Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

mastoras

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

mastoras

Δημοσίευσηαπό DUKE » 17 Μαρ 2004, 13:55

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.
ΣΤΕΛΝΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΝΗΣ.
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΧΩ ΕΝΑ LAND ROVER 90 ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΤΕ.
ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΖΕΣΤΑΜΑ
ΜΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΨΙΛΑ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΓΥΡΟ ΣΤΙΣ 600 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ.
ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΑΩ ΠΕΦΤΕΙ. Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ROVER ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ.
ΜΗΠΩΣ ΑΝΗΣΥΧΩ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ. ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟΝ
ΜΗΧΑΝΙΚΟ. ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΑΣΩ ΚΑΤΣΑΒΙΔΙ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ
ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ. :twisted: :?: :oops: :cry:
DUKE
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 15:06

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 18 Μαρ 2004, 10:41

Καταρχήν ο μηχανικός είναι L/R ή κάποιο γενικό συνεργείο.
Από ότι ξέρω, εδώ και δεκαετίες τώρα AYTA και όλα τα άλλα που χρησιμοποιούν κάποιο καύσιμο για να πηγαίνουν πάνω κάτω, δεν γυρνάνε από μόνα τους όπως & όσο θέλουν!!!

a] Δεν μας λες πια μηχανή είναι και με τι καρμπιρατέρ
b] Όταν λες ζεσταίνεται και ανεβάζει στροφές, μετά τις κρατάει σταθερά?
b NAI] Όλες οι L/R [2.25, 2.5, V8] ακόμα και το καλοκαίρι θέλουν «τσοκ».
Mήπως απλός το ρελαντί είναι ψηλά ρυθμισμένο
b OXI] Έλεγξε την εξαγωγή & τη κεφαλή για ρήγμα ή απώλειες, φλάντζα? (Aν και δεν το νομίζω.)
Αλλιώς κοίτα το/τα καρμπιρατέρ για ρύθμιση - σέρβις - επισκευή - αλλαγή.
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό DUKE » 18 Μαρ 2004, 15:33

Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ΣΤΑ LAND ROVER ΑΛΛΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΣΑΝ ΑΓΚΑΡΙΑ.
H MHXANH EINAI 3,5 ME ΚΑΡΜΠΙΡΑΤΕΡ ΜΑΜΑ.
ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΕ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΑΘΕΡΑ.ΟΤΑΝ ΠΑΤΑΩ ΓΚΑΖΙ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΚΙ'ΑΛΛΟ ΞΕΜΠΟΥΚΩΝΕΙ ΠΕΦΤΟΥΝ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΠΑΛΙ.
ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟ ΣΤΙΣ 850 ΣΤΡΟΦΕΣ ΖΕΣΤΑΜΕΝΟ.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΓΙΑ ΡΗΓΜΑ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΩ.
DUKE
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 15:06

Δημοσίευσηαπό Shaka » 19 Μαρ 2004, 16:55

DUKE έγραψε:Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ΣΤΑ LAND ROVER ΑΛΛΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΣΑΝ ΑΓΚΑΡΙΑ.
H MHXANH EINAI 3,5 ME ΚΑΡΜΠΙΡΑΤΕΡ ΜΑΜΑ.
ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΕ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΑΘΕΡΑ.ΟΤΑΝ ΠΑΤΑΩ ΓΚΑΖΙ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΚΙ'ΑΛΛΟ ΞΕΜΠΟΥΚΩΝΕΙ ΠΕΦΤΟΥΝ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΠΑΛΙ.
ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟ ΣΤΙΣ 850 ΣΤΡΟΦΕΣ ΖΕΣΤΑΜΕΝΟ.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΓΙΑ ΡΗΓΜΑ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΩ.


Έχει συμβεί και σε μένα. Λύθηκε με service στα καρμπυρατέρ. Θέλει όμως άνθρωπο που να γνωρίζει τα "SU".
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό DUKE » 19 Μαρ 2004, 19:14

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ SHAKA .EΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΘΑΡΥΝΕΙΣ.
:lol: ΛΕΣ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΜΕ ΚΑΝΑ ΚΑΤΣΑΒΙΔΙ
ΝΑ ΤΑ ΝΟΙΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΨΕΚΑΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ
ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ 8) ΧΙ.ΧΙ. :oops:
DUKE
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 15:06

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Μαρ 2004, 20:48

DUKE,

κάνε μου τηλεφωνο να σου δώσω οδηγίες για¨:

1. Καλό μάστορα για Land Rover,

2. Kαλό καρμπυρατερά που να ξέρει τα SU,

3. Kαλή εναλλακτική λύση αντί για τα "ρημάδια" τα SU έτσι ώστε και πιό χαμηλό και σταθερό ρελαντί να έχεις, και οικονομία καυσίμων να υπάρχει, και καλύτερες επιδόσεις και ροπές να έχεις και τέλος πιό σέξυ κινητήρα να βλέπεις όταν ανοίγεις το καπώ σου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Οκτ 2004, 18:23

Η ΛΕΞΗ ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΕΦΕΥΡΕΘΗΚΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟDISCO ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΝΗΜΑ ΚΑΙ ΟΜΟΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΛΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΘΡΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ MASTORDISCO :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης