Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τα καμώματα του Mpi

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Τα καμώματα του Mpi

Δημοσίευσηαπό Shaka » 23 Φεβ 2007, 11:00

Εδώ και μία καιρό το Disco μου έχει βαλθεί να με αποτελειώσει..... Ξεκίνησε ξαφνικά να ρετάρει. Όχι συνέχεια, αλλά κατά διαστήματα. Αποτέλεσμα αυτού να βγάζει απίστευτες ποσότητες άκαυστης βενζίνης από την απόληξή του και να μην μπορεί να σταθεί κανένας από πίσω του. Ξεκινήσαμε λοιπόν και αλλάξαμε, μπουζί, μπουζοκαλώδια, φίλτρο αέρα, φίλτρο βενζίνης, ποτενσιόμετρο γκαζιού, αλλαγή πρατηρίου βενζίνης, αλλά φευ! Στο ρελαντί όλα καλά, μόλις όμως έβαζες φορτίο στον κινητήρα ρετάριζε. Αλλά όχι πάντα! Το έκανες μία βόλτα και δούλευε κανονικά, το έκανες ξανά βόλτα μετά από 5 λεπτά και ρετάριζε! Άντε βγάλε άκρη! :?

Και δεν φτάνει αυτό, κάποια στιγμή έπαψαν να δουλεύουν τα βεντιλατέρ! Μετά από αρκετό ψάξιμο και πολλές ερωτήσεις βρήκαμε ότι η εντολή στα βεντιλατέρ πάει μέσω εγκεφάλου, ο οποίος ως νοήμων (την τύχη μου!) αποφάσισε ότι δεν θέλει πιά να ενεργοποιεί τα βεντιλατέρ! :evil: ΟΚ! Τον παρακάμψαμε και βάλαμε μία βαλβίδα στο κύκλωμα ψύξης, οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά :twisted: (εκτός από τα νεύρα μου που έγιναν κουρέλια!)

Αλλά δεν τελειώνει εδώ η ιστορία! Μία εκ των ημερών αποφάσισε να μη δουλέψει και το στροφόμετρο (αλλαγμένο πριν 1 χρόνο....). η λύση απλή: το αγνόησα και ως εκ θαύματος την επομένη ξαναδούλεψε !.....

Και παράλληλα τώρα τελευταία μου κάνουν νάζια οι ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές από την 5η πόρτα και την πίσω αριστερή. Κλειδώνεις και δεν κλειδώνουν, ανοίγεις και δεν ανοίγουν. Αλλά φυσικά όχι πάντα, ανάλογα με την όρεξή τους! :!:

Και ναι! Δεν τελειώσαμε! Κτυπάει το μπαλλάκι του «Α» στον πίσω άξονα, οπότε πρέπει να αντικατασταθεί! Και να μην το συντηρούσα! Και να μην το πρόσεχα! Πολύ κακομαθημένο το άτιμο!

Το ρετάρισμα πάει και έρχεται, όποτε εκείνο θέλει. Λέω να μην ασχοληθώ μαζί του για ένα διάστημα για να δω που θα πάει. Η τελευταία διάγνωση λέει ότι πιθανόν κάποιο ωστήριο να είναι κολλημένο και να μην αφήνει τη βαλβίδα να κλείσει. Πιθανά να είναι αυτό το ωστήριο που βαράει εδώ και καιρό.... :razz:

Άντε καλημέρα σας!!! :P :P :P
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Τα καμώματα του Mpi

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Φεβ 2007, 11:06

πολλαπλασιαστές?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό fokion » 23 Φεβ 2007, 11:22

Θα πω κατι μη βαρατε ολοι μαζι.....

Απλά επειδη ολα τα προβληματα ειναι ηλεκτρικα ( οκ εκτος απο το μπαλακι ) ΅και ειδικα ολα αυτα που "πανε κι ερχονται" μηπως η συνολικη γειωση του αυτοκινητου εχει καποιο θεμα και καπου κατι παει στραβα στη γειωση μεταξυ αμαξωματος - σασι - μπαταριας??
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό Freelander » 23 Φεβ 2007, 11:28

Σωστό.
Γενικά η κατάσταση της μπαταρίας;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Τα καμώματα του Mpi

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 23 Φεβ 2007, 12:00

Shaka έγραψε:
Η τελευταία διάγνωση λέει ότι πιθανόν κάποιο ωστήριο να είναι κολλημένο και να μην αφήνει τη βαλβίδα να κλείσει. Πιθανά να είναι αυτό το ωστήριο που βαράει εδώ και καιρό.... :razz:

Άντε καλημέρα σας!!! :P :P :P


Συμφωνώ, οι γειώσεις πρέπει να ελεχθούν επίσης έλεγχος ασφαλιοθήκης-ρελέ για σκουριές (το είχε πάθει γνωστός μου με ΜΠΙ).

Αλλα αυτό με τα ωστήρια τι είναι?

Εχει το ΜΠΙ ωστήρια?

Μήπως θέλει να γίνει V8?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: Τα καμώματα του Mpi

Δημοσίευσηαπό Shaka » 23 Φεβ 2007, 12:19

ekarpod έγραψε:
.....Μήπως θέλει να γίνει V8?


Παίζεις με τον πόνο μας ε; :lol: :lol: :lol:

Σωστές οι παρατηρήσεις περί γειώσεων, θα ελεγχθούν άμεσα να δούμε. Στο 90άρι V8, που είχα, όντως μία εποχή έκανε παλαβά και ήταν από τις γειώσεις. Να και κάτι που δεν είχα σκεφτεί! :roll:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Re: Τα καμώματα του Mpi

Δημοσίευσηαπό Shaka » 23 Φεβ 2007, 12:30

disco έγραψε:πολλαπλασιαστές?


Λένε ότι αυτοί οι δουλεύουν ή δε δουλεύουν. Ισχύει?

Και το φοβερότερο, που τώρα το θυμήθηκα είναι ότι μπουζοκαλώδια τα είχα αλλάξει πριν 1 1/2 χρόνο και ήταν original... Τώρα που τα ξανάλλαξα βρήκα 2 original και 2 σιλικόνης άλλης μάρκας.......? Ποιό καλόπαιδο να την είχε κάνει τη δουλειά άραγε?
Είναι το μόνο αυτοκίνητο που δεν το συντηρούσα -μέχρι τώρα- μόνος μου και το μόνο που έχει βγάλει τα περισσότερα προβλήματα. Και είμαι σίγουρος ότι δεν φταίει το αυτοκίνητο.....
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Re: Τα καμώματα του Mpi

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Φεβ 2007, 12:35

στην αρχή έτσι κάνουν, έπειτα στρώνουν ,δουλεύουν για λίγο καλά...... και μετά τα κακαρώνουν ξαφνικά και απροειδοποίητα!!!!

και εκεί που τους έχουν βάλει οι κερατάδες....άντε να τους βγάλεις.

αλήθεια πως αλλάξατε μπουζοκαλοδια_???
Τελευταία επεξεργασία από disco και 23 Φεβ 2007, 12:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 23 Φεβ 2007, 12:36

μήπως θέλουν καθάρισμα???

Παντως εγώ πειδή δεν μπορούσα να βάλω χέρι στους πολλαπλασιαστές(δεν χωρούσε) και συνεχώς όταν έμπαινα σε ποτάμι το δισκο εβηχε τους πήρα απο το σημείο που βρίσκονται απο την μαμά τους και τους έβαλα ψηλά και πάνω απο το δοχείο νερού για τα τζάμια.

Μήπως να δοκίμαζες να βάλεις και κανενα πρόσθετο στην βενζίνη για καθάρισμα???


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό Shaka » 23 Φεβ 2007, 13:18

stefanbalik έγραψε:μήπως θέλουν καθάρισμα???

Παντως εγώ πειδή δεν μπορούσα να βάλω χέρι στους πολλαπλασιαστές(δεν χωρούσε) και συνεχώς όταν έμπαινα σε ποτάμι το δισκο εβηχε τους πήρα απο το σημείο που βρίσκονται απο την μαμά τους και τους έβαλα ψηλά και πάνω απο το δοχείο νερού για τα τζάμια.

Μήπως να δοκίμαζες να βάλεις και κανενα πρόσθετο στην βενζίνη για καθάρισμα???


χαιρετώ


Καθαρίσαμε και τα μπεκ, το παρέλειψα αυτό. Και πριν από αυτό είχα χρησιμοποιήσει και πρόσθετο στην βενζίνη....

Τα μπουζοκαλώδια αλλάχθηκαν χρησιμοποιώντας το χέρι του... Κορεάτη :twisted: (ο μηχανικός είναι μικροκαμωμένος και έχει λεπτά χέρια)...

Μου έβαλες ιδέες με τους πολλαπλασιαστές. Ακούγεται ελκυστική η ιδέα μεταφοράς τους σε άλλη σημείο...
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 23 Φεβ 2007, 13:31

Shaka έγραψε:Παίζεις με τον πόνο μας ε;

χαιρετώ


Oχι, σε καμμία περίπτωση, απλά επισημαίνω με ...χιούμορ το θέμα των ωστηρίων γιατί νομίζω το ΜΠΙ έχει επικεφαλής... και όποιος σου είπε ότι χτυπάνε τα ωστήρια κάνει μάλλον λάθος...

Αρα χτυπάει κάτι άλλο, μπορεί να είναι λάθος εκρήξεις μίγματος, μπορεί οτιδήποτε...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Freelander » 23 Φεβ 2007, 13:49

Να ρωτήσω κάτι.. ιμάντα εκκεντροφόρου έχει ο mpi;
Υπάρχει περίπτωση να έχει πηδήξει κάποιο δόντι;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό fokion » 23 Φεβ 2007, 14:25

Αν ειχε πηδηξει δοντι θα ηταν μονιμο το ρεταρισμα
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 23 Φεβ 2007, 14:28

Ο εγκεφαλος, τα οργανα, και οι κλειδαριες μηπως γειωνονται στο ιδιο σημειο????
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό Shaka » 23 Φεβ 2007, 14:42

ekarpod έγραψε:
Shaka έγραψε:Παίζεις με τον πόνο μας ε;

χαιρετώ


Oχι, σε καμμία περίπτωση, απλά επισημαίνω με ...χιούμορ το θέμα των ωστηρίων γιατί νομίζω το ΜΠΙ έχει επικεφαλής... και όποιος σου είπε ότι χτυπάνε τα ωστήρια κάνει μάλλον λάθος...

Αρα χτυπάει κάτι άλλο, μπορεί να είναι λάθος εκρήξεις μίγματος, μπορεί οτιδήποτε...


Θα το ελέγξω αυτό που λες, όσο για τον V8 σαφώς και ήταν χιούμορ, απλά συνέχισα την πλάκα :lol:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες

cron