Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τα καμώματα του Mpi

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό Shaka » 23 Φεβ 2007, 14:47

fokion έγραψε:Ο εγκεφαλος, τα οργανα, και οι κλειδαριες μηπως γειωνονται στο ιδιο σημειο????


??? Θα ελέγξω αυτό που λες. Έχει διάφορες γειώσεις με κυριώτερη αυτή της μπαταρίας. Θα καθαριστούν πάντως όλες δια παν ενδεχόμενο.
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό fokion » 23 Φεβ 2007, 15:11

An o εγκεφαλος ειναι καπου κατω απο το ταμπλο, ισως εχει κοινη γειωση με τα αλλα. Αυτο εννοω
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 23 Φεβ 2007, 15:13

An o εγκεφαλος ειναι καπου κατω απο το ταμπλο, ισως εχει κοινη γειωση με τα αλλα. Αυτο εννοω
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 23 Φεβ 2007, 15:44

φίλε shaka

το αποτέλεσμα της μεταφοράς των πολλαπλασιαστών είναι οτι διατηρείται πιο κρύο σε σχέση με το μέρος που είναι απο την μαμά του(μεγάλες θερμοκρασίες) πιο ψηλά οποτε πιο δύσκολα βρέχεται απο τον δρόμο, και να βραχεί το βγάζεις του ρίχνεις λίγο σπρέι και καθάρισες!!
Οταν τα πρωτο έβγαλα απο το σασμάν το ένα μπουζοκαλώδιο ειδικά δεν έβγαινε απο τον πολλαπλασιαστή!! Το είχε φάει η σκουριά η βρωμια και μερικά ακόμα πράγματα!!

Το μόνο ¨μειονεκτημα¨ που υπάρχει είναι το πόσο μακρυά θα τους βάλεις τους πολλαπλασιαστές γιατί δεν θα φτάνει το ένα μπουζοκαλώδιο.
για περισσότερα δες φωτό.

Αυτά


Χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Φεβ 2007, 16:06

Μιας και δεν ανάβουν οι ανεμιστήρες μέσου του εγκεφαλου, υπάρχει περίπτωση να μην δίνει η βαλβίδα-αισθητήρας σωστή εντολή και ο εγκέφαλος να νομίζει ότι είναι παγωμένο και να τσοκαρει μονος του, στον γάμο του καραγκιόζη.

Για πες τους να το κοιτάξουν και αυτό!

Και που είσαι?

Καλού κακού βγάλε και έναν πολο της μπαταρίας και άσε το για κανένα τέταρο, μετά βάλε το στην θέση του.

έτσι μπορεί να τα ξεχάσει όλα και να λειτουργήσει κανονικά.

έχει γίνει και αυτό.

Ένα άλλο που παίζει, είναι, να βγάλετε τον ρυθμιστή πιεσης της βενζίνης, μήπως δεν κάνει επιστροφή (Η! βάζει την βενζίνη στο σωληνάκι της υποπίεσης αν έχει κλάσει η μεμβράνη!), να ελεγχθεί και το σωληνάκι υποπιέσεως που δίνει εντολή στον ρυθμιστή.


Υ.Γ. Αν δεν γίνει τίποτα από όλα αυτά, βάλε το ΡΟΔΒΑΙΛΕΡ μέσα στο καπό, και κλισέ το, θα τα φάει όλα και καθάρισες. :twisted:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 23 Φεβ 2007, 16:51

Νίκο από τι θυμάμαι το είχε ψάξει ο Ανδρέας λίγο αυτό με τα φουρφούρια και τον εγκέφαλο.Στο μανουαλ φαίνεται οτι το σήμα προς τα βεντιλατέρ έρχεται από τον εγκέφαλο.


ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου που βρίσκεται???


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό fokion » 23 Φεβ 2007, 17:02

Xmmm εχει κανεις φωτο ενος πολλαπλασιαστη???? κατι μου γυαλισε....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 23 Φεβ 2007, 17:08

2 polaplasiastes einai parakatw
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 23 Φεβ 2007, 17:08

2 polaplasiastes einai parakatw
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Φεβ 2007, 17:16

Φίλε Shaka,

Για τα του Mpi έχεις ακούσει ήδη πολλά και ιδιαιτέρως χρήσιμα οπότε μην ξοδεύουμε λόγια.

Το θέμα των γειώσεων κοίταξέ το οπωσδήποτε και δώσε ιδιαίτερη σημασία και στην ασφαλειοθήκη. Το Disco σου είναι ποιάς χρονιάς?
Αν είναι μέχρι και το 1994 υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να έχει οξειδωθεί και η ίδια η ασφαλειοθήκη και όχι μόνο οι γειώσεις της.
(έσταζαν ίσως σταγόνες νερού από την επάνω γωνία του μπαρ-μπριζ χωρίς όμως από τα καλύματα επάνω από τα πόδια σου να γίνονται και εμφανείς)

Οι κλειδαριές είναι ίσως θέμα επαφών και οξείδωσης και πάλι.

Εχει αναφερθεί όμως και θέμα πιθανής φθοράς του αισθητήρα στο μοτέρ στην κλειδαριά οδηγού.

Για το μπαλάκι του A frame αν το αλλάξεις ίσως να πρέπει να προτιμήσεις το aftermarket που υπάρχει και είναι και ρυθμιζόμενο.

Στο Mpi την πληροφορία για το στροφόμετρο την δίνει ο εγκέφαλος, οι πολλαπλασιαστές ή το δυναμό?
Στα Tdi, όποτε υπάρχει πρόβλημα με ένδειξη στροφομέτρου αυτό οφείλεται κατά 90% στην επαφή με το δυναμό ή στον αυτόματο του δυναμό.
Από όσο ξέρω το ίδιο ισχύει και για τα V8, άρα είναι πολύ πιθανόν να συμβαίνει το ίδιο και για τα Mpi. Για ριξε του μία ματιά....

Ξεμάτιασμα και πλεξούδα με σκόρδα δοκίμασες?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Φεβ 2007, 17:21

stefanbalik έγραψε:
ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου που βρίσκεται???


χαιρετώ


Στέφανε είναι επάνω στην μπεκιέρα.

Βρες ένα μπεκ, αυτό συνδέεται με ένα "σωλήνα" παροχής καυσίμου μεταλλικό τετράγωνης διατομής.
Εκεί θα βρεις και ένα βαρελάκι μεταλλικό στο τέρμα του.
Αυτός είναι ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου.

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι ο γνήσιος είναι πανάκριβος.
Αν αποφασίσεις να τον αλλάξεις ποτέ ίσως να είναι καλύτερα και φθηνότερα να βάλεις έναν aftermarket ρυθμιζόμενο.
Στο Mpi δεν γνωρίζω να έχει βάλει κάποιος γνωστός ρυθμιζόμενο αλλά στα V8 είναι ένα από τα πράγματα που κάνουν διαφορά ιδίως στα "κουρδισμένα" μοτέρ.
Θα σου πει τα θετικά και ο Νίκος (disco)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fokion » 23 Φεβ 2007, 17:31

Stefanbalik ευχαριστω για τις φωτο... και μια ακομα ερωτηση στην κανονικη τοποθετηση και παλι υπαρχουν 4 μπουζοκαλωδια ή καθονται πανω σε ενα -ο καθενας - μπουζι και παει με μπουζοκαλωδιο στο αλλο??
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 23 Φεβ 2007, 17:44

και για να μην σας πρηζω περεταιρω μηπως καποιος εχει το διαγραμα συνδεσης μεταξυ εγκεφαλου και πολαπλαδιαστων, τι προδιαγραφες εχουν κ.λ.π.
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό Shaka » 25 Φεβ 2007, 23:27

Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις ιδέες και τις πληροφορίες.

Αυτό το Σαββατοκύριακο είχα πάει Κλειτορία, Λίμνη Τσιβλού, Σπήλαιο Λιμνών, στην πέριξ των Καλαβρύτων περιοχή. Όταν επέστρεφα Αθήνα χαμογελούσα σα χαζός γιατί σκεφτόμουν ακριβώς αυτή τη στιγμή. Τη στιγμή που θα έγραφα αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω και τις αντιδράσεις σας που σίγουρα θα είναι παρόμοιες με τις δικές μου. Έχουμε και λέμε:
Παρασκευή απόγευμα, βάζω βενζίνη -σουπερ αμόλυβδη- λίγο πριν μπω Αττική οδό με κατεύθυνση την Κλειτορία. Μέχρι εκείνη τη στιγμή το αυτοκίνητο έκανε όσα προανάφερα, μία ρετάριζε, μία καθάριζε κ.ο.κ.

Από τη στιγμή που έβαλα βενζίνη και μετά και μέχρι τώρα Κυριακή βράδυ, έχω μείνει χαζός.... Δεν ρετάρισε ούτε μία στιγμή, ενώ η απόδοσή του δεν μπορούσε να συγκριθέι (προς το καλύτερο) με την απόδοση που είχε παλαιότερα! Το βούτηξα σε νερά, σε λάσπες, σε χιόνια, το ζόρισα απίστευτα και αυτό τίποτα! Υποδειγματικό! Είναι δυνατόν?
Έβαζα μέχρι τώρα εναλλάξ βενζίνη από 2 συγκεκριμένα πρατήρια και δε μπορώ να πιστέψω ότι έφταιγε η βενζίνη. Έλα Mpi στον τόπο σου!!!

Αλλάζονται πάραυτα τα πρατήρια και βέβαια θα ελεγχθούν οι γειώσεις. Ευκαιρίας δοθείσης δε, θα μεταφερθούν οι πολλαπλασιαστές, βάση της ιδέας του Stefanbalik, ενώ άμεσα θα αλλαχθεί η βαλβίδα που αναφέρει ο disco (ευχαριστώ παιδιά!).
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό fokion » 26 Φεβ 2007, 07:28

Μηπως καλου κακου κα καθαρισεις και το ρεζερβουαρ απο οτι υπολειματα του "πραγματος που πουλαγαν για βενζινα" που σου εβαζαν????
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες