Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

To buy or not to buy a Defender?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

To buy or not to buy a Defender?

Δημοσίευσηαπό Landfista » 21 Φεβ 2004, 20:06

Χαίρετε,

Εδώ και καιρό με "τρώει" να παραμερίσω την αγαπημένη μου (Alfa) και να αρχίσω να ασχολούμαι με τα 4Χ4.
Αφορμή στάθηκε ένας φίλος (γειά σου ρε Tazmania...) που μου έδειξε πόσα χάνω όταν δεν ακολουθώ εκεί που τελειώνει ο δρόμος.

Φυσικά όταν μιλάμε για 4Χ4 μιλάμε για Land Rover και φυσικά ποιό άλλο εκτός απο το Defender... (έχω αποθημένα απο μικρό παιδί)

Θα ήθελα να ρωτήσω λοιπόν ορισμένα πράγματα αυτούς που είχαν την τύχη να περάσει απο τα χέρια τους κάποια στιγμή ένα Defender:

a.Στο δρόμο οδηγείται ή είναι κουραστικό, θορυβώδες, ανοικονόμητο, ζημιάρικο κτλ... όπως μερικοί με έχουν προειδοποιήσει?
β.Το V8 καίει απίστευτα πολύ? Εάν μετατραπεί σε LPG ποιά είναι η κατανάλωση του? Υπάρχει κανείς που να το έχει κάνει? Ποιός θα μπορούσε να αναλάβει την μετατροπή στην Ελλάδα?
γ.Πιθανότητα εισαγωγής Td3 ή Td5 απο Ευρώπη παίζει?

Η αλήθεια πάντως είναι ότι ψάχνω με προτεραιότητα ένα 90 County ή Station Wagon αλλά δυστυχώς όσα έχω βρεί είναι ανοιχτά... Γνωρίζει κανείς κάποια "πηγή"?

Είδα ότι και ο ΟΔΔΥ κατά καιρούς δημοπρατεί μερικά 110 (πιθανότατα της Αστυνομίας) αλλά δεν γνωρίζω καθόλου τι τάξη μεγέθους είναι να τα επαναφέρεις σε καλή κατάσταση και εάν τελικά αξίξει....

Θα εκτιμήσω πολύ όποιον βοηθήσει να λύσω αυτές τις λίγες απορίες μου.

Με εκτίμηση

Landfista (Land Rover + Alfista = Landfista !)
:P
Landfista
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 21 Φεβ 2004, 15:40
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό discoman » 22 Φεβ 2004, 23:25

Γεια σου landfista .Αυτοπου πας να κανεις να το κανεις γιατι το αθλημα ειναι φοβερο .Εγω ταχα παρατησει απο το 95 και πριν λιγο καιρο πουλησα το 2 ετων ιχ μου για να παρω τοΛΑΝΤROVER και δεν το μετανιωσα αν και απο κουρσα σε jeep διαφερει πολυ . ΦΙΛΙΚΑ jeepman
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό Landfista » 23 Φεβ 2004, 10:49

Ευχαριστώ Jeepman,

Ποιό LandRover έχεις ?

Landfista :P
Landfista
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 21 Φεβ 2004, 15:40
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Shaka » 23 Φεβ 2004, 20:14

"welcome to the club".

Φίλε landfista,

ως ιδιοκτήτης ενός Land Rover 90 V8 πολλά χρόνια θα σου πω τα εξής:

Defenders 90 και 110 υπάρχουν πολλά και διάφορα. Επαγγελματικά και ΙΧ. Τα ΙΧ με σκληρή οροφή, κατά 99% προέρχονται από τον ΟΔΔΥ και είναι πρωην περιπολικά, όλα V8 3.500 κ.εκ. Μπορείς να βρεις και έτοιμα με πινακίδες από κάποιους που καλώς ή κακώς δραστηριοποιούνται και τα αγοράζουν στους πλειστηριασμούς, πωλώντας τα στη συνέχεια έτοιμα (με πινακίδες, βαμμένα, κλπ.)

Η εμπειρία μου από φίλους που προχώρησαν σε αγορά "έτοιμου", σε σχέση με φίλους που το πήραν από τον ΟΔΔΥ και το ετοίμασαν (σαφώς καλύτερα) μόνοι τους έχει ως εξής: Σου βγαίνει φθηνότερα αν το πάρεις έτοιμο. Δεν θα είναι ότι το καλύτερο, αλλά αν το θέλεις για off road σε νοιάζει αν το βάψιμο δεν είναι ΑΑΑ; Έχω φίλο που το Defender 90, του κόστισε όσο ένα καινούργιο Discovery αλλά τολμάει να το περάσει μέσα απο κλαδιά;, δεν τολμάει!

Οι τιμές για το 90 ξεκινάνε από 12.000 και φτάνουν τις 15.000 € (ΙΧ με πινακίδες).

Για πετρέλαιο δύσκολο να βρεις απ' όσο ξέρω τα μόνα που κυκλοφορούν είναι αυτά με άδεια αγροτικού μηχανήματος. Εκτός αν κατοικείς εκτός Αττικής και φέρεις απ' έξω καινούργιο, ή μεταχειρισμένο μοντέλο μετά το 2000.

a.Στο δρόμο δεν είναι ιδιαίτερα "κουραστικό",
είναι "θορυβώδες" (λυνεται το ΄πρόβλημα με κιτ μόνωσης),
"ανοικονόμητο" (καίει!, 3.500 κ.εκ. είναι αυτά! και κινούν 1800 κιλά!),
"ζημιάρικο" (εξαρτάται τι εννοείς. Αν εννοείς ότι του πίνεις το αίμα στο offroad και μετά κατά καιρούς θέλει κάποιες τσιμούχες στις σφαίρες των τροχών, και καθάρισμα στα καρμυρατέρ, ναί! αυτά τα θέλει!)

"Εάν μετατραπεί σε LPG ποιά είναι η κατανάλωση του?"= Δεν υπάρχει τρομερή διαφορά, αλλά θα έχεις πρόβλημα μεγάλο με τα καρμπυρατέρ (εμπειρία από φίλο, που παιδεύεται αρκετά σε κάθε εξόρμηση..."ξερένονται")

"Υπάρχει κανείς που να το έχει κάνει? Ποιός θα μπορούσε να αναλάβει την μετατροπή στην Ελλάδα?" Πολλοί υπάρχουν και το κάνουν καλά. Υπολόγισε ότι το τεππόζιτο του LPG, σου τρώει πολύτιμο χώρο στον χώρο των πίσω επιβατών -για το 90άρι-

"γ.Πιθανότητα εισαγωγής Td3 ή Td5 απο Ευρώπη παίζει?" Td3 δεν υπάρχει μόνο Τd5 στα Defender. (Τd4 είναι ο πετρελαιοκινητήρας του Freelander)

Ψάξε καλά και κατέληξε μη βιαστείς, πιστεύω ότι υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα που πουλιούνται.
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Landfista » 23 Φεβ 2004, 21:00

Shaka ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη πληροφόρηση.

Επειδή πράγματι με ενδιαφέρει το Off-Roading κυρίως και πράγματι δεν θέλω σε καμμία περίπτωση να πάρω κάτι που μετά θα λυπάμαι να το "πετάξω" στις λάσπες, έχω σκοπό να πάρω ένα D90, όχι απαραίτητα στην καλύτερη κατάσταση και να το χρησιμοποιώ σαν "WeekEnd Car".

2 ερωτήσεις ...

α.Που μπορώ να απευθυνθώ για "έτοιμο" απο ΟΔΔΥ ?
β.Τι καίει τελικά το δικό σου ?

Many Thanks,

Landfista :P
Landfista
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 21 Φεβ 2004, 15:40
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Φεβ 2004, 22:46

Landfista έγραψε:Ευχαριστώ Jeepman,

Ποιό LandRover έχεις ?

Landfista :P
ΓΕΙΑ σου Landfista .Moλις γυρισα απο μια καλη φαση πανω αποτην κινετα στο οικισμο πανοραμα πανω απο την εθνικη στο βουνο ,Απιστευτη ομορφια και πυκνο πευκο ,θα ξαναπαω σιγουρα .Το disko 96 mod. εχω και ειμαι σουπερ ευχαριστημενος γιατι συνδυαζει την στιβαροτητα ,το πολυ καλο off roading, την πολυ καληοδικη συμπεριφορα και την ανεση .Να σου πω οτι το σπαω παντου προσπαθω να το ζορισω αλλα μαλλον δεν παιρνει χαμπαρι ,και καλυτερα γιατι ειμαι σιδεροφαγος Filika jeepman :P
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό Shaka » 23 Φεβ 2004, 23:28

Landfista έγραψε:
2 ερωτήσεις ...

α.Που μπορώ να απευθυνθώ για "έτοιμο" απο ΟΔΔΥ ?
β.Τι καίει τελικά το δικό σου ?



Landfista :P


α. πιστεύω να σε κάλυψα με το "πμ"
β. από 0,15 έως 0,20 € ΄το χιλιόμετρο ανάλογα με τη χρήση: από οικονομική οδήγηση στην άσφαλτο, έως "ζόρια" στο βουνό....
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 24 Φεβ 2004, 11:13

Τσα :!: Εδώ είμαι κι εγώ :D Shaka, ψήσε τον να πάρει κανένα σοβαρό αμάξι και ν' αφήσει την Alfa για να καταλάβει τι σημαίνει 4Χ4 :lol:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 24 Φεβ 2004, 11:22

Και μην ξεχνάτε:
Καλύτερα Αγγλική τσαγιέρα, παρά Ρώσικη τοστιέρα :twisted: :twisted: :twisted:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό fatman » 24 Φεβ 2004, 15:16

Επειδη καπως οι τιμες εχουν ξεφυγει παραλογα στα ninety(90) και one ten (110) - γιατι Defender δεν ερχοντουσαν στην Ελλαδα - γιατι δεν σκεφτεσαι κατι σε Discovery mpi ή V8 ή Range Rover classic??
Μιλαμε για οχηματα πολυ καλυτερα εξοπλισμενα, πολυ καλη ποιοτητα κυλησης,παιρνουν και επιβατες!!
Τα αλλα που ψαχνεις ειναι προς το "αγροτικο" και πολυ καλα αν σκεφτεσαι μονο off-road με μεγαλες υποχωρησεις για ταξιδια ή για χρηση trial.
Παντως το καλο off-road απαιτει πανω απο 400 χμ ασφαλτο οποτε...
Και μην θεωρεις τα υπολοιπα Land Rover αδερφιστικα ή του σαλονιου γιατι αν τα οδηγησεις θα εκπλαγεις!!
Αν θες δες στα παλια αρθρα http://www.off-road.gr/article247.html
και http://www.off-road.gr/article220.html
Αν εχεις καμια απορια και δεν αγορασες ακομα,ρωτα..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Φεβ 2004, 12:12

Landfista καλωσήρθες στο club με τις τρελλές,

Αν έχεις όρεξη για συζήτηση από τηλεφώνου μπορείς να με βρεις στο 22950 37637

(Φιλε Jeepman, μα τι όνομα είναι αυτό για ιδιοκτήτη Land Rover???, ΔΕΝ είμαι πρόεδρος. Ιδρυτής ναι. Προεδρος ούτε με σφαίρες. Ασε τα προεδριλίκια σε αυτούς που τα θέλουν. Εγώ έφαγα από αυτό το φρούτο και προτιμώ να μην το ξαναφάω.)

Αν τώρα προτιμάς για γραπτά ας τα πούμε εν συντομία.

Οπως σου ειπαν ήδη οι υπόλοιποι φίλοι στο forum το Defender είναι καλό, καίει αρκετά, κάνει θόρυβο, μπορεί να βγάλει ζημιές, κοστίζει ακριβά, μπορείς να το βρείς στον OΔΔΥ ή από διάφορες πηγές (εγώ αγόρασα μερικά αυτοκίνητα για φίλους αλλά τελικά οι τιμές ανέβαιναν πολύ από τους εμπόρους και δεν άξιζε), μπορείς να βρείς είτε έτοιμο είτε σε κατάσταση που θα χρειάζεται μαζέματα.
Το 90άρι είναι πιό "μουράτο" από το 110 αλλά είναι επίσης και πιό ακριβό, έχει λιγότερους χώρους αλλά έχει και οριακά καλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου λόγω κοντύτερου μεταξονίου κατά 23 ίντσες (το 90άρι ΔΕΝ είναι 90 ίντσες ενώ το 110 είναι 110 ίντσες)

Λύση για μείωση της κατανάλωσης υπάρχει και δεν είναι το LPG/υγραέριο μόνο. Ακούει στο όνομα διαφορετικά καρμπυρατέρ/πολλαπλή εισαγωγής ή σύστημα injection.
Eπίσης μείωση της κατανάλωσης και του θορύβου λειτουργίας γίνεται στα 110 και με την χρησιμοποίηση κεντρικού διαφορικού με μακρύτερο βήμα λειτουργίας στις μακριές σχέσεις. Αυτό δίνει μία μείωση των στροφών λειτουργίας κατά 500 στροφές ανά λεπτό για ταχύτητα 120 χλμ/ώρα δηλαδή στις 2950 αντί για τις 3450 σαλ. Αμεσο αποτέλεσμα η μεγαλύτερη οικονομία και ησυχία μέσα στο χώρο επιβατών.
Η ηχομόνωση επίσης αποδίδει πολύ καλά και έχει εκτός από το προφανές και άλλο ένα όφελος, συγκεκριμένα ότι τα καλά σετ ηχομόνωσης χρησιμοποιούν αδιάβροχα υλικά οπότε και σε περίπτωση που βραχεί μέσα (και πίστεψέ με βρέχεται εύκολα και συχνά) δεν θα έχει προβλήματα υγρασίας και μούχλας που υπάρχουν με τα εργοστασιακά ή πιό φθηνά υλικά.

Περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν όσα θέλεις και αντέχει η τσέπη σου.

Αυτοκίνητα επίσης υπάρχουν.

Την ΑLFA αν μπορείς μην την πουλήσεις, ιδίως τώρα που δεν υπάρχουν πλέον τα προβλήματα τεκμηρίων. Θα σου χρειαστεί για τις ημέρες που δεν θα λειτουργεί το Landy ή θα το έχεις στο συνεργείο.
(δεν κάνω πλάκα)

Θα χαρώ να σε ακούσω και από τηλεφώνου για διεξοδικότερη συζήτηση μιά και η αγορά Land Rover είναι σαν το ραμμένο κουστούμι. Θέλει συζήτηση και μέτρημα του τί θέλεις και τί χρειάζεσαι πραγματικά.

Χαιρετώ
pantg
 

Re: To buy or not to buy a Defender?

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Φεβ 2004, 13:01

Landfista έγραψε:γ.Πιθανότητα εισαγωγής Td3 ή Td5 απο Ευρώπη παίζει?
:P



όπως ήδη σου απήντησε ο φίλος Shaka Τd3 δεν υπάρχει.
Υπάρχει Τd4 και το χρησιμοποιεί το Freelander (μακρυά από Freelander και Range Rover της γενιάς του P38A) και είναι διαφορετικά ρυθμισμένος κινητήρας της BMW,

ο Τd5 τον οποίο χρησιμοποιούν το Defender και το Discovery για την αγορά της Ευρώπης, Ασίας και Αυστραλίας (για την Αφρική και άλλες "περίεργες" αγορές προσφέρεται ακόμη ο 300Tdi made in Brazil)

καθώς και ο Td6 που φοράει το L322 Range Rover (το πλέον πρόσφατο μοντέλο) ο οποίος είναι επίσης διαφορετικά ρυθμισμένος κινητήρας BMW (αυτός έχει και μερικές διαφορές σε εξαρτήματα σε σχέση με τον BMW)


MAKΡΥΑ από τον Td5 για την Ελλάδα. Ειναι εντελώς ηλεκτρονικός και έχει ιδιαίτερη ευαισθησία στα βρώμικα πετρέλαια. Εχει πολύ ακριβά ανταλλακτικά (ένα μπεκ κοστίζει 800 Ευρώ και θέλει 5) και κυρίως δεν υπάρχουν εκπαιδευμένοι τεχνικοί στην Ελλάδα για την συντήρηση και επισκευή/ρύθμισμά του.
Ειναι σχετικά καλό μοτέρ αλλά αν και δυνατό και ροπάτο δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ οικονομικό.

Αυτά για μοτερ.

Χαιρετώ[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Landfista » 27 Φεβ 2004, 22:44

Αγαπητοί,

Σας ευχαριστώ όλους για την πραγματικά πληρέστατη ενημέρωση (να είναι καλά το Internet ! ) , σίγουρα τώρα είμαι πολύ σοφότερος...

Ομολογώ ότι μετά απ' ότι διάβασα μάλλον το αυτοκίνητο το οποίο ταιριάζει περισσότερο στις πραγματικές μου ανάγκες είναι το Discovery Mpi και λιγότερο το Defender... (πριν απο λίγο καιρό με λέγανε Μάνο, τώρα με λένε Μπαμπά...). Έτσι μάλλον πάμε για μεταχειρισμένο Disco , best value for money απ' ότι κατάλαβα.

Όποιος έχει να προσθέσει γενικά κάποιο σχόλιο ή παρατήρηση σε σχέση με την επιλογή ενός μεταχειρισμένου Disco, ή έστω ένα link στο net για Test ή Review του συγκεκριμένου μοντέλου, σίγουρα καλό θα έκανε

Και να φανταστείτε ότι πριν τα πούμε εδώ, ειδικά το Discovery -χωρίς να ξέρω γιατί- δεν ήθελα ούτε να το σκέφτομαι.

Την Alfa πάντως σίγουρα θα την κρατήσω pantg ! Το ιταλικό μικρόβιο δεν φεύγει με τίποτα! υπάρχει πρόβλημα....

Να είστε όλοι καλά.

Landfista
:P

Σημείωση: Τα άρθρα που πρότεινε ο Fatman απλά καταπληκτικά. Με έκαναν να θέλω την επόμενη μέρα (αν είχα το χρόνο και τα χρήματα) να πάρω ένα 4x4 και να οργώσω τα βουνά.
Landfista
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 21 Φεβ 2004, 15:40
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kursk » 28 Φεβ 2004, 01:06

Καλά ρε Γιώργο (ταζ) μισές δουλειές κανεις :?: :?: :?:
Τον έπεισες τον ανθρωπο να πάρει 4χ4 και του είπες για Land Rover :?: :?: :?:
αχ αχ αχ αχ αχ ...................................
kursk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 18:39
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό tazmania » 28 Φεβ 2004, 01:52

kursk έγραψε:Καλά ρε Γιώργο (ταζ) μισές δουλειές κανεις :?: :?: :?:
Τον έπεισες τον ανθρωπο να πάρει 4χ4 και του είπες για Land Rover :?: :?: :?:
αχ αχ αχ αχ αχ ...................................


Αυτόν θα έβρισκα τρόπο να τον πείσω. Την γυναίκα του όμως ποιος θα την έπειθε :?: :lol: :lol: :lol:

Ψηλέ, πάρε το disco γρήγορα, γιατί θα έρθω και θα κάνω πλύση εγκεφάλου στον μικρό και θα σου ζητάει Niva :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες