αυξημένους τζόγους στο σύστημα μετάδοσης, όχι μόνο λόγο της χρήσης αλλά και λόγω των αυξημένων τριβών λόγω αλλαγής γωνίας λειτουργίας των αξόνων μετάδοσης (το έχουμε συζητήσει αυτό διεξοδικότερα αλλού πρόσφατα)

3. Ψαξε για αυτοκίνητο με όσο το δυνατό περισσότερο συμπληρωματικό εξοπλισμό αλλά απόφυγε τα αυτοκίνητα με μπροστινό σίδερο και πλαινά σκαλάκια εκτός και αν τα βγάλεις μετά. Ιδίως τα ΜΗ ΓΝΗΣΙΑ bullbars (μπροστινά πρόσθετα σίδερα προφυλακτήρα) είναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ.
Αν είναι γνήσιο και σου αρέσει κράτησέ το (ζήτα μου να σου στείλω αντίγραφο της λίστας των bullbars που έχουν έγκριση τύπου από το Υπουργείο Μεταφορών κλπ) αλλά να ξέρεις πως σε περίπτωση σχετικά σοβαρού χτυπήματος θα έχεις πολύ περισσότερες ζημιές στο αυτοκίνητο από όσες αν δεν το είχες. Και κυρίως θα επικεντρωθούν στο σασσι του αυτοκινήτου που αλλάζει ΠΟΛΥ δύσκολα.

4. Κοίτα για σκουριές στον χώρο του αμαξώματος γύρω γύρω από την πίσω πόρτα, κάτω από το χαλάκι του χώρου αποσκευών και στο τμήμα των πίσω θόλων των τροχών εκεί που φαίνεται όταν ανοίγει η πορτα των πίσω επιβατών. Επίσης και στην πάνω γωνία εμπρός πόρτας με ανεμοθώρακα (εκεί που αρχίζει το λούκι και κάτω από αυτό). Αν στις πόρτες (κυρίως στο κάτω τμήμα τους) υπάρχει φούσκωμα του χρώματος αυτό σημαίνει αρχή ηλεκτρολυτικής οξείδωσης μεταξύ της λαμαρίνας του εσωτερικού της πόρτας και του κράματος αλουμινίου του εξωτερικού της. ΔΕΝ θεραπεύεται και τελικά γίνεται τρυπίτσα. Το ίδιο ισχύει και για το κάτω μέρος του πίσω φτερού εκεί που πολλές φορές τρίβεται η βάση του πίσω λασπωτήρα με το εξωτερικό τμήμα του φτερού.

5. Αν βρείς παλαιότερο Mpi (έως και το 1996) δές αν έχει γίνει η επισκευή των οδηγών των βαλβίδων εξαγωγής. Σε πολλά αυτοκίνητα υπήρχε πρόβλημα το οποίο οδηγούσε σε καμμένες βαλβίδες. Σε άλλα αυτοκίνητα το πρόβλημα δεν εμφανίστηκε ποτέ, σε άλλα εμφανίστηκε σε λίγα χλμ και φτιάχτηκε στην εγγύηση (κυρίως σε εκείνα που οι οδηγοί τους τα πήγαιναν "σαν τις πάπιες" δηλαδή λειτουργούσαν το πολύστροφο αυτό μοτέρ με λίγες στροφές) και σε άλλα σε περισσότερα χλμ και είτε το δεχθηκε η αντιπροσωπεία να τα επισκευάσει (υπήρχε εντολή για κάτι τέτοιο αλλά δεν το κάνανε πάντα αν δεν υπήρχε πίεση από τον ιδιοκτήτη) είτε το πλήρωσε ο ιδιοκτήτης είτε πούλησε το αυτοκίνητο χωρίς να κάνει τίποτα.

6. Προσοχή επίσης και στις ασημένιες μπάλες στα άκρα του εμπρός άξονα. Αν τα δείς με ίχνη σκουριάς (χτυπηματάκια) ή έντονα γδαρσίματα στην γυαλιστερή επιφάνεια τους τότε πολυ πιθανόν άμεσα να χρειαστούν αλλαγή και κοστίζουν αρκετά τόσο σαν ανταλλακτικό όσο και σαν εργασία για την αλλαγή τους.

7. Αν πρόκειται να χρησιμοποιήσεις το Disco για πολύ σοβαρό off roading προτίμησε το μοντέλο πρώτης πρώτης γενιάς (δηλαδή αυτό με την όπισθεν στην μεριά του οδηγού, με τα εμπρός φώτα με τα μαύρα πλαστικά γύρω τους, χωρίς φώτα στον πίσω προφυλακτήρα και με το πιό απλό ταμπλώ.
Ειναι πολύ απλούστερο στα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά του και έχει πιό γερό σύστημα μετάδοσης με εξαίρεση το κιβώτιο ταχυτήτων στο οποίο αναφερθήκαμε πιό πάνω. Επίσης ΔΕΝ έχει αντιστρεπτικές δοκούς στον εμπρός και πίσω άξονα πράγμα που το κάνει να έχει μεγαλύτερες διαδρομές στην ανάρτησή του σε περιπτώσεις που υπάρχει συμπίεση τροχού της μίας μεριάς και έκτασης του τροχού της άλλης μεριάς ενός αξόνα. Πάντως αυτό το θέμα ρυθμίζεται άνετα και στα Discovery που έχουν αντιστρεπτικές με την τοποθέτηση ενός κίτ γρήγορης απεμπλοκής των αντιστρεπτικών (χειροκίνητα όμως)

8. Αν δεις λεκέδες κάτω από το σημείο που είναι σταθμευμένο το αυτοκίνητο μην ανησυχήσεις πολύ. ΟΛΑ τα Land Rover στάζουν. Βεβαιώς αν δεις λίμνες και όχι σταξίματα καλύτερα να πάς αλλού εκτός και αν η τιμή είναι ιδιαίτερα χαμηλή. Αν τα σταξίματα προέρχονται από το τιμόνι η υπόθεση δεν πρόκειται να σου πάει μακρύτερα από 600 Ευρώ για ένα καινούργιο ή λιγότερα για ανακασκευασμένο τιμόνι από το εργοστάσιο που τα φτιάχνει.
Λιμνούλες από διαφορικά μπορούν αν σημαίνουν από απλή εξάγωγή και αντικατάσταση τσιμουχών έως φθαρμένα εξαρτήματα ή και ραγισμένα κελύφη (πολλά Ευρώ)

9. Προσοχή στις καλωδιώσεις των εμπρός φώτων καθώς πολλοί ιδιοκτήτες βάζουν λάμπες πιό πολλών Watt. Iδιώς στα αυτοκίνητα πρώτης πρώτης γενιάς (είπαμε πιό πάνω ποιά είναι αυτά και πως τα ξεχωρίζεις) η καλωδίωση και ο διακόπτης των φώτων ήταν σε άμεση ένωση με τα φώτα (χωρίς ρελέ) και αν ανέβαζεις τα Watt στις λάμπες ο διακόπτης (αλλά σε μερικές περιπτώσεις και η καλωδίωση) άναβε. Στα μετέπειτα αυτοκίνητα υπάρχει ρελέ οπότε το πρόβλημα περιορίζεται μόνο στην καλωδίωση παροχής απευθείας ρεύματος στις λάμπες αλλά όχι στον διακόπτη.

10. Να ελέγξεις για τζογους στο σύστημα ανάρτησης και στερέωσης των αξόνων αλλά και στο σύστημα διεύθυνσης. Αυτά τα σημεία τραβάνε το μεγαλύτερο ζόρι και οι ελαστικοί σύνδεσμοί τους (silent blocks ή σινεμπλόκ στα μαστωροελληνικά) θέλουν αλλαγής κάθε 30.000 χλμ αν το αυτοκίνητο έκανε ζωηρό χώμα ή 50 με 60.000 χλμ σε οδήγηση σε άσφαλτο. Τα διαστήματα αποστάσεων είναι ενδεικτικά και έχουν άμεση σχέση με τον τρόπο χρήσης (ή κατάχρησης) του αυτοκινήτου.
Αν το αυτοκίνητο έχει βάλει σετ silentblocks πολυουρεθάνης ζήτα να μάθεις ποιάς μάρκας και πότε έγινε η αλλαγή αυτή.
Αν γίνεται ζήτα να βγάλουν ένα για να δείς αν είχαν τοποθετηθεί σωστά. Κανονικά θα πρέπει στο σημείο που αυτά εφάπτονται με σίδερο να υπάρχουν υπολείματα γράσσου. Μη εφαρμογή αυτής της διαδικασίας (γράσσο) οδηγεί σε πρόωρη φθορά τους αλλά και σε πιθανό θόρυβο (τριξίματα, Disco σουμιές)

11. Δες αν το σύστημα κλιματισμού λειτουργεί κανονικά και αποδίδει σωστά. Η επισκευή του ΚΟΣΤΙΖΕΙ.

Αυτά και ελπίζω να μην σε κούρασα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Landfista » 28 Φεβ 2004, 19:32

Καλησπέρα και πάλι,

Σας ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές , pantg για τα σημεία 1,5,6 που αναφέρεις ή θα πρέπει να έχω μαζί μου μηχανικό ή κάτοχο ενός Disco που να "ξέρει" το όχημα ώστε να είναι σε θέση να συγκρίνει και να "ακούσει" τυχόν διαφορές.

Αυτό που με κάνει ιδιαίτερα επιφυλακτικό για την επιλογή ενός V8 είναι η αυξημένη κατανάλωση και ίσως το μεγαλύτερο κόστος συντήρησης-ασφάλισης-τελών κυκλοφορίας. (Άσε που δεν μου αρέσουν τα αυτόματα)

Ενδεικτικά η κατανάλωση των Mpi, V8 3,5 και V8 3,9 για να έχω μια τάξη μεγέθους ?

Πράγματι το Mpi σέρνεται τόσο ?

Many Thanks για τις απαντήσεις.

Landfista
:P

Άσχετο 1: Απο την ώρα που με πορώσατε για το disco έχω δεί το DVD του Camel Trophy απο το 4X4 mag καμμιά 10αριά φορές ακόμα...
Άσχετο 2: Απο φωτογραφίες απο αγγελίες που είδα αυτές τις μέρες, το εσωτερικό του Disco σε κάποιες περιπτώσεις στην θέση του συνοδηγού έχει μια χειρολαβή και σε κάποιες άλλες μάλλον όχι. Τι παίζεται ?
Landfista
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 21 Φεβ 2004, 15:40
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό discoman » 28 Φεβ 2004, 19:55

Φιλε landfistα συγχαρητηρια για την επιλογη σου . Εχοντας περασει απο νιβα suzuki που ειναι οι πιο ευκολες φθηνες λυσεις χαμηλου κοστους και χωρις ιδιαιτερα προβληματα καταληγεις σε ενα αυτοκινητο που μπορει να σε καλυψει στα παντα και σενα και τηνοικογενεια και τους φιλους και το σκυλο και την πεθερα και οτι θελεις παντου με ανεση .Το μονο που σου λεω ειναι μην βιαστης υπαρχουν αυτοκινητα απο ιδιωτες αχρησιμοποιητα στην κυριολεξια και οταν τα οδηγησεις θα το καταλαβεις μονος σου . Καλο το v8 αλλα καει ταδιπλα το διλιτρο το συνηθιζεις και παει και 180 σταθερα στην εθνικη και στις στροφες απιστευτο κατι απο αλφα περιπου Παντως στα 120 με 150 εισαι μια χαρα εκτος αν βαλεις το μοτερ 820 ti me ta 200 alloga και απογειωθεις
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό vagelis » 29 Φεβ 2004, 09:20

discoman έγραψε:Φιλε landfistα συγχαρητηρια για την επιλογη σου . Εχοντας περασει απο νιβα suzuki που ειναι οι πιο ευκολες φθηνες λυσεις χαμηλου κοστους και χωρις ιδιαιτερα προβληματα καταληγεις σε ενα αυτοκινητο που μπορει να σε καλυψει στα παντα και σενα και τηνοικογενεια και τους φιλους και το σκυλο και την πεθερα και οτι θελεις παντου με ανεση .Το μονο που σου λεω ειναι μην βιαστης υπαρχουν αυτοκινητα απο ιδιωτες αχρησιμοποιητα στην κυριολεξια και οταν τα οδηγησεις θα το καταλαβεις μονος σου . Καλο το v8 αλλα καει ταδιπλα το διλιτρο το συνηθιζεις και παει και 180 σταθερα στην εθνικη και στις στροφες απιστευτο κατι απο αλφα περιπου Παντως στα 120 με 150 εισαι μια χαρα εκτος αν βαλεις το μοτερ 820 ti me ta 200 alloga και απογειωθεις


Φιλε μου κανεις καποιο λαθος 180 χλμ δεν παει ουτε το V8,εκτος και ειναι καταβαση γκρεμου.
Η καταναλωση τωρα, με 140-150 χλμ. την ωρα καιω 15 λιτρα στα 100,και επειδη γνωριζω και τα δυο αυτοκινητα το 2000 δεν καιει λιγοτερο,ασφαλιστρα εγω τουλαχιστον πληρωνω τα ιδια ,μετεφερα την ασφαλεια απο το ΚΙΑ sportage που ειχα και οασφαλιστης μου δεν μου εβγαλε καμια διαφορα,312 ευρω το χρονο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Landfista » 29 Φεβ 2004, 14:45

Φίλε Vageli απο την απάντηση σου φαντάζομαι ότι έχεις το V8 (3,5 ή 3,9 ?).

Πόσο σου καίει στην πόλη ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Landfista.
:P
Landfista
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 21 Φεβ 2004, 15:40
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Φεβ 2004, 16:25

Landfista γειά,

Το V8 θα έχει σημαντικά πιό αυξημένη κατανάλωση από το Mpi ΜΟΝΟ αν κάνεις χρήση των περισσοτέρων ίππων του, και κυρίως σε ταξίδια υψηλών ταχυτήτων ή αν επιταχύνεις γρήγορα ("φανάρια"????) στην πόλη.
Κατά τα άλλα το V8 μοτέρ με injection ΔΕΝ καίει σημαντικά περισσότερο από το Μpi και αυτό συμβαίνει γιατί πολύ απλά το Mpi για να κουνηθεί αξιοπρεπώς πρέπει να δουλεύει ψηλά.
Καθώς το μοτέρ αυτό (Mpi) είναι σαφώς πιό πολύστροφο από το V8 3.9 τελικά φθάνεις να καίς περίπου τις ίδιες ποσότητες καυσίμου καθώς για την ίδια χρήση το μοτέρ μπορεί να έχει μικρότερη (περίπου τη μισή) χωρητικότητα αλλά δουλεύει περίπου σε περίπου 50% περισσότερες στροφές και αποδίδοντας μόνο τα 2/3 της ιπποδύναμης και ροπής του V8.
Ενδεικτικά το Mpi αποδίδει την ιπποδύναμή και τη ροπή του στις ακόλουθες στροφές (134 bhp @ 6000 σαλ και 190 Νm @ 3600 σαλ) ενώ ο V8 3.9 αποδίδει 170 bhp @ 4750 σαλ και 298 Νm @ 2500 σαλ

Έπίσης το Discovery με το μοτέρ των 3.900 κυβικών έχει μακρύτερες σχέσεις στο κιβώτιο (ίδιες στο κεντρικό και τα τελικά διαφορικά από το μοντέλο του 1995 και μετά) οπότε όπως καταλαβαίνεις στο ταξίδι (αν δεν το ζορίζεις σε τελικές ή δεν έχεις "βαρυ πόδι") πιθανόν να πηγαίνει και πιό οικονομικά σε σταθερή ταχύτητα περίπου στα 120 χλμ που δουλεύουν και τα δύο στη ροπή τους.

-------

Οσον αφορά τα σημεία 1 και 6 (τζόγους σε σύστημα μετάδοσης και ασημένιες μπάλες στον εμπρός άξονα) αυτά μπορείς να τα ελέγξεις και μόνος σου. Το σημείο 5 φαίνεται μόνο από το αρχείο επισκευών του αυτοκινήτου ή από τα αρχεία του συνεργείο (αν τα κρατάει κανείς)

-------

Τα τελη κυκλοφορίες είναι σαφώς πιό αυξημένα αλλά πίστεψέ με αξίζουν τη διαφορά, άσε που αν το αναγάγεις σε μηνιαία βάση δεν αξίζει τον κόπο να το συζητάμε περισσότερο.

------

Φίλε Discoman,

To μοτέρ του 220/620/820ti ΔΕΝ είναι μετατροπή που μπορεί να γίνει εύκολα. Χρειάζεται το μοτέρ από τα τελευταίου τύπου μοντέλα αυτά, το οποίο δεν έχει ντιστριμπιτέρ, όπως και το Mpi στο Discovery.
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι πολύ απλά τέτοια μοτέρ ΔΕΝ βρίσκονται καθώς δεν κυκλοφόρησαν σχεδόν καθόλου αυτά τα αυτοκίνητα επειδή η Rover μας είπε γειά όταν αποφάσισε η BMW να χωρίσει την Land Rover και την Rover. Ακόμη όμως και αν βρεθεί μοτέρ η τιμή είναι ουσιαστικά απαγορευτική καθώς συμφέρει πολυ περισσότερο να τοποθετήσει κανείς ένα 3.9

Αυτά για τώρα
Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό aapo » 29 Φεβ 2004, 16:52

Eμαθα ότι σύντομα θά εισάγεται από τήν εδώ αντιπροσωπεία τό Defender αυτό σημαίνει πολλά. Ειδικά ένα DOUBLECAB είναι ότι πρέπει καί μάλιστα TD6 ΥΠΟΜΟΝΗ ΛΟΙΠΟΝ. :twisted: :twisted: :twisted:
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Φεβ 2004, 17:21

πρόεδρε γειά,

το λάθος αυτό δεν το περίμενα από εσένα, αν και υποθέτω πως ήταν απλώς λάθος πατημένο πλήκτρο κατά την πληκτρολόγηση.

To Defender "φοράει" τον TD5 και όχι τον TD6.

Kατά τα άλλα αν το εργοστάσιο δεν κάνει αλχημεία με τις τιμές το Defender TD5 Double Cab 110/130 βγαίνει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ακριβότερο από τα αντίστοιχα γιαπωνέζικα. Καθώς δε είναι και πιό αργό (βαρύτερο και λιγότερο δυνατό μοτέρ) σίγουρα ΔΕΝ θα πουλήσει.

Ενημερωτικά απλώς να σου πώ πως εκπρόσωπος της αντιπροσωπείας με τον οποίο είχα μιλήσει πέρσι τον Ιανουάριο (όταν ανακοινώθηκαν οι αλλαγές για τα Double Cab αγροτικά/επαγγελματικά) μου είχε ζητήσει να τον ενημερώσω για τιμές καθώς σκεφτόμουνα να φέρω δύο.
Τελικά όμως το κόστος είναι πολύ ακριβότερο από τον ανταγωνισμό και για να είμαστε ειλικρινείς τα αυτοκίνητα ΔΕΝ το αξίζουν παρά μόνο αν αγοραστούν από δημόσιες υπηρεσίες ή από χρήστες που επιθυμούν κάτι εξαιρετικά ανθεκτικό αν και ακριβό.
Για τον απλό ιδιώτη/επαγγελματία/αγρότη όμως είναι αδικαιολόγητα ακριβά και κακώς εξοπλισμένα και αντιεργονομικά. Απλώς είναι Land Rover όμως και πιθανόν σε μερικούς να πουλήσουν σαν όνομα.
Πάντως τα περιπου 50.000 Ευρώ που τελικά κοστίζουν με βάση την τιμολογιακή αξία τους(με κλιματισμό και ηλεκτρικά παράθυρα/κλειδαριές και μεταλλικό χρώμα) δεν τα αξίζουν. Τώρα αν "μαγειρέψουν" από το εργοστάσιο την τιμολογιακή αξία για να μειωθεί ο συντελεστής τελών ταξινόμησης αυτό είναι άλλη υπόθεση. Μακάρι να γίνει για να κατέβει η τιμή στον τελικό αγοραστή.


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Φεβ 2004, 17:24

Πάντως για όποιον ενδιαφέρεται μπορεί να βρεθεί καπάκι από Double Cab για τοποθέτηση σε 110.
Λύση απολύτως νόμιμη για όποιον θέλει και χώρο για 5 άτομα με 4πόρτες αλλά και καρότσα ανοικτή (ή και κλειστή)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Landfista » 29 Φεβ 2004, 22:07

Έτσι όπως τα λέτε πάντως, μάλλον με οδηγείτε να ψάξω για V8 παρά για Mpi. Τελικά κατανάλωση έχει μετρήσει κανένας σε αστικό και μη αστικό κύκλο ?

pantg, Discovery V8 3,5 ή 3,8lt θα βρώ στην Ελλάδα σαν μεταχειρισμένο με manual κιβώτιο ή έβγαινε μόνο με αυτόματο ? (...δεν τα πάω τα αυτόματα με τίποτα).

Άσχετο 3:Το γεγονός ότι η αντιπροσωπεία θα φέρει το Defender μήπως έχει να κάνει με την άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων σε Αθήνα - Θεσ\νίκη ? Άντε να δούμε τι θα γίνει μετά τις εκλογές.... :shock:

Άσχετο 4 : Χαίρομαι πολύ που με αφορμή το θέμα που έθεσα στο Forum των Land Rover, η θεματική ενότητα πήρε ζωή. 311 αναγνώσεις και 24 απαντήσεις σε λιγότερο απο 8 μέρες σημαίνει ότι η κοινότητα των Land φίλων είναι μεγάλη και αν μη τι άλλο υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που θέλουν να βοηθήσουν εμάς τους νεώτερους στον χώρο.

Φιλικά,

Landfista.
:P
Landfista
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 21 Φεβ 2004, 15:40
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 29 Φεβ 2004, 22:35

Landfista έγραψε:
Άσχετο 4 : Χαίρομαι πολύ που με αφορμή το θέμα που έθεσα στο Forum των Land Rover, η θεματική ενότητα πήρε ζωή. 311 αναγνώσεις και 24 απαντήσεις σε λιγότερο απο 8 μέρες σημαίνει ότι η κοινότητα των Land φίλων είναι μεγάλη και αν μη τι άλλο υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που θέλουν να βοηθήσουν εμάς τους νεώτερους στον χώρο.

Φιλικά,

Landfista.
:P

311-24=287 !!! Μή χαίρεσαι! Προσοχή μέσα σ' αυτούς υπάρχουν και "εχθροί". Είναι σά να προδικάζεις τα αποτελέσματα από τις δημοσκοπήσεις..... :twisted: :twisted: :twisted:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Μαρ 2004, 00:11

Landfista έγραψε:pantg, Discovery V8 3,5 ή 3,8lt θα βρώ στην Ελλάδα σαν μεταχειρισμένο με manual κιβώτιο ή έβγαινε μόνο με αυτόματο ? (...δεν τα πάω τα αυτόματα με τίποτα).

:P


Tα περισσότερα V8 Disco στο Ελλαδιστάν τείνουν να είναι 3.9 (όχι 3.8 όπως μάλλον από λάθος στην πληκτρολόγηση έγραψες)
Οσον αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων νομίζω ότι το πιό κοινό ήταν το αυτόματο αλλά υπάρχουν σαφώς και χειροκίνητα όπως του φίλου vagelis.

Πάντως τα αυτόματα κιβώτια είναι πολύ καλά και αν εξαιρέσεις την λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση και την πολύ ελαφριά μείωση στις επιδόσεις είναι σαφώς πιό άνετα στη χρήση, δεν αλλάζουν καθόλου την δυνατότητα ελέγχου του αυτοκινήτου (κατέβασμα ταχύτητας, διατήρηση συγκεκριμένης ταχύτητας στο κιβώτιο όσο εσύ θέλεις) και κυρίως είναι πολύ πιό καλά σε χρήση εκτός δρόμου. Το μόνο που θέλουν είναι να ξέρεις πώς να τα χειριστείς.
Αν οδηγήσεις και μάθεις να οδηγείς αυτόματο σωστά τότε σίγουρα θα σου αλλάξει η απόψη για τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων και μετά δεν θα τα αλλάζεις με χειροκίνητο.

Και στο λέω αυτό έχοντας ένα Discovery 200Tdi με χειροκίνητο κιβώτιο, ένα Discovery 200Tdi με αυτόματο κιβώτιο (το έβαλα εγώ αλλάζοντας το χειροκίνητο που είχε πριν το αυτοκίνητο) και ένα αυτοκίνητο δρόμου με χειροκίνητο κιβώτιο και τρισήμιση και λίγο ακόμη εκατοντάδες άλογα.
Αυτό που χαίρομαι πραγματικά να οδηγώ είναι το αυτόματο με το πετρέλαιο (όταν δεν βιάζομαι ιδιαίτερα βέβαια, γιατί τότε το γρήγορο είναι η σαφής αλλά και πιό αγχωτική λύση καθώς τα σοβαρά γκάζια πάντα ζητούν αυτοσυγκέντρωση και αγχώνουν)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tazmania » 01 Μαρ 2004, 01:06

Landfista έγραψε:Φίλε Vageli απο την απάντηση σου φαντάζομαι ότι έχεις το V8 (3,5 ή 3,9 ?).

Πόσο σου καίει στην πόλη ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Landfista.
:P


To 4.0, εάν δεν κάνω λάθος :!: Τρομερό εργαλείο και δεν είναι αυτόματο (παραγγέλθηκε με χειροκίνητο κιβώτιο). Άδεια κυκλοφορίας 7 θέσεων, παρακαλώ, με δύο θέσεις πίσω στις οποίες κάθονται άνετα 2 ενήλικες :!:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό fatman » 01 Μαρ 2004, 07:55

Τρεχω ΤΩΡΑ κιολας να πουλησω το αχρηστο και ψοφιο μου Discovery mpi!!!
Ειμαι απλως ενας κουλος οδηγος που θελω να παρασυρω και αλλους να κανουν την ιδια αχρηστη αγορα.
Landfista παντως μην βιαστεις, στην παρεα εχουμε και Range 3.9 και θα ηθελα
ωρες-ωρες να ειχα το μοτερ του, αλλα οταν κανεις πολλα χλμ και οχι μονο το ΣΚ, εχει διαφορα στην καταναλωση.
Οι επιδοσεις του mpi ειναι περιπου σαν vitara 1.6 wagon.
Οδηγησε και τα δυο αν μπορεις και βλεπεις.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες