Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγορά μεταχειρισμένου freelander

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Σεπ 2007, 13:50

freeandrew έγραψε:Θα βγάλω αυτες τις μέρες photo και θα σας τις στειλω. Είναι αρκετα εφεντζιδικο....
Στέφανε τα ρημάδια τα βεντιλατερ του φριλάντερ ξεκινάνε πάνω απο τους 110-120. Πολύ σπάνια τα ακούω σε λειτουργία. Απορώ γιατί οι μηχανικοί της land rover δεν τα έβαλαν να λειτουργουν όταν ξεπερνά η θερμοκρασία τους 100 βαθμούς. Αγγλική μηχανολογικη έμπνευση θα είναι.
Λες να κάνουμε καμια πατέντα σαν εσένα??γινεται??


Αντρέα ευχαριστώ και εγώ για τις φωτογραφίες, τόσο για τις μέσω του φόρουμ όσο και για τις απευθείας που έστειλες μέσω e-mail.

To ηλεκτρικό βεντιλατέρ μπορείς να το κάνεις να ανοίγει αυτόματα σε ορισμένη θερμοκρασία ή να το ενεργοποιείς και μόνος σου.

Είναι κάτι που γίνεται πολύ εύκολα και ακίνδυνα σε αυτοκίνητα που ΔΕΝ συνδέεται ο διακόπτης ενεργοποίησης του βεντιλατέρ με τον εγκέφαλο.
Ομως στα Freelanders θα μπορούσε ίσως να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα αν υπάρχει πιθανότητα να γυρίζουν ρεύματα πίσω προς τον εγκέφαλο.

Προσωπικά θα έβαζα κάτι τέτοιο σε κάποιον γνώστη των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών, δηλαδή σε έναν καλό ηλεκτρολόγο.

Αν όμως θέλεις να κάνει κάποιος κάτι μόνος του για το θέμα της αυτόματης ενεργοποίησης μπορεί να χρησιμοποιήσει μία βαλβίδα θερμοκρασίας ή ακόμη καλύτερα έναν θερμοστατικό διακόπτη ενεργοποίησης και επίσης καλό είναι να βάλει και έναν χειροκίνητο διακόπτη για να ενεργοποιεί το βεντιλατέρ όταν εκείνος θέλει.
ΑΝ υπάρχει θέμα επιστροφής ρευμάτων πιστεύω ότι αυτό μπορεί να τακτοποιηθεί με την χρήση μίας διόδου.

Ηλεκτρολόγος/ηλεκτρονικός δεν είμαι, καλώδια,λάμπες, ασφάλειες και ηλεκτρικά μοτέρ έχω κάψει κάμποσα και έτσι έμαθα ότι σκαλίζω στα αμάξια μου.

Πάντως όπως και να είναι και εμένα μου ακούγονται υψηλές οι θερμοκρασίες αυτές. (μαθημένος με τα πετρέλαια σε χαμηλότερες)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 27 Σεπ 2007, 15:38

είναι όντως υψηλές οι θερμοκρασίες!!! Και στο δικό μου, και γιαυτό έχω μάθει πλέον και ανοίγω τα φουρφούρια μετά τους 85 βαθμούς(ο θερμοστάτης που ανοίγει μετά τους 88 βαθμούς έχει αφαιρεθεί και είναι κάτω απο το κκάθισμα του συνοδηγού) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: , τον χειμώνα με τα πάρα πολλά χιόνια που θα έχει φέτος δεν ξέρω αν χρειαστεί να τον βάλω πάλι :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:

χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό Freelander » 27 Σεπ 2007, 16:29

Αντρέα όμορφο το οργανάκι, πιό όμορφο από το δικό μου και πάντα στη μέση η βελόνα εύχομαι.
Τα βεντιλατέρ πράγματι διαβάζουν από την ηλεκτρονική όπως λέει ο Παντελής και προσωπικά δεν έβαλα χέρι (και) εκεί. Ανοίγω όμως το Α/C όταν τα βρίσκω σκούρα και παίρνουν μπροστά.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vertik66 » 21 Οκτ 2007, 19:34

Αγαπητοί ταλαίπωροι κάτοχοι των freelader , σας χαιρετώ θερμά και περαστικά μας .
Μετά από λεπτομερή ανάγνωση στα όσα έχουν λεχθεί περί φλάντζας και καπάκι , δεν αναφέρθηκε πουθενά μια μικρή αλλά σημαντική λεπτομέρεια.
Όταν γίνει αλλαγή φλάντζας η καπάκι στο σετ μέσα έχουν κάτι φωλιές /οδηγούς για την φλάντζα .
Αυτοί είναι κάτι δέκατα μακρύτεροι με αποτέλεσμα να μην το παίρνουν χαμπάρι οι επιστήμονες της ROVER με αποτέλεσμα με το σφίξιμο του καπακιού να ασκείτε πίεση και να καρφώνονται στην κυριολεξία στο καπάκι με τα γνωστά αποτελέσματα « ΡΩΓΜΗ » . Παραθέτω την πληροφορία αυτή και κάντε την δοκιμή χωρίς φλάντζα με του οδηγούς μόνο και θα διαπιστώσετε ότι δεν εφαρμόζει το καπάκι με τον κορμό.
Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
vertik66
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 20 Οκτ 2007, 14:16

Δημοσίευσηαπό nemo21 » 06 Δεκ 2007, 21:10

καλησπερα σε ολους και συγχαρητηρια για την προσπαθεια που κανετε.
Ειμαι κατοχος ενος audi A3,εχω αρχισει και ψαχνω για την αγορα ενος freelander μεταχειρισμενου του 2004 και μετα.
Μετα απο αρκετη ωρα μελετης στο forum απογοητευτηκα ....αλλα πηρα λιγο τα πανω μου διαβαζοντας για το diesel freelander.
Ηθελα να ρωτησω καποιον ο οποιος εχει την εμπειρια οδηγησης του εαν εχει θορυβο κατα την οδηγηση (θα ειναι η πρωτη μου οδηγικη εμπειρια με ντηζελομηχανη).
Και κυριως ποσο επιρεπεις ειναι σε βλαβες το συγκεκριμενο μοντελο.
Τελος παιδια με το service τι γινεται?
ευχαριστω.
Άβαταρ μέλους
nemo21
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 06 Δεκ 2007, 20:49
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Δημοσίευσηαπό Freelander » 07 Δεκ 2007, 16:26

Κανένα πρόβλημα με τον θόρυβο του td4 μακάρι να έκανε και το δικό μου έτσι. O firelord για σπάσιμο μου βάζει συχνά πυκνά απο το τηλέφωνο να ακούσω το γαργαλιστικό κλα-κλα του ντίζελ του.
Το πετρέλαιο έχει άλλες χάρες και ειδικά σε τετρακίνητο αυτοκίνητο.
Τα 2-3 που ξέρω καθώς και αυτό που εχω οδηγήσει είναι σε καλή κατάσταση χωρίς σημαντικά προβλήματα. Οι κάτοχοι τους τα έχουν φέρει απο Γερμανία αφού στην Ελλαδα δεν κυκλοφόρησε άλλο απο το γνωστό.
Όσο για τα σερβις υπάρχουν καλες λύσεις που μοιραζόμαστε γνωστός με γνωστό για να μην πέσει κανείς χωρις λόγο στα νύχια της αντιπροσωπείας.
Μην ξεχάσω.. αν είναι 5θυρο με ηλιοροφή πάρε ομπρέλα αδιάβροχο και σιλικόνη.
Γενικά όταν παίρνεις λαντροβερ καλό είναι να είσαι μυημένος ή να έχεις επίγνωση του τι πας να κάνεις.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό nemo21 » 07 Δεκ 2007, 23:17

free σε ευχαριστω για τις πληροφοριες εχω κολησει με το freelander πολλα χρονια και νομιζω οτι ηρθε η ωρα να το παρω!
Με αρκετο ρισκο ειπα σε ενα φιλο να μου το φερει απο Γερμανια αλλα δεν το εχω οδηγησει και εχω αρκετες ανυσηχιες.
Με την βοηθεια σας στο θεμα service ελπιζω να ξεπερασω τα οποια προβληματα.
5θυρο θα ειναι (ερχεται διαδοχος :riding: και θελει χωρο!)αλλα τι να την κανω την ηλιοροφη...ασε καλυτερα :toothy2:
Άβαταρ μέλους
nemo21
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 06 Δεκ 2007, 20:49
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 07 Δεκ 2007, 23:41

Να υπενθυμίσω ότι το 3θυρο έχει ίδιες διαστάσεις με το πεντάθυρο αλλά βέβαια το πεντάθυρο είναι σαφώς πιο πρακτικό.

Από την άλλη, μη ξεχνάμε ότι το 3θυρο έχει χειροκίνητη, αποσπώμενη ηλιοροφή. Άρα, δε χαλάει... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες