Αγαπητοί φίλοι,
με αφορμή την καταχώρηση σχετικά με τα προβλήματα κάποιου άλλου κατασκευαστή σκέφτηκα να κάνουμε μία λίστα με τα πιό συχνά προβλήματα που εμφανίζονται στα Landies μας όπως η εμπειρία μας σαν χρήστες τους και ιδιοκτήτες τους έχει δείξει.
Αρχίζω με τα δικά μου (2 Χ Discovery 200Tdi)
1. Σφίξιμο λουριού Δυναμό κάθε 3.000 με 5.000 χλμ και αντικατάστασή του συνήθως.
2. Μία τάση να "μαυρίζουν" τις βαλβολίνες των εμπρός διαφορικών πολύ πιό σύντομα από αυτές των πίσω. (αυτό μπορείτε να το ψάξετε και στα άλλα Disco, Defenders και RaRoCl? θα ήταν πραγματικά ενδιαφέρον να δούμε αν τελικά όντως συμβαίνει και αλλού)
3. Η όρεξη που είχαν τα Camels για αμορτισέρ και ελατήρια μέχρι που βρέθηκαν οι αντίστοιχες λύσεις (σετ αμορτισέρ και ελατηρίων ανά 6μηνο το πολύ). Αυτό φυσικά δεν ήταν πρόβλημα γενικό καθώς τα Camels έχουν περίπου 50% περισσότερο βάρος να μεταφέρουν χωρίς επιβάτες.
4. Η ευαισθησία των αντλιών πετρελαίου στο νερό. Αυτό θεραπεύθηκε με την υιοθέτηση της τακτικής του αδειάσματος του φίλτρου πετρελαίου (που λειτουργεί και σαν νεροπαγίδα) κάθε 3.000 με 5.000 χλμ (όποτε τεντώνεται ή αλλάζεται και ο ιμάντας του δυναμό) αλλά και με την χρήση λίγου (ή περισσοτέρου.....) λαδιού στο πετρέλαιο ανά τακτά χρονικά διαστήματα (ή η πλήρης υιοθέτησή του σαν καυσίμου στην μία καμήλα)
Από το Mpi που είχα μου έμειναν τα εξής:
1. Ενα πρόβλημα στη φλαντζούλα του αισθητήρα θερμοκρασίας νερού στο Airflow.
2. Eνα τρύπιο ψυγείο που αντικαταστάθηκε την τελευταία ημέρα της εγγυήσεως.
3. Το τότε συχνό πρόβλημα με το κάπνισμα των οδηγών των βαλβίδων το οποίο επίσης αντιμετωπίσθηκε με αυτόματες ενέργειες της αντιπροσωπείας αν και είχε παρέλθει ο χρόνος της εγγυήσεως.
Από τα V8 (Def 90, 110, RaRo 4.6 κλπ) που έχουν περάσει από τα χέρια μου έχω διαπιστώσει ένα σχετικό πρόβλημα αναφορικά με τις καιρικές συνθήκες με έντονη υγρασία στα V8 με ντριστριμπιτέρ.
Τα 4.6 μου έχουν δημιουργήσει προβλήματα με τον τεντωτήρα του ιμάντα polyvee, με ψυγεία νερού που τρυπάνε και δακρύζουν και με το σύστημα αεροανάρτησης κυρίως.
Χαιρετώ