Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ποιά είναι η συχνότερη βλάβη του Landy μου?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 06 Οκτ 2007, 10:17

Τώρα που το λες, μάλλον έχεις δίκαιο. Και μάλιστα έφτιαξε και την καμπίνα στα μέτρα του, γι'αυτό οδηγάω με τα γόνατα στο σαγόνι.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό fokion » 06 Οκτ 2007, 14:08

Καποιος κατοχος Disco χτες το βραδυ μου ειπε... "η συχνωτερη βλαβη των LR ειναι οι μηχανικοι του"......
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 06 Οκτ 2007, 17:02

DRAKOS έγραψε:H ερώτηση αφορά και τα 110? Γιατί το δικό μου φαίνεται ότι το ξεματιάσανε από γεννησιμιού του. Στα 15 χρόνια, μου έχει ζητήσει , ένα πίσω κυλινδράκι φρένων, μια τσιμούχα στο βοηθητικό ,ένα καπάκι ημιαξονίου και ένα μπαλάκι μπροστά. Α, και μια τσιμούχα κεντρικού άξονα στο πίσω διαφορικό.


Αγαπητέ Δράκε όλα τα Land Rover είναι αξιόπιστα αν τα προσέχεις. Το δικό μου 110 στα 17 χρόνια (μόνο 120k χλμ λόγω αγοράς disco πρίν 7 χρόνια) έπαθε και αυτό αντίστοιχα πράγματα με το δικό σου...

Ένα πίσω κυλινδράκι φρένων, μία τσιμούχα στο βοηθητικό (σατανική σύμπτωση έ), το πίσω μπαλάκι (Α-FRAME) και μία τρόμπα βενζίνης που μάλλον δεν ήταν (την άλλαξε άσχετος μηχανικός ενώ το πρόβλημα ήταν μάλλον στο ρελέ...)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό agrotis4x4 » 16 Οκτ 2007, 00:13

bre paidia geia sas.tora sas anakalypsa den iksera oti yparxoun tosoi polloi poromenoi landroverades san emena.kalo einai giati mporoume me auto ton tropo na antallasoume apopseis gia polla themata landroverikou xaraktira.exo ena mpi mont 98 i proti adeia alla mallon pros to telos 97 tha einai.to exo 5 xronia.exo 140000 km paei aprosdokita teleia ftina antallaktika kai meta apo psaksimo exo kataliksei ston xeno gia service(an exete kapoion kalytero na proteinete tha eimoun ypoxreos).apla to mono provlimataki pou mou exei parousiasei ta teleutaia 2 xronia einai ena elafro trantagma sto timoni otan pernao mikres lakouvitses(pragma pou den to ekane paliotera).to eipa sta synergeia pou pigena(land shop,xenos) alla lysi den mou vrikan para mono na allakso atermona.San pio empeiroi exete ypopsin sas tipota pou tha mporouse na voithisei?
Άβαταρ μέλους
agrotis4x4
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 12 Οκτ 2007, 23:17
Τοποθεσία: gastouni

Δημοσίευσηαπό vagelis » 16 Οκτ 2007, 07:16

Πιθανον να θελει αλαγμα το αμορτισερ τιμονιου.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 16 Οκτ 2007, 08:25

καλημέρα

προσωπικά, είχα έντονους κραδασμούς όταν έτρεχα(100-120) όταν έπεφτα σε καμμια λακουβίτσα και μετά.Βασικά είχα απογοητευτεί γιατί νόμιζα οτι φταίγαν τα 37άρια με τις μεταλλαγμένες ζάντες και τις προσθήκες.
Τελικά ήταν το σημείο που πιάνει η βίδα της πανάρ στον μπροστά άξονα.

οπότε θα σου πρότεινα με τον έλεγχο του αμορτισερ τιμονιού να κάεις και ένα καλό έλεγχο τις βίδες με τα παξιμάδια που είναι στον μπροστά άξονα, στην παναρ στις κόντρες που πιανουν πάνω στον μπροστά άξονα και ίσως τα ακρομπαράκια??



χαιρετώ και καλημέρα σας παίδες
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Οκτ 2007, 09:20

Φίλε agrotis4X4 καλώς ήλθες,

Οπως ήδη πρότειναν ο Βαγγέλης και ο Στέφανος κοίταξε το αμορτισέρ τιμονιού και τις βίδες στην ράβδο Panhard.

Αν αυτά είναι εντάξει τότε το πιθανότερο (και συμφωνεί και με τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου) είναι να χρειάζονται αλλαγή οι ακίδες στήριξης των ασημένιων σφαιρών στα άκρα του εμπρός άξονα.

Πολύς κόσμος απλώς βγάζει μία ή περισσότερες από τις λεπτές μεταλλικές φλαντζούλες που υπάρχουν ανάμεσα στο σημείο της ακίδας και του σημείου περιστροφής της. Αυτό όμως είναι μία εντελώς προσωρινή λύση καθώς τα συμπτώματα γρήγορα επιστρέφουν και μάλιστα πιό έντονα.

Αν το αφήσεις θα σου χαλάσουν γρήγορα και τα ακρόμπαρα, με πρώτο το μπαλάκι (στο μοντέλο της χρονιάς που έχεις είναι και εκεί ακρόμπαρο) στο μπράτσο του γκρουπ του τιμονιού.

Η επισκευή ΔΕΝ είναι δύσκολη αλλά οι περισσότεροι μάστορες την κάνουν ρυθμίζοντας την πίεση που πρέπει να δέχεται με το ένστικτό τους ενώ κανονικά γίνεται με ζυγαριά. Αποφεύγουν την κανονική διαδικασία γιατί είναι χρονοβόρος και θέλει να βάζεις και να βγάζεις φλαντούλες μέχρι να γυρίζει το άκρο του τροχού δεξιά αριστερά με δύναμη 1.16 έως και 1.46 κιλών (αφού πρώτα αρχίσει να κινείται το άκρο, κάτι που απαιτεί αρχικά περισσότερη δύναμη)

Αν θέλεις και άλλες πληροφορίες στείλε μου π.μ. ή ρώτα εδώ ή πάρε τηλέφωνο στο 22950 37637 και το 6944 579911.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 16 Οκτ 2007, 10:11

pantg έγραψε:Η επισκευή ΔΕΝ είναι δύσκολη αλλά οι περισσότεροι μάστορες την κάνουν ρυθμίζοντας την πίεση που πρέπει να δέχεται με το ένστικτό τους ενώ κανονικά γίνεται με ζυγαριά. Αποφεύγουν την κανονική διαδικασία γιατί είναι χρονοβόρος και θέλει να βάζεις και να βγάζεις φλαντούλες μέχρι να γυρίζει το άκρο του τροχού δεξιά αριστερά με δύναμη 1.16 έως και 1.46 κιλών (αφού πρώτα αρχίσει να κινείται το άκρο, κάτι που απαιτεί αρχικά περισσότερη δύναμη)

Χαιρετώ


Aγαπητέ Παντελή,

έτσι ρυθμίζονται τα φορτηγά αντίστοιχης τεχνολογίας.

Αλοίμονο αν στην μέση της Αφρικής θέλεις ροπόκλειδα και ζυγαριές για να ρυθμίσεις ένα ένα ρουλεμάν τρόχου ή την προφόρτιση των μπιλιοφόρων...

Πέρα από πλάκα πάντως, τα βιβλία σωστά αναφέρουν τα αντίστοιχα κιλά γιατί απευθύνονται και σε όλους τους ενθουσιώδεις ερασιτέχνες μηχανικούς που κανείς δεν ξέρει αν ξέρουν να σφίγγουν σωστά μιά βίδα.

Όλα αυτά τα σφιξίματα γίνονται πολλές φορές καλύτερα με το χέρι και την αίσθηση του μηχανικού (όταν και άν έχει χρόνο ν' ασχοληθεί).

Εγώ προσωπικά πάντα όταν κάνω κάτι που δεν έχω επαναλάβει, κάνω ότι λέει το βιβλίο και μετά το δοκιμάζω, πολλές φορές όταν έχω χρόνο το ξανακάνω με το χέρι και το ξαναμετράω για να καταλαβαίνω πως ρυθμίζεται στην πράξη και για να μπορώ να το επαναλάβω και στην Αφρική (κάποια στιγμή θα πάω...)

Αλήθεια μέχρι να πάμε στην Αφρική, δεν πάμε κάπου πιό κοντά να φάμε και τίποτε?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 16 Οκτ 2007, 10:17

pantg έγραψε:Αν αυτά είναι εντάξει τότε το πιθανότερο (και συμφωνεί και με τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου) είναι να χρειάζονται αλλαγή οι ακίδες στήριξης των ασημένιων σφαιρών στα άκρα του εμπρός άξονα.


Αυτό ελέγχεται εύκολα, σηκώνεις τον τροχό στον αέρα και τον κουνάς σαν να ελέγχεις τα ρουλεμάν. Αν έχει τζόγο, βάζεις το χέρι σου πάνω στην ασημένια μπάλα για να διαβάσεις το μέλλον.

Αν η ασημένια μπάλα κινείται μαζί με τον τροχό, δεν είναι ρουλεμάν τροχού, αλλά τα εσωτερικά ρουλεμάν του άκρου.

Τότε κάνεις την ρύθμιση με τις ροδέλες και το κανταράκι και περιμένεις (ξαναδοκιμάζεις σε μερικούς μήνες)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό alp » 16 Οκτ 2007, 10:40

μετα απο:
1 defender 90 3,5
1 freelander 1,8
και 4 range rover (ενα 3,5 και τρια 3,9)
τα τελευταια 15 χρονια, αντιμετωπισα τις εξης αβαριες:

1 σκασμενο λαστιχο στο φριμπι (φυσικα εφταιγα αφου το εκοψα σε πετρες)

1 κολλημενη μιζα στο ντιφεντερ (αφου ηταν ακουνητο για 2-3 χρονια) και καποιες καμενες λαμπες. επισης στο ντιφεντερ "γρατζουναγε" η τετάρτη μετα απο 200000 χλμ. που ποτε δε επισκευασα.

στα range 1 δυναμο στο ενα που το ειχα κανει βαρκα, 1 τρομπα φρενων μετα απο 220000 χλμ στο αλλο, και επισης ενα υψισυχνο σφυριγμα που πότε ερχεται, πότε φευγει..

άστα να πανε. μπουρδeλ@ τα land rover ολο χαλανε....

α και για να προλαβω καταστασεις, τα σκιζω.

ή πολύ τυχερος ειμαι ή εχει να κανει με το οτι δεν τα ακουμπαει μαστορας..
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Οκτ 2007, 13:29

ekarpod έγραψε:
pantg έγραψε:Αν αυτά είναι εντάξει τότε το πιθανότερο (και συμφωνεί και με τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου) είναι να χρειάζονται αλλαγή οι ακίδες στήριξης των ασημένιων σφαιρών στα άκρα του εμπρός άξονα.


Αυτό ελέγχεται εύκολα, σηκώνεις τον τροχό στον αέρα και τον κουνάς σαν να ελέγχεις τα ρουλεμάν. Αν έχει τζόγο, βάζεις το χέρι σου πάνω στην ασημένια μπάλα για να διαβάσεις το μέλλον.

Αν η ασημένια μπάλα κινείται μαζί με τον τροχό, δεν είναι ρουλεμάν τροχού, αλλά τα εσωτερικά ρουλεμάν του άκρου.

Τότε κάνεις την ρύθμιση με τις ροδέλες και το κανταράκι και περιμένεις (ξαναδοκιμάζεις σε μερικούς μήνες)



Μανώλη γειά,

υπάρχει και ο τρόπος του να πατάει κάποιος το φρένο και να προσπαθήσεις να κουνήσεις τον τροχό (στον αέρα)

Αν ο τροχός έχει τζόγους (κάνει "γκαπ γκουπ" ή κινείται πάνω/κάτω ή δεξιά/αριστέρα ή και μέσα/έξω, κυρίως όμως πάνω/κάτω) ενώ το φρένο είναι πατημένο τότε το πιθανότερο αίτιο είναι οι ακίδες και η ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ (και οχι "προφόρτωση" όπως κατά λάθος το είχα αρχικά δακτυλογραφήσει, Μανώλη ευχαριστώ για την επισήμανση του λάθους) των σημείων περιστροφής των ασημένιων σφαιρών (που διαβάζεις το μέλλον <χιχιχιχιχιχι>)

Αν ο τροχός έχει τζόγους και με το φρένο ελεύθερο τότε συνήθως είναι τα ρουλεμάν (άλλο πράγμα που οι "εμπειροι" μηχανικοί ρυθμίζουν με την αίσθησή τους αλλά μόνο οι πραγματικά ΕΜΠΕΙΡΟΙ γνωρίζουν να ρυθμίσουν σωστά χωρίς την κατάλληλη διαδικασία)

Οσο για το ροπόκλειδο φίλε Μανώλη θα διαφωνήσω ΚΑΘΕΤΑ μαζί σου.

Το ροπόκλειδο είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ εργαλείο καθώς διασφαλίζει την ΣΩΣΤΗ στερέωση και ρύθμιση των μηχανικών εξαρτημάτων τα οποία απαιτούν την χρήση του. Δεν πιάνει χώρο, δεν είναι βαρύ αλλά να μου επιτρέπεις να το θεωρώ αναγκαίο για την πληρότητα μίας εργαλειοθήκης που σέβεται τον εαυτό της αλλά και για έναν μάστορα, ακόμη και ερασιτέχνη, που φτιάχνει υπεύθυνα ορισμένα υποσυστήματα του αυτοκινήτου του (αν και για να πάμε την συζήτηση αλλού νομίζω ότι οι εργασίες που ανήκουν στο σύστηματα φρένων, στερέωσης των αναρτήσεων και διευθύνσεως πρέπει απαραίτητα να γίνονται από έμπειρο μηχανικό ή τουλάχιστον να ελέγχονται μετά και από αυτόν. (αν και καλό είναι τις περισσότερες φορές να τον ελέγχουμε και εκείνον..... <αλλά εκεί επίσης πάμε σε άλλη συζήτηση>)
Τελευταία επεξεργασία από pantg και 16 Οκτ 2007, 16:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 16 Οκτ 2007, 14:42

pantg έγραψε:Αν ο τροχός έχει τζόγους (κάνει "γκαπ γκουπ" ή κινείται πάνω/κάτω ή δεξιά/αριστέρα ή και μέσα/έξω, κυρίως όμως πάνω/κάτω) ενώ το φρένο είναι πατημένο τότε το πιθανότερο αίτιο είναι οι ακίδες και η προφόρτωση των σημείων περιστροφής των ασημένιων σφαιρών (που διαβάζεις το μέλλον <χιχιχιχιχιχι>)


mon dieu pantelis, mon dieu...

προφόρτιση, όχι προφόρτωση, παρότι φορτηγά τα οχήματα (χε,χε,χε...)

το ίδιο πράγμα λέμε, είναι απλούστερο με ένα άτομο με το χέρι πάνω στην σφαίρα (μπάλα)...

όσο για τα ροπόκλειδα, αστειεύομαι. Και βέβαια είναι απαραίτητα και δεν υποκαθίστανται από ένα έμπειρο χέρι σε αρκετές περιπτώσεις (κεφαλές, μπιέλες, κομβία κλπ) , αλλά σε χοντροδουλειές τύπου ρουλεμάν τροχού, ρουλεμάν άκρων (σφαιρών...) κλπ εάν υπάρχει πείρα, απλά δεν χρειάζονται, μην σου πω ότι με το χέρι γίνονται και καλύτερα αν έχεις αίσθηση...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Οκτ 2007, 16:09

Μανώλη μου συγγνώμη.

Ουδείς ΑΣΦΑΛΤΟΣ (κατά την ρήση αοιδού γνωστής για την δική της προσέγγιση στην ερμηνεία διαφόρων νεοελληνικών και αρχαίων ελληνικών λέξεων) ή "'άνθρωποι είμαστε και σφάλματα κάνουμε όλοι σε τούτη τη ζωή...." (με τους στίχους του Ακη Πάνου νομίζω????)

Σήμερα είμαι λιγάκι απρόσεκτος και νευρικός για διαφόρους λόγους (πρώτος ότι αλλάζουμε κουφώματα και έχουμε και μερεμέτια/στοκαρίσματα/γυψοδουλειές/βαψίματα στο σπίτι, δεύτερος κάτι για το οποίο θα μιλήσουμε ίσως εκτενέστερα στο μέλλον και έχει σχέση με την γαϊδουριά και την ανηθικότητα του κόσμου και τρίτον το ότι έχω ένα πολύ όμορφο LR3 ΗSE στα χέρια μου και βιάζομαι να φύγω)
Ευχαριστώ για την επισήμανση του λάθους.

Το διορθώνω για να μην υπάρχει λάθος (με αναφορά του όμως για να υπάρχει ακόμη μία γραπτή απόδειξη του ότι όλοι μας σφάλουμε και ο τελευταίος αλάθητος πέθανε και μιλάω φυσικά για τον Πάπα Ιωάννη Παύλο Α' καθώς ο Β΄ τερμάτισε και το "αλάθητο του Πάπα").

Χαιρετώ
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες