Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Aξιοπιστία Land Rover vis Toyota

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Aξιοπιστία Land Rover vis Toyota

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 01 Οκτ 2007, 22:57

Eτσι για να μην λέμε μόνο τα "στραβά" τα δικά μας και επειδή πρέπει να ξέρουμε τι συμβαίνει και στις άλλες μάρκες για δείτε και αυτό

http://www.fjcruiserforums.com/forums/p ... -rips.html

Τουλάχιστον τα δικά μας δεν ανοίγουν τα πλαίσια σαν λάχανα...

Κάποτε σ' ένα φιλικό σπίτι είχα γνωρίσει έναν άνθρωπο που είχε κάνει πολλά χρόνια αφρική για δουλειές. Εκείνος μόλις είδε το 110, χάρηκε και άρχισε να μου το εκθειάζει και να λέει διάφορα για τότε... Οταν τον ρώτησα αν τα land cruiser ήταν προτιμότερα και πιό αξιόπιστα μου ανέφερε ότι ήταν πιό αξιόπιστα σε μικροβλάβες, αλλά όλα κόβαν σασί στα δύσκολα τερρέν οπότε δώρον-άδωρον...

Το θεώρησα υπερβολικό τότε, τελικά μάλλον είχε δίκιο, τα γιαπωνέζικα πλαίσια των αυτοκινήτων είναι τελικά σαν των μοτοσυκλετών τους...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 01 Οκτ 2007, 23:19

Φριχτό!

Και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το είχα σε ΠΟΛΛΗ εκτίμηση.

(Ναι λοιπόν, θα το πώ κι ας με τιμωρήσει ο θεός των Land Rover. Είχα στείλει email στην TOYOTA για το αν και πότε θα εισαχθεί! Να πληροφορήσω ότι ποτέ δε πήρα απάντηση, σε αντίθεση με OPEL και VOLVO παλιότερα που με κρατούσαν ενήμερο και μετά από καιρό).

Χίλιες φορές φλαντζούλα, παρά αυτό! Πλαίσιο; Αν είναι δυνατόν. Και σε "σκληρό" off-road αυτοκίνητο, όπως το παρουσιάζουν, ε;

Καλό θα ήταν να ενημερωθεί και το forum των σχιστομάτηδων, να γελάσουμε. Για να μην πώ για Pinin, που έμαθα σήμερα ότι πουλήθηκε λόγω συνεχών και πολλών "μικροπροβλημάτων". Άνθρωπος που έκραζε το Freebie μου...

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 01 Οκτ 2007, 23:51

Μπήκε κανείς στο κόπο να διαβάσει τα πόστ άραγε ???
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 02 Οκτ 2007, 00:22

Aγαπητέ Galilaios,

μην ανησυχείς, αν υπάρχει θεός έχει πολλούς άλλους παγκοσμίως να τιμωρήσει πρίν από εσένα...

Το αυτοκίνητο έχει νομίζω εισαχθεί τώρα, οπότε όποιος θέλει μπορεί να το αγοράσει.

Δεν γελάμε με τα προβλήματα των άλλων. Ούτε νιώθουμε καλύτερα όταν υποφέρουν οι άλλοι. Απλά καλό είναι να γνωρίζουμε ότι πάντα υπάρχουν και χειρότερα...

ΥΓ: Ευτυχώς που δεν έχουμε στην ελλάδα μεγάλες ευθείες με τεράστια χασίματα λακούβες, εκεί μου είπε ο φίλος ότι τσάκιζαν τα σασί των land cruisers στην αφρική όταν ήταν ....φορτωμένα

Φαντάζεστε γιάπη με τον "βασιλιά" φορτωμένο οικογένεια και μπαγκάζια να μην μπορεί να ανοίξει τις πόρτες να βγεί μετά την λακούβα
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Οκτ 2007, 06:23

Αγαπητοί φίλοι,

εκτός των προβλημάτων στο πλαίσιο η προ-προηγούμενη γενιά των LC είχε και πρόβλημα στην εμπρός σπαστή ανάρτηση και για το λόγο αυτό αντικαταστάθηκε πλήρως ο σχεδιασμός της και σαν ενδιάμεσο μέτρο είχε υπάρξει διαθέσιμο μοντέλο με άκαμπτο άξονα εμπρός.

Αυτά στην Αυστραλέζικη αγορά.

Προβλήματα επίσης είχαν υπάρξει και με μοτέρ της ISUZU, κυλινδροκεφαλές της NISSAN, διαφορικά της TOYOTA κλπ

Σε κάθε μεγάλο κατασκευαστή υπάρχουν περιπτώσεις "ατυχών" στιγμών σε εξαρτήματα ή σχεδιασμό συστημάτων.

Το θέμα είναι να υπάρξουν άμεσες ενέργειες για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων.

Και εν προκειμένω, όπως είπε και ο Μανώλης, το θέμα μας δεν είναι τα προβλήματα των άλλων και το αν πρέπει να τους κατηγορούμε ή να τους ψέγουμε, αλλά να μην υπάρχουν αντίστοιχα θέματα στα δικά μας αυτοκίνητα ή πώς να τα αντιμετωπίζουμε.

Αφήστε τους άλλους να κατηγορούν τα Landies οσο θέλουν. Τελικά όταν μπορούν όλοι αγοράζουν Land Rover. Και όσοι είναι ικανοί να τα κρατήσουν τα κρατούν. Ικανοί όχι απαραίτητα στα χρήματα (γιατί αυτά είναι κάτι που έρχεται και φεύγει πολύ εύκολα) αλλά κυρίως στην ιδιοσυγκρασία.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 03 Οκτ 2007, 09:57

τρομπα συμπλεκτη σε Νισσαν Παθ

κεφαλες σε Ναβαρα (εδω φταινε και οι οδηγοι που τα ραλλιαζουν και τα ξε@@@@@ λες και ειναι Σαξοραλλα)

τρομπα τιμονιου σε Τογιοτα ΛΚ 90

η 2.0 του Πινιν ΓΔΙ που τρωει λαδι με λιγο λιγοτερους ρυθμους απο οτι βενζινη...

γενικα αν ο ιδιοκτητης το φροντιζει, οτι και να ειναι διατηρειται σε καλη κατασταση, τελεια και παυλα

αυτο το ζητημα με τα σασσι των Τογιοτα και ειδικα σε ΛΚ ειχε εμφανισθει και στα ΛΚ της Φορδ στο WRC, τα οποια ερχοταν πισω στραβωμενα, μεχρι που τα αντικαταστησανε με Φρημπυ 1 Β6
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 03 Οκτ 2007, 10:53

Ξέχασες τα πίσω διαφορικά του Navara τα οποία είναι μάλλον αναλώσιμο για την nissan...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό firelord » 03 Οκτ 2007, 11:40

τους σταυρους των σαμουραϊ, τα ημιαξονια απο Βιταρα (και λιγοτερο απο Γιμνυ), τις πλυμνες απο ΚΙΑ Σπορταζ,
τα πισω διαφορικα των Ρανγλερ YJ-TJ, τις δισκοπλακες στα Μιτσου παχεροσπορ, τις ενεργοβορες V6 των παχερο και και και

Σημειωσις: τα ανωτερω δεν γραφονται για να υποβαθμισουν κανενα εργοστασιο, ολοι οι κατασκευαστες απο καιρου εις καιρον αντιμετωπιζουν προβληματα, σχεδιαστικα, παραγωγης κλπ

απλα στο συγκεκριμενο ειναι λιγο βαρια η περιπτωση με τα σασσι, τι βαρια δηλαδη....
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

αλλες μαρκες

Δημοσίευσηαπό B.T » 03 Οκτ 2007, 14:09

εκτος απο λαντ στην κατοχη μου υπηρξαν και αλλες μαρκες αυτοκινητων με κινηση και στους (4χ4) τροχους
απο οτι θυμαμαι αναφορικα σας γραφω.

απο δυο σαμουραι συχνο προβλημα με σταυρους, αμορτισερ τιμονιου, καζανακι τελικο εξατμισης και φυσικα η σκουρια μεχρι σημειο σαπισματος στα πισω φτερα στους θολους στα φριδακια.

απο ενα νισαν πατρολ προβλημα συχνο με την τρομπα πετρελαιου , ανεπιτυχη ρυθμηση τροφοδοσιας,αναφλεξης με αποτελεσμα εναν αριθμιστο μονιμα κινητηρα.

απο ενα νισαν διπλοκαμπινο γεννιας 1992 σταβωμα πισω αξονα πανω απο 4 φορες, ηλεκτρολογικα διαφορα προβληματα , πισω διαφορικο, συχνο σπασιμο στο χταποδι εξαγωγης

απο ενα ραγκλερ γεννιας 1998 πισω διαφορικο ,πλιμνες,σασμαν

απο τσεροκι 3.7 γεννιας 2004 ελατηρια αναρτησεις στα πρωτα 25.000 κλμ
μπεκ ψεκασμου στα 54.000κλμ, τρομπα νερου.

απο σαντα φε χιουνται αυτο το σκουριασμα στις δισκοπλακες απαραδεκτο
το εδιωξα γρηγορα δεν ξερω αν μπορουσε να εχει αλλα προβληματα

απο μιτσουμπισι πατζερο γεννιας 2005 αντιπροσωπεια στυλ λαντ να μην πω χειροτερη το αμαξι καλο αλλα οχι λαντ προβληματα δεν προλαβε να βγαλει το εδωσα

προσανατολιζομαι για το καινουριο ντισκοβερι πετρελαιο καποιος φιλος που το εχει τι λεει? μηπως περιμενουμε νεο ντιζελοκινητηρα?

βεβαια το διλιτρο ηρωικο ντισκοβερι που παντα ειχα γεννιας 1996 ηταν και ενα δυσκολο μετρο συγκρισης προς τα αλλα μου 4χ4 αυτοκινητα και το λεω ηρωικο γιατι με εχει ευχαριστησει οσο κανενα αλλο . με εχει παει παντου με περισια ανεση και απαραμιλη στιβαροτητα.
μαλλον και αλλο λαντ να παρω (γιατι τελικα ειμαι κολλημενος με αυτα )
αυτο δεν προκειται να το πουλησω.
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Οκτ 2007, 18:13

Φίλε Β.Τ. το Discovery 1 είναι αυτοκίνητο που το κρατάς και το δίνεις στα ΕΓΓΟΝΙΑ σου (όχι στα παιδιά σου μόνο) Ιδίως αν είναι πετρέλαιο.

Αυτοκίνητα που να συνδιάζουν τις λογικές εξωτερικές διαστάσεις, τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους, την αίσθηση ευρυχωρίας και φωτεινού εσωτερικού, τις εκτός δρόμου ικανότητες και την σωστή συμπεριφορά στο δρόμο (όχι βέβαια σε επίπεδα καλού ΙΧ) και την λογική κατανάλωση και φθηνή τιμή που έχουν τα Disco μάλλον δεν υπάρχουν πιά.

--------------------

Τώρα όσον αφορά τις ζημιές των άλλων δεν νομίζω ότι αξίζει να επεκταθούμε περαιτέρω.

ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές κάνουν λάθη και ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές προσπαθούν να μειώσουν το κόστος κατασκευής κάνοντας οικονομία στην ποσότητα και την ποιότητα των υλικών τους.

Ιδίως τα τελευταία χρόνια και τα τελευταία προπύργια της αξιοπιστίας (μιλάω για τις καλές γιαπωνέζικες μάρκες) έχουν πάει περίπατο από την στιγμή που οι λογιστές και οι αναλυτές κόστους έβαλαν το χέρι του στα σχέδια των μηχανικών (για να μην αναφέρω ότι ΔΥΣΤΥΧΩΣ και στους μηχανικούς/σχεδιαστές διδάσκονται πλέον και τα οικονομικά οπότε κάνουν οικονομίες, που δεν θα έπρεπε, από μόνοι τους)

-------------

Το να κατηγορούμε τους άλλους δεν κάνει τα αυτοκίνητά μας καλύτερα ούτε λύνει τα προβλήματά τους.

Μπορεί οι άλλοι ΠΑΝΤΑ να κατηγορούν τα Landies αλλά τελικά ΟΛΟΙ όταν μπορούν ΠΑΝΤΑ δοκιμάζουν την εμπειρία της κατοχής ενός Land Rover.
ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ !!!!!!

Οσοι συνειδητοποιημένα τα αγοράζουν, τα κρατούν.
Οσοι τα αγοράζουν μόνο για το όνομα συνήθως τα δίνουν.

Χαιρετώ
pantg
 

Αξιοπιστία Land Rover Vis Toyota

Δημοσίευσηαπό iatros » 03 Οκτ 2007, 23:15

Αγαπητέ φίλε Β.Τ.
Είμαι κάτοχος LR3 TDV6 Aut. Θα σου αναφέρω με δύο μόνο λέξεις τι σημαίνει LR3 (το νέο Disco όπως λες).
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.-


ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ.
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Οκτ 2007, 06:42

Γιατρέ μου καλημέρα,

αυτές ήταν τέσσερεις λέξεις !!!!!! (χιχιχιχιχιχιχιχι)
Δύο λέξεις θα ήταν
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

(συγγνώμη γιατρέ μου αλλά τέτοιες ευκαιρίες για πείραγμα δεν πρέπει να πηγαίνουν χαμένες. Ετσι δεν είναι?????)

LR3 = Landies Rule 3fold

Xαιρετώ
pantg
 

Re: Αξιοπιστία Land Rover Vis Toyota

Δημοσίευσηαπό ollram » 04 Οκτ 2007, 07:17

iatros έγραψε:Είμαι κάτοχος LR3 TDV6 Aut. Θα σου αναφέρω με δύο μόνο λέξεις τι σημαίνει LR3 (το νέο Disco όπως λες).
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.-


Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ και Επαυξανω!!!

Long Ride 3
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 04 Οκτ 2007, 14:01

Δεν θέλω να διακόψω το ευχελαιό σας και να σας τη σπάσω, αλλά ρίξτε μια ματιά εδώ

http://landrover.haveyoursay.com/2005/09/index.html

http://www.consumeraffairs.com/automotive/land_rover.html

Ενα απλό search στο google έφερε απειρες σελιδες. Διάλεξα τις δύο πρώτες.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό vagelis » 04 Οκτ 2007, 14:14

Αυτα γραφεις γιαγκουλα και δεν μπορουμε να πιασουμε τιμη οταν πουλαμε.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες