Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Γιατί πήρατε LR

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Γιατί πήρατε LR

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 09 Φεβ 2007, 21:49

Αλήθεια, τι ήταν αυτό που σας έκανε να αγοράσετε Land Rover? Την εποχή που το πήρα εγώ ( το 1992), δεν υπήρχαν και πολλές επιλογές. (Όχι πως τώρα θα έπαιρνα άλλο) . Πάντως έκρινα με βάση τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Μόνιμη τετρακίνηση, άφθονη ροπή χαμηλά ,σασί σκάλα, πολλούς χώρους κ.α. Ήταν ένα προξενιό, που εξελίχθηκε σε παθιασμένο έρωτα.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Γιατί πήρατε LR

Δημοσίευσηαπό disco » 10 Φεβ 2007, 10:43

Γιατί.......

0. είναι 2000cc
1.γιατί καίει λίγη βενζίνη
2. γιατί έχει άπειρους χορούς
3.γιατί είναι αλουμινένιο
4.γιατί το πήρα φτηνά
5.γιατί έχει ικανότητες (ακριβότερου οχήματος) εκτος δρόμου
6. γιατί κάθεσαι σε Θρόνο όταν οδηγείς και όχι σε Χέστρα
7.γιατί δεν αρέσει, στην πεθερά μου και στον πούστη τον απέναντι
8.γιατί αρέσει σε εμενα
9.γιατί μπορείς να φέρεις τίποτα κωλοτούμπες και να βγείς αλώβητος
10.γιατί θα μπορούσα να γράφω μέχρι να λιώσει το πληκτρολόγιο


Υ.Γ. ........ Γιατί είναι Λανδ Ροβερ, ρε Τάσο

Περαστικά μου
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Γιατί πήρατε LR

Δημοσίευσηαπό fatman » 10 Φεβ 2007, 11:03

Θα απαντησω πινοντας ενα ΚΑΦΕδακι.
Βασικο - εχει ακαμπτους αξονες μπρος-πισω,σασι φορτηγησιο και ολα τα αλλα τα ξερετε,χωρους,οδηγηση κλπ.
Το καλο ειναι οτι ολα τα Disco ειχαν εισαχθει με φουλ εξτρα,κατι το οποιο σε αλλες επιλογες-μαρκες θα μου στοιχιζαν εξτρα.
Πριν 6 χρονια που το πηρα δεν υπηρχαν και πολλες επιλογες στα λεφτα που ειχα ετσι και αλλιως,σε τετοιου μεγεθους οχηματα.
Για αυτο προσφατα που ελεγα να το (προ)δωσω,δεν εβρισκα κατι αντιστοιχο.
Δεν κρυβω οτι μου αρεσει πολυ το LC90(παλιο παντα),αμα ειχε ακαμπτο εμπρος,κοντυτερο πισω προβολο,ηταν λιγο πιο φαρδυ μεσα,ειχε πιο κοντο αργο, κατι γινοτανε...
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Γιατί πήρατε LR

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Φεβ 2007, 11:20

Γιατι ειναι αλλο πραμα,το ξερουν οσοι το εχουν και δεν το αλλαζουν.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Γιατί πήρατε LR

Δημοσίευσηαπό fatman » 10 Φεβ 2007, 11:22

Κατι τετοιο ηθελα να πω,αλλα ντρεπομουνα..
Γεια σας συμπασχοντες!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Γιατί πήρατε LR

Δημοσίευσηαπό disco » 10 Φεβ 2007, 11:25

[quote="fatman"]Θα απαντησω πινοντας ενα ΚΑΦΕδακι.
quote]

Ox....... :D
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Re: Γιατί πήρατε LR

Δημοσίευσηαπό fatman » 10 Φεβ 2007, 11:27

....
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 10 Φεβ 2007, 12:19

Ξεκίνησα για Defender αλλά εγκατεληψα την ιδέα όταν διαπίστωσα ότι οταν κλέσεις την πόρτα το αριστερό σου χέρι είναι αχρηστο κια σφηνωμένο μεταξύ πόρτας και του σωματός σου. Δεν έχω δεί χειρότερη και πιο άβολη θέση οδήγησης.

Αν δεν είχε το ανωτέρω πρόβλημα ασυζητητί θα ήμουν με Defender.

Τώρα το Disco το πήρα για τους εξής λογικούς κατωθι λόγους.

1. Για τους άκαμπτούς , το σασί και τα τρία διαφορικά. Μετά την εμπειρία του νίβα δεν θέλω όχημα που δεν έχει μόνιμη τετρακίνηση και τρία διαφορικά .
2. Για το σχήμα του και τις καμπύλες του
3. Για την αισθηση οδήγησης , που μετά το sex δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη απόλαυση

Σε γενικές γραμμές το να το εξηγήσεις είναι να σαν να προσπαθείς να εξηγήσεις γιατί ερωτευτηκες κάποια. Δεν νομίζω ότι είναι εφικτό.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Φεβ 2007, 15:04

Το πρώτο μου αυτοκινητάκι ήταν Landy.

To πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ότι πλησιέστερο στον τρόπο μετάδοσης κίνησης προς τα Landies (το NIVA) εκείνη την εποχή. (εκτός από το Gwagen αλλά αν είχα λεφτά για το Gwagen και πάλι Range Rover θα αγόραζα καθώς ΤΟΤΕ το Disco δεν υπήρχε ακόμη)

Οταν εμφανίστηκε το Disco (1989) δυστυχώς δεν υπήρχε λόγος να δηλώνω στην εφορία τόσα λεφτά μόνο και μόνο για να συντηρώ ένα όχημα 3.500 κυβικών (τότε έβγαινε μόνο με τον 3.5 με καρμπυρατερ)
Ωσπου το 1993 ήρθε το πρώτο Disco Mpi, το οδήγησα, το αγάπησα και το αγόρασα.

Η θέση οδήγησης είναι το δεύτερο καλύτερο πράγμα μετά από αυτή του Range (το οποίο συνεχίζει σε αυτό τον τομέα να είναι καλύτερο) για τετρακίνητο αυτοκίνητο.

Ο τρόπος που καταπίνει τις ανωμαλίες εκτός αλλά και επι του δρόμου (και ιδίως όταν δεν έχουν μπει σκληρότερα από όσο πρέπει αμορτισέρ, έχουν τοποθετηθεί σωστά ελατήρια και τα σινεμπλόκ είναι όπως πρέπει και όχι τσιμεντένια)

Ο τρόπος που κατορθώνει να στρίβει και ας είναι 2 (ή 3 στην περίπτωση των δικών μου) χιλιάδες κιλά.

Τα φρένα του (τα οποία ακόμη και τώρα είναι πολύ καλά) τα οποία για την εποχή τους ήταν ΚΟΡΥΦΑΙΑ ιδίως για ψηλά τετρακίνητα οχήματα.

Το αλουμινένιο αμάξωμα με ενοχλούσε να πω την αλήθεια γιατί είναι πηγή προβλημάτων, άσε που δεν κολλάει μαγνητικό πράγμα επάνω τους παρά μόνο στην οροφή (στα Disco) ή στο καπώ (στα RaRo Classic)

To καλύτερο πράγμα για τον υπογράφοντα στο Disco (και αυτό που το κάνει και το αγαπημένο μου) είναι οι εσωτερικοί χώροι τόσο για τους επιβάτες όσο και για φόρτωση. Και με την ΤΕΡΑΣΤΙΑ σχάρα οροφής των camels ακόμη καλύτερα.

Επίσης το ότι ένα Landy μπορείς να το κάνεις να είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ, ξεχωριστό και ακριβώς όπως το χρειάζεσαι.
Το κακό είναι ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δεν ξέρουν ακριβώς τί τους χρειάζεται και κάνουν λάθη που τους χαλάνε ή τους μειώνουν την απόλαυση που θα μπορούσαν να είχαν αν έστηναν τα αυτοκίνητά τους όπως πρέπει και όχι όπως νομίζουν ή τους λένε ή διαβάζουν/υποθέτουν.

Και τελευταίο αν και μαζοχιστικό ότι χαλάνε.
Χαλάνε αλλά σπανίως σε αφήνουν και αν γνωρίζεις ή πιάνουν τα χέρια σου ή έχεις ένα φίλο να σου πεί πώς τις περισσότερες φορές κούτσα κούτσα ή και χωρίς κανένα τελικά πρόβλημα σε πάνε σπίτι σου.
(αν και αυτό ισχύει οριακά για τα Mpi εκτός και αν έχεις έναν εγκέφαλο κινητήρα σκάντζα μαζί με τα στοιχειώδη ανταλλακτικά)

Χαιρετώ
Τελευταία επεξεργασία από pantg και 10 Φεβ 2007, 15:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fokion » 10 Φεβ 2007, 15:31

Αν οταν επαιρνα το ΚΙΑ "ΗΞΕΡΑ" αυτο θα επαιρνα... οχι οτι το ΚΙΑ ειναι κακο γι' αυτο που ειναι... αλλά......
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 10 Φεβ 2007, 16:54

εγω την γιαγια την πηρα απο καψουρα!
απο μικρο παιδι τα εβλεπα στην δεη στον οτε κ.λ.π. και τα ζαχαρωνα!
αυτη η φλογα δεν εσβησε ποτε!
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 10 Φεβ 2007, 19:28

Ωρέ και εγώ ''ξενοκοιτάω'' κανά S III LWB λες να μου μείνει κουσούρι :roll: ;;
Αγόρασα DISCO γιατί:
α) μου άρεσε εξωτερικά
β)έχει χώρους
γ)έχω οδηγήσει σχεδόν τα πάντα και χρησιμοποιώντας για δύο χρόνια ένα 90 ως όχημα συνοδείας πείστηκα πως εκτός δρόμου είναι το καλύτερο. Δεν πήρα όμως DEFENDER γιατί κάνω πολλά χιλιόμετρα σε ταξίδια. Ετσι το DISCO ήταν μονόδρομος.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 10 Φεβ 2007, 20:23

χωρις υπερβολες σαν τα land rover δεν ειναι κανενα. ειναι τωρα 38 χρονων αυτοκινητο και εκει που δουλευει δεν μπαινει αλλο. κατι navara - taro κ.λ.π. τα εχει για πλακα!
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 10 Φεβ 2007, 21:24

Η αγάπη ξεκίνησε με το Defender...κάποια στιγμή, ελπίζω να καταλήξει εκεί...
Το Freelander, είναι το μέσο για να φτάσω εκεί!

Εξήγηση...δεν υπάρχει. Απλά μου αρέσει, κάθε φορά που το κοιτάω. Γι αυτό που είναι, για όλα αυτά που αντιπροσωπεύει, για την κληρονομιά που κουβαλάει.

Η καλύτερη εξήγηση, έρχεται από την κοπέλα μου η οποία λέει, ότι σε περίπτωση που για κάποιο λόγο με έβγαζαν από το αμάξι και έπαιρναν αυτήν και εκείνο, θα τους ζητούσα να αφήσουν το Freelander και να πάρουν εκείνη!
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 10 Φεβ 2007, 22:04

Γιατί δεν ήξερα......
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης

cron