pantg έγραψε:Αγαπητοί φίλοι,
μετά από επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα της Νομαρχίας Ανατολικής Αττικής (αρμόδιος υπάλληλος ο κ. Σπύρου) στο 210 6012 751.
Η μετατροπή αυτοκινήτου που φέρει βενζινοκινητήρα σε πετρελαιοκίνητο επιτρέπεται.
Ο μόνος περιορισμός είναι ότι το όχημα θα πρέπει να έχει παραχθεί ή τουλάχιστον εισαχθεί/ταξινομηθεί αρχικά στην Ελλάδα σαν πετρελαιοκίνητο και μετέπειτα να έχει μετατραπεί σε βενζινοκίνητο.
ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η μετατροπή σε πετρελαιοκίνητο.
Στην ουσία δηλαδή επιτρέπεται μόνο η επιστροφή του οχήματος στις εργοστασιακές προδιαγραφές του.
ΑΡΑ ΑΚΥΡΟ για μετατροπή βενζινοκίνητο σε πετρελαιοκίνητο αν το όχημα ήταν εξαρχής εξοπλισμένο ή είχε ταξινομηθεί στην Ελλάδα με κινητήρα βενζίνης.
Καπετάνιο δεν θα το γυρίσουμε στο diesel τελικά. (χιχιχιχι)
Χαιρετώ
Όπα , όπα , μισό λεπτό γιατί μπερδεύτηκα , και επειδή ζούμε στην χώρα της μ@λ@κι@ς βοηθάτε χριστιανοί γιατί θα πάμε ομαδικώς στο τρελάδικο .
Δηλαδή έστω και βρέθηκε κάποιος να μετατρέψει τον πετρελαιοκινητήρα του αυτοκίνητου του σε βενζίνη ( λέμε τώρα ) για Χ λόγους .
Τότε το κράτος ( σύμφωνα με τα γραφομενα σου Παντελή) του δίνη το δικαίωμα να το κάνει ΝΟΜΙΜΑ και αν αργότερα το μετανιώσει μπορεί να το ξαναμπαταρει στην αρχική του μορφή , σωστά ?
Τότε γ@μω την ατυχία μου
γιατί δεν δίνει το δικαίωμα ένα βενζινοκινητήρα να τον κάνω πετρέλαιο και του υπογράφω και χαρτί προκαταβολικά ότι θα το ξαναμετατρέψω σε βενζίνη στο μέλλων , όποτε όταν κρεπάρει το αυτοκίνητο του φοράς ένα κινητήρα βενζίνης που και να μην δουλεύει δεν υπάρχει πρόβλημα η απλά κάνεις νόμιμα τα χαρτιά ότι το έχεις μετατρέψει ξανά σε βενζίνη και απλά το παραδίδεις στις εταιρίες που μαζεύουν αυτοκίνητα για σκραπ και σου δίνουνε το χαρτί για να κάνεις την διαγραφή του από τις λίστες της εφορίας κ.λ.π.
Μήπως τα λέω στραβά ?