Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

water

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

water

Δημοσίευσηαπό discoman » 26 Φεβ 2004, 15:34

μετα το περασμα ενος ποταμου η λιμναζοντων νερων τι θα επρεπε να κοιταξεις σε ενα DISKO :P
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Re: water

Δημοσίευσηαπό tazmania » 26 Φεβ 2004, 16:43

jeepman έγραψε:μετα το περασμα ενος ποταμου η λιμναζοντων νερων τι θα επρεπε να κοιταξεις σε ενα DISKO :P


Θα μιλήσω γενικά και όχι μόνο για Disko. Εφόσον είσαι σίγουρος ότι το νερό είναι γλυκό, το μόνο που χρειάζεται να ελέγξεις είναι η περίπτωση να έχουν μπει νερά μέσα στο αυτοκίνητο ή κάτω από τις μοκέτες.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό fatman » 26 Φεβ 2004, 18:02

Τι θα γινει ρε παιδες??
Δεν προλαβαινει κανεις να ρωτησει για Land Rover και να σου οι Nivaκηδες απαντουν.
Μηπως ετοιμαζεται αποσκιρτιση μελων απο το πρωην ανατολικο μπλοκ??
Για διαμαρτυρια δεν θα απαντησω εδω, αλλα στην ενοτητα L.A.D.A.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 26 Φεβ 2004, 18:05

Εεεεε χμ....Disco οπως Discovery
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Φεβ 2004, 23:41

Το νερό είναι πολύ καλό πράγμα.
Σε ξεδιψάει,
Σε πλένει,
Σου ποτίζει τον κήπο και έχεις πρασινάδες, λουλούδια και δέντρα
Σε μεγάλες ποσότητες φιλοξενεί ψαράκια, χταποδάκια κλπ
Κάνει τους μάστορες να τρίβουν τα χέρια τους όταν "κόβουν" οι βαλβολίνες στα διαφορικά και τα διαφορικά - ρουλεμάν - πλύμνες τροχών κολλάνε και θέλουν επισκευή άλλαγμα,
Κάνει τους εμπόρους ανταλλακτικών να τρίβουν τα χέρια τους για τον ίδιο λόγο.

Τι μπορείς να κάνεις για να αποφύγεις τα δύο τελευταία?

Να ελέγξεις ότι λειτουργούν οι "αναπνευστήρες" που υπάρχουν στους άξονες κίνησης (εμπρός και πίσω άξονες), στο κιβώτιο ταχυτήτων και στο κεντρικό διαφορικό σου.
Να τραβήξεις μακρύτερα σωληνάκια από τους "αναπνευστήρες" αυτούς σε ψηλώτερο σημείο του αυτοκινήτου για να μην τραβάνε υγρασία ή νερό όταν περνάς από βαθιά νερά.
Να ελέγχεις ΠΑΝΤΑ τις βαλβολίνες στα διαφορικά, τις ασημένιες μπάλες του εμπρός άξονα και τα λάδια του κιβωτίου ταχυτήτων σου μετά από κάθε πέρασμα σε βαθιά νερά που έρχεται μετά από μακρά χρήση του αυτοκινήτου σε δρόμο ή εκτός δρόμου με σχετικά υψηλές ταχύτητες.
Αν έχει συμβεί κάτι τέτοιο η θερμοκρασία των λιπαντικών και των μετάλλων στα πιό πάνω μηχανικά εξαρτήματα είναι σχετικά υψηλή.
Οπως λοιπόν μπαίνεις μέσα το νερό (που είναι πιό κρύο) η διαφορά θερμοκρασίας δημιουργεί διαφορά πίεσης με αποτέλεσμα ο ζεστός αέρας να θέλει να πάει πιό ψηλά, κρύος αέρας (μαζί με υγρασία και νερά) να θέλει να μπεί από τις τσιμούχες, τους χαλασμένους "αναπνευστήρες" και όπου αλλού μπορεί. Αν συμβεί αυτό τότε σου "κόβουν" οι βαλβολίνες και τα λάδια και μετά από μερικά χλμ (περίπου 100 με ταχύτητα γύρω στα 120χλμ και μήν ρωτάς πώς το ξέρω.......) σου λέει "ΧΑΙΡΕΤΑΙ" κάποιο διαφορικό/ρουλεμαν/πλύμνη/γραναζι κλπ.

Η χρήση ΣΥΝΘΕΤΙΚΩΝ λιπαντικών κάνει τα πράγματα λίγο πιό καλά αλλά και πάλι χρειάζεται πάντα έλεγχος και αλλαγή αν τραβήξουν και αυτά υγρασία ή νερό.

------

Αφήνοντας τα εξαρτήματα μετάδοσης να περάσουμε και στον κινητήρα.
Μιά και το DisCo σου ειναι βενζίνη, αλλά Mpi ναι μεν έχεις κάποιο σχετικό πρόβλημα με τα πολλά νερά αλλά όχι τόσο σοβαρό όσο οι κινητήρες V8.

Ψεκασε με μπόλικο αδιαβροχοποιητικό σπρευ σιλικόνης το μοτέρ κυρίως στην περιοχή του καπακιού που σκεπάζει τα μπουζί, πίσω από το μοτέρ εκεί που είναι οι δύο πολλαπλασιαστές (το αυτοκίνητό σου ΔΕΝ έχει ντιστριμπιτέρ άρα μην το ψάχνεις) καθώς και το airflow το οποίο βρίσκεται εμπρός και αριστερά στο μοτερ όπως το κοιτας από εμπρός πρός τον υαλοθώρακα (barebrise)
Kαι φυσικά μην ξεχάσεις και τον εγκέφαλο (στο αυτοκίνητο της γενιάς του δικού σου θα πρέπει να είναι στο φτερό της μεριάς του συνοδηγού και σχετικά πίσω προς την βάση του καπώ στερεωμένος κάθετα και κατά μήκος του φτερού.

Οσα σου είπα για το μοτέρ και την προετοιμάσια των συστημάτων μετάδοσης αφορούν το τί θα πρέπει να έχεις κάνει ΠΡΙΝ τα νερά.

Μετά τα νερά είπαμε έλεγχο στα λάδια βαλβολίνες.

Για το μοτέρ άσε το να δουλέψει αρκετά με το καπώ ανοικτό έτσι ώστε οι υδρατμοί να φύγουν από τον χώρο του κινητήρα και να μην μείνουν συγκεντρωμένοι εκει έτσι ώστε να βρούν δίοδο προς το εσωτερικό των επαφών και στις πίπες των μπουζί και στα βραχυκυκλώσουν.

-----

Οσον αφορά το εσωτερικό του αυτοκινήτου ΣΙΓΟΥΡΑ θα σου μπουν νερά καθώς στο κάτω μέρος και των τεσσάρων θυρών υπάρχουν από δύο εγκοπές σε κάθε τσιμούχα κάθε πόρτας.
Οσο και αν φαίνεται αυτό τρελλό οι εγκοπες υπάρχουν επίτηδες για να μπαίνει το νερό καθώς το σωστό είναι αυτό.
Αν δεν μπεί νερό και το αυτοκίνητο αρχίσει να επιπλέει τότε δεν έχουν πρόσφυση οι ρόδες και από αυτοκίνητο μετατρέπεται σε βάρκα και πάει βόλτα στο νέρο και όχι στην άλλη άκρη ή στην κατεύθυνση που εσύ θέλεις.
Αυτό λέει η Land Rover τουλάχιστον και να σου πω την αλήθεια έχει βάση (έχοντας φτάσει μέχρι τα γόνατα στο νερό μέσα στο αυτοκίνητο ξεκολλώντας το καραβάνι των D110 των διοργανωτών του Camel στην Ελλάδα μπορώ να σου βεβαιώσω ότι έχει λογική υπόσταση το θέμα του ότι ΔΕΝ θέλεις να επιπλέεις αλλά θέλεις να έχεις πέδηση και πρόσφυση)
Το εσωτερικό του Discovery αν το δείς εχει κλίση κατηφορική προς τις πόρτες και στις δύο πλευρές για τον απλό λόγο του να σπρώχνει μετά τα νερά προς τα έξω.

Αν παρ'όλα αυτά ΔΕΝ συμφωνείς με την Land Rover και εσύ θέλεις να έχεις το εσωτερικό του αυτοκινήτου σου όσο πιό στεγνό γίνεται υπάρχει λύση.
Πάρε ένα κομμάτι αφρώδες λάστιχο στρογγύλής διατομής περίπου 4 χιλιοστών και κόψε οκτώ κομμάτια μήκους περίπου δύο εκατοστών το καθένα. Βάλε από ένα κομμάτι σε κάθε εγκοπή κάθε πόρτας (δύο εγκοπές επί τέσσερεις πόρτες) και θα είσαι πολύ καλύτερα.
Νερό θα μπαίναι και πάλι από τις τρύπες για το κεντρικό διαφορικό, το επιλοέα ταχυτήτων και τις διάφορες μικρότερες τρύπες που δεν έχουν κλείσει στο εργοστάσιο αλλά για να σφραγίσεις και αυτές πρέπει να βγάλεις την μοκέτα του πατώματος, τα καθίσματα και την κεντρική κονσόλα.
ΟΤΑΝ θα βάλεις άλλη ηχομόνωση είναι καλή ευκαιρία και για την δουλειά αυτή.

Μιλώντας για ηχομόνωση να σου πω πως οι κετσέδες που χρησιμοποιεί το εργοστάσιο για ηχομονωτικό υλικό ΔΕΝ ειναι αδιάβροχοι άρα ΟΤΑΝ σου βραχεί το εσωτερικό να αφήσεις τα παράθυρα και τις ηλιοροφές ανοικτες λίγο για αρκετές μέρες μετά για να φεύγει η υγρασία.
Μόνη θεραπεία στο πρόβλημα η αλλαγή των ηχομονωτικών με άλλα τύπου closed cell foam. Η λύση αυτή έχει δοκιμαστεί και έχει θεαματικά αποτελέσματα τόσο από πλευράς μείωσης του θορύβου, όσο και από πλευράς μη απορρόφησης νερού και υγρασίας.


Αν το αυτοκίνητο έχει CD changer κάτω από το κάθισμα οδηγού ή συνοδηγού ΒΓΑΛΤΟ και βάλε το κάπου ψηλότερα αν θέλεις να παίξεις με σοβαρά νερά. Το ίδιο ισχύει και για ενισχυτες κλπ

-------

Αλλο σημείο που θέλει έλεγχο είναι τα φώτα και φλας εμπρός και τα προβολάκια ομίχλης στο εμπρός spoiler αν το αυτοκίνητό σου έχει.
Καθώς το αυτοκίνητό σου είναι μοντέλο μετά το 1994 θα πρέπει να ελεγξεις και πιθανόν να βγάλεις τα νερά και από τα πισινά φώτα που βρίσκονται στον προφυλακτήρα σου, αν το νερό έχει φτάσει τόσο ψηλά.

---------

Αν το νερό είναι πραγματικά πολύ οι γαλότσες ΔΕΝ είναι ότι καλύτερο καθώς γεμίζουν από νερό και γίνονται πολύ βαριές.
Προτίμησε για τα δύσκολα περάσματα ένα ζευγάρι μποτάκια trekking (δηλαδή συνδιασμό δέρμα και ύφασμα για να φεύγει το νερό) τα οποία αφού σου βραχούν θα βγάλεις και θα φορέσεις ένα άλλο ζευγάρι παπούτσια στεγνά και με στεγνές κάλτσες και ρούχα.
Και κυρίως σε βαθιά ποτάμια μην φορέσεις ΠΟΤΕ ολόσωμη αδιάβροχη σαλοπετα. Αν τύχει και πέσεις μέσα στο νερό θα γεμίσει και να σε τραβήξει στο βυθό σαν βαρίδι (μην ρωτάς πως το ξέρω, ρώτα τον Ευηνο στα 1993). Το ιδανικό είναι ισοθερμική φόρμα, μποτάκι trekking, βουρ στο νερό και μετά στεγνά ρουχαλάκια.

Καλές βουτιές
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Οκτ 2004, 18:54

ΤΟ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ .ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ DISCO O ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕ ΛΟΓΩ ΒΑΡΙΟΥ ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑΤΟΣ :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες