από pantg » 27 Φεβ 2004, 16:50
Tα πάντα έχουν να κάνουν με τα λεφτα φίλε Discoman (ευχαριστώ και δημοσίως για την αλλαγή του παρατσουκλιού)
Τα ηλεκτρονικά συστήματα έχουν μικρότερο κόστος κατασκευής και κυρίως μεγαλύτερο κόστος επισκευής στο πελάτη και σαφώς μικρότερο χρόνο οφέλιμης ζωής από τα μηχανικά.
Τα Land Rover με τα απλά μηχανικά συστήματα σιγουρα θα κυκλοφορούν ακόμη όταν τα Freelander (Hill Descent Control), RaRo και Discovery series 2 (Electronic Traction Control, air suspension, Hill Descent Control) θα έχουν "ψήσει" τους εγκεφάλους τους, θα έχουν κάψει τις καλωδιώσεις και θα έχουν σκουριάσει τους αισθητήρες τους.
Πάντως τα ηλεκτρονικά συστήματα για όσο καιρό δουλεύουν κάνουν από τα ίδια έως και πολύ περισσότερα πράγματα σε σύγκριση με τα απλά μηχανικά.
Τρανταχτό παράδειγμα η δοκιμή/σύγκριση που είχε γίνει πέρσι μεταξύ ενός νέου τύπου RaRo (L322) με λάστιχα μικτής χρήσης και ενός Defender 90 TD5 με λάστιχα 80/20.
Στο τέλος το RaRo ξεκόλλησε το Defender. Mονο πρόβλημα του RaRo ήταν οι μακρύτεροι του πρόβολοι.
Τελικό δικό μου συμπέρασμα????
Θα αγόραζα ένα καινούργιο σύγχρονο 4X4 SUV για ταξίδια και ελαφριά χρήση εκτός δρόμου για να το κρατήσω μέχρι λίγο πριν να λήξει η εγγύησή του (και ΔΕΝ θα αγόραζα το RaRo αλλά το VW Touareg V10) και φυσικά θα κρατήσω τις καμήλες μου μέχρι να πεθάνω (και θα τις δώσω κληρονομιά στην επόμενη γενιά)
Χαιρετώ