Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λαστιχα Cooper

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 12 Σεπ 2007, 15:45

υπάρχουν και τα 4.75 ΚΡΠ :twisted: .

όσο για την έλλειψη ροπής, σίγουρα δεν είναι πλήρες υποκατάστατο, αλλά και σίγουρα (ειδικά αν γίνεις λίγο πιο κοντός απο τις μαμά σχέσεις) διορθώνεται και βελτιώνονται οι επιδώσεις..

χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Σεπ 2007, 18:31

ekarpod έγραψε:E, υπάρχουν και 3.91 κορωνοπήνια... (από Αμερική Great Basin Rovers)

Τα έχω στο γκαράζ μου ένα χρόνο, φέτος θα βρώ χρόνο να τα βάλω σίγουρα και τότε θα σας πώ...

Σαν σχέση είναι καλή (για αυτό και τα πήρα άλλωστε) αν θες να βάλεις 7.50*16 (τα έχω πολλά χρόνια, αλλά επειδή είναι V8 δεν με πολυεπηρεάζει)

Στην αλλαγή ελαστικού προτείνω στενά (215/85 ή 7.50) και όχι 235/85 ή άλλα διότι με την αύξηση πλάτους πέρα όλων των άλλων μειονεκτημάτων αυξάνει δραματικά ο όγκος του ελαστικού με συνέπειες στο βάροςκαι στην γενική αδράνεια του τροχού...



Μανώλη γειά,

τα 3.9 : 1 σαφώς και υπάρχουν αλλά το οποιο όφελος από την ευνοητή σχέση ανταλλαγής δολλαρίου ΗΠΑ/Ευρώ εμπεριέχει και σοβαρούς κινδύνους για υπέρογκη αύξηση του τελικού κόστους.
Ο Βill μπορεί να μας τα δώσει σε ελαφρώς καλύτερη τιμή από αυτή της λιανικής αν γίνει παραγγελία πάνω από 3 σετ. Το πρόβλημα όμως έγκειται στο ότι υπάρχουν ακριβότερα μεταφορικά και ο πάντα σοβαρός κίνδυνος να αυξηθεί αρκετά η τιμή λόγω δασμών και ΦΠΑ.

Πάντως αυτή η μικρή διαφορά του 2.6% ανάμεσα στα 3.8 με τα 3.9 : 1 αξίζει να μελετηθεί αν και πιστεύω ότι ίσως να το κονταίνει πλέον αρκετά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Σεπ 2007, 18:43

Δημήτρη γειά,

τα πιό κοντά ΚΡΠ αν συνδυασθούν με τα αντίστοιχα λάστιχα και τελικά κοντύνουν λίγο τις σχέσεις (κάτω από το 10%) θα ζωντανέψουν το αυτοκίνητο χωρίς να μειώσουν δημιουργήσουν προβλήματα έλλειψης διαθεσίμων στροφών στον κινητήρα ανά ταχύτητα στο κιβώτιο.

Οπως ήδη ανέφερε ο Στέφανος, ο οποίος έχει 4.75 : 1 με σαφώς μεγαλύτερα λάστιχα, το θέμα είναι η σωστή επιλογή της σχέσης των ΚΡΠ που επιλέγονται ανάλογα με την διάσταση του ελαστικού που έχει επιλεγεί.
Μετά από προσεκτική μελέτη αυτών των παραγόντων η μικρή μείωση στη σχέση των ΚΡΠ δίνει τελικά και πιό ζωντανές επιδόσεις ακόμη και στο Mpi του Στέφανου χωρίς να εξαντλούνται οι στροφές του κινητήρα ανάμεσα σε ταχύτητες, αφήνοντας κενά και χωρίς να κάνει το αυτοκίνητο να σκάβει.

Για τα Niva δεν ξέρω τί σχέσεις ΚΡΠ υπάρχουν τώρα διαθέσιμες. ΙΣΩΣ (πιθανολογώ) οι σχέσεις που είχαν επιλεγεί να μην ήταν οι καλύτερες και για αυτό να είχες τα "κενά" και την αίσθηση του σκαψίματος που αναφέρεις.
Η λύση που προσωπικά είχα δώσει στο δικό μου Niva στις αρχές της δεκαετίας του 1980 ήταν να αλλάξω τον ανεμικό 1.6 με καρμπυρατέρ και να βάλω έναν "γαργαλημένο" δίλιτρο από 132 Supermirafiori και να κάνω το τετρατάχητο (τότε) κιβώτιο ταχυτήτων πεντατάχυτο (μετατροπή και όχι αλλαγή κιβωτίου). Το αυτοκίνητο στην κυριολεξία έσκαβε από δύναμη και πέταγε από τελική και τράβηγμα σε όλες τις ταχύτητες. Θυμάμαι ενδεικτικά ότι έβαζα πέμπτη με το που έβγαινα από τα φανάρια της Κηφισιάς και την έβγαζα φτάνοντας σπίτι μου στον Ωρωπό.

Φυσικά και δεν περιμένουμε τέτοια ελαστικότητα από το Mpi αλλά με τα 3.8 : 1 (ή μπορεί και με τα 3.9 που ανέφερε σωστά ο Μανώλης) να διευκολύνονται τα πράγματα προς αυτή την κατεύθυνση.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 14 Σεπ 2007, 00:53

Παιδια επειδη με μπερδεψατε λιγο, μια απλη ερωτηση. Αν βαλω 215/85/16 θα εχω προβλημα με φθορες (ημιαξονια, κεντρικο διαφοερικο κλπ), θα χρειαστουν αλλαγες? Η τελικη μου ειναι αδιαφορο θεμα, αλλα χαμηλα τι κανει το μοτερ? Μηπως ζοριζεται παραπανω? Και απο καταναλωση? Σορρυ για τις απανωτες ερωτησεις αλλα προσπαθω να δω τα θετικα/ αρνητικα για να καταληξω.

Ευχαριστω :D
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 14 Σεπ 2007, 06:57

Το να αναλύεται ένα θέμα στην ενότητα τόσο ενδελεχώς που τελικά να κοντεύει να γίνει off topic, είναι κάτι που πρέπει να συνηθίσεις γιατί είναι μέρος της λόξας μας. Επιστρέφουμε όμως πάντα στο αρχικό θέμα και αυτό είναι το παρήγορο.
Λοιπόν: Φθορές, όχι.
Χαμηλά, θα χάσεις λίγο (θα το καταλάβεις ίσως σε εκκίνηση από στάση).
Το μοτέρ, αν δεν του συμπεριφέρεσαι σαν I.X. δεν έχει πρόβλημα.
Κατανάλωση, + 1lt (από μαμά διάσταση και street πέλμα, σε 215 με mud).
Ας πουν και τα άλλα κορίτσια ,συνοπτικά όμως, να βγάλει ο άνθρωπος άκρη.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Σεπ 2007, 08:09

Φίλε mudnolis καλημέρα,

Με τα 215/85 θα πάρεις περίπου 8 χιλιοστά στην ακτίνα του ελαστικού.
Αυτό χονδρικά μεταφράζεται όπως είπαμε γύρω στο 5% πιό μεγάλη διάμετρο στο λάστιχο.

ΔΙΟΡΘΩΣΗ
Να είναι καλά ο Κωνσταντίνος που το έθιξε γιατί πάλι το κομπιουτεράκι μου τα έπαιξε.
η διαφορά είναι όντως 18.75 χιλιοστά στην ακτίνα και όχι περίπου 8 όπως λαθεμένα αναφέρω πιό πάνω


Το Mpi δεν θα πρέπει να σου δημιουργήσει πρόβλημα με τα ημιαξόνια, εκτός και αν κάνεις χοντράδες και εξαιρετικά απρόσεκτη χρήση του αυτοκινήτου (κατηγορίας "σιδεροφάγου") Και πάλι πιστεύω ότι ΑΝ υπάρξει πρόβλημα αυτό θα εστιαστεί μάλλον σε εμπρός ημιαξόνιο.
Για να μην παρεξηγηθώ επαναλαμβάνω ότι με το Mpi ΔΕΝ νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα ημιαξονίων εξαιτίας των 215/85.

Από πλευράς τραβήγματος και επιτάχυνσης και πάλι η διαφορά δεν θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε να σου "γονατίζει" το αυτοκίνητο.

ΔΙΟΡΘΩΣΗ
με τα σωστά δεδομένα αύξησης μήκους ακτίνας (άρα και διαμέτρου και περιμέτρου) η διαφορά είναι 11.43% σε σχέση με το 205/80 Χ 16 άρα ίσως να προβληματίζει από πλευράς επιταχύνσεων


Ξέρεις άλλωστε ότι το Mpi είναι πολύστροφο μοτέρ και αν του δίνεις στροφές τραβάει καλά για την χωρητικότητα του και το βάρος του αμαξώματος. (άλλωστε ο μόνος μεγάλος του εχθρός είναι ο κινητήρας V8 <τα Tdi είναι άλλη ιστορία...>)

Και πάλι όμως μπορεί τα ΚΡΠ είναι μεν η σωστή αλλά είναι και ακριβή λύση και ΙΣΩΣ να υπάρχουν καλύτερα πράγματα να κάνεις.

Χαιρετώ
Τελευταία επεξεργασία από pantg και 14 Σεπ 2007, 11:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 14 Σεπ 2007, 08:29

θα τονισω και εγω οτι κ/π αλλαζεις αναλογα το ποσο μεγαλυτερα λαστιχα βαζεις.
Κερδος σε ροπη κλπ δεν υπαρχει,αν το κανει καποιος πιο "κοντο".
Οτι χασεις σε χλμ τελικης,δεν μπορεις να το κερδισεις απο υπερστροφια του μοτερ, δηλαδη πριν στις 3500 στροφες ειχα 120 χλμ,τωρα στις 3500 110χλμ,3800 τα 120 αντε να το πας 4000 και 125-128,δεν εχει ζωντανεψει τοσο πολυ το μοτερ να πηγαινω μεχρι 4500-4800 για να βγαζει αξιοπρεπη τελικη,δεν μιλαμε ποσο παει η καταναλωση.
Δηλαδη πηγαινα με 120,τωρα θα πηγαινω με 110.Αυτα απο αποψη τελικης,συνολικα παω ΠΟΛΥ καλλυτερα σε πολη-βουνο,αλλα την ανηφορα στην Κυψελη το ιδιο ζορι τρωω!
Αυτα για τα εκτος θεματος.
Για το θεμα μας,οπως πολυ σωστα ειπε ο dimitrios,αλλο να βαζεις αναγομωση και αλλο κανονικο λαστιχο,πολυ μεγαλη διαφορα στην συνολικη διασταση και ο ekarpod φοραει 215/85 16 αλλα ειναι σαν 7.50 16 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.
Mudnolis μαθε πραγματικες διαστασεις πριν κανεις οτιδηποτε!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό KT4X4 » 14 Σεπ 2007, 09:27

Φίλε Mudnolis

Για τα Cooper ST 215/85/16 που φοράω εγώ συνοπτικά έχω να σου πω τα εξής.

1) Τα λάστιχα είναι περίπου 4 εκατοστά μεγαλύτερα σε διάμετρο από τα συνηθισμένα 205/80/16, δηλαδή θα κερδίσεις περίπου 2 εκατοστά ύψος από τα διαφορικά.

2) Έχουν πολύ καλή συμπεριφορά και στην άσφαλτο και εκτός δρόμου και είναι αθόρυβα

3) Είναι πολύ πιο ανθεκτικά και με μεγαλύτερο δείκτη φορτίου από τα 205/80/16 και από τα 225/75/16

4) 99% δεν θα έχεις πρόβλημα να σου βρίσκουν στους θόλους και συγκεκριμένα υπό γωνία στο μπροστινό σπόιλερ. Λέω 99% γιατί αν τα υπάρχοντα ελατήρια έχουν πέσει πολύ και έχει κάτσει το αυτοκίνητο, τότε δεν αποκλείεται να βρίσκουν λίγο στο μπροστινό σπόιλερ όταν στρίβεις με μεγάλη γωνία και ταυτόχρονα συμπιέζεται η ανάρτηση. Και αυτό όμως λύνεται εύκολα είτε με τρόχισμα της γωνίας του σπόιλερ είτε με αφαίρεση των γωνιακών "καπακιών" του σπόιλερ είτε με αφαίρεση ολόκληρου του σπόιλερ.

5) Δεν θα έχεις πρόβλημα με ημιαξόνια ή άλλα συναφή

6) Θα χάσεις λίγο σε επιτάχυνση και γενικά σε τράβηγμα από χαμηλά αλλά οι διαφορές είναι ασήμαντες και τις περισσότερες φορές ούτε καν γίνονται αισθητές.

7) Θα αυξηθεί 0,7-1 λίτρο η κατανάλωση κυρίως όταν κινείσαι σε επαρχιακούς δρόμους με ανηφόρες ή εκτός δρόμου.

8) Τα ST έχουν μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση από λάστιχα MUD ή αναγόμωσης και έχουν καλύτερη πρόσφυση από τα MUD σε όλες τις συνθήκες πλην λάσπης.

Ελπίζω να βοήθησα

Χαιρετώ

Κωνσταντίνος
KT4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 09 Μάιος 2003, 11:32
Τοποθεσία: Ν.Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Σεπ 2007, 09:39

Αντρέα καλημέρα,

αν θυμάμαι καλά ο mudnolis ψάχνει για καινούργιο λάστιχο, για αυτό και η σύγκριση θεωρητικών μεγεθών ανάμεσα στα 205/80 Χ 16 και τα 215/85 Χ 16 που ανέφερε ότι τον ενδιαφέρουν.

Σε μερικές περιπτώσεις η αύξηση της τελικής συμβαίνει γιατί πολύ απλά το μοτέρ μπορεί να τραβάει καλύτερα στην πέμπτη. Η κατανάλωση όμως σαφώς και αυξάνεται αφού αυξάνονται τόσο οι ρυθμοί περιστροφής του κινητήρα όσο και το έργο που απαιτείται για φτάσει το όχημα στην "τελική".
(και το απαιτούμενο έργο για υπερνίκηση της αεροδυναμικής αντιστάσεως δεν αυξάνεται αναλογικά αλλά στο τετράγωνο αν θυμάμαι καλά <λίγη βοήθεια από τους αεροδυναμιστές θα ήταν ευπρόσδεκτη>)

Αλλωστε δεν πιστεύω να υπάρχουν πολλοί φίλοι ιδιοκτήτες Mpi που να έχουν δει τελική στο ταχύμετρο με τον δείκτη του στροφομέτρου στο κόκκινο (εκτός ίσως από σημεία με παρατεταμένες κατηφόρες).
Στις ανηφοριές το αυτοκίνητο κρεμάει με την πέμπτη στο κιβώτιο και εκεί μία μικρή μείωση της τελικής σχέσεως μετάδοσης μπορεί να δώσει μία μικρή αύξηση στην τελική.

Οι διαφορές όμως είναι ελάχιστες και πιστεύω ότι αν δεν υπάρχει τόσο μεγάλη αλλαγή στην διάμετρο των ελαστικών το κόστος αλλαγής των ΚΡΠ δεν δικαιολογείται. Αν κάποιος θέλει να διαθέσει τόσα χρήματα για κάτι στο αυτοκίνητό του μπορεί να τα αξιοποίησει καλύτερα κάνοντας άλλα πράγματα (όπως την προστασία των μηχανικών μερών στο υπογάστριο του οχήματος, έναν καλό και γερό πισινό προφυλακτήρα (ο εμπρός δεν θέλει απαραίτητα αλλαγή ή ενίσχυση), ένα σετ καλά αμορτισέρ και ελατήρια ή ένα σετ αύξησης διαδρομής της ανάρτησης προς τα κάτω κλπ)

Φίλε mudnolis δεν νομίζω ότι χρειάζεται να "ψάχνεσαι" για ημιαξόνια και ΚΡΠ, τουλάχιστον όχι με τα 215/85 σε καινούργιο.

Ακόμη καλύτερα, όπως είπε και Αντρέας, μέτρησε αν μπορείς τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ διαφορές στην διάμετρο ανάμεσα στις διαστάσεις των ελαστικών που σε ενδιαφέρουν και τότε αποφασίζεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 14 Σεπ 2007, 13:12

Ανδρέα γειά σου,

να συμπληρώσω κάτι σε αυτά που είπες,

Ο δείκτης των χιλιομέτρων σου (πόσο γρήγορα πάει ο δισκος) "χαλάει" και δεν δείχνει τα πραγματικά όταν αλλάζεις λάστιχα και όταν αλλάζεις ΚΡΠ.
Το δικό μου μετρημένο και με gps με λαστιχάκια 355 80 R15 και ΚΡΠ 4.75 στα 100 χιλιόμετρα(ταχύτητα) που δείχνει ο μετρητής τα πραγματικά είναι γύρω στα 92χλμ.

Οπότε αυτό που θέλω να πώ, εαν βάλεις ΚΡΠ και μεγαλύτερα λάστιχα και στο τέλος είσαι λίγο πιο κοντός ή λίγο πιο μακρύς απο ότι ήταν μαμά, τότε τα πραγματικά χιλιόμετρα δεν θα συμπήπτουν με αυτά του κοντέρ!!!

χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό MUDDY_DISCO » 14 Σεπ 2007, 14:48

για χαρα κ απο εμενα κ καλο χειμωνα!
οσον αφορα το θεμα των ελαστικων εχω να πω κ εγω τα εξης:μετα απο πολυ μελετη εχω βαλει σε 215\85\16 hankook mud.δεν εχω καταλαβει αισθητη διαφορα με πριν που φοραγα αναγομωμενα 205\80\16.μπορει θεωριτικα το αμαξι να εχει ψιλοκοψει αλλα εγω δεν το καταλαβαινω.κινειται νωχελικα οπως κ πριν!δεν μπορω να πω κατι για την καταναλωση γιατι δεν την μετραω ποτε,απο εκει κ περα στην εθνικη κινουμαι με ταχυτητες 100-120 και ειναι ολα μια χαρα.η μεγαλη λοιπον διαφορα ειναι στο χωμα οπου εχει βελτιωσει την ηδη καλη ποιοτητα κυλησης του disco,περναει απο λακουβες,μικρα νεροφαγωματα κ πετρα πιο ομαλα απο οτι πριν.αυτο πιστευω οτι γινεται απο τη μεγαλητερη διαμετρο του ελαστικου οπως κ απο το μεγαλυτερο προφιλ.τωρα οσον αφορα τα hankook νομιζω οτι ειναι μια χαρα με μονο μειονεκτημα οτι μαζευουν περισσοτερα πετραδακια στα τακουνια απο τα mucho που φορουσα πριν.τωρα βεβαια αυτα μεχρι στιγμης γιατι σε λασπη δεν εχουν δοκιμαστει ακομα,γιατι τα φοραω μονο 2 μηνες.
δικια μου γνωμη οτι τα 215\85\16 πεφτουν στο disco γαντι.
Άβαταρ μέλους
MUDDY_DISCO
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 03 Σεπ 2006, 22:41

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 14 Σεπ 2007, 15:22

MUDDY_DISCO έγραψε:για χαρα κ απο εμενα κ καλο χειμωνα!
οσον αφορα το θεμα των ελαστικων εχω να πω κ εγω τα εξης:μετα απο πολυ μελετη εχω βαλει σε 215\85\16 hankook mud.δεν εχω καταλαβει αισθητη διαφορα με πριν που φοραγα αναγομωμενα 205\80\16.μπορει θεωριτικα το αμαξι να εχει ψιλοκοψει αλλα εγω δεν το καταλαβαινω.κινειται νωχελικα οπως κ πριν!δεν μπορω να πω κατι για την καταναλωση γιατι δεν την μετραω ποτε,απο εκει κ περα στην εθνικη κινουμαι με ταχυτητες 100-120 και ειναι ολα μια χαρα.η μεγαλη λοιπον διαφορα ειναι στο χωμα οπου εχει βελτιωσει την ηδη καλη ποιοτητα κυλησης του disco,περναει απο λακουβες,μικρα νεροφαγωματα κ πετρα πιο ομαλα απο οτι πριν.αυτο πιστευω οτι γινεται απο τη μεγαλητερη διαμετρο του ελαστικου οπως κ απο το μεγαλυτερο προφιλ.τωρα οσον αφορα τα hankook νομιζω οτι ειναι μια χαρα με μονο μειονεκτημα οτι μαζευουν περισσοτερα πετραδακια στα τακουνια απο τα mucho που φορουσα πριν.τωρα βεβαια αυτα μεχρι στιγμης γιατι σε λασπη δεν εχουν δοκιμαστει ακομα,γιατι τα φοραω μονο 2 μηνες.
δικια μου γνωμη οτι τα 215\85\16 πεφτουν στο disco γαντι.


Αντε με το καλό να έρθουν τα χιόνια!!!!!(αν και βλέπω να μην έχουμε ούτε φέτος χιόνια :evil: :evil: :evil: )
Με τα λάστιχα που έβαλες τώρα όμως έχεις "κερδίσει" 5 χιλιόμετρα,
δηλαδή αν παλιά πήγαινες με 100 και το κοντέρ σου έλεγε 100, τώρα το κοντέρ σου θα λέει 100 αλλά εσύ θα πηγαίνεις με 105.

Βέβαια το κοντέρ έχει κάποιο σφάλμα (συνήθως τα πραγματικά χιλιόμετρα είναι λίγο λιγότερα απο αυτά που λέει το κοντέρ)

χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες