Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

το LR3 σε ρόλο κρεμάστρας

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

το LR3 σε ρόλο κρεμάστρας

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Αύγ 2007, 19:42

http://www.youtube.com/watch?v=c3LIWXCu ... ed&search=

μάλλον συνεχίζουν να τα φτιαχνουν ακόμη γερά.....

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 14 Αύγ 2007, 00:30

Ε-Κ-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Ο.

IT WENT BEYOND...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Αύγ 2007, 07:40

Καλημέρα φίλε Θανάση,

αυτό που μου άρεσε είναι η αναφορά στο όριο αντοχής του σασσί του Discovery 3. Συγκεκριμένα αναφέρεται στο video ότι το LR3 έχει όριο αντοχής του σασσί σε τάση τους 6 τόννους. Και με την επίδοση αυτή είναι το ανθεκτικότερο στην κατηγορία του για τα σημερινής παραγωγής αυτοκίνητα.

Αν σκεφτούμε λοιπόν ότι τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν καλύτερες προδιαγραφές σε αυτά τα σημεία (ακαμψία και αντοχές πλαισίων) φαντάζεται κανείς ότι λογικά τα πιό παλαιάς παραγωγής αυτοκίνητα θα έχουν πιό χαμηλές αντοχές.

Αρα τί γυρεύουν οι εργάτες 10.000 και 12.000 λιβρών στα αυτοκίνητα αυτά? Μήπως ειναι υπερβολικοί για τα παλαιά αυτοκίνητα?

Στο LR3 ο εργάτης των 9.500 - 10.000 λιβρών μπορεί να δικαιολογηθεί τελικά λόγω του αυξημένου βάρους και κυρίως λόγω της ανάλογης αντοχής του σασσί (το LR3 έχει και κανονικό σασσί και αυτοφερόμενο)
Ομως μήπως σε αυτοκίνητα ελαφρύτερα και μάλλον με πιό αδύνατο σασσί τέτοιες δυναμικότητας εργάτες είναι υπερβολικοί και ίσως και επικίνδυνοι για την αντοχή του πλαισίου επάνω στο οποίο τοποθετούνται?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 14 Αύγ 2007, 12:11

Καλημέρα Παντελή!

Η λογική σου είναι πολύ απλή όσο και στέρεη!
Απλά σκέφτομαι μήπως υπερβάλλει η LR αλλά από την άλλη, αυτό αποδείχτηκε :) και μάλλον υπερβολικοί είναι οι οδηγοί των οχημάτων που αναφέρεις.

Αυτό όμως μάλλον θα φανεί αν παρατηρηθούν στρεβλώσεις σε παλαιότερης κατασκευής αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν (αισιόδοξα ίσως) τους εν λόγω εργάτες...
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Freelander » 14 Αύγ 2007, 12:57

Σκηνοθετημένο εγγλέζικο διαφημιστικό σποτ.

Αντί να πετάνε τόσα λεφτά σε διαφημίσεις και κρεμάστρες δε κοιτάνε να φτιάξουν καμιά τρόμπα συμπλέκτη της προκοπής..
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 15 Αύγ 2007, 08:16

Μιλώντας για συμπλέκτη...
Τον τελευταίο καιρό νιώθω ότι όταν αφήνω τον συμπλέκτη, σαν να κολλάει στο τελευταίο σημείο της διαδρομής επαναφοράς.
Κάνει ένα στιγμιαίο "κλακ" και μετά επανέρχεται...

Κακό;
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Freelander » 15 Αύγ 2007, 10:29

Συνάδελφε όπως είπα και πιο πάνω η περίπτωση που λες αφορά επίσης τρόμπα συμπλέκτη.
Πάρε 2-3 να έχεις :)
Τουλάχιστον στα δικά μας αλλάζονται εύκολα
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 17 Αύγ 2007, 23:34

Στη σελίδα 330 του RAVE (Clutch - Clutch components - K1.8 engines), η αντλία ποιά είναι, το 1;

Πρός το παρών είμαι στην εγγύηση αλλά κρίνοντας από την απάντηση του εξουσιοδοτημένου στο πώς θα μπορούσα να καταλάβω βλάβη στο σύστημα μετάδοσης, μάλλον θα μου πούν για την αντλία, ότι πρέπει να μείνω για να το καταλάβω...

Γελοίοι, άντε, κοντά ένας χρόνος έμεινε για να το πάρω από αυτούς.
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Freelander » 04 Σεπ 2007, 09:27

GALILAIOS έγραψε:Στη σελίδα 330 του RAVE (Clutch - Clutch components - K1.8 engines), η αντλία ποιά είναι, το 1;

Συνάδελφε Θανάση, η αντλία είναι σετ που στη σελίδα 330 του RAVE αποτελείται απο τα: 1-2-16 (Master cylinder, Tube, Slave cylinder)

Χρειάζεται αλλαγή κάθε φορά που το πεντάλ του συμπλέκτη κολλάει ή δεν επανέρχεται ή έχει τζόγους.
Είμαι στο 3ο σετ!
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

κρεμαστρα

Δημοσίευσηαπό B.T » 04 Σεπ 2007, 18:35

καλο χειμωνα για αρχη.
το διαφημιστικο ειναι ( δυνατο ) πιστευω και αληθινο.
το 3 ειναι ενα επιτυχημενο μοντελο οι αγγλοι το τεσταρουν συνεχεια αποκτοντας διαφορα βραβεια.
αξιζει τα λευτα του ( στο εξωτερικο) γιατι με τους φορους στην Ελλαδα το πληρωνεις αλλο τοσο.
μακαρι να ηταν πιο προσιτο γιατι πραγματι το αυτοκινητο αξιζει.
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Re: κρεμαστρα

Δημοσίευσηαπό ollram » 04 Σεπ 2007, 19:39

B.T έγραψε:αξιζει τα λευτα του ( στο εξωτερικο) γιατι με τους φορους στην Ελλαδα το πληρωνεις αλλο τοσο.
μακαρι να ηταν πιο προσιτο γιατι πραγματι το αυτοκινητο αξιζει.


Σωστά,
ήδη όμως κάνουν την εμφανισή τους κάποια μεταχερισμένα (γύρω στα 42-45χιλ).....
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες