Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

spark plug book

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

spark plug book

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Ιούλ 2007, 09:35

SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

spark plug book

Δημοσίευσηαπό vagelis » 23 Ιούλ 2007, 10:18

Τι μας νοιαζει εμας για τα μπουζι.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 23 Ιούλ 2007, 15:09

Eγώ πάντως έβαλα πρώτη φορά NGK, μεγάλωσα και λίγο το διάκενο (0.9) και το V8 low compression μου τα πάει μάλλον καλύτερα από τα championakia για όσους ενδιαφέρονται...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Ιούλ 2007, 09:25

NGK εχω και εγω, χωρις αλλαγη διακενου ομως

γενικα εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος και οσονουπω στην ενιαυσια αλλαγη (καθοσον τον ελυωσα παλι το Δισκο αυτη τη σεζον) με αυτα θα τη βγαλει παλι
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Amateur » 24 Ιούλ 2007, 10:47

Ο κλασσικός αδαής.....

και σε τι βοηθάει η αύξηση του διάκενου ρε παιδιά;

Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Ιούλ 2007, 10:58

νομιζω πως εχει να κανει με την ενταση του σπινθηρισμου, διορθωστε με αν κανω λαθος

http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/te ... index.html
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 24 Ιούλ 2007, 11:39

κάποιοι "αμερικάνοι" υποστηρίζουν ότι η αύξηση του διακένου βοηθάει στην απόδοση και την οικονομία (λόγω "καλύτερου" σπινθήρα)

Βέβαια μπαίνουν και άλλα θέματα όμως ικανότητα μπουζοκαλωδίων και πολλαπλασιαστή.

Εγώ δοκίμασα με standard καινούρια μπουζοκαλώδια στα καινούρια NGK να αυξήσω το διάκενο και πάει το ίδιο καλά ή λίγο καλύτερα. Κατανάλωση επίσης ή ίδια ή ελάχιστα καλύτερη.

Πάντως σίγουρα δεν είναι χειρότερο και αυτό είναι καλό...

Δεν ξέρω ακόμη αν θα φθαρούν νωρίτερα.

Όπως καταλαβαίνεις οι διαφορές είναι μικρές και μάλλον δύσκολο να μετρηθούν. Απλά για να μαθαίνουμε παίζοντας...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Amateur » 24 Ιούλ 2007, 15:24

Χμμμ...ενδιαφέρον.
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 24 Ιούλ 2007, 15:45

[quote="ekarpod"]κάποιοι "αμερικάνοι" υποστηρίζουν ότι η αύξηση του διακένου βοηθάει στην απόδοση και την οικονομία (λόγω "καλύτερου" σπινθήρα)

Βέβαια μπαίνουν και άλλα θέματα όμως ικανότητα μπουζοκαλωδίων και πολλαπλασιαστή.

Εγώ δοκίμασα με standard καινούρια μπουζοκαλώδια στα καινούρια NGK να αυξήσω το διάκενο και πάει το ίδιο καλά ή λίγο καλύτερα. Κατανάλωση επίσης ή ίδια ή ελάχιστα καλύτερη.

Πάντως σίγουρα δεν είναι χειρότερο και αυτό είναι καλό...

Δεν ξέρω ακόμη αν θα φθαρούν νωρίτερα.

Όπως καταλαβαίνεις οι διαφορές είναι μικρές και μάλλον δύσκολο να μετρηθούν. Απλά για να μαθαίνουμε παίζοντας...[/quote


Ε ρε παιδιά να ρωτήσω και γώ τότεςς με τη σειρά μου!
πως μεγαλώνεις το διάκενο??????


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 24 Ιούλ 2007, 18:05

Τρώγεστε όλοι για πατέντες και δοκιμές, έ?

Εύκολο είναι και μάλλον τελείως ακίνδυνο.

Θέλεις ένα φίλερ για να το μετρήσεις και ένα ειδικό μικρό εργαλειάκι είναι σαν ανοιχτήρι, έχει μια μικρή εγκοπή για να στραβώσεις την ακίδα χωρίς να την χαλάσεις και βεβαια μαλακό χέρι (αυτά τα εργαλεία) υπήρχαν παλιά, φαντάζομαι θα υπάρχουν ακόμη στα μαγαζιά).

Eγώ για την ακρίβεια πήρα NGK BPR6ES-11 (διάκενο 11, είναι για εξωλέμβιες, αλλά κατά τα άλλα απολύτως ίδιο με το απλό) και το έκλεισα από 11 στο 9 (πιό εύκολο από το άνοιγμα)

Αν κάποιος έχει καλύτερα μπουζοκαλώδια και υπομονή μπορεί να παίξει και με μεγαλύτερο διάκενο.

ΥΓ: αυτά που γράφω για την δική μου δοκιμή υπενθυμίζω ότι ισχύουν για V8
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 25 Ιούλ 2007, 08:41

stefanbalik έγραψε:
Ε ρε παιδιά να ρωτήσω και γώ τότεςς με τη σειρά μου!
πως μεγαλώνεις το διάκενο??????


χαιρετώ



Mε ένα ίσιο κατσαβίδι... .:arcade:


Καλημέρα!
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 25 Ιούλ 2007, 08:50

Παιδιά το θέμα με το διάκενο στα μπουζί, θυμίζει λιγάκι το << η κότα η το αυγό>>.
Όσο αυξάνουμε το διάκενο, μεγαλώνει μεν το μήκος του σπινθήρα, αλλά μειώνεται η ισχύς του και κατά συνέπεια η θερμοκρασία του. Επίσης αυξάνεται η χρονική διάρκεια του σπινθηρισμού. Αυτό μειώνει την απόδοση γιατί η ανάφλεξη δεν γίνεται ακαριαία αλλά τμηματικά. Αν μπορούσαμε να έχουμε ανάφλεξη με μηδενική χρονική διάρκεια, θα είχαμε το μέγιστο της απόδοσης. Τις παλιές καλές μέρες που ο κάθε ερασιτέχνης μπορούσε να λάβει μέρος σε αγώνες με το δικό του αμάξι, ένα κόλπο για να αυξηθεί η απόδοση του κινητήρα , ήταν να τοποθετηθεί ένα κουμπί ανάμεσα στο κεντρικό καλώδιο του διανομέα και την αντίστοιχη επαφή του καπακιού του διανομέα. Με αυτό τον τρόπο ο σπινθηρισμός ξεκίναγε μόνον όταν η τάση έφτανε μια μέγιστη κρίσιμη τιμή και διαρκούσε ελάχιστα. Με την αύξηση του διακένου θα είχαμε αποτέλεσμα μόνο αν αλλάζαμε και πολλαπλασιαστή με έναν άλλο που θα έβγαζε υψηλότερη τάση, αλλά θα παρέμενε το πρόβλημα της χρονικής διάρκειας. Η λύση θα ήταν να μπούνε δυο μπουζί με ανεξάρτητους πολλαπλασιαστές για να μην έχουμε βύθιση της τάσεως, αλλά μας πρόλαβε η Alfa Romeo.
Μια και βλέπω ότι ψοφάμε όλοι για πατέντες, ένας τρόπος για αύξηση της ισχύος και μείωση της κατανάλωσης, είναι η προθέρμανση της βενζίνης. Δοκιμασμένο, πετυχημένο αλλά επικίνδυνο για τον μη ειδικό που θα προσπαθήσει να κάνει την πατέντα. Θα μου πείτε γιατί τότε δεν το τοποθετούν τα εργοστάσια απευθείας. Γιατί εγκυμονεί κινδύνους σε περίπτωση τρακαρίσματος.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Ιούλ 2007, 10:56

Σωστά τα λες αγαπητέ Δράκε, γιαυτό και παρότι οι χαζοαμερικάνοι που ψάχνονται συνέχεια υποστηρίζουν ότι με στανταρντ πολλαπλασιαστή και με μεγαλύτερα διάκενα (πάνω από 1) πετυχαίνουν καλύτερη απόδοση και οικονομία (με μικρότερη όμως διάρκεια ζωής), δοκίμασα σιγά-σιγά από 0.8 σε 0.9 και αυτό βέβαια επειδή έτυχε να μην βρώ τα σωστά μπουζί και πήρα τα της εξωλέμβιας (καλοκαίρι γαρ, νομίζω λογικό ήταν....)

Δεν ξέρω βέβαια τι φταίει γιατί έκανα δύο αλλαγές ταυτόχρονα (NGK από CHAMPION και διάκενο), αλλά το νιώθω πιό ζωηρό, σίγουρα όχι χειρότερο και η πρώτη μέτρηση κατανάλωσης σε 1000 χλμ στην κρήτη με χαμηλές ταχύτητες έδειξε χαμηλή κατανάλωση συνεχώς <= 16 lt/100

Δουλειά δεν είχαμε, δουλειά βρήκαμε...

Γειά σου
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό fatman » 25 Ιούλ 2007, 11:41

Εγω σκεφομουνα να βιδωσω 4 μπεκ στις μπουζοτρυπες,να ανεβασω την συμπιεση στο 18:1,να βαλω και μια αντλια πετρελαιου...
Οχι δεν με πειραξε η ζεστη,το νεφος φταει..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 25 Ιούλ 2007, 11:45

Και μετά να καις και συ τηγανόλαδα ε? ΖΗΛΙΑΡΗ.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες