Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

To buy or not to buy a Defender?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Απρ 2004, 20:18

Αγαπητοί φίλοι,

Οσοι δεν το ξέρετε για να εκτελωνιστεί ένα καινούργιο αυτοκίνητο υπάρχει υποχρέωση πληρωμής "χαρατσιού" (παλαιά το έλεγαν εισαγωγικοί δασμοί, τώρα το λένε τέλη ταξινόμησης) 50% υπολογιζομένου επί της τιμολογιακής εργοστασιακής αξίας του αυτοκινήτου.

Και βέβαια και τον ΦΠΑ (18%).

(αν μιλάμε για μεταχειρισμένα μέχρι το α' εξάμηνο του 2000 υπάρχει μία έκπτωση 7% ανά έτος παλαιότητας στην τιμολογιακή εργοστασιακή αξία, αρα μειώνεται το χαράτσι)

Πάντως, αν και αγαπάω τα Landies πιστεύω πως 41.000 Ευρώ για γυμνό αυτοκίνητο (χωρίς air condition, ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές, ΑΒS, ETC) είναι πολλά. Ιδιώς σε σύγκριση με το τί προσφέρει ο ανταγωνισμός και πόσο πιό σύγχρονα είναι τα αυτοκίνητα που το Defender καλείται να ανταγωνιστεί.

Οταν και αν έρθει τελικά το Defender με διαφορετικό πετρελαιοκινητήρα (τον φημολογούμενο V6 των περίπου 2.700 κυβικών και 200+ αλόγων) τότε ίσως να το ξανασκεφτόμουν. Ο TD5 μπορεί να είναι πετρελαιοκινητήρας αλλά δεν έχει την ιπποδύναμη που θα έπρεπε και καταναλώνει αρκετά ενώ είναι γνωστό ότι έχει ευαισθησίες σε βρώμικα πετρέλαια ακι "νοσεί" στα νερά και τα μεγάλα επίπεδα υγρασίας.

Α, ναι. Και κάτι άλλο. Το νέο Defender δηλαδή και αυτό που ήρθε ήδη έχει αμερικάνικο πίσω άξονα DANA.

Χαιρετώ[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Landfista » 30 Απρ 2004, 20:48

Οταν και αν έρθει τελικά το Defender με διαφορετικό πετρελαιοκινητήρα (τον φημολογούμενο V6 των περίπου 2.700 κυβικών και 200+ αλόγων) τότε ίσως να το ξανασκεφτόμουν


Παντελή το Defender με τον κινητήρα που αναφέρεις έχει βγεί σε παραγωγή ή είναι μελλοντικό project ?

Ο TD5 μπορεί να είναι πετρελαιοκινητήρας αλλά δεν έχει την ιπποδύναμη που θα έπρεπε και καταναλώνει αρκετά ενώ είναι γνωστό ότι έχει ευαισθησίες σε βρώμικα πετρέλαια ακι "νοσεί" στα νερά και τα μεγάλα επίπεδα υγρασίας


Θεωρώ ότι ο TD5 είναι εξέλιξη των TDi και TD3 (αν τα λέω καλά) για τους οποίους τα Αγγλικά περιοδικά που έχει τύχει να διαβάσω, μόνο επαινετικά σχόλια είχαν. Θεωρείς ότι οι παλαιότεροι κινητήρες είναι καλύτεροι ? Όχι τίποτα άλλο, αλλά εάν στο μέλλον αλλάξει το καθεστώς εισαγωγής μεταχειρισμένων απο Ευρώπη, να ξέρουμε τι να κοιτάμε... :P

Τα ελληνικά πετρέλαια και το ελληνικό κλίμα (υγρασία) θα δημιουργήσουν πρόβλημα? Μάλλον δεν νομίζω... (εκτός και εάν αναφέρεσαι σε σκληρό off-roading με μπόλικα ποτάμια... :P )

Το νέο Defender δηλαδή και αυτό που ήρθε ήδη έχει αμερικάνικο πίσω άξονα DANA

Αυτό τώρα (για κάτι τύπους σαν εμένα που τώρα μαθαίνουν...) είναι καλό ή κακό ? Τι είναι άξονας DANA ??? :roll:

Άσχετο, αλλά μετά απο παρότρυνση απο τον bear κοίταξα τιμές σε Γερμανία.
Για χτυπήστε εδώ ...και μην πάθετε πλάκα απο τις τιμές ... :shock: :shock: :shock: :!:

Αισθάνομαι για άλλη μια φορά ΕΘΝΙΚΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ :-x
Landfista
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 21 Φεβ 2004, 15:40
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Μάιος 2004, 10:59

Φίλε Landfista,

Φημολογείται ΕΝΤΟΝΩΣ ότι μετά την κυκλοφορία του νέου Discovery (περίπου στα τέλη του έτους, γύρω στον Νοέμβριο) με το οποίο θα δοθεί στους καταναλωτές και ο νέος πετρελαιοκινητήρας V6, θα υπάρξει και η αλλαγή από τον TD5 στον V6 και για το Defender.
Προσωπικά όμως θεωρώ πως ίσως πάρει έως και ένα χρόνο ακόμη εκτός και αν υπάρχει υποχρέωση χρήσης κινητήρων που θα πληρούν αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων πιό νωρίς (και από όσο θυμάμαι μάλλον κάτι αλλάζει το 2005)

--------

TD3 δεν υπάρχει.
Υπάρχει TD4 (το φοράει το Freelander) και TD6 (τον φοράει το L322 Range Rover). Kαι οι δύο αυτοί κινητήρες είναι καταγωγής BMW και πωλούνται από την BMW στην Land Rover τώρα που αυτή αγοράστηκε από την Ford. Ο TD4 είναι τετρακύλινδρος 2000 κυβικά και ο TD6 εξακύλινδρος 3000 κυβκών.

Αν και ακουστικά τα ονόματα είναι ίδια ο TD5 (που χρησιμοποιείται από τα τωρικά Discovery και Defender) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ με την BMW. Eiναι καθ'ολοκληρίαν σχεδιασμένος και κατασκευασμένος από την LR και έχει εντελώς διαφορετικό μπλοκ σε σχέση με τους TD4 και TD6.

---------

Oι παλαιότεροι κινητήρες 200 και 300Tdi μπορεί να μην έχουν τις θεωρητικές επιδόσεις του ΤD5 αλλά είναι σαφώς ανθεκτικότεροι, οικονομικότεροι σε καύσιμα και εμφανίζουν, την έστω και χαμηλότερη σε απόλυτους αριθμούς ροπή τους, σε χαμηλότερες στροφές.
Αντίθετα έχουν λίγο πιό αυξημένες εκπομπές καυσαερίων και είναι πιό θορυβώδεις και "άξεστοι" από πλευράς κραδασμών. Αλλά "βγάζουν" πιό πολλά χιλιόμετρα χρήσης και έχουν ΣΑΦΩΣ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ανταλλακτικά και μεγαλύτερη ευκολία στην επισκευή και συντήρησή τους.

---------


Ο ΤD5 ειναι εξαιρετικά ευαίσθητος σε λερωμένο (βρώμικο) και νερωμένο πετρέλαιο. Εκτός αυτού τα ηλεκτρονικά του έχουν ευαισθησία στο νερό και έχει γνωστά προβλήματα με το σύστημα fly by wire με το οποίο είναι εφοδιασμένος ο μηχανισμός του γκαζιού (το πεντάλ με την "πεταλούδα" του μοτέρ)

------

Προσωπικά προτιμώ τον 200Τdi ο οποίος με το κατάλληλο και φθηνό γαργάλημα ξεπερνάει στον TD5 σε ιπποδύναμη και ροπή και δουλεύει και κάτω από το νερόκαι όσο καιρό του δίνεις φρέσκο αέρα.

-----

ΜΑΚΡΥΑ απο ΓΕΡΜΑΝΙΑ εκτός και αν σου αρέσει η γραβιέρα (αν και ελβετική). Τα Land Rover είναι ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ευπαθή στο αλάτι καθώς ο συνδυασμός αλουμινίου και λαμαρίνας από τον οποίο είναι φτιαγμένα δημιουργεί ηλεκτρολυτική οξείδωση (και όχι απλή σκουριά καθώς ΔΕΝ ειναι αναστρέψιμη ή θεραπεύσιμη όπως η σκουριά) με την υποψία και μόνο ύπαρξης αλατιού.

Αν σου αρέσουν οι τρύπες στα αυτοκίνητα (βλ. σχόλιο για γραβιέρα) τότε πάρε φθηνό αυτοκίνητο από Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία, Βόρειο Γαλλία.
Εγώ ΔΕΝ θα το έκανα και δεν το συνιστώ σε φίλους.

Χαιρετώ
[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 02 Μάιος 2004, 08:38

Ο Παντελής για άλλη μια φορά δίνει ρέστα μη διστάζοντας να μιλήσει επι της ουσίας. Εν συνόψει οι δικές μου θέσεις
α) Αλάτι και Land Rover όπως και οποιοδήποτε πλαίσιο τύπου σκάλας ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ. Αλουμίνιο και ατσάλι δημιουργούν οξείδωση όταν εφάπτονται η οποία επιταχύνεται απο στοιχεία με αλάτι όπως π.χ Θάλασσα, ΙΔΡΩΤΑΣ κλπ. Όσοι ξέρουν απο ποδήλατο θα γνωρίζουν τον τρόπο με τον οποίο συναρμολογούμε υλικά απο ατσάλι (π.χ. πηρούνια) μαζί με αλουμινένια (π.χ. σκελετοί) - βάζουμε πάντα τσιμούχες ή άλλη μόνωση ενδιάμεσα.

β) Υγρασία και ηλεκτρονικά δεν πάνε μαζί. Άρα ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι τα σύγχρονα σουβλάκια είναι περιορισμένης διαρκείας στο χρόνο και με τεράστια κόστη επισκευής. Απλά οι κατασκευαστές τους ξέρουν ότι όταν το 40% των νέων συνολικών πωλήσεων κάθε είδους αυτοκινήτων είναι σουβλάκια, δεν πρόκειται οι αγοραστές τους να κάνουν αυτά που κάνουν όσοι παρεπιδημούν σε αυτό το site. Άρα δε φοβούνται.

γ) όσοι έχουν έστω και μία ελάχιστη γνώση απο BMW θα γνωρίζουν ότι το σημείο με το μεγαλύτερο αριθμό βλαβών ειδικά στα πρώτα 30000 χλμ είναι στον -πανάκριβο - εγκέφαλο. Οπότε είμαι επιφυλακτικός για τη μακροζωία και αξιοιστία αυτών των κινητήρων.
δ) Δε συζητάω το τι εκπλήξεις θα δοκιμάσουν κάτοχοι αυτοκινήτων βασισμένων σε ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά, ESP, ABS κλπ χρήσιμα καλούδια. Τα τζιποειδή κατά κανόνα έχουν διάρκεια βίου μεγαλύτερη των 15 ετών όταν τα απλά επιβατικά αποσύρονται στα 6 χρόνια.
Έ ρε γλέντια.....
DISCOVERER
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό bear » 02 Μάιος 2004, 16:51

Απορία: Τι ισχύει για την εισαγωγή μεταχειρισμένου αυτοκινήτου από ευρωπα'ι'κή χώρα;Π.χ Ιταλία,Γαλλια.Υπάρχει όριο παλαιότητας; :P
bear
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 21 Μάιος 2003, 18:58

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Μάιος 2004, 17:38

Μιά και το ρωτάτε.

Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Αυτοκίνητα παραγωγής έως το α' εξάμηνο του 2000 έχουν συντελεστή τελών ταξινόμησης 140% (ναι καλά το διαβάσατε 140%) επί της ΤΑ.
Για κάθε έτος παλαιότητας αφαιρείται ποσοστό 7% επί της ΤΑ.

Αυτοκίνητα παραγωγής μετά το α' εξάμηνο του 2000 έχουν συντελεστή τελών ταξινόμησης 50% επί της ΤΑ.
Η μείωση λόγω παλαιότητας παραμένει στο ίδιο ποσοστό (7%) ανά έτος επί της ΤΑ.

Ο ΦΠΑ υπολογίζεται επί της ΤΑ (μετά τη μείωση λόγω παλαιότητας)

Το πράγμα ομως που πρέπει να διευκρινιστεί είναι ότι το όχημα πρέπει να καλύπτει τις προδιαγραφές καυσαερίων του έτους κατασκευής του. Εκεί πιθανόν να υπάρχει πρόβλημα καθώς μπορεί να πέσεις στον ειδικό υπάλληλο του ΚΤΕΟ που δεν θα σου δίνει έγκριση για κυκλοφορία αν δεν πληροί το όχημα και τις τρέχουσες (ισχύουσες τώρα) προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων (εκτός και αν φανείς τρυφερός, ευγενικός και γενναιόδωρος απέναντί του)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 03 Μάιος 2004, 20:24

pantg έγραψε:Μιά και το ρωτάτε.

Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Αυτοκίνητα παραγωγής έως το α' εξάμηνο του 2000 έχουν συντελεστή τελών ταξινόμησης 140% (ναι καλά το διαβάσατε 140%) επί της ΤΑ.
Για κάθε έτος παλαιότητας αφαιρείται ποσοστό 7% επί της ΤΑ.


Αυτά ισχύουν για τί κυβισμό;
Έχω την εντύπωση ότι αφορούν αυτοκίνητα άνω των 2000 κ.ε
Για τα μικρότερου κυβισμού νομίζω υπάρχουν μικρότεροι συντελεστές.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Μάιος 2004, 06:55

tasos953 γειά σου,

συζητάμε συγκεκριμένα για Land Rover και ακόμη πιό συγκεκριμένα για τα Defender τα οποία παράγονται ΜΟΝΟ με κινητήρα 2500 κυβικών.

Αλλωστε με την εξαίρεση του Freelander με τον μικρό κινητήρα των 1800 κυβικών όλα τα άλλα μοτέρ της LR είναι από 2000 κυβικά και πάνω.

(κάποτε όμως τα LR ήταν 1600 κυβικά. Το 1949)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Οκτ 2004, 17:15

ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΡΕ ΕΝΑ DISCO POY UA EXEIW TO KEFALI SOY HSYXO :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες

cron