Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Άλλος ένας κολλημένος!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Σεπ 2007, 10:18

καλωσηλθες νεε φιλε μας στη μεγαλη μαντροβερικη οικογενεια

μην δισταζεις να ρωτας, εξαλλου αν επιμεινεις ολο και καποιος θα φιλοτιμηθει

ΥΓ δεν σταζουν ολα, παντως ο στεφανμπαλικ εχει δικιο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 24 Σεπ 2007, 10:38

firelord έγραψε:καλωσηλθες νεε φιλε μας στη μεγαλη μαντροβερικη οικογενεια

μην δισταζεις να ρωτας, εξαλλου αν επιμεινεις ολο και καποιος θα φιλοτιμηθει

ΥΓ δεν σταζουν ολα, παντως ο στεφανμπαλικ εχει δικιο


καλημέρα,

να ναι καλά μια τάπα με κόλλα δυο στοιχείων που έβαλα :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


ciao
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Σεπ 2007, 10:59

Να δω πως θα την βγαλεις.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Σεπ 2007, 11:17

κολλα? χαθηκε λιγο τεφλον ταινια?>
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 24 Σεπ 2007, 11:30

βασικά δεν χρειάζεται να βγεί ποτέ, εκτός απο όταν πεταχτεί το βοηθητικό!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 24 Σεπ 2007, 11:40

firelord έγραψε:κολλα? χαθηκε λιγο τεφλον ταινια?>


Στο σημείο που τα έβαλα, ήταν υποθέτω για κάποια υπερχείλιση εσωτερική(οχι το σωληνάκι που είναι απο πάνω για τις αναθυμιάσεις) στα πλάγια απο την μεριά ανάμεσα σε βοηθητικό και κιβώτιο, φαίνεται μια τρύπα(τυφλή) με μια χαραξη ίσα ίσα για να μπορεί να στάζει και να ξετρέχει ελάχιστα(μέσα απο το βοηθητικό). Προφανώς κάτι πήγαινε στραβά και έτρεχε συνέχεια(οχι αμαν την ποσότητα, αλλά μου έσπαγε τα νεύρα)!!! οπότε και την βούλωσα την τρύπα!!!



χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Σεπ 2007, 11:43

α οκ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 24 Σεπ 2007, 14:06

griou έγραψε:Παιδιά ευχαριστώ για τις ευχές, και ανταποδίδω.
Το αυτοκίνητο το πήγαινε στον Μακρή για σέρβις ο Βασίλης, αλλά διαπίστωσα οτι είχε 1,5λ
λάδι λιγότερο η μηχανή ( ήταν όμως φρέσκο που σημαίνει οτι μάλλον βάλανε λιγότερο και δεν το είχε κάψει ) και δεν είχε φίλτρο αέρα!
Ζουμιά δεν τρέχουν απο κάτω αν και είναι γεμάτα ολα ( διαφορικά,σασμάν).
Το μόνο που βρήκα να θέλει ύστερα απο σχολαστικό ψάξιμο απο κάτω είναι δύο φούσκες στην μπροστινή μπάρα του τιμονιού.

Καλημέρα.


Oι δύο φούσκες που λές είναι στα ακρόμπαρα του τιμονιού, άρα είναι ταλαιπωρημένα, άρα θέλουν αλλαγή (πρέπει ν' αλλάξεις όλο το-τα ακρόμπαρα) γιατί είναι κρίσιμο εξάρτημα. Όχι ότι κινδυνεύεις (δεν έχω δεί τα δικά σου αλλά είναι μάλλον αδύνατο να σπάσουν ότι και να έχουν) αλλά δημιουργούν επιπλέον τζόγους στο τιμόνι τους οποίους δεν θέλεις να έχεις στο φορτηγό σου...

Για τα υπόλοιπα τι να πώ, εφόσον δεν το είχες εσύ, παρακολούθησε εσύ τα λάδια, βάλε οπωσδήποτε φίλτρο και αν πας στον Μακρή βεβαίως ανέφερε τα προηγούμενα μήπως βγάλεις άκρη...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 24 Σεπ 2007, 14:11

rodi έγραψε:φιλε μου καταρχην καλοριζικο και καλοταξιδο !!!!
ερωτησουλα .. οτι ειπαμε για την τρομπα ισχυει και για τον ιπποποταμο?


Ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα με ηλεκτρική τρόμπα βενζίνης. Στο Disco είναι εύκολη η πρόσβαση, εξαγωγή, επιθεώρηση. Στον ιπποπόταμο δεν ξέρω, ας απαντήσουν οι κάτοχοι (συνήθως πάντως στα ΙΧ η πρόσβαση είναι κάτω από το πίσω κάθισμα, και συνήθως θέλει και αφαίρεση μοκέτας).
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 25 Σεπ 2007, 00:38

Βγάλτη και καθάρισε το εσωτερικό φίλτρο και αγόρασε ένα μοτεράκι να έχεις για backup οταν μείνεις.

Για να τη βγαλει πρεπει να κατεβασει το ντεποζιτο σωστα?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Σεπ 2007, 07:08

Φίλε mudnolis καλημέρα,

ΟΧΙ δεν χρειάζεται να κατέβει το τεπόζιτο καυσίμων.

Βγάζεις το χαλάκι της ταπετσαρίας, το ηχομονωτικό και έχει προσβαση στην στρογγυλή μεταλλική τάπα με τις βίδες την οποία και ξεβιδώνεις. Μετά μπορείς να ξεβιδώσεις και την στρογγυλή πλαστική τάπα και έχεις πρόσβαση στην αντλία (Μανωλη τα θυμάμαι καλά από το Mpi μου? Εχω 12 χρόνια που είχα κάνει τη δουλειά..... βλέπεις στο Tdi η αντλία δεν είναι εκεί)

------------------

Φίλε griou για ακρόμπαρα αξίζει να προτιμήσεις τα γνήσια ή τα γερμανικά της Λεμφέρντερ (τα οποία είναι φθηνότερα αλλά το ίδιο καλά με τα γνήσια) Ολα τα άλλα δεν έχουν δώσει τόσο καλά αποτελέσματα από πλευράς αξιοπιστίας.


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Σεπ 2007, 09:10

Για το disco έτσι είναι τα πράγματα.

Για τον ιπποπόταμο νομίζω ότι ήταν η ερώτηση αγαπητέ Παντελή.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Σεπ 2007, 10:01

Μανώλη (ekarpod) καλημέρα,

είχα μείνει με την εντύπωση ότι ο φίλος mudnolis έχει Discovery Mpi και για αυτό αναφέρθηκα σε αυτό.

Πάντως από μία γρήγορα ματιά που έριξα στο βιβλίο ανταλλακτικών του Freelander δείχνει να βγαίνει η αντλία και μέσα από το αυτοκίνητο. Οι φίλοι των Freelanders μπορούν να το επιβεβαιώσουν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 25 Σεπ 2007, 11:50

Συλλογος 'Οι Φιλοι του Ιπποποταμου'
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό fatman » 26 Σεπ 2007, 09:44

Δεν θελω να φανω κακος(ειμαι ομως),αλλα το να λειπει το φιλτρο αερα και λιγοτερο λαδι..
Παντως γυαλιστερο φαινοτανε στις φωτο,μπορει να κανω και λαθος,αλλαξε-τσεκαρισε ολα τα ζουμια μονος σου να εισαι και σιγουρος..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες