Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DISCOVERY = EΞΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Ιούλ 2005, 09:12

Φίλε fatman καλημέρα,

βλέπω έβαλες το workshop manual κάτω και άρχισες την μελέτη.
Πολύ καλό αυτό για να αποκτήσουμε και έναν καλό γνώστη του injection του Mpi.

Μήπως θα μπορούσες να κοιτάξεις και το θέμα του A/C. Θυμάμαι όταν είχα και εγώ κάποιο αντίστοιχο πρόβλημα με το Mpi μου (πίσω στα 1993 με 1995) υπήρχε κάποια σχέση μεταξύ Α/C μίας βαλβίδας και του εγκεφάλου.
του κινητήρα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 21 Ιούλ 2005, 15:15

νεωτερες πληροφοριες αναφερουν για σκονη στο φαρυγα του οχηματος η steper δευτερη πληροφορια αναφερει για εγκεφαλο
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Ιούλ 2005, 16:00

Συνονόματε γειά,

αν χρειαστείς εγκέφαλο για να κάνουμε έλεγχο πές μου καθώς ένας φίλος έχει έναν "καβάτζα"

Οσον αφορά το stepper κάντε έναν έλεγχο και καθάρισμα πρώτα.

Η σκόνη στην εισαγωγή έχει να κάνει με μη συχνή αλλαγή του φίλτρου αέρα ή την χρήση κακής ποιότητας φίλτρου ή φίλτρου ελευθερης ροής που είχε καιρό να καθαρισθεί ή δεν έχει καθαρισθεί και ξαναλαδωθεί σωστά.

Αν θέλεις κάποια βοήθεια πάρε και τηλέφωνο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 14 Οκτ 2005, 21:49

discoman έγραψε:Στα 120 και σε λακουβα ασφαλτου γινονται ταλαντωσεις στον τροχο που περνουν στο τιμονι ,Αντιλαμβανομε οτι ειναι αμορτισερ γιατι εχουν γινει 50000 κμ με αυτα και ειναι και τα φτηνιαρικα λαδιου kayaba απρα Ειδα οτι θελω και σινεμπλοκ γιατι αυτα εχουν 85000 κμ μαλλον και το αμορτισερ τιμονιου εχει τελειωσει τοχω κτυπησει κιολας Μηπως ειναι και τιποτε αλλο?
το προβλημα αυτο λυθηκε με αλλαγη σινεμπλοκ και αμορτισερ τιμονιου 8)
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 14 Οκτ 2005, 21:52

discoman έγραψε:Καλο το 82 μπορω να το παρω και ως 8+2=10 .δηλ αριστα :twisted: Οπωσδηποτε πρεπει να οργανωθουμε και να μην μεινουμε μονο στα λογια.Τωρα που τελειωσα με το μαγαζι μπορω να βοηθησω σε οτι αφορα τον συλλογο σαν επισημος συνεργατης του.Εγω θα ελεγα να βγαλουμε και καποιο ενημερωτικο εντυπο για τον συλλογο που θα βοηθησει τους φιλους των LR να γνωριστουν και με τον συλλογο και με τους υπολοιπους. Δεν θα ηταν κακο δε και ενα αυτοκολητο με το σημα του συλλογου. Σε αυτα μπορουμε να συνδραμουμε ολοι οι φιλοι του συλλογου 8)
Πρεδρε δυστυχως μειναμε στα λογια ουτε μια τυπικη συναντηση δεν εγινε εστω ενα κυριακατικο πρωινο :?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 14 Οκτ 2005, 22:03

discoman έγραψε:Μετα την αλλαγη του αμορτισερ τιμονιου το αυτοκινητο παιρνει δεξια ' Εγινε ευθυγραμιση αλλα συνεχιζει το ιδιο . Βγαζοντας το αμορτισερ το οχημα παει ευθεια .Συμπερασμα φταει το συγκεκριμενο αμορτισερ? το οποιο ειναι πολυ σκληρο και κατα το ανοιγμα του? για να μην κλοτσα στις λακουβες . Θα το αλλαξω με κατι πιο νορμαλ . Οταν πατω φρενο το οχημα παει αριστερα . Με εξαερωση πιστευω να λυθει το προβλημα η μηπως ειναι κατι αλλο?
το προβλημα αυτο λυθηκε ως εξης τοποθετηθηκε ενα μαμισιο αμορτισερ και ολα ενταξει οσον αναφορα που επαιρνε αριστερα στα φρενα ενα σετ λαστιχακια αξιας 30 ευρω ελυσε το προβλημα 8)
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 14 Οκτ 2005, 22:22

την διαφημιση που παιζεται τωρα στηνtv την εχετε δει? που λεει κυρια μου να σας αλλαξουμε τα λαδια? και εχει διπλα της ενα πανεμορφο ασπρο disco σαν καινουριο ?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό Freelander » 16 Οκτ 2005, 18:18

discoman έγραψε:την διαφημιση που παιζεται τωρα στηνtv την εχετε δει? που λεει κυρια μου να σας αλλαξουμε τα λαδια? και εχει διπλα της ενα πανεμορφο ασπρο disco σαν καινουριο ?

Ναι.
Μόνο που το disco δεν είναι άσπρο και η ερώτηση που της κάνει είναι: "Να σας γεμίσουμε λάδια κυρία μου"; Και τις τραβάει μία με το δείκτη λαδιού στη μεταξωτή φούστα. (Σκέψου τί θα είδε ο άνθρωπος κάτω απο το καπώ. Πρέπει να έφριξε...)
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό discoman » 17 Οκτ 2005, 21:07

Freelander έγραψε:
discoman έγραψε:την διαφημιση που παιζεται τωρα στηνtv την εχετε δει? που λεει κυρια μου να σας αλλαξουμε τα λαδια? και εχει διπλα της ενα πανεμορφο ασπρο disco σαν καινουριο ?

Ναι.
Μόνο που το disco δεν είναι άσπρο και η ερώτηση που της κάνει είναι: "Να σας γεμίσουμε λάδια κυρία μου"; Και τις τραβάει μία με το δείκτη λαδιού στη μεταξωτή φούστα. (Σκέψου τί θα είδε ο άνθρωπος κάτω απο το καπώ. Πρέπει να έφριξε...)
ΑΣΠΡΟ ειναι παντως απεξω ωραιο ειναι σαν καινουριο
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 08 Ιαν 2006, 13:08

Tελικα φιλοι μετα απο δυο χρονια ευκολων και οχι διαδρομων διαπιστωσα οτι το κυριωτερο προβλημα στο disco ειναι το βαρος και ιδιως σε πολλη λασπη με ανηφορικη κλιση οπου αν ειναι και στενος δρομος με ζιγκ ζαγκ οπου δεν μπορεις να διατηρησεις καλη φορα τοτε τα πραγματα γινονται επικινδυνα. Συνηθως το να πεσεις στο διπλανο χαντακι ειναι το πιο ευκολο .Και τοτε ειναι απιθανο να ξαναβγεις οσα τετρακινητα και να εχεις παρεα που συνηθως ειναι ελαφροτερα και δεν μπορουν να σε τραβηξουν . Τοτε νοιωθεις πως πρωτα απο ολα χρειαζεσαι ενα εργατη .Πιθανα θα ελεγα οτι η καλυτερη λυση ειναι μπροστα πακιστανο και πισω αλβανο :lol: Νομιζω οτι ειναι το πιο χρησιμο εργαλειο που μπορει να σε σωσει . Τωρα βεβαια και ενα ζευγαρι mud και ενα μπλοκε κατι θα βοηθουσαν Τελικα ειναι μονοδρομος για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο .Το χειροτερο δε ειναι να βαζεις και να βγαζεις αλυσιδες στην λασπη οπου βεβαια ειναι καλη λυση αλλα ευχομε να μην μου ξανατυχει . Οσον αναφορα το ιδιο το οχημα ειναι το απολυτα εκδρομικο σε χειμωνα και καλοκαιρι με κοσμο και μπαγκαζια πολλα οπου θα φτασεις οπου θες ευχαριστα και διασκεδαστικα Ειναι fun to drive Αυτη η πανοραμικοτητα του σαλονιου και η ευρυχωρια του σου δημιουργει ευχαριστη διαθεση και δεν σε πνιγει οπως σε αλλα οχηματα .Χαρακτηριστικο ειναι οτι σε βραδυνη βολτα στην παραλιακη φιλη μου ειπε οτι θα ηθελε να εχει ενα μπαρακι να πιει ενα ποτο εν κινησει και μου εδωσε μια καλη ιδεα . Τελικα ειναι μοναδικο ειναι διαφορετικο Ειναι ο απολυτως συνδυασμος σκληροτραχηλου τετρακινητου με χαρακτηριστικη ανεση και χλιδη στην πολη οπου και στο παρκινκ των νυχτερινων κεντρων εχει παντα περιοπτη θεση και ο δειχτης κεφαλογυρισματος ειναι σε υψηλο σημειο Αγαπημενο DISCO τοσο ομορφο τιγκα στην λασπη τοσο ωραιο και γυαλισμενο 8)
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό Bandit » 08 Ιαν 2006, 20:43

Μερικά πράγματα για τα air-conditon τα οποία ισχύουν για όλα τα αυτοκίνητα και όχι μόνο LR. Ελπίζω να βοηθήσω και να μην παρεμβάλω.

Λοιπόν τα compressor(συμπιεστής Ελληνικά) έιναι συνήθως με 5 έμβολασε αστεροειδή σχήμα.
Περιεχουν ΛΑΔΙΑ τα οποία ανάλογα με τη σύσταση του Ψυκτικού Μεσου(ΥΓΡΑ για τους μάστορες) έχουν και διαφορετική σύσταση.
Επί το πλείστον είναι Λάδια Εστέρες. Το δε Ψυκτικό Μέσο (ΥΓΡΟ) στα αυτκίνητα καινούρια είναι R134A(Χημικός τύπος)
Τα δικά σας προφανώς να έχουν R22 R12(Το οποίο έχει καταργηθεί-απαγορευθεί)

Τώρα το ΨΥΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ όπως αναφέρεο ο PANTG λέγεται Condenser(Συμπηκνωτής Ελληνικά) και το ΨΥΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ
συνήθως EVAPORATOR (Εξατμιστής Ελληνικά)- Συνήθως το λένε και ΣΤΟΙΧΕΙΟ απλά...

Λοιπόν εγώ θα πρότεινα για όποιον δεν έχει αρκετή ψύξη στη καμπίνα να ελέγξει τα παρακάτω
1) Διαρροές σε σωληνάκια (Γίνετα Εύκολα με διάφορους τρόπους)
2)Υψηλή πιεση και Χαμηλή πίεση στο σύστημα του air-condition (Χρειάζονται μανόμετρα, άρα και τεχνικό ψυκτικό)
3)Πολύ καλό καθάρισμα του ΣΥΜΠΥΚΝΩΤΗ(CONSENSER) και ενδεχομένως και του ΕΞΑΤΜΙΣΤΗ-EVAPORATOR.
4)Έλεγχος σωστής δόσης ψυκτικού ύγρου.(Προσοχή οι περισσότεροι ΜάστοροιΧΕΧΕΧΕ, βάζουν 'υγρά' με το μάτι και το φρύδι) Η δοσολογία αν δεν έιναι σωστή τότε ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΤΑΙ ΨΥΞΗ και πιθανόν να κάνεται ζημιά και στο συμπιεστή COMPRESSOR.
5)Για R-134A Υγρά προσέξτε καθώς κάποιοι έμποροι έκαναν εισαγωγή από ΚΙΝΑ, τα οποία υγρά κρίθηκαν ακατάλληλα καθώς η χημική σύστασή τους δεν ανατποκρίνεται στη σωστή δοσολογία συστατικών και ΚΥΡΙΩΣ επικίνδυνα γιατί ΕΚΡΥΓΝΗΝΤΑΙ ...
Μην τρομάζεται πιθανόν Δεν έχεται τέτοια ΥΓΡΑ στο αυτοκίνητό σας ΑΛΛΑ κρατάτε κάποια επιφύλαξη.

Όντωε πρέπει να βάζεται το air-condition σας σε λειτουργία κάθε μήνα. Ο λόγος είναι ο ΣΤΥΜΠΙΟΘΛΗΠΤΗΣ ο οποίος είναι το εξάρτημα το οποίο διαχωρίζει το εσωτερικό από το εξωτερικό του compressor και δεν επιτρέπει να διαφύγει το ΎΓΡΟ΄από την τρύπα του άξονα κίνησης -τροχαλίας...Έτσι λοιπόν όταν βάζεται σε λειτουργία το a/c απλά ο στυμπιοθλίπτης γυρίζει και λαδώνεται καθώς γυρνά και το ελατήριο του...

Τέλος για να βεβαιωθείται αν το a/c αποδίδει τα δέοντα, Τοποθετείστε ένα αξιόπιστο θερμόμετρο στις γρύλιες αέρα και ελέγξετε αν στο φουλ το θερμόμετρο διαβάζει από 0 ~ -5Celsious...

ΑΑΑ !!! ΝΑΙ καιν μην ξεχάσω ΠΡΟΣΟΧΗ στους ψευτο ψυκτικούς.. Οι περισσότεροι κάνουν τη διάγνωση ότι ΘΕΛΕΙ ΥΓΡΑ... Το αναφέρω ξανά ΠΡΟΣΟΧΗ στη ποσότητα του 'ΥΓΡΟΥ' ...
Ελέγξετε από μόνη σας το πινακιδάκι που έχει κάθε αυτοκίνητο στο χω΄ρο του μοτέρ ή sto manaual για τα γραμμάρια υγρών.. Συήθως είναι από 750γραμμάρια έως 1200γραμμάρια(Αλλά πάλι ελέγξετε το πινακιδάκι)

Επίσης όταν αφαιρούνται τα ΎΓΡΑ' Μετά να ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ το κενό που θα κάνει ο τεχνικός ψυκτικός να είναι ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30ΛΕΠΤΑ της ώρας...
Τέλος ΠΡΕΠΕΙ σε κάθε αλλαγή ΥΓΡΩΝ πρέπει να αλλάζεται και το φίλτρο του συστήματας ...
Προσέξτε λοιπόν τις διαροές και το σωστότερο είναι να βάζεται πάντα καινούρι ΥΓΡΑ από το να συμπληρόνεται αλλά υτό είναι πιο ακριβό...
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 09 Ιαν 2006, 10:03

discoman έγραψε:Tελικα φιλοι μετα απο δυο χρονια ευκολων και οχι διαδρομων διαπιστωσα οτι το κυριωτερο προβλημα στο disco ειναι το βαρος και ιδιως σε πολλη λασπη με ανηφορικη κλιση οπου αν ειναι και στενος δρομος με ζιγκ ζαγκ οπου δεν μπορεις να διατηρησεις καλη φορα τοτε τα πραγματα γινονται επικινδυνα. Συνηθως το να πεσεις στο διπλανο χαντακι ειναι το πιο ευκολο .Και τοτε ειναι απιθανο να ξαναβγεις οσα τετρακινητα και να εχεις παρεα που συνηθως ειναι ελαφροτερα και δεν μπορουν να σε τραβηξουν . Τοτε νοιωθεις πως πρωτα απο ολα χρειαζεσαι ενα εργατη .Πιθανα θα ελεγα οτι η καλυτερη λυση ειναι μπροστα πακιστανο και πισω αλβανο :lol: Νομιζω οτι ειναι το πιο χρησιμο εργαλειο που μπορει να σε σωσει . Τωρα βεβαια και ενα ζευγαρι mud και ενα μπλοκε κατι θα βοηθουσαν Τελικα ειναι μονοδρομος για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο .Το χειροτερο δε ειναι να βαζεις και να βγαζεις αλυσιδες στην λασπη οπου βεβαια ειναι καλη λυση αλλα ευχομε να μην μου ξανατυχει . 8)


Λοιπόν μεγάλε τι Warn και Ramsey μας τσαμπουνάνε. Μιά βόλτα στον Άγιο Σπυρίδωνα και θα δουν τι πάει να πεί εργάτης. Χώρια που άμα σε σταματήσει η αστυνομία αντί να σε γράψει για παράνομη μετατροπή ...απλώς θα συλλάβει τον εργάτη :wink: :wink:

Καλά πώς και τη πάτησες σαν πρωτάρης; Νόμιζα ότι φόραγες mud λαστιχάκια. Εγώ με τα λουστρίνια κόλλησα κατακαλόκαιρο σε ένα ποτισμένο χωραφάκι. Μόλις έβαλα τα mud το τουτου έγινε τρακτέρ. Ειδικά πέρυσι στο Mad cup όπου τα τσερόκια ξεκόλλαγαν το ένα το άλλο το Disco πέρναγε για πλάκα.....

Βάλε BF Goodrich M/T και θα με θυμηθείς.
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό vm » 09 Ιαν 2006, 15:23

Γεια σας και από μένα.
Σας παρακολουθώ πολύ καιρό τώρα αλλά παραμένω σιωπηλός...
Ψήνομαι καιρό να πάρω ένα Disco I, και ομολογώ ότι αν δεν υπήρχε αυτό το forum και όλοι εσείς που δείχνετε ιδιαίτερα έμπειροι και διαθέσιμοι για βοήθεια, δεν θα το σκεφτόμουν καν. Να'στε καλά, ήδη η βοηθειά σας με την παράθεση γνώσης που κάνετε εδώ μέσα είναι πολύτιμη.

Για να μη σας κουράζω, αν θέλετε πείτε μου, μιας και θα αρχίσω το ψάξιμο πλέον (πιο έντονα ειδικά όταν πουληθεί η 75 μου, μεγάλη πίκρα το συγκεκριμένο θέμα, ας το αφήσουμε για άλλη φορά), είδα κάπου ότι λέτε μακριά από μοντέλα 95-96, αλλά δεν πολύ κατάλαβα γιατί.
Είστε πράγματι αρνητικοί σε αυτές τις χρονολογίες?

Αν εξαιρέσουμε αυτές τις χρονιές, έχω καταλάβει ότι πάμε ή σε 93 με ροπές χαμηλά και το 'καλό' ταμπλό ή 94 και 97 με άλλες ρυθμίσεις κινητήρα, αντιστρεπτικές, ενδεχομένως ABS (που με ενδιαφέρει πολύ) και άλλο ταμπλό (το 'κακό', και αυτό με ενδιαφέρει πολύ δεν μπορώ τα πολλά τριξίματα χωρίς λόγο).

Πείτε μου αν τα λεώ καλά μέχρι τώρα και ότι άλλο προαιρείστε, ξέρω ότι έχουν γραφτεί και αλλού, ίσως κάποιο update καθώς όσο ζούμε μαθαίνουμε.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Άβαταρ μέλους
vm
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 11:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 09 Ιαν 2006, 15:56

Καλωσόρισες φίλε και καλή χρονιά.

Αν ο προσανατολισμός σου είναι κυρίως το off-road θα πάρεις μοντέλο 93. Αλλιώς πάρε όσο πιό καινούργιο αντέχει η τσέπη σου.

Για ταμπλώ και τέτοια μην πολυασχολείσαι ειδικά όταν πρόκειται για L/R (Αγγλική κατασκευή, πιθανή κακομεταχείριση)

Το ABS θα το επιλέξεις μόνο αν προσανατολίζεσαι για εντός δρόμου. Εκτός θα σου κάνει ζημιά εκτός αν το απομονώνεις. Μη ξεχνάς ότι τα ABS αυτής της γενιάς δεν είναι τόσο έξυπνα.

Κατά τα άλλα θα το χαρείς πολύ το αυτοκίνητο, και να μην ακούς αυτούς που τα βρίζουν επειδή άκουσαν να τα βρίζει κάποιος άλλος. Άλλο είναι το να στάζει και άλλο το να σε αφήσει σύξυλο. Το κυριώτερο είναι να σε βγάλει απο δύσκολες καταστάσεις εκτός δρόμου χωρίς να ιδρώνεις, και τα Disco είναι άπαιχτα σε αυτό. Ειδικά όταν τα παίρνεις σχεδόν τσάμπα.
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό vm » 09 Ιαν 2006, 16:32

Βεβαίως βεβαίως καλή χρονιά σε όλους.

Αυτό το θέμα με το περισσότερο ή λιγότερο off-road δυστυχώς δυσκολεύομαι να το καταλάβω... και εξηγούμαι αμέσως.
Πριν την 75 είχα ένα rav/2002. Αψογο στο 95% της χρήσης του (on-road και κάνα χιονάκι κατσικόδρομο) λίγο στο 5% των περιπτώσεων (αδύναμος συμπλέκτης κατά τη γνώμη μου).
Η αλήθεια είναι ότι λόγω έλλειψης χρόνου τον περισσότερο χρόνο το αμάξι θα είναι σπίτι - γραφείο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όταν θες να πας μια εκδρομή και πιστεύεις ότι έχεις 4χ4 θα είσαι ικανοποιημένος όταν θα κολώσει γιατί θα σκεφτείς ότι τον περισσότερο χρόνο σε βγάζει μια χαρά. Ακούγεται πλεονεκτικό, αλλά ο λόγος που θέλω ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι πράγματι να με βγάλει στα δύσκολα έστω κα αν αυτό είναι μια φορά το χρόνο (που λέει ο λόγος).
Επί της ουσίας τώρα...το ABS όπως και να'χει επειδή είναι θέμα ασφάλειας και σε λίγο καιρό αυξάνεται η οικογένεια με νέο μέλος!!!, θέλω να υπάρχει ακόμη και για ψυχολογικούς λόγους. Δεν είμαι σίγουρος για το που θα μου κάνει ζημιά στo off-road?

Ερώτημα προς έμπειρους.
Στον κινητήρα με τη ροπή χαμηλά, μπορεί να συμπεράνει κανείς ότι σε συνθήκες κίνησης θα είναι πιο οικονομικός?
Και αν ναι, τότε γιατί σε περιπτώσεις που πραγματικά είσαι σταμάτα - ξεκίνα να μη βάλεις τα αργά και να ξεκινάς με 'χάιδεμα΄του γκαζιού και άρα λιγότερα καύσιμα?
Άβαταρ μέλους
vm
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 23 Μαρ 2005, 11:54
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες