Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

BENS Fuel Booster ( ΑΞΙΖΕΙ ???? )

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

BENS Fuel Booster ( ΑΞΙΖΕΙ ???? )

Δημοσίευσηαπό ilias » 15 Ιουν 2007, 07:42

Καλημέρα συνάδελφοι .
Χθές στον Τριανταφυλλόπουλο εμφανίστηκε ένας τύπος , ο οποίος έχει κατασκευάσει ένα ηλεκτρονικό σύστημα επεξεργασίας και εξοικονόμησης καυσίμου , το οποίο τοποθετείται κοντά στο σωλήνα παροχής καυσίμου και το ονόμάζει Fuel Booster . Ισχυρίζεται οτι καθαρίζει το ρεζερβουάρ απο τα κατάλοιπα , παρατηρείται μείωση της κατανάλωσης 10-35% ( βασικό ) , αύξηση της ιπποδύναμης περίπου 5% και καλύτερα ρεπρίζ στα χαμηλά .
Δεν ξέρω αν το θέμα έχει τεθεί παλιότερα προς συζήτηση αλλά όντως κάνει δουλειά ? Έχει παρενέργειες στην λειτουργία του κινητήρα ? Το έχει δοκιμάσει κανείς ?
Να πω την αλήθεια :firestarter: να το βάλω στο freebie αλλά πρώτα θέλω να το ψάξω αρκετά πριν .
Ευχαριστώ προκαταβολικά .
Άβαταρ μέλους
ilias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Μάιος 2007, 11:41
Τοποθεσία: Λαμία , Φθιώτιδα

BENS Fuel Booster ( ΑΞΙΖΕΙ ???? )

Δημοσίευσηαπό mararis » 15 Ιουν 2007, 08:12

Ηλεκτρονική συσκευή κοντά στα καύσιμα ; Πληρεί τα standarts ασφάλειας ; Εδώ λένε ακόμη και το κινητό πρέπει να κλείνει στο βενζινάδικο. Δεν το ξέρω αλλά πρέπει να ψάξεις προδιαγραφές ασφάλειας.
mararis
Άβαταρ μέλους
mararis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007, 12:19
Τοποθεσία: Αθήνα

BENS Fuel Booster ( ΑΞΙΖΕΙ ???? )

Δημοσίευσηαπό ilias » 15 Ιουν 2007, 09:13

Στο site www.bens.gr ο κατασκευαστής γράφει οτι η συσκευή δουλεύει με 12 volts , δεν έρχεται σε επαφή με το καύσιμο και δεν απαιτείται περάμβαση στον κινητήρα . Άρα είναι απολύτως ασφαλές . Αυτά τα λέει ο κατασκευαστής . Απο " μαστορικής " άποψης όμως ? Εδώ είναι το θέμα .
Άβαταρ μέλους
ilias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Μάιος 2007, 11:41
Τοποθεσία: Λαμία , Φθιώτιδα

Δημοσίευσηαπό lion » 15 Ιουν 2007, 09:30

Μετά τους μαγνήτες, να και οι ΗΛΕΚΤΡΟμαγνήτες....
Μεγάλη εφεύρεση....

Ριξε μια ματιά εδώ.
http://www.ftc.gov/bcp/conline/pubs/autos/gasave.shtm

(Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν βάζουν τέτοια μπιχλιμπίδια στα αυτοκίνητά μας, για να μην καταναλώνουν πολλά κάυσιμα. Θα σώσουν και τον πλανήτη. Επίσης αν κάποια στιγμή κάνω και εγώ μία παρόμοια τέτοια μεγάλη ανακάλυψη, μάλλον θα βγάλω πολλά λεφτά, πουλώντας την σε κάποια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία)
Forester
Άβαταρ μέλους
lion
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 13 Μαρ 2007, 10:55
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 15 Ιουν 2007, 09:59

Εχει ένα ωραίο άρθρο στο τελευταίο R&D ο χοιδάς για τα συστήματα πόλωσης καυσίμου.

Προσωπικά και εγώ δεν τα πιστεύω, σοβαρή μελέτη δεν υπάρχει για τ' αποτελέσματά τους, όπως επίσης δεν υπάρχει και για το μάτιασμα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό ilias » 15 Ιουν 2007, 11:40

Πιστεύω οτι αυτοκινητοβιομηχανίες και εταιρείες καυσίμων τα κάνουν πλακάκια.Απλά επειδή πονάει η τσέπη , όταν περνάς το κατώφλι του βενζινάδικου , προσπαθούμε να βρούμε μεσοβέζικες λύσεις . Πάντως θέλει πολύ ψάξιμο . Ευχαριστώ για την ανταπόκριση .
Άβαταρ μέλους
ilias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Μάιος 2007, 11:41
Τοποθεσία: Λαμία , Φθιώτιδα

Δημοσίευσηαπό mararis » 15 Ιουν 2007, 11:42

"Το FUEL BOOSTER είναι ένας πομπός που εκπέμπει υψηλές συχνότητες μέσω του καλωδίου (κεραία) που τυλίγεται γύρο από το σωλήνα παροχής με αποτέλεσμα την δημιουργία εναλλασσόμενου ηλεκτρικού πεδίου μέσα στη μάζα του υγρού καυσίμου."

" ...η συσκευή δουλεύει με 12 volts , δεν έρχεται σε επαφή με το καύσιμο... "

Το κινητό δουλεύει γύρω στα 3,7 volts και δεν έρχεται σε επαφή με το καύσιμο και δεν έγινε μέχρι τώρα καμιά έκρηξη αλλά σε όλα τα βενζινάδικα υπάρχει η προειδοποίηση : "κλείστε το κινητό σας".
Ο εφευρέτης έκανε αρκετά τεστ ; Ακολούθησε κάποια πρότυπα; Για πόσο χρονικό διάστημα το δοκίμασε; Σε πόσα οχήματα δοκιμών το τεστάρισε ;Τι εγγύηση καλής και ασφαλούς λειτουργίας δίνει;
Οι βιομηχανίες πριν βγάλουν στην αγορά μια νέα πατέντα εξαντλούν κάθε περίπτωση λάθους ή αστοχίας.
Αν είναι τόσο καλά τα πράγματα γιατί δεν ενδιαφέρεται καμιά αυτοκινητοβιομηχανία να το χρησιμοποιήσει ; Θα είχε και για μια 5-ετία την αποκλειστικότηα.
mararis
Άβαταρ μέλους
mararis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007, 12:19
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 15 Ιουν 2007, 11:46

mararis έγραψε:"Το FUEL BOOSTER είναι ένας πομπός που εκπέμπει υψηλές συχνότητες μέσω του καλωδίου (κεραία) που τυλίγεται γύρο από το σωλήνα παροχής με αποτέλεσμα την δημιουργία εναλλασσόμενου ηλεκτρικού πεδίου μέσα στη μάζα του υγρού καυσίμου."


Εάν ήξερα σε τί συχνότητα και τί ισχύ λειτουργούσε, ή άν είχα ένα τέτοιο να το μελετήσω, θα το είχα αντιγράψει σε λίγες μέρες...
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό mararis » 15 Ιουν 2007, 11:48

Δεν πιστεύω οτι τα κάνουν και τόσο πλακάκια. Αν συνέβαινε αυτό θα έφτιαχναν όλο και πιο βενζινοβόρους κινητήρες. Βλέπουμε όμως το αντίθετο.
mararis
Άβαταρ μέλους
mararis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 26 Μαρ 2007, 12:19
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ilias » 15 Ιουν 2007, 11:54

Σωστές οι απορίες σου φίλε mararis. Οπότε άστο να πάει στον αγύριστο . Ευχαριστώ .
Άβαταρ μέλους
ilias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 07 Μάιος 2007, 11:41
Τοποθεσία: Λαμία , Φθιώτιδα

περι καταναλωσης

Δημοσίευσηαπό B.T » 15 Ιουν 2007, 12:39

φιλοι εχω δοκιμασει οτι κυκλοφορει στην ελληνικη αγορα Α)μαγνητες που μπαινουν στην εισαγωγη του αερα και στον σωληνα παροχης καυσιμου οσο πιο κοντα γινεται προς τα μπεκ .Αποτελεσμα τιποτα η ειναι τοσο λεπτομερεις οι μετρησεις που πρεπει να γινουν που δεν υπαρχει περιπτωση να βγαλεις ακρη. Β) μονο μαγνητης που τοποθετειται στο σωληνα παροχης καυσιμου μεχρι 10-20 εκατοστα απο το ιτζεκσιον η καρμπυρατερ ( χρωμα κιτρινο) παλι το ιδιο πραγμα ισχυει η μονη διφορα χωρις ειδικη γνωματευση ειναι ενα πιο ηρεμο δουλεμα του κινητηρα τελειως εμπειρικη αποψη αν και το ιδιο διπιστωθηκε σε 5 διαφορετικα 4χ4 και ντισκο μ π ι. Γ) ηλεκτρωμαγνητης τοποθετηθηκε με φοβο λογο του οτι για να λειτουργησει περνει ρευμα απο την μπαταρια μεσω του διακοπτη για να μην αντλει ρευμα οταν το αυτοκινητο ειναι σβηστο ,αποτελεσμα εμφανη και διακριτο απο τον οδηγο κανενα το βγαλαμε και γλυτωσαμε το ανχος . Τα δοκιμασαμε για αρκετους μηνες φιλοι μου και εγω σε διαφορετικα αυτοκινητα αλλα ολοι το καθενα ξεχωριστα ,τις διαπιστωσεις μας σας τις ανεφερα πιο πανω με μονη διαφορα οτι ενας απο εμας με καρμπυρατερ μας ανεφερε και παλι τελειως υποκιμενικα οτι ειδε διαφορα με το πιο φτηνο απο αυτα χρωματος κιτρινου το Β).Για την ιστορια τα αυτοκινητα ηταν ντισκο 2000 μ π ι , τσεροκι 3.7, νισαν πικ απ 2.5 ( καρμπυρατερ),ρανκλερ 4.0, ρειντς ροβερ γιαγια 3.9 και ρειντς ροβερ σπορτ καινουριο,ντιφεντερ110 .Τωρα εαν θελεις και ο ιδιος κανε ενα τεστ στο αυτοκινητο σου και πες μας ,οι πιο πολοι σου επιστρεφουν πισω τα λεφτα σου εαν δεν δεις αποτελεσμα.
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό thoidis » 15 Ιουν 2007, 13:45

τσεροκι 3.7,
Γιατί δεν βάζουμε απλά υγραέριο να αποφύγουμε και τους κλέφτες βενζινάδες?
τιμη 0.58 το λίτρο.
Τελευταία επεξεργασία από thoidis και 25 Ιούλ 2007, 11:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
thoidis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 27 Μαρ 2007, 09:33
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Ιουν 2007, 14:45

Φίλε ilias γειά,

την συσκευή αυτή με την άλλη επωνυμία της "Fuel Booster H2" την έχω βάλει εδώ και 26 μήνες (από τον Μάρτιο του 2005) στο ένα από τα δύο μου Camel Trophy Discovery 200Tdi.

την είχα τοποθετήσει επίσης και σε ένα AUDI RS2 (360 - 370 αλόγων) που είχα μέχρι τον Αυγουστο του 2006.

Στο Disco έχω μείωση της κατανάλωσης κατά 12 εως 18% σε σχέση με την μέση κατανάλωση που είχα την προηγουμένη πενταετία πριν την τοποθέτηση της συσκευής.

Στο AUDI είχα μείωση έως και 15% (σε ταξίδια με σταθερή ταχύτητα).

Υπάρχει επίσης ΣΑΦΗΣ βελτίωση της ροπής χαμηλά και εμφανής διαφορά στην ομαλότητα της λειτουργίας του κινητήρα, στην τελική ταχύτητα, στην ικανότητα να ανεβάζουν τα μοτέρ στροφές και στο πετρελαιοκίνητα σαφής μείωση της μαυρίλας από την εξάτμιση.

Επίσης είδα με τα μάτια μου το πόσο καθάρισε το σύστημα παροχής καυσίμου όταν αντικατέστησα το φίλτρο καυσίμου στα αυτοκίνητα.

Την συσκευή αυτή την έχω τοποθετήσει σε περισσότερα από 20 αυτοκίνητα στα τελευταία 2 χρόνια και μόνο σε δύο περιπτώσεις δεν δούλεψε. Στην μία περίπτωση τελικά το πρόβλημα εντοπίσθηκε σε λάθος τοποθέτηση και στην δεύτερη περίπτωση το πρόβλημα οφείλεται στον κινητήρα του αυτοκινήτου ο οποίος έχει προβλήματα δικά του (αλλάζει συνεχώς φλάντζες, τούρμπο, πολλαπλές κλπ)

Να ξεκαθαρίσω ότι πλέον συνεργάζομαι ως διανομέας της συσκευής αλλά ο λόγος που αυτό έγινε είναι γιατί έμεινα όχι μόνο ευχαριστημένος αλλά ενθουσιασμένος από τα αποτελέσματά της, τόσο ο ίδιος όσο και όσοι την χρησιμοποίησαν.

Να προσθέσω ότι η συσκευή σε διαφορετικές της εκδόσεις έχει τοποθετηθεί (και έχει πάρει και πιστοποίηση) σε ελαφρά αεροπλάνα (microlights) και σε υπερωκεάνεια κρουαζερόπλοια και έχει λάβει και έγκριση από το Lloyds.


Η Η2 έχει και μικρότερη τιμή καθώς αγοράζεται απευθείας από τον κατασκευαστή χωρίς διαμεσολάβηση χονδρεμπόρου και δικτύου διανομής μετά από συμφωνία που έχει γίνει όταν η συσκευή είχε πρωτοεμφανισθεί (προ διετίας) και δοκιμάσθηκε στο αυτοκίνητό μου.

Και αν δεν δουλέψει ή δεν μείνεις ευχαριστημένος από τα αποτελέσματά της έχει 3 μήνες εγγύηση επιστροφής χρημάτων.

-------------

Μιχάλη η συσκευή έχει πατενταρισθεί και πωλείται πακτομένη έτσι ώστε να μην μπορεί να ανοίξει ή να αντιγραφεί. Το κύκλωμά της ΔΕΝ είναι ελεύθερα διαθέσιμο στο κανονικό δίκτυο ηλεκτρονικών μερών και ο κατασκευαστής της έχει αποκλειστικότητα για την ελληνική αγορά.

--------------

Να επισημάνω ότι παράγωγο (για την ακρίβεια ελαφρά διαφορετική εκδοχή της πατέντας) της συσκευής έχει πουληθεί από τον κατασκευαστή σε γνωστή γιαπωνέζικη εταιρεία κατασκευής οχημάτων και ΗΔΗ τοποθετείται εργοστασιακά στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητά της χωρίς να είναι εμφανής.
Την πληροφορία αυτή την έχω διασταυρώσει προσωπικά μέσα από την εταιρεία καθώς είχα παλαιά πολύ στενές σχέσεις σε διοικητικό επίπεδο μαζί της.

--------------

Φίλε ilias αν σε ενδιάφερει η συσκευή αυτή (σαν H2 Fuel Booster by Hydrogen) μπορώ να σου στείλω περισσότερες πληροφορίες. Στείλε μου προσωπικό μήνυμα με το e-mail σου και σου στέλνω υλικό και φωτογραφίες από τοποθετήσεις στο αεροσκάφος, στο κρουαζιερόπλοιο, σε Defender 200Tdi, Discovery Mpi, Range Rover 4.6, Suzuki Jimny, Porsche 928, λεωφορεία κλπ.

Σαν γενικός μπούσουλας, αν κάνεις λιγότερα από 25 με 30.000 χλμ το χρόνο θα χρειαστείς περίπου 12 με 18 μήνες για να την αποσβέσεις σε ένα αυτοκίνητο με κατανάλωση 15 lt/100 Km (προ της τοποθέτησης της συσκευής). Aν οι αρχικές σου καταναλώσεις είναι μεγαλύτερες ή καλύπτεις περισσότερα χλμ η απόσβεση θα γίνει πιό γρήγορα.
Η συσκευή δουλεύει με όλους τους υγρούς ή αέριους υδρογονάνθρακες (δηλ. πετρέλαιο, βενζίνη, υγραέριο, μαζούτ, αργό πετρέλαιο)

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες

cron