Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

To buy or not to buy a Defender?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό vagelis » 01 Μαρ 2004, 08:00

Landfista έγραψε:Φίλε Vageli απο την απάντηση σου φαντάζομαι ότι έχεις το V8 (3,5 ή 3,9 ?).

Πόσο σου καίει στην πόλη ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Landfista.
:P


Ναι οντως εχω το V8 3900 με χειροκινητο σαζμαν,οι ροπες ειναι το κατι αλλο,τωρα ποσο καιει στην πολη δεν μπορω να σου πω ακριβως γιατι δεν το πολυχρησιμοποιω στην πολη,παντως πιστευω γυρω στα 20 λιτρα/100
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Μαρ 2004, 08:10

Παλληκάρια και κούκλες (tazlady) καλό μήνα σε ολους,

Σχεδόν όλα τα Discovery που έχουν πουληθεί από την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα (θα έλεγα ολα, αλλά ας μην παραγενικεύουμε) είναι με άδεια 7 θέσεων.

Μέχρι και το μοντέλο του 1998 όμως οι θεσούλες των δύο που κάθονται στο χώρο των αποσκευών είναι στην ουσία θέσεις έκτακτης ανάγκης καθώς είναι πλαινές και ΔΕΝ στηρίζουν καλά το σώμα, άσε που χτυπάς το κεφάλι σου και είσαι γενικότερα άβολα.

Στα μοντέλα μετά το 1998 (μοτέρ TD5 και V8 4.000 κυβικών) οι θέσεις είναι κανονικές (προς τα εμπρός με κανονικό χώρο) αλλά έχει αυξηθεί και ο πίσω πρόβολος του αυτοκινήτου)

Πάντως ακόμη και το Mpi (αν το σκέφτεται ο Landfista) ΕΧΕΙ τις δύο πλαινές θεσούλες και ναι έχει και άδεια 7 θέσεων.

Το Range Rover (μοντέλα μέχρι το 1995) έχει λιγότερους χώρους από το Discovery. Aλλά πολύ πιό άνετα καθίσματα εμπρός και είναι πιό χαμηλό σαν ύψος αυτοκινήτου καθώς δεν έχει την "καμπούρα" που χαρακτηρίζει αισθητικά το Discovery.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Μαρ 2004, 12:14

Landfista έγραψε:Έτσι όπως τα λέτε πάντως, μάλλον με οδηγείτε να ψάξω για V8 παρά για Mpi. Τελικά κατανάλωση έχει μετρήσει κανένας σε αστικό και μη αστικό κύκλο ?

pantg, Discovery V8 3,5 ή 3,8lt θα βρώ στην Ελλάδα σαν μεταχειρισμένο με manual κιβώτιο ή έβγαινε μόνο με αυτόματο ? (...δεν τα πάω τα αυτόματα με τίποτα).

Άσχετο 3:Το γεγονός ότι η αντιπροσωπεία θα φέρει το Defender μήπως έχει να κάνει με την άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας των πετρελαιοκίνητων σε Αθήνα - Θεσ\νίκη ? Άντε να δούμε τι θα γίνει μετά τις εκλογές.... :shock:

Άσχετο 4 : Χαίρομαι πολύ που με αφορμή το θέμα που έθεσα στο Forum των Land Rover, η θεματική ενότητα πήρε ζωή. 311 αναγνώσεις και 24 απαντήσεις σε λιγότερο απο 8 μέρες σημαίνει ότι η κοινότητα των Land φίλων είναι μεγάλη και αν μη τι άλλο υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που θέλουν να βοηθήσουν εμάς τους νεώτερους στον χώρο.

Φιλικά,

Landfista.
:P


Ενδεικτικά, αναφέρω:
V8 Κύκλος πόλης: 22,4lit/100χλμ
MPi Κύκλος πόλης: 16,2 lit/100χλμ

V8 Εθνική max 90χλμ/Ω: 15,2 lit/100χλμ
MPi Εθνική max 90χλμ/Ω: 10,2 lit/100 χλμ

V8 Εθνική 120χλμ/Ω: 17lit/100 χλμ
MPi Εθνική 120χλμ/Ω: 13,1 lit/100χλμ

V8 Εθνική "Σπασμένο" 120-150+χλμ/Ω: 24λιτ/100χλμ
MPi Εθνική "Σπασμένο" 120-150χλμ/Ω: 14,8 λιτ/100χλμ

V8 χώμα μόνο κοντά: 23,7 lit /100χλμ
MPi χώμα μόνο κοντά: 16lit/100χλμ

Οι ανωτέρω καταναλώσεις είναι οι πραγματικές και όχι κατα EΕC... μετρημένες σε ίδιες διαδρομές με μπροστά να πηγαίνει το MPi και πίσω το V8.
Ο κινητήρας του MPi είναι σχεδιαστικά 25 χρόνια μπροστά απο τον κινητήρα του V8.

Σημαντική για χρήση χώματος είναι η επιλογή του MPi 93-95 με την ροπή στις 2500 αντι για τις 3600 του επόμενου μοντέλου.

Σε όλες τις περιπτώσεις φυσιολογικής χρήσης το MPi κινείται, καλύτερα από την πλειονότητα των άλλων τετρακίνητων κατασκευών, ενώ στο χώμα οι μοναδικοί του αντίπαλοι είναι …. οι ομόσταυλοί του.

Η παραπάνω κατανάλωση του V8 είναι αρκετή ώστε να σε αποτρέψει να κάνεις μεγάλες αποστάσεις, (εκτός και αν η οικονομική σου κατάσταση σου επιτρέπει να ξοδεύεις μια περιουσία σε καύσιμο) και θα έχεις μικρό ποσοστό κέρδους μόνο σε εξαιρετικά πολύ δύσκολες συνθήκες εκτός δρόμου (ο «φίλος» μου με το V8 ακόμα προσπαθεί να βρει σημείο που να μου αποδείξει ότι άξιζαν τα παραπάνω χρήματα βενζίνης μια και «έβγαλε» ένα κομμάτι πιο εύκολα από εμένα!)

Φυσικά αν θες να κάνεις κόντρα με ασφάλτινα αυτοκίνητα τότε…. μόνο το V8 σου μένει (φρόντισε να αγοράσεις μετοχές στην EKO πάντως)

Υ.Γ. Σε κάθε περίπτωση το MPi κινείται καλύτερα στο δρόμο από τα «άλλα» τετρακούνητα, στο συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Landfista » 01 Μαρ 2004, 20:20

Superspy με δεδομένη την κατανάλωση του V8 απο τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες που μας έδωσες δεν το συζητάμε... φωνάζει απο μακριά Mpi ακόμα και εάν αυτό σημαίνει κάποια υποχώρηση σε σχέση με τα "γκάζια" του Discovery (που πιστεύω ότι έτσι και αλλιώς συνηθίζεται).

Φιλικά,

Landfista.
:P
Landfista
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 21 Φεβ 2004, 15:40
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 01 Μαρ 2004, 23:40

Kαι μια και ακούω για καταναλώσεις...
Mη μιλάμε για σκοινί στο σπίτι του κρ... Άλλωστε ποιος νορμάλ άνθρωπος θα επέλεγε L/R?

Nαι δεν απέχουν από την πραγματικότητα
Defender 110 με αεροδυναμική ντουλάπας, και καλούδια γύρο-γύρο

Aθήνα χωρίς εξωφρενικά μποτιλιαρίσματα: 25.7 lit/100klm
Aθήνα-Πάτρα χωρίς ιδιαίτερο αέρα!!! και έξοδος χωρίς πρόβλημα
100Klm/h: 16.25 lit/100klm
120Klm/h: 17.60 lit/100klm
Kιάτο: με TO μποτιλιάρισμα έως διόδια και μετά 140+: 20.00 lit/100klm
Aθήνα Καρπενήσι [βλέπε Pάχη] με 100-110: 17.62 lit/100klm
2030Klm με λίγο Aθήνα & μικρές εκδρομές Σ/K με ολίγο αργό: 18.82 lit/100klm
OFF ROAD: 20 lit ανά ώρα λειτουργίας.

Σε αντίστοιχες συνθήκες έχω μετρήσει Series L/R -με 2και1/3 [11H] και μακρύ γρήγορο] και οι κατανάλωση είναι στα ίδια επίπεδα.
Tυχερέ Παντελή, αχ & να ήμασταν πετρελάτοι... Aν δεν υπήρχαν τα πρακτικά προβλήματα -δεν εννοώ τις απαγορεύσεις- θα πρότεινα ανεπιφύλακτα TD5 δεύτερης γενιάς.
Yπάρχει και το γκάζι. Ίδια κατανάλωση σε λίτρα, με άλλη τιμή ανά λίτρο.
Δεν το προτείνω, λόγο στεγνώματος & ... του κινητήρα, αλλά θα ήθελα κάποιος με άποψη να ανοίξει το θέμα σε νέα L/R ενότητα.
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Shaka » 02 Μαρ 2004, 22:17

superspy έγραψε:[
Ενδεικτικά, αναφέρω:
V8 Κύκλος πόλης: 22,4lit/100χλμ
MPi Κύκλος πόλης: 16,2 lit/100χλμ .....................................
..............................................................................................
............Φυσικά αν θες να κάνεις κόντρα με ασφάλτινα αυτοκίνητα τότε…. μόνο το V8 σου μένει (φρόντισε να αγοράσεις μετοχές στην EKO πάντως)

Υ.Γ. Σε κάθε περίπτωση το MPi κινείται καλύτερα στο δρόμο από τα «άλλα» τετρακούνητα, στο συνιστώ ανεπιφύλακτα!


Ο superspy ορθώς μίλησε!

Έχω ένα Discovery Mpi μοντέλο 10ος 1993, και καίει πάνω κάτω, όσα άνέφερε πιό πάνω.

Όντως το παλιό μοντέλο -παραγωγής μέχρι την άνοιξη του 1994 αν δε κάνω λάθος- είναι πιό γρήγορο και πιό "σπιρτόζικο" από το νεότερο Mpi.

Φίλος που έχει το νεότερο και με τον οποίο ταξιδέψαμε μέχρι τον Πάρνωνα το προηγούμενο Σάββατο, μου είπε ότι είναι εμφανής η διαφορά "στα γκάζια".

Στην πόλη αν θες κινείται από αξιοπρεπώς έως σβέλτα -με το αντίστοιχο αντίτιμο στην κατανάλωση-.

ΚΑι αντίστοιχα στην Εθνική μπορείς να πηγαίνεις με 140 άνετα χωρίς πρόβλημα. (Και 160 παέι άνετα, αλλά τότε....καίει)
Αθήνα-Λαμία και επιστροφή όσο πάει (150-160+ χλμ.)........με λιγότερο από ένα ρεζερβουάρ (450 χλμ.), ενώ με οικονομική οδήγηση φτάνεις τα 600 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ.

Το καινούργιο βέβαια (από 1994 και μετά) έχει πιό προσεγμένο και πιό εργονομικό εσωτερικό (τασάκι για ....ανθρώπους, ποτηροθήκες, πιό μοντέρνο ντιζάιν -σκασίλα μας-)

Κρατάει, στρίβει, φρενάρει... σα Land Rover -στα απότομα μου τραβάει αριστερά, όπως βέβαια και το 90, ίσως εκείνο να τραβάει δεξιά, δε θυμάμαι πιά...!- Γενικά νοιώθεις ασφαλής, άνετος, πάς Π Α Ν Τ Ο Υ !!!!! 2 σε 1 δηλαδή! και έχει original ανταλλακτικά φωτιά σε σχέση με τα after market.

Ξέρω όμως τι έχω και γιατί το έχω. Όσοι το πήραν για άλλους λόγους γρήγορα το "ξεφορτώθηκαν"!

Φίλε Landfista καλούς δρόμους!
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Μαρ 2004, 23:36

L/R110 έγραψε:Tυχερέ Παντελή, αχ & να ήμασταν πετρελάτοι... Aν δεν υπήρχαν τα πρακτικά προβλήματα -δεν εννοώ τις απαγορεύσεις- θα πρότεινα ανεπιφύλακτα TD5 δεύτερης γενιάς.
.


Παύλο (L/R110) δεν θα συμφωνήσω μαζί σου για τον TD5 ακόμη και τον δεύτερης γενιάς.
Ακριβά ανταλλακτικά (ένα μπεκ κάνει 1300 Ευρώ, ναι χίλια τριακόσια Ευρώ και θέλει 5) και μεγάλες καταναλώσεις για diesel 2500 κυβικών και το χειρότερο από όλα είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενος (εγκέφαλος και σύστημα γκαζιού fly by wire δηλαδή με ηλεκτρονικό αισθητήρα στο πεντάλ του γκαζιού και στην αντλία.
Και τρομερά ευαίσθητος στα βρώμικα πετρέλαια.

Αντίθετα ο 200 και ο 300 Tdi είναι πολύ πιό απλός κινητήρας (ιδίως ο 200Τdi είναι και πιό οικονομικός αλλά λίγο πιό θορυβώδης και με τις ίδιες επιδοσεις και στις ιδιες στροφές με τον 300άρι με μόνα μειονεκτήματα έναντι εκείνου το πιό μπλεγμένο σύστημα λουριών για το υδραυλικό τιμόνι, δυναμό και το air condition)

Αν θέλεις κάτι απλό, εύκολο στη συντήρηση και την επισκευή που δεν χαλάει εύκολα (250.000 μίλια για overhaul) και δεν καταναλώνει πολύ τότε Tdi.

Οσο για καταναλώσεις στα Camel που ζυγίζουν και 850 κιλά παραπάνω από τα απλά Disco (δηλαδή 2850 κιλά με τον οδηγό και καύσιμα) ο Tdi δίνει κάτι παραπάνω από 600 χλμ στο τεπόζιτο το 80κάτι λίτρων.
Στα απλά Discovery 200Tdi φτάνει τα 800 χλμ αυτονομία σε ταξίδι με 120 χλμ.

Χαιρετώ.
pantg
 

Κάτι κινείται ???

Δημοσίευσηαπό Landfista » 26 Απρ 2004, 21:13

Γειά σας και απο εμένα ύστερα απο καιρό,

Άσχετο αλλά στο 4x4 forum κάποιος έγραψε ότι κάτι κινείται στην Ελληνική αντιπροσωπεία των LR διότι ετοιμάζονται να φέρουν το Defender Td5.

Ξέρει κανείς κάτι πιο συγκεκριμένο??? :roll:
Landfista
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 21 Φεβ 2004, 15:40
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 27 Απρ 2004, 09:04

Πέρνα μια βόλτα από Mεσογείων στο ύψος της Kατεχάκη.
Δεν έχω πάει ακόμα, έμαθα ότι έχει ταμπελάκι "πωληθεί" ελπίζω να είναι ακόμα!!!
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό tazmania » 28 Απρ 2004, 16:44

L/R110 έγραψε:Πέρνα μια βόλτα από Mεσογείων στο ύψος της Kατεχάκη.
Δεν έχω πάει ακόμα, έμαθα ότι έχει ταμπελάκι "πωληθεί" ελπίζω να είναι ακόμα!!!


O landfista πέρασε από την Λ. Βουλιαγμένης και είδε το θηρίο. Φήμες ότι ετοιμάζετε να πουλήσει την Alfa, το Fiataki, το σπίτι του και ότι άλλο βρει μπροστά του για να κλείσει ένα δεν επιβεβαιώνονται :!:

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Για περισσότερα δείτε εδώ
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Shaka » 28 Απρ 2004, 20:56

:D Land Rover Defender 90 Td5 41.000 περίπου :shock:
:D Land Rover Defender 110 Td5 48.000 περίπου :shock:

Όμως... όχι ακόμα για τις μεγάλες πόλεις...., παρά μόνο για επαρχία.

Για "εμάς", από Οκτώβριο "τα σπουδαία". Υπομονή... :wink:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 29 Απρ 2004, 01:31

Shaka έγραψε::D Land Rover Defender 90 Td5 41.000 περίπου :shock:
:D Land Rover Defender 110 Td5 48.000 περίπου :shock:

Όμως... όχι ακόμα για τις μεγάλες πόλεις...., παρά μόνο για επαρχία.

Για "εμάς", από Οκτώβριο "τα σπουδαία". Υπομονή... :wink:


Υπάρχει και το επαγγελματικό με 36.000€ :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Τιμές καινούριων Defender

Δημοσίευσηαπό Landfista » 29 Απρ 2004, 21:39

Αγαπητοί,

Η διαφορά της τελικής τιμής του Defender στην Ελλάδα απο τα στοιχεία που έχω μέχρι τώρα, με την τιμή που ισχύει -με το κλειδί στο χέρι- στην Αγγλία είναι χαοτική..... :shock:

Για την ακρίβεια το απλό 90 Station Wagon Td5 που έχει εισαχθεί στην Ελλάδα πωλείται ~41.000€ (η τιμή σύμφωνα με τον Dealer είναι κατά προσέγγιση διότι τα αυτοκίνητα δεν έχουν εκτελωνιστεί ακόμα (?) . Στην Αγγλία για το ίδιο αυτοκίνητο χρειάζεσαι 30.368 € , δηλαδή έχουμε μια ελάχιστη διαφορά 10.600 € ....

Θέλω να πιστεύω ότι κάτι δεν υπολόγισε σωστά το παλικάρι....

Αλλιώς δεν πάμε καθόλου καλά !!!! :-x
Landfista
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 21 Φεβ 2004, 15:40
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 30 Απρ 2004, 07:45

Γιατί, άλλα αντίστοιχα αυτοκίνητα στην Αγγλία έχουν ίδια τιμή με εδώ...;
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό bear » 30 Απρ 2004, 15:24

landfista κοίτα και τις τιμές σε Γερμανία και ιταλία απο το site της L/R εκεί να δεις διαφορά!!! Οι τιμές αυτές είναι παράλογες!! Και μετά λέμε ότι είμαστε ισότημα μέλοι της Ε.Ε. Υπολόγισε και τη διαφορά βασικού μισθού Ελλάδος-Αγγλίας-Γερμανιάς. Δηλ η διαφορά της αναλογία τιμής αυτοκινήτου/προς εισόδημα είναι μεγάλη!!! :evil:
bear
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 21 Μάιος 2003, 18:58

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες