από DRAKOS » 25 Ιούλ 2007, 08:50
Παιδιά το θέμα με το διάκενο στα μπουζί, θυμίζει λιγάκι το << η κότα η το αυγό>>.
Όσο αυξάνουμε το διάκενο, μεγαλώνει μεν το μήκος του σπινθήρα, αλλά μειώνεται η ισχύς του και κατά συνέπεια η θερμοκρασία του. Επίσης αυξάνεται η χρονική διάρκεια του σπινθηρισμού. Αυτό μειώνει την απόδοση γιατί η ανάφλεξη δεν γίνεται ακαριαία αλλά τμηματικά. Αν μπορούσαμε να έχουμε ανάφλεξη με μηδενική χρονική διάρκεια, θα είχαμε το μέγιστο της απόδοσης. Τις παλιές καλές μέρες που ο κάθε ερασιτέχνης μπορούσε να λάβει μέρος σε αγώνες με το δικό του αμάξι, ένα κόλπο για να αυξηθεί η απόδοση του κινητήρα , ήταν να τοποθετηθεί ένα κουμπί ανάμεσα στο κεντρικό καλώδιο του διανομέα και την αντίστοιχη επαφή του καπακιού του διανομέα. Με αυτό τον τρόπο ο σπινθηρισμός ξεκίναγε μόνον όταν η τάση έφτανε μια μέγιστη κρίσιμη τιμή και διαρκούσε ελάχιστα. Με την αύξηση του διακένου θα είχαμε αποτέλεσμα μόνο αν αλλάζαμε και πολλαπλασιαστή με έναν άλλο που θα έβγαζε υψηλότερη τάση, αλλά θα παρέμενε το πρόβλημα της χρονικής διάρκειας. Η λύση θα ήταν να μπούνε δυο μπουζί με ανεξάρτητους πολλαπλασιαστές για να μην έχουμε βύθιση της τάσεως, αλλά μας πρόλαβε η Alfa Romeo.
Μια και βλέπω ότι ψοφάμε όλοι για πατέντες, ένας τρόπος για αύξηση της ισχύος και μείωση της κατανάλωσης, είναι η προθέρμανση της βενζίνης. Δοκιμασμένο, πετυχημένο αλλά επικίνδυνο για τον μη ειδικό που θα προσπαθήσει να κάνει την πατέντα. Θα μου πείτε γιατί τότε δεν το τοποθετούν τα εργοστάσια απευθείας. Γιατί εγκυμονεί κινδύνους σε περίπτωση τρακαρίσματος.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ