Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αλλαγή βενζινοκινητήρα σε πετρελαιοκινητήρα? ΑΚΥΡΟ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Αλλαγή βενζινοκινητήρα σε πετρελαιοκινητήρα? ΑΚΥΡΟ

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Απρ 2007, 14:56

Αγαπητοί φίλοι,

μετά από επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα της Νομαρχίας Ανατολικής Αττικής (αρμόδιος υπάλληλος ο κ. Σπύρου) στο 210 6012 751.

Η μετατροπή αυτοκινήτου που φέρει βενζινοκινητήρα σε πετρελαιοκίνητο επιτρέπεται.

Ο μόνος περιορισμός είναι ότι το όχημα θα πρέπει να έχει παραχθεί ή τουλάχιστον εισαχθεί/ταξινομηθεί αρχικά στην Ελλάδα σαν πετρελαιοκίνητο και μετέπειτα να έχει μετατραπεί σε βενζινοκίνητο.
ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η μετατροπή σε πετρελαιοκίνητο.
Στην ουσία δηλαδή επιτρέπεται μόνο η επιστροφή του οχήματος στις εργοστασιακές προδιαγραφές του.

ΑΡΑ ΑΚΥΡΟ για μετατροπή βενζινοκίνητο σε πετρελαιοκίνητο αν το όχημα ήταν εξαρχής εξοπλισμένο ή είχε ταξινομηθεί στην Ελλάδα με κινητήρα βενζίνης.

Καπετάνιο δεν θα το γυρίσουμε στο diesel τελικά. (χιχιχιχι)

Χαιρετώ
pantg
 

Αλλαγή βενζινοκινητήρα σε πετρελαιοκινητήρα? ΑΚΥΡΟ

Δημοσίευσηαπό ollram » 25 Απρ 2007, 16:44

Παντελή,

όπως πάντα, ευχαριστούμε για την πληροφορία!
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Re: Αλλαγή βενζινοκινητήρα σε πετρελαιοκινητήρα? ΑΚΥΡΟ

Δημοσίευσηαπό Captaindim » 25 Απρ 2007, 18:31

pantg έγραψε:Αγαπητοί φίλοι,

μετά από επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα της Νομαρχίας Ανατολικής Αττικής (αρμόδιος υπάλληλος ο κ. Σπύρου) στο 210 6012 751.

Η μετατροπή αυτοκινήτου που φέρει βενζινοκινητήρα σε πετρελαιοκίνητο επιτρέπεται.

Ο μόνος περιορισμός είναι ότι το όχημα θα πρέπει να έχει παραχθεί ή τουλάχιστον εισαχθεί/ταξινομηθεί αρχικά στην Ελλάδα σαν πετρελαιοκίνητο και μετέπειτα να έχει μετατραπεί σε βενζινοκίνητο.
ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η μετατροπή σε πετρελαιοκίνητο.
Στην ουσία δηλαδή επιτρέπεται μόνο η επιστροφή του οχήματος στις εργοστασιακές προδιαγραφές του.

ΑΡΑ ΑΚΥΡΟ για μετατροπή βενζινοκίνητο σε πετρελαιοκίνητο αν το όχημα ήταν εξαρχής εξοπλισμένο ή είχε ταξινομηθεί στην Ελλάδα με κινητήρα βενζίνης.

Καπετάνιο δεν θα το γυρίσουμε στο diesel τελικά. (χιχιχιχι)

Χαιρετώ



Όπα , όπα , μισό λεπτό γιατί μπερδεύτηκα , και επειδή ζούμε στην χώρα της μ@λ@κι@ς βοηθάτε χριστιανοί γιατί θα πάμε ομαδικώς στο τρελάδικο .

Δηλαδή έστω και βρέθηκε κάποιος να μετατρέψει τον πετρελαιοκινητήρα του αυτοκίνητου του σε βενζίνη ( λέμε τώρα ) για Χ λόγους .

Τότε το κράτος ( σύμφωνα με τα γραφομενα σου Παντελή) του δίνη το δικαίωμα να το κάνει ΝΟΜΙΜΑ και αν αργότερα το μετανιώσει μπορεί να το ξαναμπαταρει στην αρχική του μορφή , σωστά ?

Τότε γ@μω την ατυχία μου :evil: :evil: :evil: γιατί δεν δίνει το δικαίωμα ένα βενζινοκινητήρα να τον κάνω πετρέλαιο και του υπογράφω και χαρτί προκαταβολικά ότι θα το ξαναμετατρέψω σε βενζίνη στο μέλλων , όποτε όταν κρεπάρει το αυτοκίνητο του φοράς ένα κινητήρα βενζίνης που και να μην δουλεύει δεν υπάρχει πρόβλημα η απλά κάνεις νόμιμα τα χαρτιά ότι το έχεις μετατρέψει ξανά σε βενζίνη και απλά το παραδίδεις στις εταιρίες που μαζεύουν αυτοκίνητα για σκραπ και σου δίνουνε το χαρτί για να κάνεις την διαγραφή του από τις λίστες της εφορίας κ.λ.π.

Μήπως τα λέω στραβά ?
Άβαταρ μέλους
Captaindim
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 17 Οκτ 2006, 10:36

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 26 Απρ 2007, 21:35

ετσι οπως τα λεει ο παντελης ειναι.
τωρα γιατι απο βενζινα δεν γινετε πετρελαιο θα παραμεινει αγνωστο!
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 27 Απρ 2007, 07:19

jim2a έγραψε:ετσι οπως τα λεει ο παντελης ειναι.
τωρα γιατι απο βενζινα δεν γινετε πετρελαιο θα παραμεινει αγνωστο!

Γιατι υποτιθεται οτι η βενζινη ειναι λιγοτερο ρυπογονα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Landless » 27 Απρ 2007, 07:52

vagelis έγραψε:
jim2a έγραψε:ετσι οπως τα λεει ο παντελης ειναι.
τωρα γιατι απο βενζινα δεν γινετε πετρελαιο θα παραμεινει αγνωστο!

Γιατι υποτιθεται οτι η βενζινη ειναι λιγοτερο ρυπογονα.


Α, ναι, αυτή η παλιά ιστορία.
Ειλικρινά δεν ξέρω αν οι "φωστήρες" και "σωτήρες" μας, αυτοί τέλος πάντων που έχουν την τύχη μας στα χέρια τους το πιστεύουν αυτό στ' αλήθεια, έχουν επιστημονικά δεδομένα που επιβεβαιώνουν την αποψή τους, ή μας δουλεύουν ψιλό γαζί τόσα χρόνια ή απλά είναι κολλημένοι βλάκες...

Χθές γύρισα από το Στρασβούργο, χωρίς υπερβολή το 90% των οχημάτων είναι πετρελαιοκίνητα, από τα Citroen AX εικοσαετίας μέχρι τα τελευταία Espace. Δεν είδα ποτέ πάνω από την πόλη τη μαυρίλα που βλέπω στη Θεσσαλονίκη, και ο αέρας που ανέπνεες ήταν σαφώς πιο καθαρός χωρίς τη μαύρη σκόνη που κάθεται πάνω σε οιτδήποτε.
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό fokion » 30 Απρ 2007, 08:48

Αμπελοφιλοσοφοντας.........

Στο ΚΙΑ το μπλοκ και ο στροφαλος ΕΙΝΑΙ του diesel που ποτε δεν ηρθε στην Ελλάδα.....

Αρα

Θα μπορουσα ( ημι-παρανομα ) να "αλλαξω καυσιμο" και θεωρητικα τον ιδιο δηλωμενο κινητηρα.....

( Ναι οκ τα περι ΚΤΕΟ κ.λ.π. τα ξερω...)
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό kozagio » 01 Μάιος 2007, 00:55

παιδια ξερω ανθρωπο που εδω και 25 χρονια κυκλοφορει με ενα vw jetta του82 diesel ι.χ. καταχωρημενο ως βενζινοκινητο 1300.......
τοσα χρονια δεν τον σταματησε κανεις.........
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Δημοσίευσηαπό fokion » 02 Μάιος 2007, 08:42

και ουτε προκειτε.... και απο το ΚΤΕΟ περναμε "απεξω" :):):):)
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό jdelis » 02 Μάιος 2007, 10:12

Κρίμα που δε γίνεται και είχα αρχίσει να ψάχνω diesel για το Grand Cherokee μου. Η μειωμένη κατανάλωση και η αυτονομία είναι μεγάλος πειρασμός, αν και μετά νομίζω πως δεν θα είχε καμία σχέση με τον V8.

Πάντως να το αλλάξεις χωρίς να το δηλώσεις πρέπει να αποτελεί σοβαρό αδίκημα αν σε πιάσουν... :roll:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Μάιος 2007, 14:22

Γιάννη γειά,

επιτέλους τα λέμε και μέσω φόρουμ και όχι μόνο στην Εθνική (παρεπιπτόντως το Grand Cherokee σου είναι πολύ όμορφα φτιαγμένο)

Το θέμα της αλλαγής του κινητήρα δεν νομίζω ότι θα δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα από πλευράς προστίμου ή κυρώσεων καθώς και πάλι χρησιμοποιείς καύσιμο το οποίο φορολογείται κανονικά και οδηγείς ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει πληρώσει τους δασμούς για την εισαγωγή του.

ΙΣΩΣ το μόνο πρόβλημα τελικά να είναι σχετικό με το ΚΤΕΟ.

Αξίζει μάλλον να το ψάξουμε και αυτό γιατί καμμιά φορά συμφέρει να παρανομείς, αν το πρόστιμο είναι μικρό ή και ανύπαρκτο, εμπρός στα οφέλη που έχεις κάνοντας κάτι τέτοιο. Περίτρανο παράδειγμα έχουμε τους επιχειρηματίες που φοροδιαφεύγουν και ρυθμίζουν τις ατασθαλίες με τις υπουργικές αποφάσεις περαίωσης εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων. (για να θυμηθώ και την παλιά μου "τέχνη")

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό jdelis » 02 Μάιος 2007, 14:57

Για κοίτα το Παντελή, αν κάποιος μπορεί να βρει άκρη θα είσαι εσύ! Εγώ ειδικά με τις δημόσιες υπηρεσίες δεν έχω καμία υπομονή.

Πάντως για να το κάνω θα πρέπει να έχω σημαντική διαφορά στην κατανάλωση. Τώρα είμαι μέση γύρω στα 21 λτ. σύμφωνα με τον υπολογιστή του αυτοκινήτου. Πόσα θα πρέπει να πέσω, ώστε να αξίζει και το κόστος της μετατροπής αλλά και η πτώση της απόδοσης;

Το έψαχνα πάντως για τον 2,7 που δινόταν με το επόμενο μοντέλο και είναι της Mercedes.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 02 Μάιος 2007, 14:58

Και γιατί ναι στο παράνομο πετρέλαιο και να μήν τα γυρήσουμε σε υγραέριο...?

Τί είναι ποιό οικονομικό και με καλύτερη απόδοση?
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό vagelis » 02 Μάιος 2007, 15:04

Γιαννη,η διαφορα στην καυση ειναι σημαντικη,εγω με τον Td5 καιω περιπου 10 λιτρα και φιλος με λαντ κρουιζερ 3000 cc δεν ξεπερναει τα 12 λιτρα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό jdelis » 03 Μάιος 2007, 12:01

vagelis έγραψε:Γιαννη,η διαφορα στην καυση ειναι σημαντικη,εγω με τον Td5 καιω περιπου 10 λιτρα και φιλος με λαντ κρουιζερ 3000 cc δεν ξεπερναει τα 12 λιτρα.


Βαγγέλη μιλάμε για μέση κατανάλωση (με το μισό τουλάχιστον στην πόλη); Δε μιλάω για εκτός δρόμου, εκεί δε βγαίνει άκρη.

Εγώ με οτιδήποτε κάτω από 15 λτ. θα ήμουν ευχαριστημένος. Το θέμα είναι πως το μόνο πρόβλημα που μπορεί να έχει είναι σα να έχω αλλάξει κινητήρα και να μην τον έχω δηλώσει;

Και βέβαια το να το πουλήσεις μετά καθίσταται ιδιαίτερα δύσκολο... :roll:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες