Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΕΡΟΣΟΥΣΤΕΣ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΕΡΟΣΟΥΣΤΕΣ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 07 Σεπ 2007, 09:55

Τωρα τελευταια το ντισκο μου παροσιαζει το εξης ,εκει που ειναι παρκαρισμενο καθεται ο κωλος του,τρυπα στην φουσκα δεν ειναι αλλα ουτε και χαλασμενη βαλβιδα γιατι δεν το κανει σε τακτα διαστηματα,μπορει 10 μερες να ειναι μια χαρα,να το βαλεις μπρος,να σβησεις και σε 10 λεπτα να εχει κατσει,πιστευω οτι ειναι καποια εντολη που δινεται απο τον εγκεφαλο,υπαρχει καμια ιδεα του τι μπορει να συμβαινει ;
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 07 Σεπ 2007, 15:18

Φίλε Βαγγέλη,

Εγώ έχω καζάνι καμμια 50 λίτρα. Απο την μία μεριά μπαίνει απο το κοφλεράκι ο αέρας, και απο την άλλη ένα ταφ με πλαστικά σωληνάκια καί τα δύο παιρνάνε δίπλα απο τις ταχύτητες οπου υπάρχουν οργανάκια για να βλέπω την πίεση και μετά απο κεί το ένα πάει στην μεγάλη αερόκορνα και το άλλο στην αερόφουσκα. Στην μέν αερόκορνα υπάρχει μια βανίτσα ενώ στην αερόσουστα δύο, η μια για να στέλνει σε αυτήν και η άλλη για να ξεφουσκώνει. Οταν έχω λοιπόν μόνιμα ανοιχτή την βάνα προς την αερόκορνα, σιγά σιγά πέφτει η πίεση. Χάνει απο το ένωμα μπρούτζινου με πλαστικό σωληνάκι. Δεν βλέπεις μήπως χάνει λίγο απο τις ενώσεις??
Από οτι κατάλαβα το δίσκο σου την έχει απο την μαμα του την αερόσουστα οπότε σηκώνεται μόνο του?? Μήπως παίζει κάτι με το οργανάκι που έχει που ελέγχει την κλίση του δισκου?? Η μήπως κάποιο σωληνάκι είναι έτοιμο να ανοίξει και μετά απο κάποια πίεση χάνει??

χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό vagelis » 07 Σεπ 2007, 17:07

Στεφανε το δικο μου ειναι απο την μανα του με αεροσουστες πισω και προφανως πρεπει να εχει καποιον εντολεα για να ρυθμιζει,ο οποιος μαλλον μπλοκαρει μερικες φορες και συνβαινει αυτο γιατι αν ειχα διαροη απο καπου θα καθοτανε παντα μετα το παρκαρισμα σε συγκεκριμενο χρονικο διαστημα κατι που δεν συμβαινει,μπορει σε μια μερα να το σβησεις 10 φορες και να κατσει και τις δεκα και μια βδομαδα να το αναβοσβηνεις να πηγαινεις ταξιδεια και να μην τρεχει τιποτα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Shaka » 08 Σεπ 2007, 00:34

Βαγγέλη τέτοια λέγε μου και ήθελα να πάρω ένα σαν το δικό σου :P

Κατά πάσα πιθανότητα πρέπει να μπει σε διαγνωστικό για να ρυθμιστεί... Αφού δεν το κάνει συνέχεια έχει πιθανά "εγκεφαλικά" προβλήματα... Δεν είναι τυχαίο, που στις άλλες χώρες πολλοί τοποθετούν το κιτ με τα ελατήρια στη θέση των αερόσουστων.

Καλό χειμώνα
Γιώργος
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό discoman » 08 Σεπ 2007, 17:52

kai γω για αυτο λεω να παρω αλλα κατι με φρεναρει :(
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Σεπ 2007, 12:07

Βαγγέλη και λοιποί φίλοι γειά,

Τελικά πάνω που είχα αρχίσει να αναρωτιέμαι τί έγινε και είχε πέσει τόση νέκρα το φόρουμ ξαναζωντανέψαμε. Ευτυχώς από την μία πλευρά αλλά κακώς από την άλλη γιατί βλέπω προβλήματα.

Βαγγέλη η μη τακτική απώλεια πίεσης στο σύστημα της πίσω αεροανάρτησής σου όντως δείχνει σαν κάτι άσχετο από σωληνώσεις ή την αερόσουστα. ΟΜΩΣ μερικές φορές υπάρχει η πιθανότητα η αερόσουστα να μην "κάθεται" σωστά στο σημείο ηρεμίας της και ίσως να χάνει για αυτό το λόγο.

Σε αντίστοιχες περιπτώσεις στα P38A (κατά κόσμον RaRo 4.6) το πρόβλημα εντοπίζεται στον βαλβιδοφόρο που κολλάει. Το πιο συχνό σύμπτωμα σε αυτά είναι απώλεια ύψους στην ανάρτηση από την μία μεριά με ανύψωσή της από την άλλη.

Το θέμα του αισθητήρα ύψους δεν νομίζω να είναι και τόσο πιθανό καθώς βλάβη στο εξάρτημα αυτό δίνει μόνιμο πρόβλημα συνήθως.

Η συμβουλή για σύνδεση του αυτοκινήτου με το διαγνωστικό είναι η πιό σωστή. Από εκεί και πέρα, αν δεν δώσει βλάβη, κάνε πάλι έναν έλεγχο στο σύστημα των σωληνώσεων ΜΗΠΩΣ και είναι θέμα περιστασιακής απώλειας.

Οι ενώσεις των σωληνώσεων, όπως ανέφερε ήδη και ο Στέφανος, είναι άλλη μία σοβαρή πιθανότητα.

Και μία τελευταία ερώτηση. Οταν "πέφτει " εντελώς η ανάρτηση πίσω πέφτει πιό κάτω από το σημείο που το σύστημα την κρατάει όταν είναι στην κατώτερη θέση του διακόπτη επιλογών ύψους? "Πέφτει" και ακουμπάει στα bumpstops? (τα ελαστικά παρεμβύσματα/τάκους που υπάρχουν επάνω στο σασσί για να ακουμπάει ο άξονας όταν τερματίζει η διαδρομή της ανάρτησης)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Σεπ 2007, 07:42

Παντελη καλημερα,οντως χαμηλωνει μονο απο την αριστερη ,χωρις ομως να ανυψωνει την δεξια,το κακο ειναι οτι δεν ξερεις ποτε θα το κανει με αποτελεσμα στο συνεργειο να φαινονται ολα ενταξει ,πρεπει να τυχη να πας συνεργειο και να παρουσιασει το προβλημα εκεινη την στιγμη,οταν βαλεις εμπρος σε μερικα δευτερολεπτα εχει σηκωθει και μπορει να ξανασυμβει μετα απο δεκα μερες.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 10 Σεπ 2007, 11:35

να το διαγνωσεις με τεστμπουκ

φιλος ειχε ακριβως το ιδιο και μετα το τσεκ ηρθε στα ισα του
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Σεπ 2007, 14:03

Γιώργο γειά,

το διαγνωστικό και ρυθμιστικό μηχάνημα δεν διορθώνει βλάβες από μόνο του εκτός και αν αυτές οφείλονται σε προβλήματα προγραμματισμού ή λάθος ρύθμισης του συστήματος.

Σαφώς και η πρώτη ενέργεια που καλό είναι να κάνει ο Βαγγέλης είναι να συνδέσει το αυτοκίνητο σε διαγνωστικό για να δουν αν υπάρχει καταγεγραμένη στη μνήμη του συστήματος κάποια βλάβη σε εξάρτημα.
Ομως η σύνδεση με το διαγνωστικό δεν πρόκειται να διορθώσει την βλάβη αν αυτή οφείλεται σε αστοχία ή φθορά εξαρτήματος ή διαρροή πίεσης.
Αυτό που τις πιο πολλές συμβαίνει είναι να γίνεται διαγραφή των κωδικών βλαβών και επανεκκίνηση του συστήματος και για λίγο καιρό να λειτουργεί εντάξει. Αυτό συμβαίνει συχνότατα με τα P38A και όχι μόνο με την αεροανάρτησή τους αλλά και με το BECM γενικότερα. (δηλαδή το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου αμαξώματος)

Βαγγέλη έχεις προσέξει μήπως όταν σου χάνει αν έχει κάνει το αυτοκίνητο χρήση της διαδρομής της ανάρτησης? Ζήτησε να ρίξουν μια ματιά στο αν η αερόσουστα (η αριστερη ε?) "πατάει" καλά επάνω στις δύο βάσεις που στηρίζουν τη λαστιχένια φούσκα.

Μιά και είσαι κοντά στο ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑ πήγαινε από τον Σπύρο και ζήτα του να σου τρέξει το διαγνωστικό.

-------------

Οσο για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου με το να ΜΗΝ εμφανίζει την βλάβη/απώλεια στο συνεργείο αυτό είναι ένα από τα αξιώματα του νόμου του Murphy. Το αυτοκίνητο ΠΟΤΕ δεν εμφανίζει την ζημιά εμπρός στο μάστορα!!!!!! (αλήθεια, το Χρέπι είναι εντάξει?)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Σεπ 2007, 15:57

Το χρεπι Παντελη ειναι ετοιμοπολεμο,του αλαξα μπουζι και ντιζα γκαζιου το Σαββατο,την Κυριακη μετα την ψηφο θα παει λιγο εκτος για δοκιμη μετα απο τριμηνη περιπου ακινησια γιατι το επομενο ΣΚ θα παρει τα βουνα.
Το ντισκο θα το ψαξω εν καιρω δεν με πολυπροβλιματιζει γιατι μολις βαλεις μπρος σηκωνεται αμεσως και κανει ολες τις λειτουργιες κανονικα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Σεπ 2007, 19:10

Bαγγέλη μου άμα σηκώνεται αφού πάρει εμπρός τότε όλα είναι καλά !!!! (σεξιστικής φύσεως υπονοούμενο <χιχιχιχιχιχι>)

Γιατί στην ηλικία μας πρέπει να δίνουμε κουράγιο ο ένας στον άλλο <χιχιχιχιχι>

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Σεπ 2007, 07:24

Μην πτοεισε Παντελη,ολο και κατι βρισκεται απο την επιστημη για τους ωριμους.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Σεπ 2007, 08:58

Σουπερμαντολίνη !!!!! (για τους φανατικούς των παλαιών ελληνικών ταινιών)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Σεπ 2007, 09:04

superμπαρμπαδίνη

το πρωτο βημα, τουλαχιστον απο αυτα που εχω δει προσωπικα και σε τετοιου ειδους ζητηματα ειναι ο τεστμπουκισμος (κατα το τραμπουκισμος). Ειναι αυτονοητο πως ξεκιναμε απο ζητηματα λογισμικου.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Σεπ 2007, 09:28

Elementary my dear Watson !!!! (που έλεγε και Sherlock)

Πολλές καλημέρες στον όμορφο Βόλο
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες