Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγορά μεταχειρισμένου freelander

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό Freelander » 19 Ιούλ 2007, 15:34

Πάντως το συγκεκριμένο σετ δεν είναι τίποτε άλλο απο ένα "γνήσιο LR" φλοτεράκι κάτω απο το δοχείο υπερχείλισης μαζί με ένα καλώδιο.
Πάντα πίστευα πως όταν η στάθμη υγρών πέσει τόσο πολύ ακόμη και κάτω απο το δοχείο υπερχείλισης ωστε να ανεβάσει τη βελόνα θερμοκρασίας... το κακό έχει ήδη γίνει. Περισσότερο ψυχολογική βοήθεια βρίσκω οτι προσφέρει αλλά ίσως βοηθάει και αυτό στο να γλιτώσει κανείς τα χειρότερα.

Προσωπικά βρίσκω πιό χρήσιμη την προσθήκη ενός custom οργάνου θερμοκρασίας (σαν αυτό της φωτογραφίας που είχαμε φτιάξει με τον Στέλιο) ωστε να έχεις μια απεικόνιση της θερμοκρασίας του κινητήρα σε πραγματικό χρόνο.
Σε αυτή την περίπτωση αν δείς καμια τρελλή θερμοκρασία σταματάς και ελέγχεις ΠΡΙΝ εξαφανιστούν τα υγρά..

Εικόνα
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

φριλαντερ

Δημοσίευσηαπό B.T » 21 Ιούλ 2007, 10:33

Πιστευω οτι ενα εχτρα οργανο θερμοκρασιας νερου εναι απαραιτητο σε ολα τα λαντ . Αξιοπιστης εταιριας οργανων, νομιζω οτι βοηθαει πολυ.
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Ιούλ 2007, 11:29

Απαραίτητο όσο και ο δείκτης καυσίμου.

Γιώργο στο πρόσθετο όργανο θερμοκρασίας έχετε κάνει μέτρηση για την ορθότητα της ένδειξης που παρέχει?
Την ένδειξη την παίρνει από το μπλόκ ή από σωλήνα παροχής ή εξαγωγής νερού?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 21 Ιούλ 2007, 22:34

ε δεν το στείλαμε και στον T.U.V για ISO 9001..
για την ακριβεια απλά αγοράσαμε από ένα οργανάκι και μερικά καλώδια αστείου κόστους και μια μέρα με φραπέδες στο χέρι το τοποθετήσαμε στο γκαράζ του Στέλιου υμνώντας την L.R.
Στο υπάρχον κύκλωμα ψύξης για πολλούς λόγους δεν βάλαμε χέρι.
Ο αισθητήρας του οργάνου τοποθετήθηκε απευθείας στο αλουμίνιο της κυλινδροκεφαλής.
Όσο για τις ενδείξεις, είναι ρεαλιστικές και αντικατοπτρίζουν τι επικρατεί εκεί σε διάφορες συνθήκες.
Απαραίτητο.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Ιούλ 2007, 09:32

Γιώργο κακώς που δεν το περάσατε και από ISO (αστειεύομαι)

Σε ρώτησα για το αν ελέγξατε την ακρίβεια της ενδείξεως που δίνει το όργανο γιατί καμμιά φορά υπάρχουν σοβαρές διαφορές αν δεν χρησιμοποιηθεί και ο αισθητήρας που κανονικά θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται μαζί με το όργανο.

Να υποθέσω από τα συμφραζόμενα της προηγουμένης απαντήσεώς σου ότι υπάρχει διαθέσιμη τρύπα στην κυλινδροκεφαλή για την τοποθέτηση του νέου αισθητήρα?
Στα μοτέρ Tdi όντως υπάρχει διαθέσιμη τρύπα. Για τα Freelander δεν το γνωρίζω και θα είναι πολύ καλό να μας επιβεβαιώσεις ότι μπορεί να τοποθετηθεί έτσι εύκολα και ο καινούργιος αισθητήρας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 22 Ιούλ 2007, 19:45

Χρησιμοποιήθηκε ο αισθητήρας που συμπεριλαμβάνεται με το συγκεκριμένο όργανο.
Νομίζω πως κάθε όργανο έχει τον δικό του αισθητήρα αλλιώς δεν έχει και νόημα.
Στην κυλινδροκεφαλή του φριλάντερ υπάρχουν παραπάνω απο 1 τρύπες με σπείρωμα που προσφέρονται για τοποθέτηση τέτοιων οργάνων.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 19 Σεπ 2007, 10:03

Τοποθέτησα και έγω ένα οργανάκι θερμοκρασίας νερού. Η τοποθετηση του αισθητήρα έγινε στο κολάρο που συνδέει τον κινητήρα με το ψυγείο. Ο αισθητήρας βρίσκεται εντός του νερού που οδηγείται προς το ψυγείο οπότε οι ενδείξεις του πιστεύω πως είναι αληθής.
Κίνηση σε αυτοκινητόδρομο : 90-92 Βαθμούς (δεν μεταβάλλεται σχεδόν ποτέ)
Κίνηση σε πόλη(1η,2α) : 110 Βαθμούς
Κίνηση σε επαρχιακό : Ελάχιστα κάτω απο 90
Πιστεύω πως αν υπάρξει κάποιο απότομο πρόβλημα θα με προειδοποιήσει έγκαιρα ώστε να το προλάβω.
Το κόστος του οργάνου με τη βάση για τοποθέτηση στο αυτοκίνητο και τη βάση για τον αιθητήρα στο κολλάρο ήταν 90 ευρώ.
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό paliadim » 19 Σεπ 2007, 11:03

Επειδη το προβλημα μου αυτη την εποχη ειναι οτι χανει τα νερα χωρις να ξερω που πανε οπως πολυ συχνα συμαβαινει στα freelander (μετα απο δοκιμη η φλαντζα φαινεται να ειναι ενταξει). Καταλαβαινω οτι ο αισθητηρας που ελεγχει τη σταθμη του ψυκτικου χρειαζεται , για να μην ελεγχεις καθε λιγο και λιγακι τα νερα. Αξιζει το κοπο να βαλει κανενας τον αισθητηρα θερμοκρασιας μιας και γενικα ξερω οτι θερμοκρασια θα ανεβει οταν δεν εχει νερο, οταν βουλωσει το ψυγειο, εαν χαλασει ο θερμοστατης, Εαν εξαιρεσουμε τα νερα για τα αλλα δεν εχουν αναφερθει προβληματα
Άβαταρ μέλους
paliadim
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 22 Οκτ 2005, 18:45
Τοποθεσία: Patra

Δημοσίευσηαπό paliadim » 19 Σεπ 2007, 11:16

Επειδη το προβλημα μου αυτη την εποχη ειναι οτι χανει τα νερα χωρις να ξερω που πανε οπως πολυ συχνα συμαβαινει στα freelander (μετα απο δοκιμη η φλαντζα φαινεται να ειναι ενταξει). Καταλαβαινω οτι ο αισθητηρας που ελεγχει τη σταθμη του ψυκτικου χρειαζεται , για να μην ελεγχεις καθε λιγο και λιγακι τα νερα. Αξιζει το κοπο να βαλει κανενας τον αισθητηρα θερμοκρασιας μιας και γενικα ξερω οτι θερμοκρασια θα ανεβει οταν δεν εχει νερο, οταν βουλωσει το ψυγειο, εαν χαλασει ο θερμοστατης, Εαν εξαιρεσουμε τα νερα για τα αλλα δεν εχουν αναφερθει προβληματα
Άβαταρ μέλους
paliadim
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 22 Οκτ 2005, 18:45
Τοποθεσία: Patra

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 19 Σεπ 2007, 18:29

freeandrew έγραψε:Τοποθέτησα και έγω ένα οργανάκι θερμοκρασίας νερού. Η τοποθετηση του αισθητήρα έγινε στο κολάρο που συνδέει τον κινητήρα με το ψυγείο. Ο αισθητήρας βρίσκεται εντός του νερού που οδηγείται προς το ψυγείο οπότε οι ενδείξεις του πιστεύω πως είναι αληθής.
Κίνηση σε αυτοκινητόδρομο : 90-92 Βαθμούς (δεν μεταβάλλεται σχεδόν ποτέ)
Κίνηση σε πόλη(1η,2α) : 110 Βαθμούς
Κίνηση σε επαρχιακό : Ελάχιστα κάτω απο 90
Πιστεύω πως αν υπάρξει κάποιο απότομο πρόβλημα θα με προειδοποιήσει έγκαιρα ώστε να το προλάβω.
Το κόστος του οργάνου με τη βάση για τοποθέτηση στο αυτοκίνητο και τη βάση για τον αιθητήρα στο κολλάρο ήταν 90 ευρώ.


Καλησπέρα! Φωτογραφία;;;

Νομίζω πολύ καλή προληπτική κίνηση αλλά μόλις βγεί από την εγγύηση...
(Αμήν και πότε)
:roll: :)
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 20 Σεπ 2007, 08:47

freeandrew έγραψε:Τοποθέτησα και έγω ένα οργανάκι θερμοκρασίας νερού. Η τοποθετηση του αισθητήρα έγινε στο κολάρο που συνδέει τον κινητήρα με το ψυγείο. Ο αισθητήρας βρίσκεται εντός του νερού που οδηγείται προς το ψυγείο οπότε οι ενδείξεις του πιστεύω πως είναι αληθής.
Κίνηση σε αυτοκινητόδρομο : 90-92 Βαθμούς (δεν μεταβάλλεται σχεδόν ποτέ)
Κίνηση σε πόλη(1η,2α) : 110 Βαθμούς :?: :?:
Κίνηση σε επαρχιακό : Ελάχιστα κάτω απο 90
Πιστεύω πως αν υπάρξει κάποιο απότομο πρόβλημα θα με προειδοποιήσει έγκαιρα ώστε να το προλάβω.
Το κόστος του οργάνου με τη βάση για τοποθέτηση στο αυτοκίνητο και τη βάση για τον αιθητήρα στο κολλάρο ήταν 90 ευρώ.


ΟΟΟΟλε!!! και γώ δουλεύω μέχρι τους 105 βαθμούς και όταν ανεβαίνει εκεί για να ξεκινήσουν τα μέσα βεντιλατέρ πιάνεται η καρδιά μου, που βλέπω το νούμερο!! :( :( :( , έτσι έβαλα ακόμα 2 βεντιλατέρ απο μπροστά και τα έχω χειροκίνητα, μετά τους 85-90 ξεκινάνε!!


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 20 Σεπ 2007, 11:22

Θα βγάλω αυτες τις μέρες photo και θα σας τις στειλω. Είναι αρκετα εφεντζιδικο....
Στέφανε τα ρημάδια τα βεντιλατερ του φριλάντερ ξεκινάνε πάνω απο τους 110-120. Πολύ σπάνια τα ακούω σε λειτουργία. Απορώ γιατί οι μηχανικοί της land rover δεν τα έβαλαν να λειτουργουν όταν ξεπερνά η θερμοκρασία τους 100 βαθμούς. Αγγλική μηχανολογικη έμπνευση θα είναι.
Λες να κάνουμε καμια πατέντα σαν εσένα??γινεται??
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό Freelander » 20 Σεπ 2007, 11:37

Αντρέα καλορίζικο το οργανάκι.
Τα βεντιλατέρς ανοίγουν στη μαξιμουμ ταχυτητα όταν ανοίγει και το αρκουδίσιο ή οταν η θερμοκρασία κοντεύει τα κόκκινα.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 20 Σεπ 2007, 12:45

Απλά έτσι όπως το έχω εγώ ξέρω πότε βάζω τα μπροστά σε λειτουργία. Και επίσης θέλει να έχεις το νού σου και πεταχτές ματιές ανα διαστήματα στα εξτρα οργανάκια(εγώ έχω 2 εξτρά + 1 που είναι απο την μαμά του(και όλα δείχνουν διαφορετικά) οπότε έχω πλήρη εικόνα όλης της μηχανής)


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 27 Σεπ 2007, 13:33

Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 17 επισκέπτες