Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κατανάλωση Disco Mpi, πόσο καίει τελικά?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Κατανάλωση Disco Mpi, πόσο καίει τελικά?

Δημοσίευσηαπό Shaka » 08 Σεπ 2007, 00:47

Διαβάζω κατά καιρούς για καταναλώσεις στα Mpi της τάξης των 10 και 11 λίτρων και πρόσφατα για 12 λίτρα στα 100 με κοντά (Mudnolis). :shock:

Εμένα γιατί δεν πέφτει κάτω από 17-18 λίτρα στα 100? Εντάξει έχω βαρύ πόδι και όποτε φτάνω στην κατηφόρα μετά την Κάντζα προς αεροδρόμιο, όταν δεν έχει κίνηση βλέπω 180 στο κοντέρ (Ναι, Ναι!!! 180 χλμ./ώρα κύριοι! Σε αυτή την περίπτωση μάλιστα είμαστε στα 22 λίτρα στα 100 χλμ.).

Η απορία είναι η εξής: οι καταναλώσεις παίρνονται σε ανοιχτό δρόμο με σταθερή ταχύτητα και με πολύ προσεκτικές αλλαγές ταχυτήτων; στην κίνηση της πόλης; ή σε μικτή χρήση; Με αυγό κάτω από το δεξί πόδι; ή με τσιμεντόλιθο πάνω από αυτό;

Για λύστε μου την απορία. Μήπως τελικά το δικό μου είναι πολύ "φαγανό";

...και καλό χειμώνα, όποτε έρθει... :cry:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 08 Σεπ 2007, 01:31

Λοιπον θα σου εξηγησω πως παω εγω εχοντας μετρησει το ιδιο αμαξι στην ιδια αποσταση πηγαίνοντας στο εξοχικο . 160 χιλιομετρα εθνικη, 15 χιλιομετρα επαρχιακος μεχρι Λεβιδι Αρκαδιας. Εκει γυρω στα 80 χιλιομετρα χωμα, αρκετα με κοντες. Πηγαίνοντας σταθερα με 80 - 90 εθνικη στις 2300 καιει 10,5 εως 11. Με Σκαρα η ιδια διαδρομη 11,5. Αν παω 110 13,5 ενω απο 130 και πανω 15 λιτρα. Βασικα παω 80-90 αφενος για προστασια του κινητηρα και οικονομια και αφετερου γιατι δεν θα θελα να αναγκαστω σε περιπτωση αναγκης να κανω με οχημα βαρους 2 τοννων και κεντρο βαρους στο θεο ελιγμο. Πιστεψε με πηγαίνοντας με 60 εχασε προσφυση σε στροφη λογω νερων και δεν ερχοταν σχεδον με τιποτα. Ουτε τιμονια ουτε γκαζι, τιποτα. Φαντασου με περισσοτερα. Υποκειμενεικη μου αποψη είναι οτι το Ντισκο μετα τα 110-120 το πολυ εχει μηδενικη οδικη συμπεριφορα. Εξαλλου για αλλο πραγμα φτιαχτηκε.

They can go fast, we can go anywhere
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό discoman » 08 Σεπ 2007, 17:46

πολυ λογικα αυτα που λεει ο mudnolis οσο αφορα την καταναλωση οσο αφορα το κρατημα δεν συμφωνω αν εχεις καλα αμορτισερ και αντιστρεπτικες ειναι τραινο και ας γερνει λιγο ΟSHAKA εχει προβλημα στο ποδι η στο ντεποζιτο :lol: αληθεια τοχεις αλλαξει?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 08 Σεπ 2007, 19:55

Οντως έτσι είναι τα πράγματα, όπως τα λέει ο αγαπητός mundolis. Δύο ενστάσεις μόνο :12lt/100km με κοντά (όπως αναφέρθηκε σε προηγούμενο ποστ) μου φαντάζουν ακατόρθωτα. Επίσης συμφωνώ με τον discoman, με αντιστρεπτικές και ένα καλό σετ ανάρτησης πάει σαν τρένο, φτάνει βέβαια στην σκάρα να μην κάνει κανείς υπερβολές.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Σεπ 2007, 12:12

"Θερμόαιμοι" (μιλάω για τον Δημήτρη και τον συνονόματο) ηρεμήστε !!!!!
(ο χαρακτηρισμός είναι φυσικά χιουμοριστικός ε????)

Το Disco ΜΠΟΡΕΙ να έχει πολύ καλό κράτημα για την εποχή που κατασκευάστηκε τα κιλά και το ύψος του και την πραγματική του κατηγορία χρήσης αλλά έτσι και το "χάσεις" όντως δεν μαζεύεται με τίποτα.

Αρα το καλύτερο είναι να μην κυνηγάς το έως πόσο και πού κρατάει άν υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι ή αυτοκίνητα στο δρόμο.

Τώρα για το θέμα των καταναλώσεων δεν μπορώ να σας πω κάτι για τα Mpi.

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 09 Σεπ 2007, 13:14

Προσωπική μου άποψη ότι το κράτημα των landies με τους άξονες μπρός-πίσω και την μόνιμη τετρακίνηση, μπορώ να το συγκρίνω μόνο με παλαιότερα citroen (GSA-Dyane κλπ που είχε τύχει να οδηγήσω επί μακρόν).
Τρένο όντως όπως και τα υποδειγματικά πανάλαφρα citroenάκια (όποιος είχε εμπειρία, νομίζω μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει τρένο). Τώρα για ότι δεν μαζεύεται με τίποτε, όντως ένα αυτοκίνητο 2 τόννων με 100+ χλμ αν συμβεί το περίεργο χρειάζεται πείρα, πολλή ψυχραιμία και οπωσδήποτε τύχη.

Για αυτό ακριβώς πρέπει ελατήρια, αμορτισέρ, silent-block και ακρόμπαρα να είναι πάντα σε καλή κατάσταση, ειδικά αν είμαστε ζωηροί.

Εμένα όσο και να το πιέζω (λιώνω ένα σέτ λάστιχα σε λιγότερο από 20.000 χλμ) δεν με έχει φέρει σε δύσκολη θέση. Γενικά στα γλυστρήματα συμπεριφέρεται πολύ καλά, αλλά πρέπει πάντα να λαμβάνουμε υπόψιν και την αδράνεια της μάζας του.

Τώρα για νερά σε στροφή και να χρειαστεί να κάνεις ελιγμό και να είναι και τυπικός ελληνικός τάπητας, νομίζω ότι προτιμώ να μου τύχει με το landrover παρά με οτιδήποτε άλλο...

YΓ: by the way οδήγησα για μία ώρα το νέο Defender 110 (2007). Συμπαθέστατος ο κινητήρας (για δρόμο), αθόρυβος και ωραίος. Στα εκτός δεν ξέρω νομίζω ότι είναι λίγος (σε σχέση με τα V8 που ξέρω) με ταλαιπώρησε και το ABS, Traction control.
Θέλω να ξαναδοκιμάσω χωρίς, δεν μπορώ να οδηγώ με πνίχτη...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Σεπ 2007, 15:07

Μανώλη γειά,

επειδή δυστυχώς στις ημέρες τις νιότης μου έτυχε μερικές φορές να χάσω τόσο το Mpi όσο και την πρώτη από τις δύο καμήλες μπορώ να σου βεβαιώσω ότι ΔΕΝ μαζεύονται παρά μόνο όπως πολύ σωστά είπες από τύχη και θεϊκή επέμβαση (ούτε η εμπειρία ούτε η ψυχραιμία βοηθούν).

Μακάρι τα Landies να είχαν το κράτημα των GSA (για τα Dyane δεν ξέρω) και κυρίως να είχαν την ικανότητα να πηγαινουν με τρεις μόνο τροχούς όπως αυτά. (μην ρωτάς πώς το ξέρω.....<χιχιχιχιχιχι>)

-------------------

Ο κόφτης στα 2.4 Defender 2007 είναι πλέον κάτι που ανήκει στο παρελθόν καθώς καταργείται.
Αν τώρα ως "πνίχτης" εννοείται ο συνοδηγός στο test drive τί να κάνουμε......

--------------------

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 09 Σεπ 2007, 21:04

pantg έγραψε:Μακάρι τα Landies να είχαν το κράτημα των GSA (για τα Dyane δεν ξέρω) και κυρίως να είχαν την ικανότητα να πηγαινουν με τρεις μόνο τροχούς όπως αυτά. (μην ρωτάς πώς το ξέρω.....<χιχιχιχιχιχι>)

Στις αρχές της δεκαετίας του 80 η Citroen είναι βγάλει ένα πασίγνωστο τηλεοπτικό σποτάκι που έδειχνε το GS να χάνει εν κινήσει ένα τροχό αλλα να συνεχίζει με τους τρείς σα να μην τρέχει τίποτα.
Ήταν λίγα χρόνια μετά την εποχή του Φαντομά και του Λουί ντε Φινές...
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Shaka » 09 Σεπ 2007, 21:22

discoman έγραψε:πολυ λογικα αυτα που λεει ο mudnolis οσο αφορα την καταναλωση οσο αφορα το κρατημα δεν συμφωνω αν εχεις καλα αμορτισερ και αντιστρεπτικες ειναι τραινο και ας γερνει λιγο ΟSHAKA εχει προβλημα στο ποδι η στο ντεποζιτο :lol: αληθεια τοχεις αλλαξει?


To ντεπόζιτο δεν χάνει και δεν το έχω αλλάξει, καθώς δεν είχα καθόλου χρόνο όταν το ανακοίνωσε ο Παντελής και στη συνέχεια το αμέλησα.
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Shaka » 09 Σεπ 2007, 21:26

Για να διευκρινήσω κάτι... Δεν είπα και δεν συμφωνώ ότι με το Disco πρέπει να πηγαίνεις με την ταυτότητα στο στόμα. Αναφέρθηκα στο παράδειγμα των 180 χλμ. σαν τάξη μεγέθους για την κατανάλωση που έχω. Φυσικά με 80-90 χλμ. είναι λογικό να είναι χαμηλότερη. Διαφωτιστικός πάντως γύρω από την κατανάλωση ήταν ο Παντελής.... :twisted:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 09 Σεπ 2007, 23:45

Παιδια δυο ενστασεις μια και εχω 2 2CV τα οποια οδηγω εδω και 15 χρονια καθε μερα. (ειναι τα "πολιτικα" μου). Καλο χρυσο το Ντισκο, αλλα θεωρω ιεροσυλεία τη συγκριση. Τον ελεγχο τον εχασα στη συγκεκριμενη στροφη λογω του οτι μπηκα οπως μπαινω με το 2CV.Οποιος εχει οδηγει το θρυλικο οδηγικα αυτοκινητακι θα καταλαβαινει τι εννοω. Επισης με τρεις τροχους πανε τα αυτοκινητα της Σιτροεν απο πολυ παλιοτερα. Πρωτο ηταν το DS ο λεγόμενος βατραχος.
Α και σε περιπτωση που εχει κανεις παλιο Σιτροεν ας ερθει απο τη λεσχη μας! Φυσικα ανοιχτη και απλα για τους λατρεις της Σιτροεν!!
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 10 Σεπ 2007, 06:41

Mudnolis έγραψε: Τον ελεγχο τον εχασα στη συγκεκριμενη στροφη λογω του οτι μπηκα οπως μπαινω με το 2CV.


:shock: :shock: :shock: ...καλά βρε παιδί μου και εσύ το παράκανες!!!
Είπαμε στρίβει, αλλά όχι και έτσι.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Σεπ 2007, 07:30

Απο προσωπικη εμπειρια ετσι και σου φυγει δεν μαζευεται με τιποτα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 10 Σεπ 2007, 07:30

pantg έγραψε:
Ο κόφτης στα 2.4 Defender 2007 είναι πλέον κάτι που ανήκει στο παρελθόν καθώς καταργείται.
Αν τώρα ως "πνίχτης" εννοείται ο συνοδηγός στο test drive τί να κάνουμε......



Αγαπητέ Παντελή,

Συνοδηγός ήταν δικός μου άνθρωπος κάτοχος 110 CT. Τον ξέρεις, δεν ήταν θέμα συνοδηγού, ούτε οδηγού....

Κόφτης δεν υπήρχε, ήταν θέμα απουσίας ροπής κάτω από τις 2.000 σε συνδυασμό με TC. Επειδή συνολικά μου άρεσε όμως, θα το ξανακάνω (ξέρεις αν το TC απενεργοποιείται με κάποιο τρόπο, φυσικό ή μαγικό ?

Τώρα για το κράτημα λίγο πιό σοβαρά, λίγο όμως, έχω να πω ότι συγκρίνω το κράτημα τρένου του LR με εκείνο των 2 CV, διότι παρότι είναι τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα, έχουν και τα δύο κάποια ιδιαίτερα στοιχεία στον τρόπο που πατάνε στο δρόνο, και στην γεωμετρία της ανάρτησης, η οποία καταφέρνει και κρατάει σταθερά χαρακτηριστικά (το 2CV ανώτερο) ανεξαρτήτου κλίσης αυτοκινήτου.

Το LR υπερτερεί μόνο στην μόνιμη τετρακίνηση, χάνει λίγο σε όλα τα άλλα και πολύ στο βάρος. Για μένα εξακολουθεί να είναι απολαυστικό στο γλύστρημα μέχρι 100 χλμ.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Σεπ 2007, 07:39

Freelander έγραψε:
pantg έγραψε:Μακάρι τα Landies να είχαν το κράτημα των GSA (για τα Dyane δεν ξέρω) και κυρίως να είχαν την ικανότητα να πηγαινουν με τρεις μόνο τροχούς όπως αυτά. (μην ρωτάς πώς το ξέρω.....<χιχιχιχιχιχι>)

Στις αρχές της δεκαετίας του 80 η Citroen είναι βγάλει ένα πασίγνωστο τηλεοπτικό σποτάκι που έδειχνε το GS να χάνει εν κινήσει ένα τροχό αλλα να συνεχίζει με τους τρείς σα να μην τρέχει τίποτα.
Ήταν λίγα χρόνια μετά την εποχή του Φαντομά και του Λουί ντε Φινές...


Γιώργο καλημέρα,

και όντως τα GSA κινούνται με 3 ρόδες χωρίς να υπάρχει πρόβλημα.
Σε εκδρομή με φίλους μας έπιασε λάστιχο και το καταλάβαμε μόνο αφού φτάσαμε στον προορισμό μας βλέποντας το λάστιχο. Μέσα στην νεανική μας τρέλλα (συζητάμε για ηλικίες 20 ετών) αφαιρέσαμε εντελώς τη ρόδα για να δούμε αν όντως θα στεκόταν στους τρεις τροχούς και πήγαμε μετά και βόλτα. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου ήταν απολύτως ασφαλής.

Μιά και ανέφερες τις ταινίες με τον Λουί Ντε Φινές θυμάσαι και εκείνες τις σκηνές με τις Citroen DS που διαλύονταν σε κομμάτια ή εκείνη με την βάρκα στη λίμνη???? <χιχιχιχιχιχιχι>

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες