Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κατανάλωση ώρα μηδέν!!!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Κατανάλωση ώρα μηδέν!!!

Δημοσίευσηαπό Amateur » 06 Ιουν 2007, 10:53

Καλημέρα σε όλους!

Για να μην κουράζω με κλασσικές ιστορίες όπου το αμάξι βλέπει βενζινάδικο και στρίβει μόνο του κλπ κλπ θα προχωρήσω κατευθείαν στα αποκαρδιωτικά δεδομένα. :( :(

Αυτοκίνητο:
Defender του 89 (κάποιοι από εσάς το είδατε από κοντά στην μάζωξη στα Καλύβια)
Κινητήρας:
3,5 V8 καρμπυρατέρ
Χιλιόμετρα:
Πολλάααα...το αμάξι προέρχεται από τον στόλο της αστυνομίας.
Κατανάλωση:
33 λεπτά εντός πόλης, 23 στην εθνική :evil: :evil:

Έχω διαβάσει όλα τα προηγούμενα post όλων για να βοηθηθώ...και από ότι καταλαβαίνω η μέση τιμή για 90άρι νορμάλ είναι κοντά στια 17 λεπτά το χιλιόμετρο.

....και έχω τσεκάρει - αλλάξει...
- καινούρια μπουζί
- καινούρια μπουζοκαλώδια
- καινούριο φίλτρο αέρος
- καινούριο φίλτρο βενζίνης
- πρόσφατα αλλαγμένα λιπαντικά σε κιβώτιο, διαφορικά και μοτέρ
- καινούριο καπάκι ντιστριμπιτέρ
- καινούριο ράουλο ντιστριμπιτέρ
- πρόσφατα καθαρισμένα καρμπυρατέρ
- ...αν θυμάμαι καλά καινούρια βαλβίδα θερμοκρασίας.??

...θα μπορούσε να δουλεύει συνέχεια με τσοκ αφού το ρελαντί είναι στις 600 στροφές και το λαμπάκι είναι σβηστό;

Βοήθεια Χριστιανοί....(η βοήθεια είναι αποδεκτή και από αλλόθρησκους)

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Camelius » 06 Ιουν 2007, 13:50

Συγγνωμη που επεμβαινω, αλλα νομιζω ότι ο σωστοτερος τροπος για την μετρηση καταναλωσης δεν ειναι τα λεπτα ή τα ευρω ανα χλμ αλλα τα lit/100km.
Δεδομενου οτι οι τιμες της βενζινης εδω και πολυ καιρο παρουσιαζουν τεραστιες διακυμανσεις (πχ. Shell Racing στην Κυλληνη 1,42/λιτ και στο κεντρο της Αθηνας 1,26/λιτ) η μόνη σταθερη μοναδα μετρησης καταναλωσης ειναι τα λιτρα/100χιλ.

Οποτε νομιζω οτι οι συγκρισεις θα ηταν πιο ακριβεις αν γινοταν τετοια αναφορα σε λιτ/100χλμ.
Φιλικα
Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ollram » 06 Ιουν 2007, 14:31

Τα ήθελες και τα έπαθες ..... :P
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ αλλά είναι κοινώς γνωστό ότι ιο εν λόγω κινητήρας θέλει πολύ φαί!!!

Ύπάρχουν πάντως λύσεις για καλυτέρη κατανάλωση, σίγουρα θα σε ενημερώσουν εδώ!
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό Amateur » 06 Ιουν 2007, 15:12

Βασίλη πολύ σωστή η επισήμανσή σου.
Ωστόσο, οι τιμές που αναφέρω είναι ουσιαστικά σε λίτρα αφού έκανα μία στρογγυλοποίηση του λίτρου στο 1 €.
οπότε θεωρήστε το 33 και το 23 lit/100km.

ollram νομίζω με έβαλες στην θέση μου... :D

Η αυξημένη κατανάλωση είναι γνωστή - δεν περιμένω να καίει ότι ένα seicento αλλά οι φυσιολογικές τιμές είναι πολύ μακριά από τις δικές μου.

Σκεφτόμενος και επιπλέον λύσεις (πχ συσκευή οικονομίας) θεωρώ ότι αυτές είναι μετέπειτα λύσεις βελτίωσης αλλά μάλλον όχι η λύση που ψάχνω αυτή την στιγμή.

Πρώτα πιστεύω πρέπει να προσπαθήσω να πέσω σε φυσιολογικά επίπεδα και μετά να ψάξω την βελτίωση.
Ποντάρω στους ειδικούς του φόρουμ.

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Ιουν 2007, 15:29

Παναγιώτη γειά,

πρώτα από όλα να σου θυμίσω ότι το αυτοκίνητό σου ανακατασκευάσθηκε με γνώμονα όχι την βέλτιστη ποιότητα (πράγμα το οποίο συνήθως σημαίνει καλύτερες επιδόσεις και/ή καλύτερη οικονομία) αλλά το χαμηλότερο κόστος (το λέω αυτό γνωρίζοντας πού έκανες την ανακατασκευή πράγμα που το είχαμε συζητήσει στην αρχή)

Αν θέλεις ρώτησε αν χρησιμοποιήθηκαν γνήσια εξαρτήματα για το ντιστριμπιτέρ σου.
Επίσης ρώτησε αν το ντιστριμπιτέρ σου έχει τζόγους μέσα στο ράουλό του ή στο γρανάζι από όπου παίρνει κίνηση από τον εκκεντροφόρο. Αυτά είναι δύο σημεία που δημιουργούν τεράστια διαφορά στον σωστό χρονισμό αλλά και στην σωστή ανάφλεξη με σημαντικές συνέπειες στην απόδοση και την κατανάλωση.
Τα εργοστασιακά μπουζοκαλώδια ΔΕΝ είναι ό'τι καλύτερο (αντίθετα από το καπάκι του ντιστριμπιτέρ και το ράουλο)

Κάνε έναν ΣΩΣΤΟ έλεγχο της ρύθμισης των καρμπυρατέρ σου.

Το ότι το αυτοκίνητο λειτουργεί δεν πάει να πει ότι έχει και σωστά ρυθμισμένα τα καρμπυρατέρ του ή ότι οι βελονίτσες και τα φλοτέρ ή οι φλάντζες και οι τσιμούχες τους είναι εντάξει.

Ο Γιώργος (merci George) έβαλε ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ άρθρο για τον τρόπο ρύθμισης τους και καλό θα είναι να το αντιγράψεις στην μνήμη του υπολογιστή σου. Υπάρχει επίσης και ένα άλλο εργαλειάκι (το οποίο δεν αναφέρεται στο άρθρο και δεν θυμάμαι τώρα το όνομά του) το οποίο μπορεί να ρυθμίζει διαφορετικά καρμπυρατέρ που δουλεύουν μαζί σε έναν κινητήρα. (αν σας ενδιαφέρει να ψάξω να βρω στοιχεία)

Κάνε έναν καλό έλεγχο του χειροφρένου και των ταμπούρων σου. Υπάρχει ΣΟΒΑΡΗ πιθανότητα να μην απελευθερώνουν πλήρως και να έχεις αυξημένες τριβές και από εκεί (αντίσταση στην κύληση λόγω τριβών στα φρένα = και αυξημένη κατανάλωση)

----------------

Το σχόλιο του φίλου Camelius είναι απολύτως σωστό.
Η κατανάλωση μετριέται σωστά σε βάση όγκου ανά απόσταση και όχι σε βάση κόστους ανά απόσταση μιά και η τιμή αγοράς ανά μονάδα μέτρησης έχει σοβαρές διακυμάνσεις ακόμη και σε γειτονικά πρατήρια.

------------------

Στον V8 σου μπορείς να κάψεις αμόλυβδη και σούπερ.

------------------

Αν θεωρήσουμε ότι η τιμή βενζίνης είναι γύρω στο 1.00 ευρώ/λίτρο τότε η κατανάλωση που έχει για κίνηση εντός πόλεως και αν έχεις βαρύ πόδι (ή σου αρέσει η αίσθηση της απότομης επιτάχυνσης) δεν είναι παράλογη.
Τα 33 με 30 λίτρα/100 χλμ δεν είναι σπάνια νούμερα αν σου αρέσει να δουλεύεις τα άλογα και όχι την ροπή του μοτέρ στην πόλη.

Τα 23 λίτρα/100 χλμ όμως για την κίνηση σε δρόμο είναι πολλά αν δεν πηγαίνεις με πάνω από 100 με 110 χλμ. Ενδεικτικά θα σου αναφέρω ότι ελαφροπόδαρος φίλος με 90άρι 3.5 V8 με καμπυρατέρ έχει κατανάλωση 12.7 λίτρα/100 χλμ. Ομως το αυτοκίνητό του είναι ΑΡΙΣΤΑ ρυθμισμένο και ο ίδιος οδηγεί πολύ "γλυκά" και ποτέ πάνω από τα 110 χλμ/ώρα.
Τα 110 με 120 (ναι μόνο 10 χλμ διαφορά) δημιουργούν ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά στην κατανάλωση. Μην ξεχνάμε ότι η αεροδυναμική αντίσταση αυξάνει την κατανάλωση και δημιουργεί απαιτήσεις για αυξημένη απόδοση όχι αναλογικά αλλά στο τετράγωνο.

Ετσι λοιπόν η κατανάλωση που έχεις στον ανοικτό δρόμο έχει άμεση σχέση και με την ταχύτητα με την οποία κινείσαι. Κάτι που δεν μας ανέφερες.

---------------

Ενας άλλος παράγοντας ειναι και τα λάστιχα που φοράς.
Αν θυμάμαι καλά είναι κάπως μικρότερα σε διάμετρο από αυτά που θα έπρεπε να έχει το αυτοκίνητο. Αυτό δημιουργεί πλασματικές ενδείξεις αποστάσεων με βάση τις οποίες μετράς την κατανάλωσή σου.
Πες μας τί διάσταση ελαστικών έχεις για να μπορέσουμε να βγάλουμε μία άκρη για το αν έχεις την σωστή ένδειξη στον μετρητή αποστάσεων ή σου δίνει λάθος νούμερα και άρα έχεις και από εκεί απόκλιση στα στοιχεία καταναλώσεων.

-------------------

Αφού δούμε τα επάνω μετά συζητάμε και για τρόπους εξοικονόμησης καυσίμου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 06 Ιουν 2007, 16:06

Πολυ φοβαμαι ,γνωριζοντας απο που το πηρες,οτι αγορασες χρεπι και θα το πληρωσεις χρυσο,μακαρι να βγω ψευτης αλλα ξερω αλλους δυο που αγορασαν απ'αυτον και εκαναν αμαν να τα ξεφορτωθουν.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Amateur » 06 Ιουν 2007, 16:39

Βαγγέλη και Παντελή,

όσων αφορά το θέμα της ανακατασκευής και του συγκεκριμένου ανθρώπου σε πολλά θα συμφωνήσω μαζί σας και σε άλλα όχι - ή τουλάχιστον όχι πριν διαμορφώσω την δική μου γνώμη. Έτσι έχω μάθει να κάνω σε όλα τα θέματα - ελπίζω αυτήν την φορά απλά να μην το ανακαλύψω με τον δύσκολο τρόπο.
Στην συγκεκριμένη φάση το αυτοκίνητο βρίσκεται πλέον στην κυριότητά μου οπότε αυτό που με αφορά είναι η λειτουργία του από εδώ και πέρα και όχι θέματα τα οποία δεν μπορώ να αλλάξω ή για τα οποία δεν μπορώ να μάθω πραγματικά την αλήθεια. Η ακριβής ποιότητα της ανακατασκευής και ειδικά της μηχανής είναι ένα από αυτά.

Παντελή, το post σου για άλλη μία φορά με εξέπληξε για την πληρότητά του.
Τώρα συγκεκριμένα για ότι με ρώτησες μπας και βγάλουμε κάποια άκρη θα πρέπει να τα δω...

Τα ανταλλακτικά του ντιστριμπιτέρ και τα μπουζοκαλώδια δεν νομίζω να είναι τα γνήσια αλλά θα το τσεκάρω. (ωστόσο πόσο διαφορά μπορεί να φέρει αυτό;)

Θα πρέπει να δω σε κάποιο συνεργείο μάλλον το εάν έχει τζόγο το ράουλο ή το γρανάζι από το οποίο παίρνει κίνηση, μιας και μόνος μου δεν ξέρω εάν είμαι σε θέση να είμαι σίγουρος.
Το ίδιο ισχύει και για την ρύθμιση του καρμπυρατέρ αφού το κείμενο του Link του Γιώργου είναι όντως σε πολύ απλά λόγια αλλά σε πρώτη φάση δεν θέλω να βάλω χέρι μόνος μου σε κάτι που μπορεί να είναι τελικά και σωστό.

Για τα φρένα και το χειρόφρενο θα πρέπει να το τσεκάρω.

Για τον τρόπο οδήγησης θεωρώ ότι ακολουθώ γενικά μία λογική οικονομίας (νομίζω ο Βαγγέλης είχε αναφέρει την έννοια "οδήγηση σαν φορτηγό" που νομίζω ότι ταιριάζει σαν περιγραφή του πως περίπου οδηγώ) στην πόλη.

Εκτός πόλης η ταχύτητα που κρατάω σταθερά είναι αυτή των 110 χλμ την ώρα.

Οι ταχύτητες και τα χιλιόμετρα που αναφέρω είναι υπολογισμένα με αφαιρεμένη την απόκλιση που έχω λόγω τροχών και ελαστικών (235 70 15 αν εν κάνω λάθος για το 70) την οποία έχω υπολογίσει όχι με τύπο αλλά με απόκλιση πραγματικής απόστασης στον δρόμο με το οδόμετρο της τροχαίας (τα γνωστά κολωνάκια) και είναι περίπου 10%.
Τέλος μπορεί να είναι και καλύτερα να σε πάρω ένα τηλ κάποια στιγμή να τα πούμε μιας και από τα γραπτά καμιά φορά παρεξηγούνται τα ύφη και ο τόνος φωνής.

Όπως και να έχει ευχαριστώ και τους δύο.

Την καλησπέρα μου,
Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Ιουν 2007, 17:44

Πάνο μην ανησυχείς για παρεξηγήσεις λόγω πιθανής παρερμηνείας τόνου φωνής ή ύφους γραφής.

Για το θέμα του προμηθευτή και ανακατασκευαστή του αυτοκινήτου σου τα έχουμε πει.
Δεν θα συμφωνήσω με τον απόλυτο χαρακτηρισμό αλλά όπως και να είναι όπως σου είχα πει και παλαιότερα θέλει προσοχή και έλεγχο και κυρίως την αποδοχή εκ μέρους του συμβαλομένου μαζί του ότι αυτό που θα γίνει θα γίνει με τον οικονομικότερο τρόπο (αν και μερικές φορές χρεώνεται ακριβότερα)

Τα imitation ή aftermarket καπάκια και ράουλα έχουν διαφορά στην απόδοση και στην διάρκεια ζωής από τα εργοστασιακά.
Ο Αρίστος θα μπορέσει σίγουρα να σου πεί τί μπήκε μιά και μάλλον εκείνος θα τα έβαλε, εκτός και αν του δόθηκαν για να τα τοποθετήσει.

Εθιξες, και πολύ σωστά, και το θέμα της μηχανής στο οποία ξέχασα να αναφερθώ.
Οντως είναι ίσως ο σοβαρότερος παράγοντας και μπορεί να έχει ουσιαστική συμμετοχή στο θέμα της, από ότι φαίνεται, αυξημένης κατανάλωσης, ιδίως τώρα που διευκρίνησες και το θέμα του τρόπου οδήγησης, ταχύτητας στην κίνηση σε ανοικτό δρόμο και της διαστάσεως των ελαστικών.

Οταν λοιπόν πας στο μηχανικό σου κάντε τον κόπο να μετρήσετε την συμπίεση των κυλίνδρων. Αυτό θα δείξει πολλά πράγματα. Με το κόλπο του λαδιού στο εσωτερικό του κυλίνδρου μπορείτε να δείτε αν είναι θέμα βαλβίδων/κυλινδροκεφαλών (απώλειες συμπίεσης, άρα και απόδοσης, από ψηλά) ή ελατηρίων/φθοράς εμβολοχιτωνίων.
(αν θέλεις λεπτομέρειες τα λέμε εκτενέστερα)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 07 Ιουν 2007, 21:26

Πωπω :shock: για εμας τους suvλατζήδες με τα μικρά μοτέρ αυτές οι καταναλώσεις είναι τραγικά ΜΕΓΑΛΕΣ!
Να πώ την μαύρη αλήθεια δεν ήξερα οτι ένας V8 μπορεί να καίει τόσο..
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Amateur » 08 Ιουν 2007, 08:08

Νομίζω σε νορμάλ καταστάσεις και για τους V8.
Τι να κάνουμε...θα το πολεμήσουμε.....
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Ιουν 2007, 09:01

ναι, ισχυει αυτο

ο 3.9i μου, με καλη συντηρηση λαδακια κερακια και δε 'σμαζευεται' οξω πολεως δεν ξεπερνα ποτε τα 17/100 ΧουΛουΜα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 08 Ιουν 2007, 09:49

Aγαπητέ firelord,

μην συγκρίνουμε τα disco injection με τα 90/110 καρμπυρατέρ.

Το injection γενικά είναι 15-20% οικονομικότερο.

Στο 110 μου θυμάμαι είχα μέση κατανάλωση 17 l/100 στην εθνική με 110-120 χλμ αλλά με πολύ ελαφρύ πόδι πάντα

είχα πέσει και σε 13,5/100 σε ταξίδι με max 90-100 (μία φορά έγινε αυτό και δεν ξανάγινε...)

στην πόλη πάλι με ελαφρύ πόδι είχα 18-20/100

στο οff-road με κοντά κλπ ανέβαινε στα 23-25 αλλά ποτέ παραπάνω.

Το 90 πρέπει θεωρητικά να είναι λίγο οικονομικότερο από το 110, οπότε φίλε amateur έχεις δουλειά...

Για εμένα πρώτα δές ότι δεν έχεις διαρροές βενζίνης, μετά δες τα καρμπυρατερ σου και μετά όλα τα άλλα που αναφέρθηκαν
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Ιουν 2007, 09:57

Mανώλη καλημέρα,

μπορεί να σου ακούγεται παράλογο αλλά σε σταθερή ταχύτητα ταξιδιού το 110 μπορεί να είναι και οικονομικότερο σε κατανάλωση (λίγο αλλά συμβαίνει) από το 90.

Το μεγαλύτερο μήκος του αμαξώματος δίνει ελαφρώς καλύτερο συντελεστή οπισθέλκουσας.
Και εκεί το μεγαλύτερο βάρος του 110 (αν και όχι τόσο μεγαλύτερο ιδίως για τα τριπορτα με hardtop) δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία, ιδίως αν δεν υπάρχουν επιταχύνσεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Ιουν 2007, 11:53

ορθον, η συγκριση μεταξυ carb & inj ειναι αδοκιμη

ΥΓ ψαχνομαι για εξατμισουλα, η υπαρχουσα δεν ειναι ρημαδι (το μεσαιο εχει υποστει μερικους βιασμους κατα καιρους ) αλλα κατι για λιγο περισσοτερο βρουμ?

ΥΓ 2 ΝΑΙ μπορω να ζησω με λιγο περισσοτερο βρουμ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Amateur » 08 Ιουν 2007, 13:46

ekarpod έγραψε:
Το 90 πρέπει θεωρητικά να είναι λίγο οικονομικότερο από το 110, οπότε φίλε amateur έχεις δουλειά...

Για εμένα πρώτα δές ότι δεν έχεις διαρροές βενζίνης, μετά δες τα καρμπυρατερ σου και μετά όλα τα άλλα που αναφέρθηκαν


Μανώλη ευχαριστώ πολύ - να σου πω την αλήθεια και εγώ με αυτήν την σειρά τα σκεφτόμουνα. Αν και το θέμα των πραγματικά σωστά ρυθμισμένων καρμπυρατέρ από ότι κατάλαβα και από τον Παντελή δεν είναι θέμα τόσο απλό όσο ακούγεται.
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες