Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Land Rover Lovers 2 μετατροπές-βελτιώσεις.

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Land Rover Lovers 2 μετατροπές-βελτιώσεις.

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 12 Απρ 2007, 08:55

Κατόπιν της σωστής παρατήρησης του φίλου Ανδρέα ανοίγω αυτήν την ενότητα μιας και από τότε που συστηθήκαμε όλο και κάτι έχουμε σκαλίσει στα χρ..εεε, στα αυτοκίνητα μας.

Τα νέα μέλη παρακαλώ όπως μας γνωριστούν είς την πρώτην ενότηταν.
Εδώ αναφερώμεθα εις στο after modification (ουαου!!).
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Land Rover Lovers 2 μετατροπές-βελτιώσεις.

Δημοσίευσηαπό vagelis » 12 Απρ 2007, 10:30

Λοπον εχουμε και λεμε,στο χρεπι μηχανη FORD EFI 2900 cc,κορωνοπηνια απο R.R ημιαξονια ενισχυμενα ,ARB πισω,σουστες παραβολικες,δισκοφρενα μπροστα,καθισματα απο discovery,μπαταριες 2,70 αμπ.και 100 αμπ,εργατης ,αποστατες τροχων 3 cm,ψηλωμα 2'' ,car pc, cb,vhf ,λαστιχα 30χ9,5χ15 η αδεια ομως ειναι LAND ROVER.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 12 Απρ 2007, 11:41

Γειά σας παίδες, χρόνια πολλά και χριστός ανέστη,

στο δισκο μου προστέθησαν λίγο μεγαλύτερα αμορτισέρια και κόντρες μπρός πίσω.Μια οθόνη για τους πίσω επιβάτες, ενα dvd player, μία κάμερα εμπροσθοπορείας, μια κάμερα οπισθοπορείας, τιμονάκι αγωνιστικό, μια αερόκορνα πλοίου, κοφλεράκι μπουκάλα 25 λίτρων για αέρα, μία ρεζέρβα 32άρα και Σύντομα μπαίνει αερόσουστα πίσω και μοτέρ με τούρμπο.


Ξέχασα και τα φτεράκια




χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 12 Απρ 2007, 11:57

stefanbalik έγραψε:Ξέχασα και τα φτεράκια


...ευτυχώς!! γιατί αλλιώς ...σιγά τις μετατροπές :hello1:
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 12 Απρ 2007, 12:09

Αυτό μάλλον είναι μετατροπή ...... με ολίγη από δίσκο!!!
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 12 Απρ 2007, 12:51

αερόκορνα πλοίου?

Μπορείς να μου πείς λεπτομέριες γ'αυτό?
Θα ήθελα να βάλω αερόκορνα, αλλα οι 12βολτες είναι χάλια... οι 24βολτες, θέλουν 24 βόλτ και δέν ξέρω ποιά είναι η καλύτερη λύση...
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 12 Απρ 2007, 14:52

Βάλε και μιά ανεμόσκαλα βρε Στέφανε να μπορείς να κατέβεις αμα σου γύρει ...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Απρ 2007, 15:53

Mανώλη γειά,

Κάνε υπομονή και σύντομα θα έχεις νέα από τον Στέφανο και για πτυσσόμενα (ανεβοκατεβαίνουν) σκαλάκια/μαρσπιέ.
Ετσι ώστε να μην χρειάζεται ανεμόσκαλα (χιχιχιχιχιχι)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 13 Απρ 2007, 08:21

Παίδες καλημέρα σας,


Mike_on_mpi για να μπεί μια τέτοια κόρνα θέλει σίγουρα ένα κοφλεράκι και μια μπουκάλα για να μαζεύεται ο αέρας. Αυτή η κόρνα που έχω θέλει πίεση πάνω απο 2 μπαρ για άμεσο κορνάρισμα,δηλαδή πατάς το κουμπάκι και φωνάζει μέσα σε ένα δευτερόλεπτο, ενώ άμα είσαι στο 1 μπαρ μπορεί να θέλει και 10 δευτερόλεπτα και πάλι δεν βγάζει κραυγή με την ίδια ένταση.(και επίσης θέλει να έχεις ελεύρερο χώρο). Αλλιώς ίσως να δοκίμαζες μόνο με το κοφλεράκι αλλά δεν εγγυόμαι οτι θα δουλέψει ίσως απλά να βγάζει τον αέρα όχι με την απαιτούμενη πίεση για να φωνάζει.

Οσο για τα σκαλοπάτια, τα υλικά βρέθηκαν αλλά ψάχνω ακόμα να βρώ χρόνο για να τα κάνω.


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 13 Απρ 2007, 08:37

Ερώτηση:

Μπαίνει στο mpi αυτόματο σαζμάν απο TDi, και άν μπεί, τί γίνεται με επιδόσεις και κατανάλωση?
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Απρ 2007, 09:38

Mιχάλη,

Αν υπάρχει κάτι έτοιμο? ΟΧΙ
Αν μπορεί να μπεί? ΝΑΙ
Πόσο θα κοστίσει? ΠΟΛΥ (έως και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ) καθώς θα πρέπει να φτιαχθούν κατα παραγγελία εξαρτήματα για να ταιριάξουν τα δύο αυτά μηχανικά σύνολα μεταξύ τους.

Το κακό είναι ότι θα κάνει το Μpi ακόμη πιό αργό τόσο σε τελική όσο και σε τραβήγματα οπότε δεν είναι κάτι το οποίο θα σου πρότεινα να προσπαθήσεις να κάνεις.

Το κιβώτιο ειδικά του Tdi είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ακατάλληλο.
Αν επρόκειτο να κάνεις κάτι το κιβώτιο και ο μετατροπέας ροπής των V8 είναι πιό κατάλληλα ρυθμισμένα για τον Μpi καθώς ο κινητήρας αυτό κινείται με παραπλήσιες στροφές με τον οκτακύλινδρο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Απρ 2007, 10:20

συμφωνω οτι δεν ειναι καλη ιδεα το auto για μπι

πολυ λιγα κυβικα, πολυ λιγη ροπη

δεν ειμαι σιγουρος πως και ο torque converter & autobox των V8 θα δουλεψει πιο καλα με μπι, οι στροφες του βε ειναι κατατι λιγοτερες απο τον μπι στο ρελαντι και σαφως πιο λιγες στη λειτουργια
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Απρ 2007, 10:53

Γιώργο καλημέρα,

για τον ίδιο λόγο δεν ταιριάζει και του Tdi.

Πάντως τα αυτόματα κιβώτια που έχουν μπει σε Tdi δεν έχουν δουλέψει και άσχημα μιά και η ροπή (που κυρίως μετράει) του πετρελαιοκινητήρα φτιάχνει αρκετά τα πράγματα.

Πάντως όπως και να είναι το αυτόματο κιβώτιο σε Mpi μπορεί να μπει αλλά για να ταιριάξει και κυρίως για να δουλέψει σωστά θέλει πολύ δουλειά και πειραματισμούς (άρα κυρίως χρόνο και χρήματα)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 28 Μάιος 2007, 08:02

Περασα με αλοιφη τις γρατσουνιες - τρελλη μετατροπη μαγκες,αντε σε κανα 5αρι χρονια παλι!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Μάιος 2007, 08:45

Aντρίκο καλημέρα,

να υποθέσω ότι ήδη είδες αύξηση στην τελική του οχήματος (ξεπέρασε τα 265?)

Πλάκα στην πλάκα υπάρχει κάτι σχετικό που μπορώ να σου προτείνω, ιδίως τώρα που βρέχει.

Βάλε rain-X στο μπαρμπρίζ και τζάμια και τους εξωτερικούς καθρέπτες σου (καθώς και στο τζάμι του καλύματος του φακού στην πίσω καμερούλα)
Δίνει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ αποτελέσματα στην αύξηση της ορατότητας καθώς το νερό (βροχής ή λάσπες) στην κυριολεξία γλυστρά και φεύγει.

Χαιρετώ και καλημέρα
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες