Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Snorkel - Defender V8

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Snorkel - Defender V8

Δημοσίευσηαπό airclub » 25 Φεβ 2007, 20:43

Που μπορώ να βρω Snorkel - Defender V8 για το defender 90 v8 efi
Άβαταρ μέλους
airclub
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 09:45
Τοποθεσία: palamas karditsa

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Φεβ 2007, 21:09

Γιώργο εξαρτάται τί θέλεις να κάνεις, για ποιό λόγο το θέλεις, τί μοτέρ και πόσο κουρδισμένο είναι.

Χαιρετώ
pantg
 

Snorkel - Defender V8

Δημοσίευσηαπό airclub » 25 Φεβ 2007, 23:39

μανατο ειναι 3900v8
Άβαταρ μέλους
airclub
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 30 Ιαν 2006, 09:45
Τοποθεσία: palamas karditsa

Δημοσίευσηαπό pantg » 26 Φεβ 2007, 16:33

Γιώργο καλό μεσημέρι,

έβλεπα τις φωτογραφίες του αυτοκινήτου (αυτές που μου είχες στείλει πέρσι)

Πιστεύω πως το σνόρκελ το θέλεις να να μην ρουφήξει νερά και υγρασίες το φίλτρο αέρος μέσα στο κουτί του και τα στείλει στο μοτέρ και όχι για ομορφιά ε?

Αν θέλεις λοιπόν ένα σνορκελ που να δίνει αέρα στο μοτέρ σου και όχι στον χώρο του κινητήρα υπάρχουν τα εξής.

1. Tα πλαστικά τύπου Safari snorkel. Πρέπει όμως να κάνεις πατέντες καθώς ούτε τρύπα στο πλάι του φτερού του αυτοκινήτου σου έχεις αλλά ούτε και διαθέτει η Safari Snorkel μοντέλο ειδικά για τα Defender V8 αριστεροτιμονα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί άλλου μοντέλου αλλά θέλει ψιλοαλλαγές στην εσωτερική σωλήνωση.
2. Το μεταλλικό της Mantec ή τα αντίγραφά του.
Αυτό μπαίνει από την είσοδο της γρίλλιας που είναι επάνω στο εμπρός φτερό της μεριάς οδηγού. Και πάλι όμως για το δικό σου μοτέρ και το δικό σου φιλτροκούτι (έχεις αυτό του Range Rover Classic 3.9) θα θέλει μετατροπές και ψιλοαλλαγές.
3. Να φτιάξεις ένα μόνος σου. Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο αλλά μπορεί να βγεί είτε αριστούργημα και να πηγαίνει καλύτερα ο κινητήρας σου είτε να τον "στραγγαλίσεις" (δες πιό κάτω)

Σε ρώτησα για το επίπεδο "κουρδίσματος" του κινητήρα σου γιατί τα σνορκελς είναι οριακά στις απαιτήσεις αέρα του 3.9.
Αυτο που αποδεδειγμένα λειτουργεί καλά και χωρίς απώλειες για τους V8 (3.5 όμως) ήταν της Mantec το οποίο είχε μετρηθεί και μπορούσε να δίνει έως 450 CFM (κυβικά πόδια αέρα ανά λεπτό), ποσότητα που υπερκάλυπτε τις απαιτήσεις του 3.5 με τα καρμπυρατέρ οι οποίες είναι και παραπλήσιες με τον πραγματικό πελάτη των σνόρκελς δηλαδή τα μοτέρ Tdi και TD5)
Αν τον έχεις βελτιώσει έστω και λίγο τότε το σνόρκελ IΣΩΣ θα σου μειώσει την απόδοση και την οικονομία καθώς θα "στραγγαλίσει" λίγο την αναπνοή του κινητήρα σου ιδίως στις υψηλές στροφές.
Για τον λόγο αυτό (και οχι για "μούρη) όταν μπαίνει ΚΑΛΟΣ και μεγαλυτέρου κυβισμού V8 μπαίνουν και δύο σνορκελς. (αν και προσωπικά νομίζω ότι και αυτό ίσως και να μην βοηθά ιδιαίτερα καθώς δεν έχει γινει μέτρηση για το αν τελικά όντως βοηθούν τα δύο σνόρκελς. Δυο παροχές αέρα δεν σημαίνει πάντα και διπλάσια ποσότητα καθώς η συμπεριφορά των αερίων και των υγρών είναι περίεργη και πολλές φορές η μία παροχή μπορεί να εξουδετερώνει ή να δρα αρνητικά στην άλλη όταν δεν υπάρχει σωστός σχεδιασμός στο σημείο ένωσής τους (δες τα πολύπλοκα σχέδια των χταποδιών στις εξατμίσεις και των λαιμών στους αυλούς εισαγωγής)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 26 Φεβ 2007, 23:37

Aγαπητέ Γιώργο,

ήθελα και εγώ snorkel για το V8 αλλά ψαχνοντας το θέμα απογοητεύτηκα.

Ψάχνοντας τις λίστες στο Internet είδα ότι περισσότερα τα προβλήματα από τα καλά του...

Βασικά του μειονεκτήματα ότι κάνει θόρυβο και συνήθως μειώνει την απόδοση του μοτέρ.

Από την εμπειρία μου σε μοτό με καρπυρατέρ, ακόμη και μία μικρη μετατροπή στην εισαγωγή του φιλτροκουτιού ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ στο φίλτρο αέρα, δημιουργεί αλλαγή της ποσότητας αέρα που ρουφάει η μηχανή οπότε απαιτεί και επεμβάσεις στα ζιγκλέρ. Δεν ξέρω πως θα συμπεριφερθεί ό δικός μας εγκέφαλος και το air flow meter αλλά δεν θα το ρίσκαρα...

Μια δοκιμή βέβαια που μπορείς να κάνεις είναι να βγάλεις το μπροστινό κάλυμα (σαν χωνί που είναι) στο φίλτρο αέρα και να δουλέψεις λίγο το αυτοκίνητο να δείς τι κάνει με πιό ελέυθερη πρόσβαση στο φίλτρο αέρα. Πιστεύω ότι δεν θα δουλεύει... Οπότε τα ίδια και χειρότερα θα πάθει με τον αναπνευστήρα.

Μια δοκιμή θα σε - μας πείσει, είναι πολύ εύκολο και ενδιαφέρον να μάθουμε τι κάνει το injection σε τέτοια περίπτωση....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Φεβ 2007, 07:56

Μανώλη καλημέρα,

Συνήθως το να κρατήσεις το εργοστασιακό φιλτροκούτι του RaRo Classic στα Defenders (όταν βάζεις 3.9 ή μεγαλύτερο μοτερ) περιορίζει λίγο την απόδοση λόγω του σημειου που μπορεί να τοποθετηθεί.

Η εισαγωγή αέρα γίνεται από ένα στενό σημείο το οποίο δεν έχει καλή τροφοδοσία με κρύο και αρκετό αέρα.

Ενα πράγμα που έχουμε δει να αποδίδει καλά είναι η αντικατάσταση του μεταλλικού φιλτροκουτιού του εργοστασίου με μία φιλτροχοάνη η οποία όμως έχει δικό της φιλτροκούτι και είναι και συμβατή με σνόρκελ (για πιθανά περάσματα σε βαθειά νερά)

Οπως ήδη γράφτηκε και πιό πάνω στα μοτέρ αυτά ιδίως τα Safari Snorkel περιορίζουν την απόδοση στις υψηλές στροφές, ακόμη και με την εισαγωγή στραμμένη προς τα εμπρός (για να δουλεύει το ram air effect, δηλαδή η συγκέντρωση αέρα και αύξηση της πίεσης εισαγωγής λόγω της ταχύτητας κίνησης του οχήματος)

Ετσι μπορεί να υπάρχει ένα θετικό στοιχείο με την παροχή κρύου και ικανοποιητικής ποσότητας αέρα για τις χαμηλές και μέσες στροφές αλλά για τις υψηλές στροφές λειτουργίας έχει φανεί ότι το σνορκελ σε αυτά τα μοτέρ μάλλον "στραγγαλίζει" τον κινητήρα από πλευράς ποσότητας αέρα.

Μανώλη το injection ρυθμίζει από μόνο του την αναλογία καυσίμου σε σχέση με την ποσότητα αέρα που ρουφάει το μοτέρ (αυτή είναι άλλωστε και η βασική λειτουργία του aiflow, να μετράει την ποσότητα του αέρα που μπαίνει προς την πολλαπλή εισαγωγής)

Η αφαίρεση της "κόρνας" λειτουργεί θετικά τόσο στα V8 όσο και στα Mpi.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 27 Φεβ 2007, 10:40

pantg έγραψε:Μανώλη καλημέρα,

Η εισαγωγή αέρα γίνεται από ένα στενό σημείο το οποίο δεν έχει καλή τροφοδοσία με κρύο και αρκετό αέρα.

Μανώλη το injection ρυθμίζει από μόνο του την αναλογία καυσίμου σε σχέση με την ποσότητα αέρα που ρουφάει το μοτέρ (αυτή είναι άλλωστε και η βασική λειτουργία του aiflow, να μετράει την ποσότητα του αέρα που μπαίνει προς την πολλαπλή εισαγωγής)

Η αφαίρεση της "κόρνας" λειτουργεί θετικά τόσο στα V8 όσο και στα Mpi.

Χαιρετώ


Aγαπητέ Παντελή,

θεωρητικά το injection ρυθμίζει από μόνο του την αναλογία καυσίμου σε σχέση με την ποσότητα αέρα που ρουφάει, αλλά στην πράξη φοβάμαι ότι οπιαδήποτε αλλαγή είτε στην διατομή της εξωτερικής παροχής του φιλτροκουτιού είτε στο όλο σύστημα παροχής αέρα θα δημιουργήσει προβλήματα.

Εγώ δεν προλαβαίνω, για αυτό είπα στον φίλο που ενδιαφέρεται να κάνει αυτό το εύκολο τεστ και να μας πεί μετά.

Ποντάρω στα προβλήματα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό disco » 27 Φεβ 2007, 10:45

pantg έγραψε:Μανώλη το injection ρυθμίζει από μόνο του την αναλογία καυσίμου σε σχέση με την ποσότητα αέρα που ρουφάει το μοτέρ (αυτή είναι άλλωστε και η βασική λειτουργία του aiflow, να μετράει την ποσότητα του αέρα που μπαίνει προς την πολλαπλή εισαγωγής)

Η αφαίρεση της "κόρνας" λειτουργεί θετικά τόσο στα V8 όσο και στα Mpi.

Χαιρετώ



Μέχρι ένα (ορισμένο) σημείο, μετά αν είναι δυσανάλογο, πρέπει να το κοροϊδέψεις.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Φεβ 2007, 13:15

Μανώλη και Νίκο,

η αφαίρεση της κόρνας δεν έχει δημιουργήσει προβλήματα τόσο στα Mpi όσο και σε 3.9 αλλά και 4.2 μοτέρ στα οποία έχει εφαρμοσθεί αυτή η "μετατροπή"

Για την ακρίβεια στα 3.9 μπορεί να ανοιχθεί περισσότερο ακόμη και η εσωτερική διατομή/διάμετρος του airflow χωρίς πρόβλημα καθώς στην ουσία το σύστημα injection αυτό επαρκεί και για μεγαλύτερους κινητήρες (αλλωστε ακριβώς το ίδιο σύστημα χρησιμοποιεί και το 4.2)

Ενα πρόβλημα που υπάρχει είναι το να βρωμίζεται το νήμα στο airflow και σε αυτό συντελεί η αφαίρεση της κόρνας ιδίως αν δεν αλλάζεται το φίλτρο αέρος συχνότερα.

Η τοποθέτηση σνόρκελ είναι κάτι που βοηθά κατά πολύ την αύξηση της διάρκειας ζωής και τον περιορισμό του βρωμίσματος του φίλτρου αέρος ιδίως αν η εισαγωή του (του σνόρκελ) κοιτάει προς τα πίσω και όχι προς την κατεύθυνση κίνησης του οχήματος.

Να διευκρινήσω ότι τόση ώρα μιλάμε ΜΟΝΟ για τα βενζινοκίνητα και ατμοσφαιρικά μοτέρ.

Στα πετρελαιοκίνητα και στα τούρμπο οι σωστές εξωτερικές εισαγωγές αέρα δίνουν ακόμη καλύτερα αποτελέσματα (φτάνει να μην "στραγγαλίζουν" το μοτέρ από πλευράς ποσότητας αέρα)

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες