Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Το γλωσσοφαγα..

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 19 Απρ 2007, 10:58

pantg έγραψε:Δημήτρη καλημέρα,

τώρα αυτό το "......ε..... κύριε Παντελή" και οι καρδούλες με σκλάβωσαν.

Ελα να σου δώσω ένα ρολλό που έχω για εμένα μιά και σίγουρα εσύ (σαν τεχνική υποστήριξη των εκδρομών) το έχεις σε πιό μεγάλη και αμεσότερη ανάγκη.
και αν είναι να κάνουμε μια παραγγελία και για όσους άλλους φίλους θέλουν.

Xαιρετώ


Θέλω και εγώ ταινία...

Σχετικά με το oil feeder, εννοείς αυτό που δίνει ο steve parker ?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Απρ 2007, 15:49

Μανώλη μάλιστα.

Αυτό εννοώ και όντως κάνει δουλειά ιδίως αν δεν έχει προφτάσει να αρχίσει να γίνεται ζημιά στο πολύσφηνο.
Εξαιρετική και πολύ απλή στην τοποθέτηση και την λειτουργία της ιδέα.

Το σύστημα αυτό μάλιστα είχε επιλέξει και η Land Rover σαν προτεινόμενη αναβάθμιση και το πρόσφερε σαν αξεσουάρ. Μέχρι την υιοθέτηση του τρυπημένου γραναζιού.

Για την ταινία θα σε έχω υπόψη μου.

Με αφορμή την συζήτηση αυτή ζήτησα από τον προμηθευτή μου να μου στείλει μιά δεκαριά τέτοιες ταινιές. Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να έχουμε και κάποια έκπτωση για τέτοια ποσότητα.
Μόλις έχω νέα θα ανοίξω ιδιαίτερη θεματική καταχώρηση και τα λέμε εκεί.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 19 Απρ 2007, 16:59

Για αυτό σε ρώτησα,

το oil feeder του parker έχω και εγώ, αλλά είχα δεί καταχωρήσεις και για το "original" ανταλλακτικό χωρίς όμως περισσότερες πληροφορίες μόνο που δεν καταλάβαινα τι διαφορετικό μπορεί να έχει από το όντως πανέξυπνο του parker...

απλό, φθηνό και απαραίτητο για την προστασία του gearbox mainshaft

όσοι ενδιαφέρονται θα το βρούν στο http://www.steve-parker.co.uk
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 20 Απρ 2007, 01:25

[quote="pantg"]Μανώλη καλημέρα,

θα σου ζητήσω συγγνώμη για την υπερβολική αυστηρότητα του πιό κάτω σχολίου αλλά καμηλιέρηδες στην Ελλάδα υπάρχουν μόνο τέσσερεις και είναι οι ιδιοκτήτες των πέντε γνησίων Camel Trophy οχημάτων που πατούν τα πόδια τους μόνιμα στην Ελλάδα.

Τέλος παρένθεσης.

-------------
Mαλλον καπου εγινε παρανοηση. Το Disco το λεω εδω και χρονια καμηλα εξαιτιας της χαρακτηριστικης καμπουρας του ουρανου! Οποτε υπο αυτη την εννοια ειμαστε ολοι καμηλιερηδες :P .
Αληθεια ο εγκεφαλος ποσο εχει? Αξιζει η αγορα μεταχειρισμενου και αν ναι σε τι τιμη κυμαινεται? Πολλες ερωτησεις ε? :?

Μανωλης
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Απρ 2007, 06:16

Καλημέρα Μανώλη,

να σου πω την αλήθεια δεν είχε ξανατύχει να ακούσω να το λένε έτσι.
Ομολογουμένως όμως του ταιριάζει και είναι απολύτως δικαιολογημένο.

-----------------------

Αν λοιπόν το Freelander (το πρώτο) το λένε "ιπποποταμάκι"
Το Disco (ακόμη και το LR3 έχει "καμπούρα") το λένε "καμήλα"
Το RRS και το RaRo πώς θα πρέπει να τα ονομάζουμε?

Προτείνω "πιγκουίνους". Με τέτοιο επίσημο (έως πομπώδες) ύφος, επιμελές στήσιμο και στιλπνό σχήμα και τόσο ψηλά σε σχέση με τα συνηθισμένα αυτοκίνητα δεν τους μοιάζουν? (άσε που τα περισσότερα έχουν μαύρο ή σκοτεινό χρώμα και φωτεινά εσωτερικά <ή το αντίστροφο> και μοιάζουν με τα χρώματα των πιγκουίνων)
Λέμε τώρα....

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 20 Απρ 2007, 06:18

Μπα..ρώτα εσύ, να λέει αυτός (ο ακατανόμαστος :lover: ), να διαβάζουμε και οι υπόλοιποι.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 20 Απρ 2007, 06:21

Αμάν!!! δεν σε προλαβαίνω [-(
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Απρ 2007, 08:09

Δημήτρη γειά,

οι εγκέφαλοι συνήθως "παίζουν" γύρω στα 250 με 300 Ευρώ.
Αυτή τη στιγμή έχω έναν (μαζί με το μοτέρ, την καλωδίωση και το κιβώτιο ταχυτήτων)

Αν κάποιος τον θέλει νομίζω ότι τα 200 Ευρώ είναι καλή τιμή.

'Η μαζί με το μοτέρ στα 1000 Ευρώ. ή 1500 Ευρώ μαζί με το κιβώτιο.

(μιά και τα λέμε εδώ υπάρχουν και δύο μοτέρ 3.9 και ένα 4.2 για όποιον ενδιαφέρεται, και σε καλές τιμές μιά και αγοράσθηκαν πακέτο και σε καλή τιμή)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 20 Απρ 2007, 08:50

Kάνα μοτεράκι απο 300TDi με αυτόματο σαζμάν, για μετατροπή του mpi, πόσο να πάει?
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό vagelis » 20 Απρ 2007, 09:04

Mike_on_mpi έγραψε:Kάνα μοτεράκι απο 300TDi με αυτόματο σαζμάν, για μετατροπή του mpi, πόσο να πάει?

Εχε υπ'οψιν σου οτι αν αλαξεις σε πετρελαιο δεν μπορεις να το νομιμοποιησεις.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Απρ 2007, 09:42

Mike_on_mpi έγραψε:Kάνα μοτεράκι απο 300TDi με αυτόματο σαζμάν, για μετατροπή του mpi, πόσο να πάει?


Mιχάλη αυτό ναι μεν μπορεί να γίνει αλλα θα είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ καθώς απαγορεύεται η μετατροπή βενζινοκινήτου οχήματος σε πετρελαιοκίνητο.

Αν όμως θέλεις να το κάνεις μπορεί να βρεθεί σετ μετατροπής.

Πάρε τηλέφωνο για να τα πούμε αναλυτικότερα καθώς χρειάζονται και άλλα πράγματα πέραν του κινητήρα και του κιβωτίου και καλό είναι να τα ξέρεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 20 Απρ 2007, 16:06

Παντελή, επειδή το έχω ψάξει λίγο, δέν είναι παράνομο, εάν δέν μένεις στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Δέν θα ήθελα αυτή την στιγμή να αλλάξω κινιτήρα, αλλα στο μέλον είναι πιθανό.

http://www.yme.gr/viewpage.php?section=340

Νομαρχία Ανατολικής Αττικής, Δ/νση μεταφ. 210 6011918, 210 6398956
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Απρ 2007, 17:15

Φίλε Μιχάλη,

μακάρι να ισχύει αυτό και να έχει καταργηθεί η απαγόρευση μετατροπής του καυσίμου από βενζίνη σε πετρέλαιο.

Αν θέλεις να το ψάξεις περισσότερο ίσως μία ερώτηση στο ΚΕΠ της περιοχής σου να βοηθούσε. Ισως μάλιστα να αξίζει να το ρωτήσω και εγώ εδώ στον Ωρωπό, μπας και έχει αλλάξει κάτι. Μακάρι να έχει γίνει κάτι τέτοιο.

Εδωσες καλή αφορμή για επανεξέταση του θέματος. Αντε να δούμε τί θα βρεθεί....

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fokion » 23 Απρ 2007, 08:26

Με πασα επιφυλλαξη καθοτι δεν μπορω να το διασταυρωσω ακομα....

Οταν ειχε γινει η ολη κουβεντα για πετρελαιο Αθηνα-Θεσσαλονικη ( η οποια σταματησε ως γνωστον) ειχα διαβασει καπου οτι η απαγορευση θα αρθει για αυτοκινητα "ως εχει" δηλ ειτε καινουργια ειτε εισαγωγη μεταχειρισμενα, αλλα όχι να γινει υπαρχον βενζινοκινητο σε πετρελαιο...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 23 Απρ 2007, 08:44

Εγώ πήρα στην Νομαρχία, ρώτησα εάν μπορώ να κάνω αλλαγή κινιτήρα απο βενζίνη σε πετρέλαιο, και μου απάντησε η υπάλληλος ναί, εφ'όσον μένετε εκτός Αθήνας...
Θα ξαναπάρω για επιβεβαίωση...

Παντελή, αυτό πιστεύω θα βοηθήσει πολύ κόσμο και θα διπλασιαστούν τα Diesel LR.
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες