Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ελαστικά και πιέσεις ελαστικών για disco

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Ελαστικά και πιέσεις ελαστικών για disco

Δημοσίευσηαπό pskoul » 05 Φεβ 2007, 10:52

Ποια είναι η κατάλληλη πίεση στα ελαστικά σε discovery mpi αυτό που αναφέρει ο κατασκευαστής μου φαίνεται υπερβολική ιδίως για τα πίσω λάστιχα;

Άσχετο άλλα εχθές πάντως διαπίστωσα ότι τα cooper stt 1 είναι ακατάλληλα για χιόνι γλιστράνε υπερβολικά σε σημείο που να σε τρομάζουν και στην άσφαλτο αλλά και στο χώμα.
Με χαμηλότερες πιέσεις βελτιώθηκαν λίγο αλλά τίποτα το ιδιαίτερο, σε μία ανηφόρα δεν ανέβαινα με τίποτα και με τράβηξε galloper το οποίο φορούσε sahara και δεν κάνανε κιχ, καταπληκτικό λάστιχο στο χιόνι που το είδα να δουλεύει με κατέπληξε δεν προβλημάτισε ποτέ τον ιδιοκτήτη του σε σύγκριση με μένα που έκανα συνέχεια ανάποδα και πατινάζ, ειδικά σε μία κατηφόρα τελευταία στιγμή έπιασαν κάπου και επιστρέψαμε στον δρόμο αφού τρομοκρατήθηκε ο οδηγός τους καθώς και τό επόμενο όχημα ένα land cruiser που είδε τις ροδιές μου, το Toyota φορούσε cooper stt2 τα οποία δεν έλεγαν τίποτα μπροστά στα saxara και αυτός γλίστραγε αλλά όχι όσο εγώ, και είχα ξεχάσει και τις αλυσίδες.

Τελικά μήπως τα αναγωμομενα είναι μονόδρομος;

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό jimnys » 05 Φεβ 2007, 11:14

pskoul λέγοντας sahara ενοείς τα Sahara της insaturbo www.insaturbo.com/4x4.jsp ή γενικά τα πέλματα Yokohama mud??

Στην περίπτωση σας, θα πρότεινα τα γνωστά Aγγλικά με το ίδιο πέλμα, για να πηγένουν σετ με το αγγλικό αυτοκίνητο :lol:
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό pskoul » 05 Φεβ 2007, 11:26

Το συγγκεκριμένο φόραγε τα sahara με πέλμα σαν αυτό της yokohama.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Φεβ 2007, 11:39

Μην το ψάχνεις, δες το πόστ μου "XIONI - DISCO 2 - 0".

Είναι η δευτερη χρονιά (δηλαδή απο τότε που το πήρα) που τρώω ήττες στο χίον.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Re: Ελαστικά και πιέσεις ελαστικών για disco

Δημοσίευσηαπό Shaka » 05 Φεβ 2007, 12:23

pskoul έγραψε:Ποια είναι η κατάλληλη πίεση στα ελαστικά σε discovery mpi αυτό που αναφέρει ο κατασκευαστής μου φαίνεται υπερβολική ιδίως για τα πίσω λάστιχα;

Άσχετο άλλα εχθές πάντως διαπίστωσα ότι τα cooper stt 1 είναι ακατάλληλα για χιόνι γλιστράνε υπερβολικά σε σημείο που να σε τρομάζουν και στην άσφαλτο αλλά και στο χώμα.
Με χαμηλότερες πιέσεις βελτιώθηκαν λίγο αλλά τίποτα το ιδιαίτερο, σε μία ανηφόρα δεν ανέβαινα με τίποτα και με τράβηξε galloper το οποίο φορούσε sahara και δεν κάνανε κιχ, καταπληκτικό λάστιχο στο χιόνι που το είδα να δουλεύει με κατέπληξε δεν προβλημάτισε ποτέ τον ιδιοκτήτη του σε σύγκριση με μένα που έκανα συνέχεια ανάποδα και πατινάζ, ειδικά σε μία κατηφόρα τελευταία στιγμή έπιασαν κάπου και επιστρέψαμε στον δρόμο αφού τρομοκρατήθηκε ο οδηγός τους καθώς και τό επόμενο όχημα ένα land cruiser που είδε τις ροδιές μου, το Toyota φορούσε cooper stt2 τα οποία δεν έλεγαν τίποτα μπροστά στα saxara και αυτός γλίστραγε αλλά όχι όσο εγώ, και είχα ξεχάσει και τις αλυσίδες.

Τελικά μήπως τα αναγωμομενα είναι μονόδρομος;

Παναγιώτης


Ήσουν με κοντά και μπλοκαρισμένο το κεντρικό και δεν ανέβαινε?
Γιατί κι εγώ φοράω Cooper Discoverer STT M+S διάστασης 225/75-16 και μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Έχω χρησιμοποιήσει παλαιότερα BF Goodridge MT, Fedima Extreme, Colway MT κι έχω σημείο αναφοράς.
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pskoul » 05 Φεβ 2007, 12:56

Ήμουν με κοντά μπλοκαρίσμενο το κεντρικό αμπλοκάριστο ότι θές και απλά πήγαινα αριστερά δεξιά, το δοκίμασα με πρώτη - δευτέρα – τρίτη κοντή. Και ήρθαν τα αναγωμομένα και με τράβηξαν σπινιάροντας ελάχιστα.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Re: Ελαστικά και πιέσεις ελαστικών για disco

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Φεβ 2007, 13:21

pskoul έγραψε:Ποια είναι η κατάλληλη πίεση στα ελαστικά σε discovery mpi αυτό που αναφέρει ο κατασκευαστής μου φαίνεται υπερβολική ιδίως για τα πίσω λάστιχα;

Τελικά μήπως τα αναγωμομενα είναι μονόδρομος;

Παναγιώτης


38 μπρός πίσω, άσφαλτος (κοπανάει λιγάκι αλλα έχει οικονομία)

με το μάτι (ανάλογα της συνθήκες), στο βουνό
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Φεβ 2007, 14:38

Παναγιώτη γειά,

Οι εργοστασιακές πιέσεις είναι 28 εμπρός και 38 πίσω και αν φορτώνεις το αυτοκίνητο είναι καλύτερα να αυξήσεις τουλάχιστον την πίσω πίεση στα 40.
Το ίδιο ισχύει και αν έχεις αυξήσει πολύ το βάρος εμπρός (προφυλακτήρας, ποδιές, μπάρες, καλύματα διαφορικών, εργάτης, σημεία αγκύρωσης κλπ) Για εμπρός 30.

Για το θέμα των STT δεν μπορώ να σου πώ κάτι εκτός των σχολίων που μου έχουν μεταφέρει φίλοι που τα έχουν χρησιμοποιήσει και τα βρήκαν όντως πολύ εύκολα στο γλύστριμα στην βρεγμένη άσφαλτο.
Για την συμπεριφορά στο χιόνι το ακούω πρώτη φορά από εσένα και το σημειώνω.

Αυτό όμως που μπορώ να σου πω είναι ότι τα αναγομωμένα ελαστικά έχουν πιό μαλακές γόμες από τα καινούργια λάστιχα και ιδίως από αυτά που είναι προσανατολισμένα προς περισσότερο εκτός δρόμου χρήση (τα οποία συνήθως είναι πιό σκληρά για να μην κόβονται κλπ)

Να σου θυμίσω ότι στις ανηφοριές που έχουμε πρόβλημα πρόσφυσης είναι καλύτερο να έχεις κλειδωμένο το κεντρικό σου διαφορικό.
Στις κατηφοριές θυμήσου ότι καλύτερα είναι να ΜΗΝ κλειδώνεις το κεντρικό διαφορικό καθώς αυτό κάνει τις ρόδες να μπλοκάρουν πιό εύκολα (αν μπλοκάρει μία ρόδα κάνει και τις άλλες να μπλοκάρουν πολύ πιό εύκολα από το αν είχες το διαφορικό ελεύθερο)

Οι κοντές σχέσεις σε συνθήκες χιονιού/πάγου δεν είναι ό'τι καλύτερο καθώς δίνουν υπερβολική ροπή στους τροχούς με αποτέλεσμα να σπινάρουν.
Σε τέτοιες συνθήκες θα σου έλεγα ότι καλύτερα είναι να διατηρείς τις μακριές σχέσεις (εκτός από όταν θέλεις να πας σε κάποια κατηφόρα και είσαι σίγουρος ότι τα λάστιχα δεν θα γλιστρήσουν. Αν φοβάσαι ότι θα γλιστρήσουν τα λάστιχά σου τότε βάλε αλυσίδες και αργές σχέσεις και άρχισε με προσοχή το κατέβασμα. Και να θυμάσαι, αν δεν φοράς αλυσίδες και στους πίσω τροχούς, ότι αν αρχίσει να σου διπλώνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου (να πετάει κ@λο δηλαδή) πατάς λίγο γκάζι για να τον ισιώσεις στην ουσία σπρώχνοντας την μούρη πιό γρήγορα προς τα κάτω. Αν πατήσεις φρένο ΧΑΘΗΚΕΣ !!!!)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 05 Φεβ 2007, 15:15

Ας ρωτησω κι εγω για το freel και για την πιεση που πρεπει να εχει στα λαστιχα, γιατι κανενας απο οσους ρωτησα μεχρι τωρα δεν ηξερε να μου πει. Φυσικα ουτε κι εγω ξερω ακομα.
Ο κατασκευατης λεει.. 1,8 bar μπρος πισω, σε 195/80 15
και 2,1 bar στην περιπτωση που εχεις ρυμουλκουμενο.
Εχω τα προαναφερθεντα λαστιχα και δεν ρυμουλκω τιποτα.
Αν βαλω 1,8 bar ειναι καθισμενα μεχρι τη μεση.
Επομενως;;;
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό Freelander » 05 Φεβ 2007, 16:17

Tα michelin synchrone σε διαστάσεις 195/80/15 θέλουν 30 (2.1) μπρός πίσω (μέχρι και 32)
Αν πρόκειται να πάς εκτός, πέφτεις στο 26-28 (1.8 ) μπρός πίσω γιατί αλλιώς κοπανάει.

Με λιγότερο αέρα σε ταξίδια στην άσφαλτο καταπονούνται τα διαφορικά και αυξάνεται ο θόρυβος κύλισης.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Φεβ 2007, 00:02

Παναγιώτη τελικά τί έγινε με τις πιέσεις στα λάστιχά σου?

Εβγαλες άκρη?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Φεβ 2007, 10:15

Η καλύτερη πίεση είναι, αυτή που σε ικανοποιεί!!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Φεβ 2007, 12:52

Νίκο καλές οι γενικεύσεις αλλά οι πιέσεις στα λάστιχα έχουν και μερικούς κανόνες που πρέπει να εφαρμόζονται.

Σε κάποια άλλη καταχώρηση στην ενότητά μας είχα αναφέρει παλαιότερα τον μαθηματικό τύπο υπολογισμού της ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ σωστής πίεσης ελαστικών ανά άξονα και φερόμενο βάρος.
Αν θέλετε το ξαναβάζω και εδώ για να είναι πρόχειρο για όποιον το θέλει.

Ρώτησα τον Παναγιώτη γιατί έλεγα μήπως και βρήκε κάτι που τον άφησε ικανοποιημένο μετά τις προτάσεις που δέχθηκε.

Καλό θα είναι να υπάρξει μία βάση με πιέσεις που έχουν ικανοποιήσει χρήστες ανάλογα με τα ελαστικά, τις συνθήκες οδήγησης και τον τύπο του οχήματος (V8, Mpi, Tdi, φορτωμένο, άδειο, σε δρόμο, εκτός κλπ κλπ)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 24 Φεβ 2007, 21:57

Παιδιά πάντως εγώ στα λαστιχάκια που φοράω έχω μόνιμα πίεση 0,8 και στα τέσσερα!!!

Είναι λίγο μεγάλα βέβαια τα δικά μου γιαυτό διαφέρει η πίεση
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Φεβ 2007, 20:02

Στέφανε γειά,

λάστιχα είναι αυτά τα αφράτα Doughnuts μαύρης σοκολάτας????

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης