Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τα περί Γρύλου

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Τα περί Γρύλου

Δημοσίευσηαπό Amateur » 29 Μάιος 2007, 11:56

Αγαπημένοι συνφορουμίστες,

κλασσική μάλλον ερώτηση και πολύ απλή αλλά νομίζω αφορά αρκετό κόσμο που έχει το 4Χ4 του και για περιορισμένης χρήσης επιβατικό....

(αν και δεν βρήκα πλήρη απάντηση σε προηγούμενα post)

Δεδομένα: Defender 90 με χρήση 70% On road 30% off road.

Ζητούμενα: Γρύλος Ανύψωσης

Λύση 1: Γρύλος Hi Lift 120 cm - Μοναδική λύση στο off road - υπερβολικά ογκώδης στην αποθήκευση εάν δεν θες να τον έχεις έξω (χαζοί προσωπικοί εμφανισιακοί λόγοι) και δύσχρηστος για On road ή για χρήση σε μαστορέματα στο σπίτι. (150€-200€ μαζί με τον αντάπτορα για defender...ελληνικές τιμές, στο paddocks στα μισά)

Λύση 2: Γρύλος υδραυλικός - μπουκάλα - βολικό μικρό μέγεθος, μικρό κόστος, ιδανικός για αποθήκευση, καλός για μαστορέματα αλλά αμφίβολης ασφάλειας λόγω μικρής βάσης και αναγκαστικής χρήσης τάκων λόγω ύψους ...και μάλλον ανύπαρκτος στο Off road. (29€ στο practiker αυτός των 3 τόνων)

Λύση 3: Γρύλος - μικρογραφία αυτού των συνεργείων με ροδάκια - ούτε μικρός ούτε μεγάλος, ο τελειότερος μάλλον για μαστορέματα (αν και αυτός θέλει τάκους για να φτάνει στο αμάξι) μεταφέρεται αλλά και αυτός με υποχωρήσεις στον χώρο, δύσκολος αλλά όχι ανύπαρκτος στο off road - νομίζω...δεν το έχω δοκιμάσει. (50€ των 3 τόνων)

Λύση 4: Γρύλος αντιπροσωπείας - δεν τον έχω δει αλλά μου είπαν ότι μπαίνει από κάτω...άρα δεν είναι Hi lift...αλλά δεν χρειάζεται τάκους - πως γίνεται αυτό; πόσο μεγάλος είναι;. (210€ από έμπορο LR)

Πρόβλημα: Τι επιλέγει κανείς τελικά...; Εκτός εάν χρειάζεσαι 7 γρύλους έναν για κάθε περίπτωση... :shock:

Επιπλέον ερωτήσεις....
Υπάρχει υδραυλικός για το ύψος του defender;
Μήπως ο Hi lift των 90 cm θα μου έκανε εξίσου;

Επειδή πραγματικά μπερδεύτηκα καμιά ιδέα κάποιος;;; :oops:

(τώρα ή εκνεύρισα κάποιους με τον βομβαρδισμό ερωτήσεων και θεμάτων – ζητώ συγγνώμη ή έδωσα πεδίο για ξετύλιγμα γνώσεων σε κάποιους άλλους) :D

....όπως και να έχει...ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 29 Μάιος 2007, 12:33

φίλε Amateur

προσωπική μου γνώμη και αυτή που χρησιμοποιώ εγώ(discovery με συνολικό ύψος κάπου στο +15 ίντσες) για αλλαγή ζαντολάστιχου χρειάζομαι μόνον ένα υδραυλικό γρύλλο και έναν τάκο πάχους 10 εκατοστών που καμμια φορά το βάζω κάτω απο τον γρύλλο άν το έδαφος είναι σχετικα μαλακό.

Το hilift ειναι επικίδυνο ειδικά αν δεν ξέρεις να το χρεισιμοποιείς!!!
Προσωπικά (πάλι) για λίγο καιρό χρεισιμοποιούσα δοκιμαστικα ένα hilift το οποίο μου ήταν άχρηστο στην τελική γιατι για να σηκώσει την ρόδα στον αέρα έπρεπε να βάλω κάτω απο την βάση του hilift πολλούς τάκους, άρα πιο χρονοβώρο επικίνδυνο(κατ εμε) και συνολικά πιο ογκώδες.



Αφου το χρησιμοποιείς περισσότερο σε δρόμο ο υδραυλικός γρύλλος πιστεύω πως σου αρκει.



Αυτά απο μένα
Ελπίζω να βοήθησα


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 29 Μάιος 2007, 12:43

για μαστορέματα στο σπίτι, μπορείς να έχεις μερικά ποδαράκια-τρίποδα(δεν ξέρω πώς τα λένε) οπου σηκώνεις το λανδ ροβερ με τον γρύλλο μετά βάζεις τα τρίποδα και ασφαλίζεις το οτι δεν θα σου πέσει πάνω.
Δεν νομίζω οτι θα το ρισκαρα εγώ εκεί που πάω πάνω στην ανηφόρα και παθαίνω λάστιχο να σταματήσω και να το αλλάξω. Προφανώς θα προχωρούσα σιγά σιγά μέχρι να βρώ ένα πλάτωμα για να μπορέσω να αλλάξω με ασφάλεια το λάστιχο οπότε πάλι με καλύπτει ο υδραυλικός γρύλλος αντι για το hilift.



χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό mato » 29 Μάιος 2007, 13:11

Να πω κάτι λίγο τραβηγμένο ίσως, αλλά παίζει και το σενάριο της χρήσης του για ανάκτηση (με αγανάκτηση).
Ο γρύλος με έχει βοηθήσει πολλές φορές σε κολλήματα με διάφορους τρόπους: από γέμισμα με πέτρες κάτω από τη ρόδα μέχρι ξε-μπλέξιμο αντιστρεπτικής με ψαλίδια.
Βέβαια εσείς δεν έχετε ψαλίδια, αλλά δεν ξέρεις που και πως θα σου χρειαστεί.
Οπότε η μικρή εμπειρία μου προτείνει γρύλο με μεγάλο ύψος (μετρημένο όχι σε στάση, αλλά με "στραμπουληγμένο" το αυτοκίνητο σε πλήρες κρέμασμα) ... και αν είναι δυνατόν και δύο γρύλους με διαφορετική απόληξη ("πιάσιμο" πάνω στο αυτοκίνητο), ακόμα καλύτερα. Ή κάποιον στην παρέα με άλλο τύπο γρύλου.
Ξέρω ότι ακούγεται υπερβολικό, αλλά "άμα καείς στο χυλό, φυσάς και το γιαούρτι".
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Amateur » 29 Μάιος 2007, 15:58

Stefanbalik και Mato ευχαριστώ θερμά!

Νομίζω η χρήση μου μάλλον πλησιάζει αυτήν που περιγράφει ο stefanbalik οπότε μάλλον κατευθύνομαι προς τα εκεί....(που παρεμπιπτόντως είναι και η πιο οικονομική λύση).
Αφού μπορεί και σηκώνει το θηρίο του stefanbalik ...μάλλον θα είναι εύκολο να σηκώσει και το δικό μου χαριτωμένο και πανάλαφρο "κοτοπουλάκι"... :D

Mato πραγματικά ενδιαφέρουσα η χρήση για ανάκτηση.... αλλά πως ακριβώς γίνεται αυτό; Ρωτάω απλά για να μαθαίνω......(αν υπάρχει παλαιότερο post απλά παρέπεμψέ με για να μην κουράζω)
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mato » 30 Μάιος 2007, 08:55

γειά σου Amateur
δεν μου έρχεται κάποιο post πρόχειρα, σίγουρα έχει ξανασυζητηθεί αλλά δεν θυμάμαι κάποια συγκεκριμένη κουβέντα.
Ο hi-lift που αναφέρθηκε, αν και μεγάλος και βαρύς, προσφέρει την δυνατότητα (λόγω αντοχής και σχεδιασμού) να χρησιμοποιηθεί και σαν χειροκίνητο βίντσι για έλξη σε "ελαφριές" περιπτώσεις. Συμφωνώ ότι θέλει εκπαίδευση και προσοχή στη χρήση, αλλά ποιό εργαλείο δεν θέλει ?

"Ανάκτηση" είναι ίσως λίγο επιτηδευμένος όρος, προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει τον γρύλο όπως είπα παραπάνω: σε κολλήματα από διαγώνια κρεμάσματα και σε χιόνια σηκώνοντας κάποιο(ους) τροχό για να "γεμίσω" από κάτω με ό,τι υπάρχει εύκαιρο τριγύρω (πέτρες, κλαδιά κτλ).

Γι αυτό είπα ότι καλό είναι να έχει ύψος ο γρύλος.

Μιά φορά μπλέχτηκε η αντιστρεπτική με το ψαλίδι (Niva έχω, ο γρύλος του σηκώνει από το πλάι και μπαίνει μέσα σε ειδική υποδοχή) και ευτυχώς υπήρχε γρύλος "ρομβοειδής" (από Jimny φίλου) που μπαίνει όλος από κάτω και πίεσα σε ένα συγκεκριμένο σημείο για να ελευθερώσω την αντιστρεπτική.
Η συγκεκριμένη περίπτωση είναι επίσης τραβηγμένη, δεν μπορεί να εμπλακεί η αντιστρεπιτική με το ψαλίδι σε "μαμά" αυτοκίνητο, αλλά από την άλλη δεν το είχα ξανακούσει (ούτε τρόπο να το αντιμετωπίσεις).
Γι αυτό είπα για παρέα.

Πάντως δεν μπορείς να φανταστείς τι μπορείς να σκεφτείς να χρησιμοποιήσεις για να απεμπλακείς όταν βρεθείς σε ζόρια, οπότε καλύτερα να έχεις κάτι παραπάνω από αυτό που θα σου έφτανε σε νορμάλ κατάσταση (αλλαγή ελαστικού σε δρόμο).

Και όπως λένε τα μαστόρια, "άμα δεν περισσεύει ... δεν φτάνει".

Συγγνώμη για την πολυλογία.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 30 Μάιος 2007, 11:53

φίλε Amateur

δες ένα θέμα που είχε συζητηθεί παλαιότερα


http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-5966.html


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό Amateur » 30 Μάιος 2007, 11:54

Μην ανησυχείς - πολυλογία στην φάση που αυτός που ακούει είναι τελείως άσχετος και μαθαίνει είναι ευχάριστη πηγή γνώσης....
ευχαριστώ πολύ – αν και νομίζω κάποια πράγματα τελικά τα μαθαίνεις μόνο στην πράξη!
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 30 Μάιος 2007, 11:55

εεεε, βέβαια τα περισσότερα που γράφονται είναι άσχετα αλλά δεν πειράζει.

χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 30 Μάιος 2007, 12:04

αν δεν έχεις διαβάσει το παρακάτω και έχεις χρόνο διάβασέ το.

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-5450.html


ciao
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό Amateur » 30 Μάιος 2007, 14:47

stefanbalik πραγματικά χρήσιμο!
Το είχα διαβάσει και στο παρελθόν - πριν πάρω το defender - και με είχε τρομοκρατήσει.....
Παρόλα αυτά ξεροκέφαλος γαρ....δεν πτοήθηκα!
Προς το παρόν από όλα αυτά ξέρω να αλλάζω μόνο τα βασικά αλλά που θα μου πάει...
Νομίζω σε κάποια φάση θα πρέπει να κάνω με κάποιον ένα ιδιαίτερο μάθημα κλασσικών ζημιών και επιδιόρθωσης...και από ότι διαβάζω μάλλον θα πρέπει να είναι ο Magaiver.... :)
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Μάιος 2007, 22:07

Παναγιώτη γειά,

το βολικότερο και ασφαλέστερο είναι ένα καλός υδραυλικός γρύλλος φορτηγού (όχι τόσο για το βάρος ανύψωσης όσο για την αυξημένη διαδρομή αλλά και το πλατύτερο "πάτημα" του στο έδαφος.
Μαζί με μία πρόσθετη βάση για να αυξάνεται η επιφάνεια του "πατήματος" του σε περίπτωση που θα χρειαστεί να τον χρησιμοποιήσεις σε άμμο ή λάσπη.
Καλό θα είναι επίσης να φτιάξεις και ένα εξάρτημα σαν Υ το οποίο θα ασφαλίζει σωστά στο έμβολο ανύψωσης στο κάτω σημείο του Υ και η διχάλα του εξαρτήματος θα ασφαλίζει στον άξονα που θα θέλεις να σηκώσεις.

Το Hi-Lift είναι επικίνδυνο μηχάνημα και καλό θα είναι να ΜΗΝ το χρησιμοποιήσεις αν δεν το ζήσεις πρώτα σε καταστάσεις που πραγματικά χρειάζεται και μόνο μαζί με άνθρωπο που ξέρει να το χρησιμοποιεί με ασφάλεια και κρατώντας τις προφυλάξεις που ένα τέτοιο εξάρτημα προϋποθέτει για την ασφαλή του χρήση.

Το γρυλλάκι με ροδίτσες είναι ιδιαίτερα βολικό για μαστορέματα στο σπίτι.

Και να επαναλάβω αυτό που είπε ήδη ο Στέφανος.

ΠΑΝΤΑ όταν σηκώνουμε το αυτοκίνητο για να δουλέψουμε κάτω ή δίπλα από αυτό να βάζουμε τριποδάκια. Ειναι φθηνά και υπάρχουν και πτυσσόμενα που δεν πιάνουν και χώρο.
Αν δεν τα έχουμε πρόχειρα βάζουμε την ρεζέρβα μας ή το λάστιχο και την ζάντα που έχουμε αφαιρέσει κάτω από το διαφορικό του άξονα που δουλεύουμε με την επίπεδη μεριά της ζάντας προς την μεριά του διαφορικού. Η' αν δουλεύουμε στο διαφορικό την βάζουμε κάτω από την δισκόπλακα ή το ταμπούρο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ollram » 31 Μάιος 2007, 22:29

pantg έγραψε:Το Hi-Lift είναι επικίνδυνο μηχάνημα και καλό θα είναι να ΜΗΝ το χρησιμοποιήσεις αν δεν το ζήσεις πρώτα σε καταστάσεις που πραγματικά χρειάζεται και μόνο μαζί με άνθρωπο που ξέρει να το χρησιμοποιεί με ασφάλεια και κρατώντας τις προφυλάξεις που ένα τέτοιο εξάρτημα προϋποθέτει για την ασφαλή του χρήση


Μακριά από αυτό, όπως πολύ σωστά το έθεσε ο Παντελής!
και για τα υπολοιπά συμφωνώ απολύτως.
Με την παρότρυνση του Νίκου (kontos) αγορασαμε έναν καλό, μικρό και στιβαρό γρυλάκι, το οποίο έχει (από τον Νίκο) δοκιμαστεί αποτελεσματικά στο LR3, αν θες τον ρωτάς και σου δίνει οδηγίες

φιλικά
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Ιουν 2007, 07:19

Παναγιώτη και υπόλοιποι φίλοι καλημέρα και καλό μήνα,

Την βάση στήριξης για το κάτω μέρος του υδραυλικού γρύλλου (αυτό που ακουμπάει στο χώμα) μπορείς να το φτιάξεις και μόνο σου με ανθεκτικό κόντρα πλακέ ή ακόμη καλύτερα συμπαγές χοντρό ξύλο. Μην ξεχάσεις μόνο να σχηματίσεις ένα περιθώριο μέσα στο οποίο θα "κάθεται" η βάση του γρύλλου έτσι ώστε να μπορείς να τον χρησιμοποιείς και σε επιφάνειες με σχετική κλίση.

Να σου θυμίσω κάτι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ το οποίο ίσως να μην γνωρίζεις μιά και είσαι ακόμη λίγος άμαθος στα Landies και το αυτοκίνητό σου σίγουρα δεν είχε το εγχειρίδιο χειρισμού.

Τα Landies της γενιάς του αυτοκινήτου σου έχουν το χειρόφρενο στο κεντρικό διαφορικό (αν σκύψεις και δεις από κάτω υπάρχει ένα ταμπούρο φρένου ανάμεσα στο κεντρικό διαφορικό και τον πίσω κεντρικό άξονα μετάδοσης κίνησης)

Αυτό επιτρέπει στο αυτοκίνητο να μπαλατζάρει λίγο εμπρός - πίσω όταν σηκώνεις την μία ρόδα ή τον έναν άξονα.

Για να αποφύγεις κάτι τέτοιο είναι καλό να κάνεις τα εξής:

1. Μπλοκάρεις το κεντρικό διαφορικό (το κοντό λεβιεδάκι στην θέση DIFF-LOCK) και βάζεις τις αργές σχέσεις (το κοντό λεβιεδάκι προς τα εμπρός)

2. Βάζεις ένα εμπόδιο είτε στον αντίκρυ διαγωνίως τροχό από αυτόν που σηκώνεις είτε ακόμη καλύτερα ένα εμπόδιο στην πίσω μεριά του αντίκρυ διαγωνίως τροχού από αυτόν που σηκώνεις και ένα εμπόδιο από την εμπρός μεριά του άλλου τροχού στον ίδιο άξονα με τον τροχό που σηκώνεις. Η κατεύθυνση τοποθέτησης των εμποδίων αλλάζει ανάλογα με την κλιση του δρόμου με το εμπόδιο στον αντίκρυ διαγωνίως τροχός να ορίζει συνήθως το πώς τα τοποθετείς. Αν έχει κατηφόρα έντονη βάζεις και τα δύο εμπόδια προς την μεριά της καθόδου. Αν έχει ανηφόρα το αντίστροφο. Αν είναι επίπεδο το σημείο τότε το ένα πίσω και το άλλο προς τα εμπρός. Ακούγεται λίγο μπερδεμένο αλλά δεν είναι. Με την λογική του ότι δεν θέλουμε να αφήσουμε το αυτοκίνητο να κυλήσει εμπρός ή πίσω καταλαβαίνεις σίγουρα πώς πρέπει να τοποθετηθούν ανάλογα με την όποια κλίση υπάρχει στο σημείο που θέλεις να ανυψώσεις το όχημα.

Το εργοστάσιο μαζί με τον γρύλλο και το μπουλονόκλειδο δίνει και ένα τσοκ για τον λόγο αυτό. Επειδή είναι σίγουρο πως ΟΥΤΕ το τσοκ θα έχεις σε παρακαλώ αγόρασε και ένα ή ακόμη καλύτερα δύο τσοκς από το μαγαζί που θα αγοράσεις τον γρύλλο.
Τσοκς υπάρχουν και πτυσσόμενα για να σου πιάνουν λιγότερο χώρο.

Αν θέλεις τα μέλη του Ελληνικού Συλλόγου Land Rover (πες ότι είσαι μέλος στον υπεύθυνο το μαγαζί) έχουν έκπτωση 10% στην PEDMA (το μαγαζί που πουλάει ιμάντες, ναυτικά κλειδιά και νομίζω ότι έχουν και υδραυλικούς γρύλλους και ίσως και τέτοια τσοκς πλέον) δίπλα από τον σταθμό των υπεραστικών λεωφορείων στην Λεωφόρο Κηφισού (στο "Ποτάμι" δηλαδή)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Amateur » 01 Ιουν 2007, 11:18

Παντελή και ollram 1.000 ευχαριστώ!

τι να πω για όλους που απάντησαν στο post από την αρχή...κύριοι...είστε πραγματικά πολύτιμοι!

Για το hi lift νομίζω ότι είστε πολύ ξεκάθαροι - απλά δεν το παίρνω!

Παντελή το κομμάτι του εμποδίου δεν μου φάνηκε μπερδεμένο (ε ξέρω ότι στην τελευταία μάζωξη στα Καλύβια έλεγα μόνο βλακείες και δημιούργησα την εικόνα βαθιά διαταραγμένου νοητικά ανθρώπου αλλά κάποια πράγματα τα καταλαβαίνω... :D ) κοινή λογική για το πως να μην κινείται το αυτοκίνητο.
Το ότι το χειρόφρενο πιάνει στο κεντρικό διαφορικό και το κλείδωμα - αργές σχέσεις είναι πλάκα πλάκα από τα λίγα που ξέρω.... :D ..και ανακάλυψα την πρώτη φορά που πάρκαρα σε κατηφόρα :oops:

Για τα υπόλοιπα όμως με πιάσατε αδιάβαστο....

Δεν υπάρχει συγκεκριμένη θέση στο αυτοκίνητο που να μπορεί να πατήσει καλά ο υδραυλικός γρύλος ή απλά το Υ που περιγράφεις ακουμπάει στον άξονα;

Τον τίτλο του άμαθου στα Landies και τον δέχομαι αλλά και τον απολαμβάνω...μιας και είναι το άλλοθι μου για να τσαταλιάσω μέχρι αυτοκτονίας τα νεύρα όλων σας εδώ στις ερωτήσεις... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 21 επισκέπτες