Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ

Δημοσίευσηαπό YFZ450s » 15 Ιουν 2007, 12:26

Κυριοι καλημερα σας.Εδω και 3 μηνες ειμαι κατοχος ενος RARO 3.9 του 91. Θελω να βαλω αποστατες και θα ηθελα να μαθω τι παιζει απο τιμες.Αν ξερει καποιος να με προσανατολησει θα το εκτιμουσα δεοντος.Ευχαριστω προκαταβολικα!
YFZ450s
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 09:18
Τοποθεσία: AGRINIO

ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 15 Ιουν 2007, 13:28

www.bronco4x4.com
Μπες στην σελιδα του και κοιταξε wheel spacers.στην τιμη υπολογισε και καμια τριανταρια λιρες μεταφορικα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Ιουν 2007, 14:19

Φίλε YFZ450S γειά και καλοτάξιδο,

περίπου 300 Ευρώ συν μεταφορικά από την Scoprion Racing.

Toυς αποστάτες όμως γιατί τους θέλεις?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό YFZ450s » 15 Ιουν 2007, 19:06

Ευχαριστω για την κατατοπηση και τους δυο.Φιλε παντελη οπως σου εχω πει στο αυτοκινητο φοραω τις 15αρες του DEFENDER με 225/75/15 M/T BF, ειμαι πολυ ευχαριστημενος και δεν σκοπευω προς στιγμην να βαλω ποιο φαρδυα. Θελω να βαλω τους αποστατες για να <<γεμισει>> λιγο και να ειμαι λιγο ποιο φαρδυς ετσι ωστε να μου δινει καλυτερη αισθηση στις στροφες.Αλωστε σου εχω πει οτι μου αρεσει να οδηγω το αυτοκινητο λιγο γρηγορα.Το ιδιο εχω κανει και με το γουρουνι μου και ειναι σαφως καλυτερο.Δεν συγκρινω το γουρουνι με το range και γιαυτο δεν περιμενω να δω την τρελη διαφορα αλλα σιγουρα θα ειναι καλυτερο 'η τουλαχιστον θα μου δινει την αισθηση οτι δεν σηκωνει τοσο ευκολα τροχο.Ευχαριστω και παλι.
YFZ450s
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 09:18
Τοποθεσία: AGRINIO

Δημοσίευσηαπό blaster33 » 15 Ιουν 2007, 20:04

YFZ450s έγραψε:Ευχαριστω για την κατατοπηση και τους δυο.Φιλε παντελη οπως σου εχω πει στο αυτοκινητο φοραω τις 15αρες του DEFENDER με 225/75/15 M/T BF, ειμαι πολυ ευχαριστημενος και δεν σκοπευω προς στιγμην να βαλω ποιο φαρδυα. Θελω να βαλω τους αποστατες για να <<γεμισει>> λιγο και να ειμαι λιγο ποιο φαρδυς ετσι ωστε να μου δινει καλυτερη αισθηση στις στροφες.Αλωστε σου εχω πει οτι μου αρεσει να οδηγω το αυτοκινητο λιγο γρηγορα.Το ιδιο εχω κανει και με το γουρουνι μου και ειναι σαφως καλυτερο.Δεν συγκρινω το γουρουνι με το range και γιαυτο δεν περιμενω να δω την τρελη διαφορα αλλα σιγουρα θα ειναι καλυτερο 'η τουλαχιστον θα μου δινει την αισθηση οτι δεν σηκωνει τοσο ευκολα τροχο.Ευχαριστω και παλι.


8) 8) 8) 8) 8) :evil:
Εγω πηγαινα κανονικα ο αλλος ηθελε να ξεφορτωσει τα μπαζα

vakis
Άβαταρ μέλους
blaster33
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 13 Ιουν 2005, 10:18
Τοποθεσία: melissia

Δημοσίευσηαπό YFZ450s » 15 Ιουν 2007, 22:18

YFZ450s έγραψε:Ευχαριστω για την κατατοπηση και τους δυο.Φιλε παντελη οπως σου εχω πει στο αυτοκινητο φοραω τις 15αρες του DEFENDER με 225/75/15 M/T BF, ειμαι πολυ ευχαριστημενος και δεν σκοπευω προς στιγμην να βαλω ποιο φαρδυα. Θελω να βαλω τους αποστατες για να <<γεμισει>> λιγο και να ειμαι λιγο ποιο φαρδυς ετσι ωστε να μου δινει καλυτερη αισθηση στις στροφες.Αλωστε σου εχω πει οτι μου αρεσει να οδηγω το αυτοκινητο λιγο γρηγορα.Το ιδιο εχω κανει και με το γουρουνι μου και ειναι σαφως καλυτερο.Δεν συγκρινω το γουρουνι με το range και γιαυτο δεν περιμενω να δω την τρελη διαφορα αλλα σιγουρα θα ειναι καλυτερο 'η τουλαχιστον θα μου δινει την αισθηση οτι δεν σηκωνει τοσο ευκολα τροχο.Ευχαριστω και παλι.
Λογο κεκτημενης ταχυτητας εγραψα 15αρες αντι για 16αρες sorry.
YFZ450s
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 09:18
Τοποθεσία: AGRINIO

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Ιουν 2007, 08:03

Φίλε ΥFZ450S καλημέρα,

συγγνώμη αλλά τα γερατειά δεν έρχονται μόνα τους, έτσι λοιπόν δεν μπορώ να θυμάμαι πλέον αρκετά πράγματα αν δεν επαναλαμβάνονται σχετικά συχνά.

Η αίσθηση του πλαγιάσματος που νοιώθεις με το RaRo σου ΔΕΝ θα βελτιωθεί με τους αποστάτες. Αρα αν τους τοποθετείς για το λόγο αυτό θα έλεγα ότι δεν θα πρέπει να δώσεις τα λεφτά σου για κάτι τέτοιο.

Το πρόβλημα του πλαγιάσματος έχει να κάνει με τις αντιστρεπτικές (το αυτοκίνητό σου θα πρέπει κανονικά να έχει), τα αμορτισέρ και τα ελατήρια και κυρίως το κέντρο βάρους του.

Ναι μεν η αύξηση του πλάτους πατήματος ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ μπορεί να το κάνει να αυξάνει το μετατρόχιό του (την απόσταση δηλαδή ανάμεσα από τα σημεία που πατούν τα λάστιχα) αλλά η αύξηση αυτή δεν θα αλλάξει το πόσο γέρνει το αυτοκίνητο την στιγμή που τα σημεία στήριξης της ανάρτησης επάνω στους άξονες και του αμαξώματος επάνω στο σασσί δεν αλλάζουν.
ΠΡΟΣΟΧΗ, μιλάω για το πόσο γέρνει το αμάξωμα. Με τους αποστάτες όμως μπορείς να αυξήσεις το περιθώριο κλίσης πριν έρθεις τούμπα (να χτυπήσουμε ξύλο). Απλώς το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να γέρνει το ίδιο.

Αν το RaRo σου σηκώνει τροχό (πιστεύω ότι το αναφέρεις σαν "σχήμα λόγου") από ταχύτητα στις στροφές, τότε πρέπει να του πουλήσεις και να αγοράσεις ένα Peugeot 205 ή ένα Renault 5 (τα αυτοκίνητα που έμαθαν τον απλό κόσμο τί σημαίνει "σηκώνω ρόδα στις στροφές")
Το RaRo ΔΕΝ είναι φτιαγμένο για τέτοιου είδους ταχύτητες στις στροφές από την φύση του. Μπορείς να το βελτιώσεις έτσι ώστε να μπορεί να το κάνει αλλά θα πρέπει να κάνεις ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ παραχωρήσεις στην χρήση εκτός δρόμου και στην άνεσή του.

Προσωπικά λοιπόν σου προτείνω να ΜΗΝ βάλεις αποστάτες αν τους θέλεις για τον λόγο που ανέφερες (για να γέρνει λιγότερο το αμάξωμα)
Αν έχεις αλλάξει πρόσφατα αμορτισέρ και ελατήρια τότε δεν αξίζει να τα ξανα-αλλάξεις.
Αντιστρεπτικές υπάρχουν σκληρότερες και αυτές θα σου λύσουν αρκετά αποτελεσματικά το πρόβλημα των κλίσεων του αμαξώματος. Ομως θα σου περιορίσουν ανάλογα και την διαδρομή των αναρτήσεων σε κρεμάσματα ενός τροχού σε διαδρομές εκτός δρόμου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό YFZ450s » 16 Ιουν 2007, 09:46

Με τους αποστάτες όμως μπορείς να αυξήσεις το περιθώριο κλίσης πριν έρθεις τούμπα (να χτυπήσουμε ξύλο).
Φιλε παντελη καλημερα και ευχαριστω για τις οδηγιες αλλα τα ειχα ειδη στο μυαλο μου.Αυτο που θελω ουσιαστικα ειναι το παραπανω.Και παλι ευχαριστω. Υ.Γ Την αισθηση που μου δινει το RARO πλαγιολισθενοντας και ξηλωνοντας συναμα οτι υπαρχει στο εδαφος δεν προκειται να μου την δωσει κανενα καβουρδιστιρι του τυπου 205 'η 5.Πρεπει να φανε πολλα ψωμια ακομα για να παχυνουν ετσι ωστε να ξηλωνουν με τα τεσσερα το χωμα και το τσουκαρι χωρις να καταλαβαινεις τιποτα!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :DΝικος
YFZ450s
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 09:18
Τοποθεσία: AGRINIO

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Ιουν 2007, 11:05

Nίκο θα συμφωνήσω μαζί σου.

Αν ποτέ βρεις την ευκαιρία όμως μπες και μέσα σε ένα quattro group A ή Β.
Eκεί να δεις "ξήλωμα" του χώματος και από τις 4 ρόδες και αίσθηση οδοστρωτήρα (ήταν ΒΑΡΥ το άτιμο αλλά άλλο πράγμα....)

Για τους αποστάτες αν θέλεις τα λέμε κάποια στιγμή και από τηλεφώνου.
Με τις ποδιές και τις μπάρες εντάξει?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό YFZ450s » 16 Ιουν 2007, 11:28

Χαιρομαι που συμφωνεις!Οσο για τα quattro μακαρι να εβρισκα ενα να το βαλω στο γκαραζ αλλα τα ατιμα ειναι απλησιαστα και δυσεβρετα!Δυστηχως δεν ειχα ποτε την τυχη να μπω σε καποιο απο τα δυο και γιαυτο ψαχνω υποκαταστατα!!! Τις ποδιες και τις μπαρες θα τις βαλω απο βδομαδα αφου τελειωσω με το βαψημο.Ειμαι σε καλο δρομο εχω τελειωσει με το ασταρωμα και το τριψημο δεν μενει παρα να βρω χρονο για τα 2-3 χερακια χρωματος και ειμαι ετοιμος!
YFZ450s
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 09:18
Τοποθεσία: AGRINIO

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Ιουν 2007, 11:35

Νίκο και μην ξεχάσεις, την οροφή ασημένια ή άσπρη γιατί αλλιώς με την ζέστη στον κάμπο βλέπω το A/C σου να "σκάει" για να σου κάνει το εσωτερικό δροσερό !!!!!!
pantg
 

Δημοσίευσηαπό YFZ450s » 16 Ιουν 2007, 11:53

Παντελη ο καμπος δεν με βλεπει ποτε!!! Εκει που παω τα δεντρα ειναι πανηψηλα και ο ισκιος τους τρελος ασε που μου φαινεται καγκουρια να το βαψω μαυρο ματ με λευκο 'η ασημι ουρανο.Σιγουρα εχεις δικιο αλλα μπρος στα καλη τι ειναι η ζεστη???? :D
YFZ450s
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 09:18
Τοποθεσία: AGRINIO

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 18 Ιουν 2007, 09:46

YFZ450s έγραψε:
Με τους αποστάτες όμως μπορείς να αυξήσεις το περιθώριο κλίσης πριν έρθεις τούμπα (να χτυπήσουμε ξύλο).
Φιλε παντελη καλημερα και ευχαριστω για τις οδηγιες αλλα τα ειχα ειδη στο μυαλο μου.Αυτο που θελω ουσιαστικα ειναι το παραπανω.Και παλι ευχαριστω. Υ.Γ Την αισθηση που μου δινει το RARO πλαγιολισθενοντας και ξηλωνοντας συναμα οτι υπαρχει στο εδαφος δεν προκειται να μου την δωσει κανενα καβουρδιστιρι του τυπου 205 'η 5.Πρεπει να φανε πολλα ψωμια ακομα για να παχυνουν ετσι ωστε να ξηλωνουν με τα τεσσερα το χωμα και το τσουκαρι χωρις να καταλαβαινεις τιποτα!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :DΝικος


Φιλαράκι έχω κάτι durablue και τους δίνω σε καλή τιμή
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 18 Ιουν 2007, 11:46

Quadmaniac έγραψε:
YFZ450s έγραψε:
Με τους αποστάτες όμως μπορείς να αυξήσεις το περιθώριο κλίσης πριν έρθεις τούμπα (να χτυπήσουμε ξύλο).
Φιλε παντελη καλημερα και ευχαριστω για τις οδηγιες αλλα τα ειχα ειδη στο μυαλο μου.Αυτο που θελω ουσιαστικα ειναι το παραπανω.Και παλι ευχαριστω. Υ.Γ Την αισθηση που μου δινει το RARO πλαγιολισθενοντας και ξηλωνοντας συναμα οτι υπαρχει στο εδαφος δεν προκειται να μου την δωσει κανενα καβουρδιστιρι του τυπου 205 'η 5.Πρεπει να φανε πολλα ψωμια ακομα για να παχυνουν ετσι ωστε να ξηλωνουν με τα τεσσερα το χωμα και το τσουκαρι χωρις να καταλαβαινεις τιποτα!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :DΝικος


Φιλαράκι έχω κάτι durablue και τους δίνω σε καλή τιμή


Γιατί τα δίνεις? Είδες κάτι αρνητικό?
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 18 Ιουν 2007, 13:31

Mike_on_mpi έγραψε:
Quadmaniac έγραψε:
YFZ450s έγραψε:
Με τους αποστάτες όμως μπορείς να αυξήσεις το περιθώριο κλίσης πριν έρθεις τούμπα (να χτυπήσουμε ξύλο).
Φιλε παντελη καλημερα και ευχαριστω για τις οδηγιες αλλα τα ειχα ειδη στο μυαλο μου.Αυτο που θελω ουσιαστικα ειναι το παραπανω.Και παλι ευχαριστω. Υ.Γ Την αισθηση που μου δινει το RARO πλαγιολισθενοντας και ξηλωνοντας συναμα οτι υπαρχει στο εδαφος δεν προκειται να μου την δωσει κανενα καβουρδιστιρι του τυπου 205 'η 5.Πρεπει να φανε πολλα ψωμια ακομα για να παχυνουν ετσι ωστε να ξηλωνουν με τα τεσσερα το χωμα και το τσουκαρι χωρις να καταλαβαινεις τιποτα!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :DΝικος


Φιλαράκι έχω κάτι durablue και τους δίνω σε καλή τιμή


Γιατί τα δίνεις? Είδες κάτι αρνητικό?


Πλάκα έκανα. Οι durablue είναι αποστάτες για γουρούνες.
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες

cron