Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Προσθήκη +2cm στα πισω ελατήρια

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό fatman » 29 Αύγ 2007, 13:08

Giagoula φτιαξε αποστατες να μπαινουν κατω απο το πιατελακι του ελατηριου(πανω στον αξονα),θα χρειαστεις και μακρυτερες βιδες,μην ανυσυχεις για ξεκουμποματα κλπ Just do it! Μετρα καλα,μην το παρακανεις μπορει και 1,5 εως 1,75 cm να αρκουν
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 29 Αύγ 2007, 13:11

Κατι σαν και αυτο - εσυ φτιαξτα απο τεφλον..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 29 Αύγ 2007, 13:31

Τα τεφλόν γίνονται πιο εύκολα δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να γίνουν απο σίδερο ή αλουμίνιο.Πολλά λεφτά.
να προτείνω - συμπληρώσω κάτι στο χρήσιμο σχεδιάκι του Ανδρέα.
Τα τεφλόν που έφτιαξα εγώ είχαν διάμετρο 12cm και απο την επάνω πλευρά που μπαίνει κάτω απο το πιάτελο είχαν γύρω στα 10 - 10,5cm(πιστεύω πως πατάνε έτσι καλύτερα). Τα έφαγα σε τόρνο, οπως και το άνοιγμα των τρυπών για τις βίδες που θα μπούν.
Για πίσω δεν ενδιαφέρει πόσο μεγάλη είναι η κεντρική τρύπα(και να μήν υπάρχει το ιδιο μας κάνει βασικά) αλλά προσοχή, εάν μπούν προσθήκες στα μπροστινά ελατήρια (τότε προσοχή) στην κεντρική τρύπα(εξαρτάται πόσο ύψος θα έχουν οι προσθήκες βέβαια) μην βρίσκει το αμορτισέρ(την είχα πατήσει και στράβωσα το ένα αμορτισέρι).


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Αύγ 2007, 13:45

Δημήτρη έκανες ακριβώς τα αντίθετα από αυτό που έπρεπε.

Για την ακρίβεια.

Θα έπρεπε να βάλεις ελαφρώς σκληρότερα (ή ψηλότερα αλλά ιδίως σκληρότητας) ελατήρια πίσω, και υπάρχουν τέτοια από Range (και όχι δεν είναι τα αστυνομικών προδιαγραφών τα οποία είναι ΠΟΛΥ σκληρότερα και κοπανάνε), και να κρατήσεις τα εργοστασιακά αμορτισέρ για το αυτοκίνητό σου αν ήθελες να μείνεις στα εργοστασιακά αμορτισέρ που είναι κατά τη γνώμη μου μία καλή επιλογή αλλά βρίσκεις καλύτερης ποιότητας στα ίδια λεφτά.

Υπάρχει μάλιστα μία σοβαρή πιθανότητα, ανάλογα με το ποιον κωδικό ανταλλακτικού γνησίου αμορτισέρ έβαλες, να σου σπάσουν οι κάτω βάσεις των αμορτισέρ. Υπάρχει ανάμεσα στους άξονες των διαφορετικών χρονολογιών κατασκευής των Discovery μία μικρή διαφορά η οποία δημιουργεί σε οριακές καταστάσεις έκτασης της πίσω ανάρτησης πρόσθετο πλευρικό φορτίο στην κόλληση της κάτω βάσης του αμορτισέρ)
Η διαφορά εστιάζεται σε μία κολλητή ροδέλα που υπάρχει στην βάση επάνω στον άξονα. Αν αφαιρεθεί η ροδέλα αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιοσδήποτε κωδικός αμορτισέρ. Αν όμως δεν αφαιρεθεί έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις σπασίματος της βάσης στο σημείο της κόλλησης.
Τα εργοστασιακά αμορτισέρ των Range Rover είναι σχεδόν σίγουρο ότι ΔΕΝ είναι φτιαγμένα με την διαφορά αυτής της ροδέλλας υπολογισμένη καθώς οι άξονές τους (εκτός ίσως από τα LSE και τα αυτοκίνητα των δύο τελευταίων ετών παραγωγής) θα πρέπει να μην την έχουν.

---------

Τώρα συγκεκριμένα για το πρόβλημα που συνεχίζεις να έχεις θα σου πρότεινα ως ευκολότερη αλλά και πιό ευέλικτη λύση την τοποθέτηση των εσωτερικών, στα πίσω ελατήρια, αεροσουστών υποβοήθησης.
Ετσι, με την βοήθεια ενός μικρού ακόμη και φορητού κομπρεσέρ, θα μπορείς να επαναφέρεις το αυτοκίνητο στην κλίση που σου αρέσει σχεδόν ανεξάρτητα από το βάρος που θα φέρεις πίσω.
Να σου επιστήσω όμως την προσοχή στο ότι δεν θα πρέπει να ξεπερνάς το ανώτατο επιτρεπόμενο μικτό βάρος του πίσω άξονα όπως το ορίζει ο κατασκευαστής. (αν δεν το βρίσκεις πες μου και στο λέω. Αν ψάξεις στα αρχεία του φόρουμ το έχω αναφέρει στο παρελθόν. Συγγνώμη που δεν το γράφω τώρα αλλά μετά την πρόσφατη ανάκτηση των δεδομένων από τα αρχεία μου δεν έχω προφτάσει να τα τακτοποιήσω για γρήγορη αναφορά σε αυτά και θα πρέπει να ψάξω αρκετή ώρα.)

-------------

Τα αμορτισέρ του Range Rover Classic ποιός σου είπε ότι είναι σκληρότερα από αυτά του Defender? Mάλλον θα πρέπει να ξαναδιάβασει σωστά τα στοιχεία του.
Το RaRoCl είχε από το εργοστάσιο και το βοηθητικό πίσω τρίτο αμορτισέρ και τα εργοστασιακά αμορτισέρ είναι ΜΑΛΑΚΟΤΕΡΑ από αυτά των Discovery καθώς το RaRo εκτός του βοηθητικού αμορτισέρ είναι και ελαφρύτερο πίσω από το Disco με μόνη εξαίρεση το LSE το οποίο είναι 15 κιλά βαρύτερο στον πίσω άξονα από το βαρύτερο Discovery ιδίας γενιάς παραγωγής.
Αν ΟΝΤΩΣ το εργοστάσιο δίνει ξεχωριστό κωδικό ανταλλακτικού για τα RaRoCl (αν θέλεις το ψάχνω το απόγευμα για τους κωδικούς) τότε θα πρέπει να προσέξεις ακόμη περισσότερο το θέμα που σου ανέφερα πιό πάνω για την πιθανή ζημιά στην κάτω βάση, λόγω του δακτυλίου στην βάση στον άξονα.

--------------

Ελπίζω την επομένη φορά που θα βάλεις εξαρτήματα στην ανάρτησή σου να γίνει πιό εύστοχα και σύμφωνα με τις πραγματικές σου ανάγκες. Ρώτα ελεύθερα και κάτι θα μπορέσει να γίνει καλύτερο με την συνολική εμπειρία που υπάρχει στο φόρουμ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 29 Αύγ 2007, 14:47

Ανδρέα, ευχαριστώ για το σχέδιο καθώς και τους υπολοιπούς για τις απαντήσεις.

Ας τα πάρουμε με τη σειρά.

1) Οπως το καταλαβαίνω, αν η προσθήκη μπεί κάτω απο τη βάση του Ελατηρίου, δεν συμπιέζεται το ελατήριο και άρα διατηρεί την ιδια σκληρότητα. Απλά σηκώνεται το οχημα γιατί "ψηλώνει" το σημείο που πατάει το ελατήριο. Αντιθέτως αν η προσθήκη μπεί μεταξυ του ελατηρίου και της βάσης, τότε συμπιέζεται το ελατήριο, σκληραίνει και ως αποτέλεσμα σηκώνεται το οχημα (λογω αυξημένης σκληρότητας του ελατηρίου).

α) Το έχω καταλάνει ορθώς ή λάθος ???? Διαφορετικά γιατί να μην βάλω τη προσθήκη στο πάνω μέρος μεταξύ της βάσης και του ελατηρίου.

β) Δεν θυμαμαι πως είναι η ανάρτηση του Ντισκο πισω, αλλά βάζοντας την προσθήκη οπως προτείνει ο ανδρέας, πιθανόν να μην χρειάζεται να βάλω προσθήκη στην αντιστρεπτική (Δεν θυμάμαι που στηρίζεται η αντιστρεπτική).
Ειναι Ετσι ????????

2) Παντελή, η λύση της ανάρτησης μου προτάθεικε απο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Δεν γνωρίζω απο ποια εκδοση του Range είναι ουτε αν έχει διαφορετικο κωδικό. Σιγουρα ομώς είχε διαφορετική τιμή (αρκετά πιο πάνω).
Συμφωνα με το συνεργείο η λύση αυτη μετριάζει την αισθηση του να πλεέι το αυτοκίνητο.

Μιας και το ανέφερες θα κοιτάξω να δω αν η υπάρχει η περιβόητη ροδέλα.


3) Η λύση με τις "αερόσουστες" δεν ακούγεται ασχημη αν σκεφτείς ότι μερικές φορές ρυμουλκώ και ένα φουσκωτο. Μάλλον αναφέρεσαι στις Ολλανδικές Πορτοκαλί αερόσουστες

Πάντως σε καμμιά περίπτωση δεν το παραφορτώνω. (Το βάρος ανα αξονα δεν το θυμάμαι αλλά το έχω δεί σε ένα βιβλιο του Haynes (μαλλον το spelling είναι λάθος) που έχω για τη συντήρηση του Disco.

Αυτοκίνητο συνήθως ταξιδευει με δυο ενήλικες (ο ένας ελαφρώς φουσκωτός). Ενίοτε και με δύο παιδιά.

Στο Πορτ Μπαγκαζ έχει απο 30 (Εργαλεία, αλυσίδες, λοιπός εξοπλισμός) - 80 κιλά φορτίο συνήθως.

4) Η λογική μου είναι προς το παρόν να μην κάνω επεμβάσεις στην ανάρτηση και να την κρατήσω όσο πιο κοντά στην εργοστασιακή για δύο λόγους
α) Ακόμη μαθαίνω το αυτοκίνητο και για να είμαι ειλικρινής μέχρι στιγμής δεν με έχει προσβληματίσει ιδιαίτερα εκτός δρόμου (η ανάρτηση)
β) Προσανατολίζομαι σε οχημα ΒΟΥ-8 (χωρίς να βγιαζομαι) , οπότε δεν θέλω να επενδύσω σε ακριβές λύσεις, καθότι το V8 μπορεί να εμφανιστεί αν πάσα στιγμή, δηλαδή μόλις βρω ένα στην κατάσταση και τιμή που θέλω.
Την ιδια ακριβώς προσέγγυση είχα και με το MPI. Το εψαχνα 15 μήνες.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 29 Αύγ 2007, 15:08

giagoulas έγραψε:Ανδρέα, ευχαριστώ για το σχέδιο καθώς και τους υπολοιπούς για τις απαντήσεις.

Ας τα πάρουμε με τη σειρά.

1) Οπως το καταλαβαίνω, αν η προσθήκη μπεί κάτω απο τη βάση του Ελατηρίου, δεν συμπιέζεται το ελατήριο και άρα διατηρεί την ιδια σκληρότητα. Απλά σηκώνεται το οχημα γιατί "ψηλώνει" το σημείο που πατάει το ελατήριο. Αντιθέτως αν η προσθήκη μπεί μεταξυ του ελατηρίου και της βάσης, τότε συμπιέζεται το ελατήριο, σκληραίνει και ως αποτέλεσμα σηκώνεται το οχημα (λογω αυξημένης σκληρότητας του ελατηρίου).

α) Το έχω καταλάνει ορθώς ή λάθος ???? Διαφορετικά γιατί να μην βάλω τη προσθήκη στο πάνω μέρος μεταξύ της βάσης και του ελατηρίου.

βρε συ το ίδιο πράγμα είναι καί τα δυο που λές, απλά αν το βάλεις κάτω απο το πιάτελο είναι και δοκιμασμένο(ασφαλές) και βιδώνει οπότε είσαι σίγουρος - βέβαιος οτι δεν θα σου φύγει αν πάει κάτι στραβά.


β) Δεν θυμαμαι πως είναι η ανάρτηση του Ντισκο πισω, αλλά βάζοντας την προσθήκη οπως προτείνει ο ανδρέας, πιθανόν να μην χρειάζεται να βάλω προσθήκη στην αντιστρεπτική (Δεν θυμάμαι που στηρίζεται η αντιστρεπτική).
Ειναι Ετσι ????????

Πρέπει να βάλεις γιατί οι δύο άκρες της αντιστρεπτικής πιάνουν στον άξονα και στο σασσί πιανει σε δύο σημεία πιο πίσω απο τον άξονα κάτω απο το τεπόζιτο.Βέβαια αν το όλο θέμα γίνεται για προσθήκη στο ελατήριο ύψους μόλις 2 εκατοστών δεν αξίζει να πεδεύεσαι με προσθήκη για την αντιστρεπτική

2) Παντελή, η λύση της ανάρτησης μου προτάθεικε απο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Δεν γνωρίζω απο ποια εκδοση του Range είναι ουτε αν έχει διαφορετικο κωδικό. Σιγουρα ομώς είχε διαφορετική τιμή (αρκετά πιο πάνω).
Συμφωνα με το συνεργείο η λύση αυτη μετριάζει την αισθηση του να πλεέι το αυτοκίνητο.

Μιας και το ανέφερες θα κοιτάξω να δω αν η υπάρχει η περιβόητη ροδέλα.


3) Η λύση με τις "αερόσουστες" δεν ακούγεται ασχημη αν σκεφτείς ότι μερικές φορές ρυμουλκώ και ένα φουσκωτο. Μάλλον αναφέρεσαι στις Ολλανδικές Πορτοκαλί αερόσουστες

Πάντως σε καμμιά περίπτωση δεν το παραφορτώνω. (Το βάρος ανα αξονα δεν το θυμάμαι αλλά το έχω δεί σε ένα βιβλιο του Haynes (μαλλον το spelling είναι λάθος) που έχω για τη συντήρηση του Disco.


Αυτοκίνητο συνήθως ταξιδευει με δυο ενήλικες (ο ένας ελαφρώς φουσκωτός). Ενίοτε και με δύο παιδιά.

Στο Πορτ Μπαγκαζ έχει απο 30 (Εργαλεία, αλυσίδες, λοιπός εξοπλισμός) - 80 κιλά φορτίο συνήθως.

4) Η λογική μου είναι προς το παρόν να μην κάνω επεμβάσεις στην ανάρτηση και να την κρατήσω όσο πιο κοντά στην εργοστασιακή για δύο λόγους
α) Ακόμη μαθαίνω το αυτοκίνητο και για να είμαι ειλικρινής μέχρι στιγμής δεν με έχει προσβληματίσει ιδιαίτερα εκτός δρόμου (η ανάρτηση)
β) Προσανατολίζομαι σε οχημα ΒΟΥ-8 (χωρίς να βγιαζομαι) , οπότε δεν θέλω να επενδύσω σε ακριβές λύσεις, καθότι το V8 μπορεί να εμφανιστεί αν πάσα στιγμή, δηλαδή μόλις βρω ένα στην κατάσταση και τιμή που θέλω.
Την ιδια ακριβώς προσέγγυση είχα και με το MPI. Το εψαχνα 15 μήνες.



χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 29 Αύγ 2007, 15:35

α
)
Το έχω καταλάνει ορθώς ή λάθος ???? Διαφορετικά γιατί να μην βάλω τη προσθήκη στο πάνω μέρος μεταξύ της βάσης και του ελατηρίου.


βρε συ το ίδιο πράγμα είναι καί τα δυο που λές, απλά αν το βάλεις κάτω απο το πιάτελο είναι και δοκιμασμένο(ασφαλές) και βιδώνει οπότε είσαι σίγουρος - βέβαιος οτι δεν θα σου φύγει αν πάει κάτι στραβά.


Εχεις απόλυτο δικιο. Μπερδευτικα με την μπροστινή ανάρτηση του Νιβα , οπου το ελατήριο περιοριζόταν μεσα στο διπλό ψαλίδι.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Αύγ 2007, 19:09

Δημήτρη με πρόλαβε ο Στέφανος για τον τρόπο και την θέση της προσθήκης.

Η προσθήκη αυξάνει το ύψος και διατηρεί την ίδια σκληρότητα στο ελατήριο.

Το θέμα όμως είναι ότι αν το αυτοκίνητό σου κάθεται ήδη χαμηλότερα πίσω αυτό σημαίνει δύο πράγματα. Ειτε ότι είχες φορτώσει και ζορίσει τα ελατήρια κάποια στιγμή με αποτέλεσμα να περάσουν το όριο ελαστικότητάς τους και να πέσουν ή οτι η επιλογή των ελατηρίων ήταν λάθος.
Το πρώτο μου ακούγεται μάλλον από ελαφρώς δύσκολο έως απίθανο.
Υπάρχει βέβαια και η πιθανότητα να έχουν μπει και λάθος ελατήρια εμπρός και να έχει σηκωθεί ψηλά αντί να έχει κάτσει πίσω. Το Disco έχει διαφόρων σκληροτήτων ελατήρια ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα αλλά και το αν έχει εργάτη εμπρός.
Μήπως ξέρεις τους κωδικούς των ανταλλακτικών που τοποθετήθηκαν? Αν ναι τότε μπορούμε να βρούμε το μοντέλο στο οποίο κανονικά μπαίνουν και αν κάνεις και λίγη υπομονή μπορούμε να βρούμε και το ύψος, την σκληρότητα και τον αριθμό των σπειρών ανά κωδικό ελατηρίου.

Με την αντιστρεπτική σου, και ιδίως την πίσω, μην έχεις ιδιαίτερες ανησυχίες αν δεν υπερβείς το όριο των 2 πόντων.
Και φυσικά αφού είσαι προσανατολισμένος για χρήση σε δρόμο μην σκεφθείς να της βγάλεις.

Για τις αερόσουστες συμφωνούμε. Ψάξε όμως γιατί οι τιμές παίζουν αρκετά. Οι αδελφούλες Σιμμονάιτς είναι ακριβές.

Το όριό σου για το V8 πόσο είναι? Αν βρίσκεσαι γύρω στα 17 με 18000 Ευρώ υπάρχει ένα ΑΡΙΣΤΟ αυτοκίνητο. Η τιμή δεν είναι ευκαιρίας αλλά το αυτοκίνητο είναι. Το είχα βάλει και στις αγγελίες προ καιρού και ίσως να υπάρχει ακόμη.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 30 Αύγ 2007, 13:23

Τα ελατήρια που φοράω είναι για MPI δίλιτρο. Θυμάμαι ότι περίμενα μισή μέρα να τα φέρουν γιατί το συγκεκριμένο συνεργείο δεν τα είχε σε stock.

Τώρα αν τα τοποθέτησαν ανάποδα (τα πισω μπρος) δεν το γνωρίζω.

Η κύρια χρήση του οχηματος είναι αυστηρα για εκδρομές. Άσφαλτός μέχρι το χώμα και μετά ότι προκύψει. Δεν κυνηγάω τη δυσκολία αλλά ουτε και την αποφευγω αν τη βρώ. Οι διαδρομές τίς αναρτησεις έχουν δοκιμαστεί οριακά σε αρκετές περιτπωσεις.

Στείλε μου πληροφορίες με πμ ή email για το αυτοκίνητο. Μοντέλο, χιλιόμετρα, ιδιοκτήτες κλπ κλπ.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Αύγ 2007, 14:54

Δημήτρη αφού τα ελατήρια είναι γνήσια και καινούργια θα πρέπει να έχουν ακόμη μερικές χρωματιστές λωρίδες επάνω τους.

Αν είναι εύκολο πες μου τα χρώματα αυτά ανά ελατήριο και θέση που έχει τοποθετηθεί για να ελέγξουμε τί πραγματικά τοποθετήθηκε.

Για το αυτοκίνητο να ρωτήσω αν υπάρχει ακόμη ή πουλήθηκε και σου στέλνω π.μ.

Χαιρετώ
pantg
 

ΤΦΛΟΝ

Δημοσίευσηαπό yban » 21 Σεπ 2007, 22:49

ΓΕΙΑ ΣΟΥ. ΕΓΏ ΠΟΥ ΈΒΑΛΑ ΤΕΦΛΟΝ ΣΤΟ 90αρι αυτο που παρατήρησα είναι ότι στο απότομο αφημα χτυπάει το ελατήριο . εκτως απο αυτο ουτε ξεκουμπώνει ούτε κανει κάτι αλλο περίεργο. αυτά.
Άβαταρ μέλους
yban
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 21 Σεπ 2007, 22:33
Τοποθεσία: VERIA

Re: ΤΦΛΟΝ

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 22 Σεπ 2007, 08:30

yban έγραψε:ΓΕΙΑ ΣΟΥ. ΕΓΏ ΠΟΥ ΈΒΑΛΑ ΤΕΦΛΟΝ ΣΤΟ 90αρι αυτο που παρατήρησα είναι ότι στο απότομο αφημα χτυπάει το ελατήριο . εκτως απο αυτο ουτε ξεκουμπώνει ούτε κανει κάτι αλλο περίεργο. αυτά.



καλημέρα,

όταν λές απότομο άφημα??? και πού χτυπάει το ελατήριο??

Τα τεφλόν σε ποιό σημείο ακριβώς τα έβαλες???


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pirouni » 26 Νοέμ 2007, 13:34

Εχω ενα Discovery 3 χωρις πνευματικη αναρτηση,με κανονικα ελατηρια και αμορτισερ.Εχει κανεις καμια ιδεα για το πωσ μπορω να το ψηλωσω λιγο?
Ρωτησα και εμαθα οτι δεν υπαρχει after market kit.Υπαρχει αλλος τροπος,θα εχει αραγε επιπτωσεις στην συνεργασια των αλλων μερων της αναρτησης?
Άβαταρ μέλους
pirouni
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2007, 14:19
Τοποθεσία: Ν. Μακρη

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες