Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Σημειο ελξης

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Σημειο ελξης

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 22 Σεπ 2007, 00:40

Αληθεια σε περιπτωση κολληματος ποιο ειναι το καλυτερο σημείο για ελξη? Πισω εχω κοτσαδορο οποτε ενταξει. Αλλα μπροστα? σκεφτομαι καμια πατεντα. Τι εχετε δοκιμασει?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Σεπ 2007, 19:11

Φίλε mudnolis

Ρίξε αν θέλεις μιά ματιά εδώ

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtop ... art-0.html

Ο κοτσαδόρος πίσω έχε υπόψη σου ΔΕΝ είναι η σωστή λύση.
Αντέχει μεν σε έλξη έως 3.500 τόννους αλλά όχι και σε βάρος υπό γωνία.

σου στέλνω π.μ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Σεπ 2007, 10:21

jate-rings
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 24 Σεπ 2007, 10:49

κάτι σαν αυτό ίσως???



Εικόνα
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Σεπ 2007, 11:20

whiskey ε?

διαβαζω για να παρω το w τωρα! που μιλατε παιδες? ριξε πμ αν δεν βαριεσαι, αν δεν εχεις τιποτα καλυτερο να κανεις...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 24 Σεπ 2007, 11:34

ναι, αλλά δεν προλαβαίνω να μιλήσω πουθενά. Το είχα πάρει το δίπλωμα για να είμαι νόμιμος στον δρόμο, αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δεν μιλάω. Παιδιά απο την παρέα μιλάνε οπότε τους ρωτάω για την συχνότητα και σου λέω.

χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Σεπ 2007, 11:46

QSL
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Σεπ 2007, 14:32

Στέφανε αυτά είναι.

Γιώργο για τα JATE rings ήδη μίλησα στον φίλο griou αλλά δυστυχώς λόγω του κοτσαδόρου που έχει το αυτοκίνητό του ίσως να μην μπαίνουν καθώς τα περισσότερα JATEs που υπάρχουν πλέον ΔΕΝ είναι συμβατά με τον κοτσαδόρο.

Στέφανε αν θέλεις θύμισέ μου κάτι.
Τα JATEs που σου έχω στείλει έχουν κάποιο κενό ανάμεσα στα "ποδαράκια" τους και το σασσί το οποίο τα συμπλήρωσες με ροδέλες? Θυμάμαι καλά? Αν ναι τότε αυτά ταιριάζουν και στον φίλο griou θεωρητικά.
Τα γνήσια JATEs της Land Rover τα οποία είναι συμβατά και με τον κοτσαδόρο δυστυχώς δεν είναι διαθέσιμα καθώς δεν ισχύει πλέον καθώς ο κωδικός ανταλλακτικού του δεν εμφανίζεται πιά.

(JATE = ακροστιχίδα του Joint Air Transport Establishment, δηλαδή του κοινού οργανισμού πιστοποίησης και ελέγχου εξαρτημάτων και διαδικασιών αερομεταφορών κυρίως για τον Αγγλικό στρατό. Τα JATE rings χρησιμοποιήθηκαν κυρίως στα Landies από τις αρχές της δεκαετίας του 1960 όταν άρχισαν να αερομεταφέρονται. Εκτοτε βρήκαν το δρόμο τους και σε εφαρμογές αγκύρωσης και έλξης και για τους offroaders.)

Φίλε griou ΠΡΟΣΟΧΗ oι δακτύλιοι που θα πρέπει ακόμη να βρίσκονται στα πίσω άκρα του σασσί και το δίχαλο που υπάρχει σε ένα σημείο (συνήθως στην μεριά οδηγού, αν θυμάμαι καλά) εμπρός στο σασσί σου υπάρχουν ΜΟΝΟ για να στερεώνεται το αυτοκίνητο σε πλατφόρμα μεταφοράς και για ελαφριά έλξη σε δρόμο και ΟΧΙ για εκτός δρόμου ή σοβαρή χρήση.

Χαιρετώ[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Σεπ 2007, 14:39

Ειναι πολυ απλο να τα φτιαξεις μονος,λαμα,βιδες,τρυπανι.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 24 Σεπ 2007, 15:04

pantg έγραψε:Στέφανε αυτά είναι.

Γιώργο για τα JATE rings ήδη μίλησα στον φίλο griou αλλά δυστυχώς λόγω του κοτσαδόρου που έχει το αυτοκίνητό του ίσως να μην μπαίνουν καθώς τα περισσότερα JATEs που υπάρχουν πλέον ΔΕΝ είναι συμβατά με τον κοτσαδόρο.

Στέφανε αν θέλεις θύμισέ μου κάτι.
Τα JATEs που σου έχω στείλει έχουν κάποιο κενό ανάμεσα στα "ποδαράκια" τους και το σασσί το οποίο τα συμπλήρωσες με ροδέλες? Θυμάμαι καλά? Αν ναι τότε αυτά ταιριάζουν και στον φίλο griou θεωρητικά.
Τα γνήσια JATEs της Land Rover τα οποία είναι συμβατά και με τον κοτσαδόρο δυστυχώς δεν είναι διαθέσιμα καθώς δεν ισχύει πλέον καθώς ο κωδικός ανταλλακτικού του δεν εμφανίζεται πιά.

(JATE = ακροστιχίδα του Joint Air Transport Establishment, δηλαδή του κοινού οργανισμού πιστοποίησης και ελέγχου εξαρτημάτων και διαδικασιών αερομεταφορών κυρίως για τον Αγγλικό στρατό. Τα JATE rings χρησιμοποιήθηκαν κυρίως στα Landies από τις αρχές της δεκαετίας του 1960 όταν άρχισαν να αερομεταφέρονται. Εκτοτε βρήκαν το δρόμο τους και σε εφαρμογές αγκύρωσης και έλξης και για τους offroaders.)

Φίλε griou ΠΡΟΣΟΧΗ oι δακτύλιοι που θα πρέπει ακόμη να βρίσκονται στα πίσω άκρα του σασσί και το δίχαλο που υπάρχει σε ένα σημείο (συνήθως στην μεριά οδηγού, αν θυμάμαι καλά) εμπρός στο σασσί σου υπάρχουν ΜΟΝΟ για να στερεώνεται το αυτοκίνητο σε πλατφόρμα μεταφοράς και για ελαφριά έλξη σε δρόμο και ΟΧΙ για εκτός δρόμου ή σοβαρή χρήση.

Χαιρετώ[/img]



:thumbright: :thumbright: :thumbright: ναι έχουν κενό, και καλύπτεται με ροδέλες,


vagelis, θέλει προσοχή με την λάμα(υλικό και πάχος και με την βίδα) για την αντοχή μιλάω!!!


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Σεπ 2007, 15:54

Εγω Στεφανε με 8 χιλιοστα λαμα και 12 χιλ.βιδες δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Σεπ 2007, 06:58

Φίλε Βαγγέλη καλημέρα,

το όλο θέμα έχει να κάνει με την ασφάλεια τόσο του ιδιοκτήτη του οχήματος όσο (και περισσότερο) με την ασφάλεια των ανθρώπων που θα βρίσκονται γύρω από την περιοχή όπου θα δένεται το όχημα για να στερεωθεί ή να ρυμουλκήσει/ρυμουλκηθεί.

Ειναι ακριβώς το ίδιο ζήτημα που γεννάται με το να χρησιμοποιείς πιστοποιημένα ή απλά μη πιστοποιημένα ναυτικά κλειδιά, ιμάντες, συρματόσχοινα και συνθετικά σχοινιά για τις ίδιες διαδικασίες.

Προσωπικά δεν το συστήνω και δεν το κάνω. Προτιμώ να πληρώνω τον εξοπλισμό μου μία φορά και να έχω την συνείδησή μου ήσυχη για το ότι δεν θα σκοτώσω/τραυματίσω κάποιον άλλον ή και εμένα για να σώσω μερικά Ευρώ.

Για να σου φτιάξει ένας μάστορας ένα ζευγάρι ΚΑΛΑ αντίγραφα των JATES τύπου σκάλας θα σου πάρει οπωσδήποτε πάνω από 60 Ευρώ (για τα υλικά και τις κολλήσεις).
Με 90 Ευρώ έχεις τα γνήσια τύπου ναυτικού κλειδιού (τα οποία όμως μπορεί να μην ταιριάζουν στον κοτσαδόρο) και τα τύπου σκάλας με λίγο παραπάνω ή και λιγότερα ανάλογα με τον προμηθευτή και τις ποιότητες υλικών και διαδικασίας που έχει ακολουθηθεί για να μην σκουριάζουν.

Τα JATES στην μορφή σκάλας (όπως αυτά που έχει ο Στέφανος) φυσικά και μπορούν να αντιγραφούν/κατασκευασθούν εύκολα και ίσως και πιό γερά από τα πιστοποιημένα αλλά σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά η αστική ευθύνη πέφτει όλη επάνω στον κατασκευαστή/χρήστη αν αυτά δεν είναι πιστοποιημένα.

Τα κανονικά JATES όμως έχουν διαφορετικό σχήμα (σαν μεγάλο ναυτικό κλειδί), είναι φτιαγμένα από ειδικό κράμα και έχουν πιστοποίηση.

-------------------------------

Η ρυμούλκηση και η στερέωση οχημάτων του βάρους και του όγκου των Landies δεν είναι παιχνίδι και αυτό πρέπει να το καταλάβουν οι ιδιοκτήτες τους. Δεν γίνεται από την μία πλευρά κάποιος που αγοράζει ένα Land Rover σοβαρού όγκου να είναι περήφανος για τον όγκο, το βάρος και τα στοιβαρά του μηχανικά μέρη και από την άλλη να το εξοπλίζει με εξαρτήματα ρυμούλκησης/αγκύρωσης για συμβατικά αυτοκίνητα.
Το ίδιο συμβαίνει και με τις ΣΩΣΤΕΣ και ΑΣΦΑΛΕΙΣ διαδικασίες ρυμούλκησης/στερέωσης των οχημάτων στις οποίες πολύ σπάνια έχω δει να δίνεται η κατάλληλη σημασία (για να μην αναφερθώ στο τί συμβαίνει στους αγώνες)

Από το λάθος αυτό μπορούν να κριθούν ζωές ή η αρτιμέλεια τόσο η δική μας όσο και των άλλων.


Επειδή ο αριθμός των φίλων που έχουν μπεί στις τετρακίνητες δραστηριότητες είναι πλέον μεγάλος και συνεχίζει να μεγαλώνει, επειδή στην εποχή μας τείνει να χαθεί η λογική και η υπευθυνότητα, επειδή οι θερμοκεφάλοι ή απλώς απρόσεκτοι στατιστικά θα γίνουν ακόμη περισσότεροι ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να επαναλαμβάνονται συχνά οι οδηγίες για το πως δεν θα έχουμε ατυχήματα και μετά από αυτά και απαγορεύσεις σε αυτά που αγαπούμε να κάνουμε.

Συγγνώμη αν ακούγομαι "κολλημένος", γρουσούζης, γκαντέμης ή ο΄τιδήποτε άλλο αρνητικό και δυσάρεστο αλλά στατιστικά όταν ανεβαίνουν οι αριθμοί των συμμετοχών σε μία δραστηριότητα που ούτως ή άλλως ενέχει και κάποιο σοβαρό ποσοστό κινδύνου για ατυχήματα με τραυματισμούς πρέπει κατά πολλαπλάσιο βαθμό να αυξάνουμε και τις προφυλάξεις, τον έλεγχο και την σωστή εκπαίδευση για να μπορούμε να συγκρατούμε τον αριθμό των δυσαρέστων γεγονότων χαμηλό και ακόμη καλύτερα να τον εκμηδενίζουμε.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 25 Σεπ 2007, 07:30

Αμα ομως ειναι πιστοποιημενα και σπασουν θα βρεις τον εγγλεζο που στα πουλησε και αυτος τον κινεζο που τα κατασκευασε και θα αποζημοιωθεις για την ζημια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Σεπ 2007, 11:47

Γειά σου Βαγγέλη,

το ότι δεν θα το έχεις κατασκευάσει εσύ και κυρίως το ότι θα έχεις αποδείξει ότι ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ εξοπλισμό της ανάλογης αντοχής σε καλύπτει πολύ περισσότερο από το ιδιοκαταστευής αγνώστων υλικών, κραμάτων, ποιότητας κολλήσεων και αντοχής αντίγραφο που μοιάζει με κάτι.

Μην παρεξηγείς τα γραπτά μου. Δεν λέω ότι το πιστοποιημένο είναι απαραίτητα και ανθεκτικότερο.

Απλώς σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά από πλευράς υλικών μπορεί κάποιος να ισχυρισθεί ότι έλαβε όλα τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσει την αντοχή και την ποιότητα του εξοπλισμού. (και όχι χρήσης τους γιατί εκεί εμπλέκεται και το θέμα του χειρισμού που σε πολλές περιπτώσεις είναι λάθος και εκεί μπλέκουν και άλλου είδους προσωπικές αστικές και ποινικές ευθύνες)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 25 Σεπ 2007, 12:24

χαιρε Αλεξανδρε Γιαμμαρεζε
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες