Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αμορτισερ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Αμορτισερ

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 11 Σεπ 2007, 12:08

Λοιπον το Ντισκο φοραει τωρα Bilstein.Βεβαια επειδη ειναι τελειωμενα δεν μπορω να τα κρινω. Σκεφτομαι και τα ΚΟΝΙ HEAVY TRACK. Ωστοσο δεν ξερω το χαρακτηρα τους. Υποθετω ειναι πιο σκληρα?? Επισης στην Αγγλικη αγορα κυκλοφορουν και καποια κιτρινα GAZ. Τα εχει δοκιμασει κανεις? Επισης τι πρεπει να προσεξω στην παραγγελια μου, καθως θα τα φερω απο αγγλια. Εδω τα ΚΟΝΙ εχουν 150 ΕΥΡΩ οταν Αγγλια 48 Λιρες (δηλαδη ουτε 80 ευρω). Ποσο μπορει να εχουν τα εξοδα αποστολης?

Ευχαριστω παιδια
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Αμορτισερ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Σεπ 2007, 13:23

Απο Παντοκ με UPS 24 λιρες,απο αλους δεν ξερω.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Σεπ 2007, 15:32

Φίλε mudnolis γειά,

η τιμή των 48 λιρών είναι για τα απλά ΚΟΝΙ και όχι για τα HEAVY TRACK ή τα RAID.

Mίλα πάλι με τον Εγγλέζο, πες του ακριβώς ΤΙ θέλεις και για ποιό αυτοκίνητο και κυρίως να σου επιβεβαιώσει ότι η τιμή που σου ανέφερε είναι για τα HEAVY TRACK.

Aν τα βρεις στην τιμή των 48 λιρών μαζί με τον αγγλικό ΦΠΑ κάνε εισαγωγή καμμιά εκατοστή κομμάτια.

Πάντως τόσο τα BILSTEIN όσο και τα ΚΟΝΙ προσωπικά πιστεύω ότι είναι πολύ "ξερά" στις εργοστασιακές ρυθμίσεις τους για τα Disco και αλλοιώνουν τον χαρακτήρα και την άνεση του αυτοκινήτου.

Και μην ξεχνάς ότι συνήθως επιβάλεται και αλλαγή των ελατηρίων (για να μην πω ότι αυτά είναι πολύ πιό απαραίτητο να αλλαχθούν). Δες αν έχουν ποτέ αλλαχθεί τα ελατήρια ή αν έχουν αλλαχθεί πότε έγινε αυτό και κινήσου ανάλογα. Στα Disco 1 (όπως και στα RaRo Cl με ελατήρια & στα Defender) τα ελατήρια παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο με τα αμορτισέρ (ίσως και σημαντικότερο ανάλογα με την χρήση).
Οι περισσότεροι άνθρωποι συνηθισμένοι στις αναρτήσεις των συμβατικών αυτοκινήτων δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία στα ελατήρια.
Τα Landies όμως δεν είναι συμβατικά αυτοκίνητα και η ανάρτησή τους δεν λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο και ιδίως με τα ίδια βάρη και διαδρομές.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 11 Σεπ 2007, 20:53

Μια που το έφερε η κουβέντα ρίξτε κι εδώ μια ματιά:
http://www.brookwell.co.uk/acatalog/Sho ... rbers.html
Έχω ψωνίσει εκτός των άλλων και αμορτισέρ σε πολύ καλές τιμές και με λογικά μεταφορικά.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 12 Σεπ 2007, 00:43

Λοιπον τα ΚΟΝΙ HEAVY TRACK τα βρηκα τελικη τιμη με ΦΠΑ 70 Ευρω στον PADDOCK
http://www.paddockspares.com/sp/categor ... rbers.html

Aπλα τα πισω τα δινει για το 200 και 300Series το ζητημα είναι ποιο μου κανει??

Παντελη εσυ τι θα ελεγες σε ποιο μαλακο?Οταν λες να ειναι για το μοντελο μου τι εννοεις? Ειναι Ντισκο 1 Mpi του 95. Οσο για ελατηρια θα βαλω μαλλον τα κιτρινα της Britpart.(Δεν ξερω αν εχει για Mpi ισως βαλω αυτα για τον V8 απ οσο θυμαμαι ειναι καπου 30 κιλα βαρύτερος, αλλα με τον εργατη ερχεται στα ιδια κιλα.)
Αυτα τα GAZ τα εχει βαλει κανεις???
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Σεπ 2007, 06:44

Φίλε mudnolis γειά,

πρέπει να πάρεις αυτά για το Discovery 300 Τdi.
Aυτής της γενιάς είναι το αυτοκίνητό σου.
Η διαφορά των δύο μοντέλων, όπως ήδη έχω γράψει αρκετές φορές στο φόρουμ, έγκειτα στην παρουσία ενός πρόσθετου δακτυλίου στην βάση των αμορτισέρ στον άξονα. Αν αφαιρέσεις τον δακτύλιο αυτό μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα αμορτισέρ για τα αυτοκίνητα της γενιάς 200 Tdi.
ΠΡΟΣΟΧΗ. Αν χρησιμοποιήσεις τα αμορτισέρ των 200αριών στο 300άρι θα σου σπάσει η κάτω βάση του αμορτισέρ.

Τα ελατήρια της BRITPART αγόρασέ τα αλλά σε ένα χρόνο, ή και λιγότερο θα θέλουν πάλι αλλαγή καθώς πέφτουν.

Τα V8 είναι όντως η κοντυνότερη εφαρμογή με αυτή των Mpi.

Aν θέλεις κάτι σε πολύ καλύτερη ποιότητα αλλά ακριβότερα υπάρχουν ελατήρια σε διαφορετικές σκληρότητες και ύψη ανάλογα με την χρήση και τον χαρακτήρα που θέλεις να δώσει στο αυτοκίνητο.

Θα σου θυμίσω ότι τόσο η ΒRITPART όσο και η BEARMACH κατασκευάζουν ποιότητες imitation και aftermarket. Tα φθηνά τους ελατήρια (δηλ. τα κίτρινα) είναι imitation και κατασκευάζονται μεταξύ Τουρκίας και Ιράν (όπως όλα τους τα προϊόντα έλασης σιδήρου).

Μιά και ζητάς την γνώμη μου για αμορτισέρ θα σου πω ότι μέχρι στιγμής έχω δώσει σε φίλους ή πελάτες πάνω από 20 σετ DeCarbon και η μόνη φορά που δημιουργήθηκε πρόβλημα ήταν όταν μία φορά μου παρήγγειλαν λάθος πισινά αμορτισέρ (καλή ώρα αυτό που συζητήσαμε πιό πάνω για τον πίσω άξονα ανάμεσα σε 200 & 300Tdi)
Τα DeCarbon έχουν δώσει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ αποτελέσματα μαζί με τα ελατήρια της Scorpion Racing τα οποία και δουλεύω αποκλειστικά πάντα μαζί με τα DeCarbon. Tόσο στα Disco όσο και στα RaRo και στα Defenders δίνουν απόλυτα ελεγχόμενο κράτημα, σφιχτή αίσθηση αλλά δεν κοπανάνε όπως τα σκληρότερα αμορτισέρ ή ελατήρια.
Επίσης δουλεύω και τα KING Springs αλλά αυτά τελικά έχουν προτιμηθεί μόνο σε Discovery 3 με ανάρτηση ελατηρίων και μόνο με BILSTEIN με κατά παραγγελία ρύθμιση (μπες στο wwww.theworldoffroad.gr για να δεις ακριβώς τι έγινε)

Τα GAZ που δίνει ο Paddocks είναι η φθηνή έκδοση των GAZSHOCKS τα οποία είναι ρυθμιζόμενα κατά 36 σκάλες χωρίς να χρειάζεται να βγεί το αμορτισέρ. Για πιό ακριβά αμορτισέρ είναι αυτά που προτείνω και μάλιστα έχω χρησιμοποιήσει (μετά την ΠΑΤΑΓΩΔΗ αποτυχία και αστοχία των ΚΟΝΙ) στο βαρύτερο από τα δύο Camels. (το άλλο φοράει εδώ και 11 χρόνια ένα σετ αγωνιστικών PROFLEX)

Αν θέλεις να ακούσεις την συμβουλή κάποιου που έχει πειραματισθεί πολύ με την ανάρτηση του Disco (και των Landies aυτής της γενιάς ανάρτησης) μείνε μακρυά από σκληρά αμορτισέρ και φθηνά ελατήρια γιατί πολύ απλά θα πληρώσεις την ανάρτησή σου τελικά δύο φορές.

Και κάτι άλλο.
Κάνε έναν προσεκτικό έλεγχο στα ελαστομεταλλικά παρεμβύσματα (τα "σινεμπλόκ") στο αυτοκίνητό σου όπως και στο A-frame ball της πίσω ανάρτησης. Αν αλλάξεις αμορτισέρ και ελατήρια και έχεις τζόγους στα "σινεμπλόκ" είναι σαν να μην έκανες σχεδόν τίποτε.
Τα "σινεμπλόκ" πολυουρεθάνης στον Paddock είναι πολύ καλά και φθηνά.
Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό KT4X4 » 12 Σεπ 2007, 09:51

Για σε όλους και από μένα.

Εγώ χρησιμοποιώ την ανάρτηση της Old Man Emu (αμορτισέρ + ελατήρια). Είναι η πρώτη αλλαγή ανάρτησης που έχω κάνει οπότε δεν έχω εμπειρία σε σχέση με άλλες αναρτήσεις πέραν της εργαστασιακής.

Έχω μόνο καλά λόγια να πω για την ανάρτηση αυτή. Παρόλο που ψηλώνει το αυτοκίνητο 4-5 πόντους, η συμπεριφορά του είναι καλύτερη και στην άσφαλτο και στο χώμα, με λιγότερες κλίσεις στις στροφές και μεγαλύτερες διαδρομές εκτός δρόμου.

Χωρίς να είναι σίγουρα η καλύτερη ανάρτηση που υπάρχει, βελτιώνει σημαντικά την εργοστασιακή και συνάμα είναι δοκιμασμένη και αξιόπιστη.

Βέβαια όποιος ενδιαφέρεται για κάτι πιο advance, υπάρχουν επιλογές όπως της Scorpion Racing που ανέφερε ο Παντελής ή και άλλες.

Χαιρετώ

Κωνσταντίνος
KT4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 09 Μάιος 2003, 11:32
Τοποθεσία: Ν.Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 12 Σεπ 2007, 11:42

KT4X4 έγραψε:


Έχω μόνο καλά λόγια να πω για την ανάρτηση αυτή. Παρόλο που ψηλώνει το αυτοκίνητο 4-5 πόντους, η συμπεριφορά του είναι καλύτερη και στην άσφαλτο και στο χώμα, με λιγότερες κλίσεις στις στροφές και μεγαλύτερες διαδρομές εκτός δρόμου.

Χαιρετώ

Κωνσταντίνος


Πώς είναι δυνατόν να μειώνονται οι κλίσεις (που σημαίνει ότι έχει σκληρήνει η ανάρτηση) και ταυτόχρονα να αυξάνονται οι διαδρομές ???????
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 12 Σεπ 2007, 11:52

Απίστευτο και όμως πραγματικό.

Και εγώ που έβαλα μπλέ Bearmacht + 2 ιντσες με ονομαστική σκληρότητα πολύ μεγαλύτερη των stock (τα οποία ήταν βέβαια και πολύ πεσμένα μετά από 140 χιλιάδες χλμ που είχε όταν το πήρα) , έπαθα ακριβώς το ίδιο.

Πιό καλή συμπεριφορά σε λακούβες (μαλακή λειτουργία) και λιγότερες κλίσεις και χωρίς αντιστρεπτικές.

Οχι ότι δεν γέρνει, απλά είναι πολύ καλύτερο του stock.

Mετά από 5 χρόνια και 100+ χιλιάδες χιλιόμετρα έχουν πέσει λίγο αλλά ακόμη είναι αποδεκτά στην χρήση.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 12 Σεπ 2007, 11:54

Ναι,ναι αν δεν θέλεις κάτι πιο εξειδικευμένο πέραν της εκδρομικής χρήσης τα Οld Man είναι μία καλή λύση. Αλλη λύση εάν δεν το σηκώσεις είναι να ''χώσεις'' τον Παντελή να σου βρεί ένα καλό σετ ελατήρια στην σκληρότητα που τα θέλεις και να πάρεις Monroe Adventure που είναι φθηνά και θα κάνουν την δουλειά τους για 20.000Km τουλάχιστον.
Τα Britpart τα έχω βάλει και εγώ (το πιο σκληρό νούμερο που δίνει για τα χρέπια μας) και μετά από 15.000Κm που έχει κάνει, όλα φορτωμένο σαν γαιδούρι δεν έχουν ''κάτσει'' ακόμη. Για να είναι τόσο φθηνά όμως δεν μπορεί να είναι και ''για μια ζωή''.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 12 Σεπ 2007, 12:12

ekarpod έγραψε:
Πιό καλή συμπεριφορά σε λακούβες (μαλακή λειτουργία) και λιγότερες κλίσεις και χωρίς αντιστρεπτικές.



Μεγαλύτερες όμως διαδρομές δεν μπορεί να απόκτησες !!!!!!

Και σίγουρα απέκτησες σκληρότητα στην ανάρτηση (σε σχεση με τη μαμισια) μιας και μειώθηκαν οι κλίσεις χωρίς αντιστρεπτική.

Οπώς το καταλαβαίνω εγώ, μεγαλύτερες διαδρομές μπορείς να αποκτήσεις με ελατήρια ιδιας σκληρότητας ή και μαλακότερα αλλά μεγαλύτερα σε υψος σε συνδυασμό με μακρύτερα αμορτυσερ (ή καλύτερα με μεγαλύτερης διαδρομής αμορτισερ.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 12 Σεπ 2007, 12:13

giagoulas έγραψε:
Πώς είναι δυνατόν να μειώνονται οι κλίσεις (που σημαίνει ότι έχει σκληρήνει η ανάρτηση) και ταυτόχρονα να αυξάνονται οι διαδρομές ???????



Νομίζω πως η σκληρότητα της ανάρτησης δεν έχει σχέση με την διαδρομή της. Το ελατήριο θα εκταθεί στο κρέμασμα του τροχού αναλόγως με την ελαστικότητα και των αριθμό των σπειρών που του δίνει ο κατασκευαστής του. Το παιχνίδι παίζεται στην συμπίεση όπου εκεί κανένα ελατήριο όσο σκληρό και αν είναι (όταν μιλάμε για άκαμπτο) δεν θα αρνηθεί να συμπιεστεί όταν ο απέναντι του τροχός κρεμάσει. Σ' αυτήν την περίπτωση τερμάτιζει ο άξονας πάνω στα bumb-stops. To αμορτισέρ τώρα θα πρέπει να ακολουθεί τις ίδιες διαδρομές από πλευράς μήκους ενώ η σκληρότητα του δεν επιδρά πουθενά σ' αυτήν την διαδικασία.
Καλά το έχω καταλάβει?
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 12 Σεπ 2007, 12:29

Πάντως τα oldman που φόραγα στο νιβα αρνούταν να συμπιεστουν.

Ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο σήκωνε πιο συχνά τροχό. Παράλληλα είχαν μειωθει σημαντικά οι κλίσεις του ατοκινήτου. (Αυτό στις πλάγιες κλίσεις είναι πολύ καλό).

Απ 'οτι διαβάζω υπάρχουν δύο σχολές

1) Η πρώτη αντιμετωπίζει το πρόβλημα με μεγάλες διαδρομες τις αναρτήσεις
2) Η δευτερη με locker . Ισχυρίζονται δε ότι σε ακραίες εκτάσεις της ανάρτησης , ακόμη και αν πατά ο τρόχός, το ασκούμενο βάρος είναι ελάχιστο και άρα δεν προσφέρει κάτι στην πρόσφυση.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό KT4X4 » 12 Σεπ 2007, 13:13

θα συμφωνήσω με το Δημήτρη. Η σκληρότητα δεν επηρεάζει απαραίτητα την διαδρομή των ελατηρίων. Εγώ πάντως διαπίστωσα ότι όντως με τα ΟΜΕ έχω μεγαλύτερες διαδρομές ενώ συγχρόνως μειώθηκαν οι κλίσεις του αμαξώματος.

Η ανάρτηση είναι όντως πιο σφικτή αλλά όσο πρέπει και χωρίς να θυσιάζεται ιδιαίτερα η άνεση. Διαβάζοντας άπειρα forum και απόψεις για το ποιες από τις διαθέσιμες σε επίπεδο σκληρότητας αναρτήσεις της ΟΜΕ να επιλέξω κατέληξα να βάλω medium duty ελατήρια μπροστά αφού δεν έχω εργάτη και medium-heavy (τα 871 αν θυμάμαι καλά) πίσω τα οποία δίνουν το ίδιο ύψος με τα medium αλλά είναι λίγο πιο ενισχυμένα, κάτι ενδιάμεσο μεταξύ medium και heavy.

Λόγω του ότι το πίσω μέρος είναι αυτό που συνήθως φορτώνεται περισσότερο με επιπλέον εξοπλισμό ή και αποσκευές ακόμα και ρυμούλκηση, θεώρησα ότι τα 50 κιλά επιπλέον του συνηθισμένου φορτίου που συνιστούσε η ΟΜΕ για τα medium πίσω ήταν λίγα. Όταν ρυμουλκώ μόνο το κάθετο βάρος στον κοτσαδόρο φτάνει τα 50 κιλά ενώ ο εξοπλισμός που μεταφέρω στις εκτός δρόμου εξορμήσεις πρέπει να φτάνει τα 100. Εαν σε αυτά προσθέσουμε και το βάρος των επιβατών πίσω και των αποσκευών τότε μάλλον τα medium δεν επαρκούσαν πλήρως.

Δεν το συζητώ βέβαια ότι με τις εργοστασιακές αναρτήσεις το αυτοκίνητο καθόταν πολύ πίσω με τα βάρη αυτά και σε συμπιέσεις εκτός δρόμου η ανάρτηση τερμάτιζε εύκολα. Ίσως βέβαια παίζει ρόλο και η ηλικία των ελατηρίων. Όπως και νάχει εγώ επέλεξα τα medium-heavy για πίσω και έχω μείνει ευχαριστημένος. Σε εκτός δρόμου διαδρομές το αυτοκίνητο είναι τανκς, η ανάρτηση δεν τερματίζει ποτέ ακόμα και έπειτα από μικρό άλμα, ενώ με τα βάρη που ανέφερα καταφέρνει να είναι άνετη και ξεκούραστη. Μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι τελείως άδειο νιώθεις ότι η πίσω ανάρτηση είναι κάπως σκληρή.

Χαιρετώ

Κωνσταντίνος
KT4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 09 Μάιος 2003, 11:32
Τοποθεσία: Ν.Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Σεπ 2007, 18:58

giagoulas έγραψε:Πώς είναι δυνατόν να μειώνονται οι κλίσεις (που σημαίνει ότι έχει σκληρήνει η ανάρτηση) και ταυτόχρονα να αυξάνονται οι διαδρομές ???????


Δημήτρη γειά και πάλι,

οι κλίσεις κατά την διάρκεια της οδήγησης έχουν να κάνουν με την αντίσταση που παρέχει το ελατήριο ανάμεσα από την μία μεριά στο βάρος του συνόλου αμαξώματος και πλαισίου και του άξονα στην άλλη πλευρά του. Πολύ χονδρικά (για να απλοποιήσουμε τα πράγματα δεχόμαστε ότι όλες οι ρόδες βρίσκονται στο ίδιο ή σε παραπλήσιο επίπεδο)

Οι διαδρομές της ανάρτησης από την άλλη μεριά χρειάζονται για τις περιπτώσεις που το ανάγλυφο του εδάφους επάνω στο οποίο πατάνε οι τροχοί μας είναι ανώμαλο (γίνεται της ανωμαλίας, για να γελάσουμε και λίγο)
Ετσι η πίεση που δημιουργείται από τον τροχό που βρίσκεται σε ψηλότερο επίπεδο πιέζει το ελατήριο.

Πολύ απλοποιημένα όσο πιό μαλακό είναι το ελατήριο τόσο πιό εύκολα πιέζεται και τόσο πιό εύκολα ακολουθεί η ανάρτηση το ανάγλυφο του εδάφους.
Για το λόγο αυτό και η Land Rover έχει επιλέξει την λύση των μαλακών αναρτήσεων μεγάλης διαδρομής.

Σκληραίνοντας λίγο το ελατήριο δεν μειώνεις την διαδρομή. Απλώς χρειάζεται μεγαλύτερη διαφορά στο ανάγλυφο του εδάφους από τροχό σε τροχό για να φτάσει η ανάρτηση στο ίδιο σημείο συμπίεσης από τον έναν τροχό και έκτασης από τον άλλο.

Επαναλαμβάνω ότι υπάρχουν αρκετοί άλλοι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν σοβαρά για το στήσιμο ενός αυτοκινήτου και η προσπάθεια αυτή είναι μία υπεραπλουστευμένη προσέγγιση για να κατανοήσουμε γιατί ένα αυτοκίνητο μπορεί να περιορίσει τις κλίσεις του αμαξώματός του σε κίνηση σε δρόμο με στροφές και να μην μειώσει, αλλά ίσως και να αυξήσει (αν αυξηθεί το ύψος του ελατηρίου) την διαδρομή της ανάρτησής του σε συνθήκες διαπέρασης εμποδίων ή κίνησης εκτός δρόμου.

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες