Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Xιονι - Disco: 2 - 0 και βάλε

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Xιονι - Disco: 2 - 0 και βάλε

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Φεβ 2007, 11:35

Χθες στην Πάρνηθα έφαγα χοντρή ήττα για πολαπλή φορά με το DISCO. Είδα αρκετές φορές από που ερχόμουνα.

Κοινώς ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΧΙΟΝΙ + DISCO = ΑΛΥΣΙΔΕΣ .-

Πρώτη ήττα στο σημείο που έψηνε πέρυσι το BRAT. Είναι μία έκταση 5 – 7 στρεμμάτων αλάνα. Από τη δεξιά πλευρά έχει μια πλάγια 30 – 50 μέτρα που παλιά ήταν μίνι χιονοδρομικό (τώρα συνήθως παίζουν πιτσιρικάδες με snowboard).

Επιχείρησα να ανέβω τη πλαγιά. Το χιόνι ήταν παγωμένο. Ανέβηκα περίπου 15 μέτρα πριν σταματήσω γιατί δεν πήγαινε άλλο. Με το που πάτησα το φρένο για να βάλω όπισθεν , κατέβηκα τα 15 μέτρα με πιρουέτες. Ευτυχώς που δεν έπεσα σε αυτοκίνητα άλλων που ήταν σταματημένα πιο κάτω.

Αλλά τετρακίνητα ποιο ελαφριά που δοκιμάσανε το ίδιο, γλιστράγανε προς τα πίσω ένα με δύο μέτρα και μετά σταματάγανε κανονικά.

Δεύτερη ήττα στην κατηφόρα από τη διασταύρωση του Μον Παρνές μέχρι τη Αγία Τριάδα. Πάλι παγωμένο χιόνι και αρκετά πυκνή κίνηση. Κινιόμουνα με σχεδόν μηδενική ταχύτητα (πιο αργά από βάδισμα). Μόλις σταματούσαν οι μπροστινοί και επιχειρούσα να κάνω και εγώ το ίδιο, έφευγε κατ’ ευθείαν. Τη δεύτερη φορά μάλιστα το πέταξα στο χωράφι στην αριστερή πλευρά του δρόμου καθότι δίπλωσε τελείως. Αναγκάστηκα και έβαλα μπροστά αλυσίδες για να κατέβω μία κατηφόρα που κατέβηκαν τα περισσότερα επιβατικά χωρίς αλυσίδες.

Όπως έχω ξαναγράψει, το νιβα ποτέ δεν με είχε προβληματίσει σε παρόμοιες καταστάσεις. Και εκείνο γλιστρούσε – έφευγε αλλά ελεγχόμενα. Οπότε έφευγε στο πλάι , έφευγε όλο μαζί. Το DISCO πετάει κώλο με το παραμικρό και μετά διπλώνει. Άσε που όταν φεύγει δε μαζεύεται.

Τα λάστιχα που φοράω είναι Michelin OffRoad, και η πίεση που είχαν ήταν 26 πίσω και 20 μπροστά.

Οπότε μην ψάχνετε για λάστιχα αλλά για αλυσίδες ή άλλο οχημα.

.................................................................................................
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

XIONI - DISCO 2 - 0 και βάλε

Δημοσίευσηαπό alp » 05 Φεβ 2007, 11:46

εσύ είσαι που μας χαλάς την πίστα ????
ολόκληρο βουνό δε σου φτάνει ?
στην πίστα μας πρέπει να πας ???

(αγανακτισμένος πιτσιρικάς με snowboard)
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Φεβ 2007, 11:59

Δε θα το ξανακάνω θείο :D :D :D :D :D :D

Ηταν και άλλα παιδιά που πάιζαν σαν και εμένα (θα εσκαγα να δεν τους κάρφωνα).
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Shaka » 05 Φεβ 2007, 12:11

Εγώ ήμουν χτες ορεινή Κορινθία (θα βάλω και φωτό όταν τις ξεφορτώσω), σε απάτητους ορεινούς δρόμους από Άνω Ταρσό προς Σαραντάπηχο, με 40 πόντους χιόνι και δεν είχα τέτοια προβλήματα. Το Disco μου φοράει ελαστικά Cooper Discoverer με πίεση 30 εμπρός - 38 πίσω.

Μήπως φταίνε τα ελαστικά σου, ή η πίεση; Σίγουρα δε συμπεριφέρεται σα Defender καθότι πιό βαρύ, αλλά η συμπεριφορά αυτή, όπως την περιγράφεις δεν ταιριάζει σε Disco!
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Φεβ 2007, 12:16

οντως, ειναι περιεργη η ηττα

οκ ειναι πιο βαρυ απο Νιβα αλλα οχι τοσο χαλια
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pskoul » 05 Φεβ 2007, 12:20

Εχθές που ήμουν στον Χελμό με cooper discoverer stt 1 και πίεση 26 μπροστά και 36 πίσω γλίστραγα σαν τρελός, οδηγό στα χιόνια τουλάχιστον για 15 χρόνια και στην Αμερική και εδώ με το grand vitara που είχα πέρσι και λάστιχα cooper discoverer st δεν είχα τόσο μεγάλο πρόβλημα. Εχθές αναγκάστηκα να κατεβάσω την πίεση 20 μπροστά και 22 πίσω για να μπορώ να το κρατήσω. Και επαναλαμβάνω Galloper αναγωμομένα sahara πήγενε λες και ήταν σε στεγνή άσφαλτο εγώ έκανα πιρουέτες με την ψυχή στο στόμα και σε πατημένο και σε απάτητο. Επίσης φίλος με land cruiser που πέρσι φόραγε bridgestone at και φέτος έβαλε cooper discoverer stt2 γλίστραγε και αυτός, ευτυχώς που εχθές είχαμε το galloper να είναι καλά το παλικάρι.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Φεβ 2007, 12:22

Μακάρι να έχεις δίκιο.

Πάντως έχω δοκιμάσει και περισυ και φέτος με διαφορετικές πιέσεις ελαστικών.

Στο απάτητο χίονι είναι λίγο καλύτερο. Οταν όμβς είναι παγωμένο ή υπάρχει απο κάτω παγωμένο στρώμα χιονιού τότε γιαμ...........

Πάντως χθές στη μεγάλη ανηφόρα της αγίας τριάδας, defender 90 ανέβαινε κάνοντας οκτάρια, ενώ κοντο βιτάρα ανέβηκε σα κυρία.

Είναι φυσικά και θέμα οδηγού.

Χωρίς να ισχυρίζομαι ότι είμι η οδηγάρα, έχω κάνει αρκετά χιλόμετρα σε χίονι όλων των ιδών τη τελευταία πενταετία.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Shaka » 05 Φεβ 2007, 12:29

Για να πω και του στραβού το δίκιο, φίλος που ήταν μαζί μου με Pajero 1ης γενιάς και φορούσε BF Goodridge MT ήταν πιό άνετος από εμένα (πατούσε καλύτερα)....
Τι να πω... Μήπως το είχες στενοχωρήσει και σου έκανε νάζια? :lol:

Πάντως το βάρος του είναι μειονέκτημα στη συμπεριφορά του. Ιδίως σε κομμάτια με αρνητική κλίση και το χάος να σε περιμένει από την άλλη πλευρά, η έκκριση αδρεναλίνης είναι δεδομένη. Και χθες την ένοιωσα μερικές φορές.....
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Φεβ 2007, 12:37

Τι να πώ, το φυλάω κάθε πρωι πριν φύγω για τη δουλειά. Επίσης οταν το οδηγώ του χαιδευω ανελειπως το ταμπλό.

Περαν της πλάκας, νομίζω ότι είναι θέμα βάρους και κατανομής του βάρους.

Πάντως αν το επόμενο ΣΚ έχει ακόμι χίονι στη πάρνηθα, είμαι μέσα για ένα συγκριτικό τεστ.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Shaka » 05 Φεβ 2007, 12:50

giagoulas έγραψε:Τι να πώ, το φυλάω κάθε πρωι πριν φύγω για τη δουλειά. Επίσης οταν το οδηγώ του χαιδευω ανελειπως το ταμπλό.

Περαν της πλάκας, νομίζω ότι είναι θέμα βάρους και κατανομής του βάρους.

Πάντως αν το επόμενο ΣΚ έχει ακόμι χίονι στη πάρνηθα, είμαι μέσα για ένα συγκριτικό τεστ.


OK! Δεν είναι κακή ιδέα. Να δούμε πως θα πάει ο καιρός, και Πέμπτη -Παρασκευή το κανονίζουμε. Είμαι κι εγώ περίεργος να δω. Άλλοι περίεργοι?.... :twisted:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 05 Φεβ 2007, 12:51

φίλε giagoulas


Είχες βάλει το 50-50??

Οταν πάω στα χιόνια ποτέ βεν βάζω το 50-50, εκτός και αν κολλήσω βέβαια, εχω δει οτι όταν είναι το 60-40(κατανομή),(αν θυμάμαι καλά) συγκεκριμένες δύσκολες στροφές στο βουνό, που έχει είτε πάγο είτε πολύ χιόνι μπαίνω και βγαίνω χωρίς να γλυστρίσω σε αντίθεση με όταν βάζω το 50-50!!

χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Φεβ 2007, 13:06

Το έχω δοκιμάσει και με μπλοκαρισμένο το κεντρικο και χωρίς.

Πχ στο Νιβα σπάνια μπλοκαρα το κεντρικό στα χιονια.

Οπως ήδη έγραψα στό χίονι το απάτητο είναι κάπως καλυτερο. Μόλις αρχίσει και παγώνει μου τα χαλάει.

Πάντως και στις βαθιές λάσπες δεν μπορώ να πω ότι είμαι ιδιαιτερα ικανοποιημένος. Ιδιώς αν υπάρχει και λίγο πλευρική κλίση, φευγει πρώτα στο πλάι όλο μαζί και σταδιακά αρχίζει μετά να φευγει ο κώλος.

Πάντως στις πηρουετες σκίζει, είναι by far καλύτερο απο όλα τα άλλα .

Και για να μη το βγάζουμε άχρηστο, στο στεγνό και σε νεροφαγώματα, χαντάκια κλπ , είναι απαικτό.

Με βλέπω να ξαναγοράζω και Νιβα (το ΔΙΣΚΟ δεν πουλιέται) και όχι τίποτε άλλο δεν αντέχω το δουλεμα τώρα τελυταία.

Αλλώς περίεργος για τεστ ?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Φεβ 2007, 13:10

Τι να πω και εγώ που έχω μονο ασφάλτινα! 235-75 (ρε μπας και είναι τελικά καλύτερα!)

Ανηφόρες δεν έχει πρόβλημα, στης κατηφόρες πέφτει το σχετικό τσιφτετέλι.

Τα ελαφριά Σουτζουκια που είχα, δεν ήταν καλύτερα στης ανηφόρες, μονο στης κατηφόρες τα πήγαιναν καλά.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Φεβ 2007, 13:14

Αυτό είναι μια καλή ιδέα.

Θα δοκιμάσω μόλις μπορέσωκαι ασφάλτινα που έχω. Είμαι σίγουρος ότι στο παγωμένο χίονι θα πηγαίνουν καλύτερα.

Αν πάμε το ΣΚ έλα να κάνουμε το τεστ.

Στις ανηφόρες και σε απάτητο χίονι, έχω παρατηρήσει ότι σκάβει. Μολίς βαθύνει αρκετά το χίονι καθεται πάνω του και κολλάει.

Το Νιβάκι απλά συμπίεζαι το χιονι και εφευγε.

Νομίζω ότι θα του κάνω δίαιτα να χάσει βάρος.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 05 Φεβ 2007, 13:17

Συνήθως στην άμμο όπως και στο χιόνι δεν βάζουμε το αργό, ακριβώς για να μην σκάψει.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες