Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ποιά είναι η συχνότερη βλάβη του Landy μου?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Ποιά είναι η συχνότερη βλάβη του Landy μου?

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Οκτ 2007, 07:02

Αγαπητοί φίλοι,

με αφορμή την καταχώρηση σχετικά με τα προβλήματα κάποιου άλλου κατασκευαστή σκέφτηκα να κάνουμε μία λίστα με τα πιό συχνά προβλήματα που εμφανίζονται στα Landies μας όπως η εμπειρία μας σαν χρήστες τους και ιδιοκτήτες τους έχει δείξει.

Αρχίζω με τα δικά μου (2 Χ Discovery 200Tdi)

1. Σφίξιμο λουριού Δυναμό κάθε 3.000 με 5.000 χλμ και αντικατάστασή του συνήθως.
2. Μία τάση να "μαυρίζουν" τις βαλβολίνες των εμπρός διαφορικών πολύ πιό σύντομα από αυτές των πίσω. (αυτό μπορείτε να το ψάξετε και στα άλλα Disco, Defenders και RaRoCl? θα ήταν πραγματικά ενδιαφέρον να δούμε αν τελικά όντως συμβαίνει και αλλού)
3. Η όρεξη που είχαν τα Camels για αμορτισέρ και ελατήρια μέχρι που βρέθηκαν οι αντίστοιχες λύσεις (σετ αμορτισέρ και ελατηρίων ανά 6μηνο το πολύ). Αυτό φυσικά δεν ήταν πρόβλημα γενικό καθώς τα Camels έχουν περίπου 50% περισσότερο βάρος να μεταφέρουν χωρίς επιβάτες.
4. Η ευαισθησία των αντλιών πετρελαίου στο νερό. Αυτό θεραπεύθηκε με την υιοθέτηση της τακτικής του αδειάσματος του φίλτρου πετρελαίου (που λειτουργεί και σαν νεροπαγίδα) κάθε 3.000 με 5.000 χλμ (όποτε τεντώνεται ή αλλάζεται και ο ιμάντας του δυναμό) αλλά και με την χρήση λίγου (ή περισσοτέρου.....) λαδιού στο πετρέλαιο ανά τακτά χρονικά διαστήματα (ή η πλήρης υιοθέτησή του σαν καυσίμου στην μία καμήλα)


Από το Mpi που είχα μου έμειναν τα εξής:
1. Ενα πρόβλημα στη φλαντζούλα του αισθητήρα θερμοκρασίας νερού στο Airflow.
2. Eνα τρύπιο ψυγείο που αντικαταστάθηκε την τελευταία ημέρα της εγγυήσεως.
3. Το τότε συχνό πρόβλημα με το κάπνισμα των οδηγών των βαλβίδων το οποίο επίσης αντιμετωπίσθηκε με αυτόματες ενέργειες της αντιπροσωπείας αν και είχε παρέλθει ο χρόνος της εγγυήσεως.

Από τα V8 (Def 90, 110, RaRo 4.6 κλπ) που έχουν περάσει από τα χέρια μου έχω διαπιστώσει ένα σχετικό πρόβλημα αναφορικά με τις καιρικές συνθήκες με έντονη υγρασία στα V8 με ντριστριμπιτέρ.
Τα 4.6 μου έχουν δημιουργήσει προβλήματα με τον τεντωτήρα του ιμάντα polyvee, με ψυγεία νερού που τρυπάνε και δακρύζουν και με το σύστημα αεροανάρτησης κυρίως.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό B.T » 02 Οκτ 2007, 14:29

θα γραψω μονο για το ντισκοβερι που εχω τωρα καθως τα προηγουμενα λαντ ειναι σε αλλες ιδιοκτησιες.

α) τρει φορες αλλαγη παγουριου συστηματος ψηξης . εσκασαν στην ραφη απο κολλημενες ταπες.

β) τρεις φορες αλλαγη δισκοπλακες η μια απο αυτες ηταν αφτερ μαρκετ ανταλλακτικα τα οποια παρεδωσαν γρηγορα.

γ) αλλαγη εξατμιση καταλλιτη δυο φορες εργοστασιακοι.

δ) τρεις φορες αλλαγη αμορτισερ μια φορα ελατηρια ( εργοστασιακα ) τωρα στην τελευταια αλλαγη εχω βαλει μονροε ανβεντσιουρ και αμορτισσερ (μπουκαλα) τιμονιου μονροε τα δοκιμαζω και τα λεμε.

ε) πολαπλα προβληματα με ηλεκτρικα παραθυρα και κλειδαριες τα οποια λυθηκαν με αφαιρεση πλακετων ηλεκτρικων παραθυρων. ναι μεν δουλευουν ηλεκτρικα αλλα δεν ανεβαινουν μονα τους οταν κλειδωνεται το οχημα ουτε το παραθυρο οδηγου να ανεβαινει η να κατεβαινει με παρατεταμενο πατημα του διακοπτη.

ζ) το μονιμο προβλημα τριξιματος-ραγισματος του ταμπλο οπως και το ξεκολλημα της μεμβρανης των περιστροφικων διακοπτων του διζονικου αιρκοντισιον.

η) το οπτικο σωβρακο της ταπετσαριας του ουρανου που λυθηκε μονο οταν τοποθετηθηκαν ταπες μοκετας περιμετρικα και ισομετρικα .(βοηθαει η χοντρη μονωση του ουρανου για την τοποθετηση τους καθως μπαινουν σαν πριτσινια).

εγραψα για αυτα που μου παρουσιασθηκαν για πανω απο μια φορες .
πιστευω οτι με τον τροπο χρησης του λαντ μου και την συντηρηση που εγω του κανω οτι σε γενικες γραμμες ειμαι ευχαριστημενος

( ντισκοβερι γεννιας 1996 και 115.000 κλμ ).
ευχαριστω.
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Ποιά είναι η συχν.....

Δημοσίευσηαπό iatros » 02 Οκτ 2007, 14:43

Μετά από 19μήνες σχετικά σκληρής χρήσης και 45.000Κm το LR3 TDV6 AUT., έχει παρουσιάσει μόνο μία βλάβη και αυτή στο πρώτο τετράμηνο της κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, όσο και αν αυτό φαίνεται περίεργο. Ήταν μία βαλβίδα στο σύστημα της αερανάρτησης που προφανώς δεν έκλεινε και ανάγκαζε το κομπρεσέρ να δουλεύει συνεχώς με αποτέλεσμα την υπερθέρμανσή του. Απ΄ ότι μάθαμε η βαλβίδα αυτή ήταν εργοστασιακό-καταυσκευαστικό λάθος και όσα αυτοκίνητα έχουν βγεί από την παραγωγή μετά το πρώτο εξάμηνο του 2006 δεν έχουν κανένα πρόβλημα.
Άλλη βλάβη δόξα τον θεό μέχρι σήμερα δεν είχα και ελπίζω να μήν έχω. Κανείς δεν ξέρει βέβεια το μέλλον αλά όπως δείχνουν τα πράγματα τόσο στην Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο το LR3 TDV6 AUT., τα πάει αρκετά καλά από άποψη βλαβών.


ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 03 Οκτ 2007, 06:40

Mετά από 280k Disco και 120k το 110 - όλα ταξιδιωτικά,

μπορώ να πω ότι το πιό συχνό (κάθε 100k περίπου είναι η τρόμπα βενζίνης).

επίσης τρώει μάλλον λίγο γρήγορα μπουζί-μπουζοκαλώδια και τους ρότορες των φρένων σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα

τα υπόλοιπα όλα θεωρώ ότι είναι λόγω χλμ-καιρού που περνά... και είναι μάλλον λίγα (πχ. ένα δυναμό, μία τρόμπα νερού, μία τρόμπα τιμονιού όλα στο disco μετά τα 150k)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό firelord » 03 Οκτ 2007, 09:41

καλημερα συναδελφοι

Mpi 200, παρελθον μεν αλλα καλο στο συνολο του. Η πιο συχνη βλαβη μια περιοδικη εμφανιση ενδειξης θερμοκρασιας κιβωτιου ταχυτητων που ελυθη δια της αλλαγης της ηλεκτρικης συνδεσης (φυσσα, φισσα?)

Mpi 300, αυτο δεν προλαβε να βγαλει καμια περιοδικη βλαβη γιατι πηγε αμεσα για γενικη επισκευη και βγηκε καινουργιο (και μετα πουληθηκε και εχω και ησυχη τη συνειδηση μου)

V8i, δυο πραγματα, οχι περιοδικες βλαβες αλλα με ταλαιπωρησαν ολιγον. μετα απο αλλαγη μιζας (προληπτικα) επαιρνε μπρος οποτε ηθελε, μεχρι που κολλησε και ησυχασε. Αυτο ηταν λαθος του γελοιου τοτε μηχανικου μου, ο οποιος εβαλε μιζα που μετα βιας εκκινουσε ρενω 5. Αλλαγη με τη δεουσα μετα μειωτηρος.
Για το δευτερο (Misfires) εφταιγα εγω καθως αμελησα να αλλαξω μπουζοκαλωδια στην προβλεπομενη χρονικη στιγμη και καλα να παθω. Καλη ευκαιρια ομως για καπακι - ροτορα διστριβριτερ, κεντρικου lead, leads magnecor, coil και λοιπα
Οι ηλιοροφες δεν προλαβαν να μου δημιουργησουν προβλημα :twisted: :twisted: :twisted:
Κατα τα λοιπα ουτως η αλλεως επειδη προτιθεμαι να το κρατησω :shock: εχω φρεσκαρει οτι μπορω, με προγραμματισμο και προϋπολογισμο και αυτο θα πραττω και στο μελλον.

Freebie 1 K. Ουδεν προβλημα εκτος απο αλλαγη ρουλεμαν πισω τροχων (παμφθηνο) και διακοπτη HDC

Freebie 1 Td4. Μια ασφαλεια παραθυρου οδηγου.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό fatman » 03 Οκτ 2007, 13:46

Το δικο μου ολο και κατι ζηταει,μια θελει να του βαλω μπλοκε,μια ψηλωμα,μια να γινει ντηζελ,μια V8,δεν το προλαβαινω..
Μηπως εχω εγω την βλαβη??
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Οκτ 2007, 14:05

Πρώην fatman,

από τότε που αδυνάτισες χάλασες.
Ξαναπάχυνε για να συνέλθεις.

(ασε που ο γνήσιος Land Roverάς έχει και μπάκα.... Αλλιώς χωράει και σε Jimny που κάνει τα ίδια και το σηκώνουν και τέσσερεις άνθρωποι στα χέρια του. Απλώς έχει λιγότερο χώρο για την μπάκα, τους υπόλοιπους και τα πράγματά τους <καλά τα πράγματα τα ξεχνάμε εντελώς>)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 04 Οκτ 2007, 15:27

Εμενα παντως ο εσωτερικος καθρεπτης δεν εχει παθει τιποτα μεχρι τωρα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Οκτ 2007, 16:15

Βαγγέλη καλό απόγευμα,

με προσοχή στους καθρέπτες γιατί αν τον "ματιάξεις" έχει και τόσα χρόνια γρουσουζιά σε περίπτωση που πέσει και σπάσει !!!!

(βρε συνάδελφε βρήκες και εσύ εξάρτημα να αναφέρεις..... Αλήθεια δηλαδή όλα τα άλλα έχουν χαλάσει?????)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 04 Οκτ 2007, 16:40

vagelis έγραψε:Εμενα παντως ο εσωτερικος καθρεπτης δεν εχει παθει τιποτα μεχρι τωρα.
Τυχερέ..
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 04 Οκτ 2007, 17:17

pantg έγραψε:Βαγγέλη καλό απόγευμα,

με προσοχή στους καθρέπτες γιατί αν τον "ματιάξεις" έχει και τόσα χρόνια γρουσουζιά σε περίπτωση που πέσει και σπάσει !!!!

(βρε συνάδελφε βρήκες και εσύ εξάρτημα να αναφέρεις..... Αλήθεια δηλαδή όλα τα άλλα έχουν χαλάσει?????)

Χαιρετώ

Οχι εχουν αλαχθει.(Στο χρεπι ενοω)
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Green » 04 Οκτ 2007, 18:03

Σε freelander του 2000, αλλά με λίγα χιλιόμετρα - μόλις 63 χιλιάδες.
Τρείς φορές αλλαγή ηλιοροφής.... (τώρα πλέον είναι μόνιμα κλειστή και δεν πρόκειται να την ξαναφτιάξω)
Αλλαγή κολλάρων, γιατί κάποιο ωραίο πρωί είδα τοα υγρά να έχουν κάνει φτερά....
Κατά τα άλλα, μια χαρά πάει.....
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 05 Οκτ 2007, 10:37

Μπραβο Green τοσα λίγα χιλιόμετρα??? Του 'κουτιού' είναι. το δικό μου είναι του 1999 και εχει 162000km.... Τα κυριότερα προβλήματα του ήταν 2 φορές που άλλαξα των υδραυλικό συμπλέκτη(μία εσταζε το υγρό του εσωτερικά και μια φορά έσπασε εντελώς με αποτέλεσμα να μείνω) και 2 φορές τα πουλεμάν του μεσαίου διαφορικού(αυτα είχαν την τάση κάθε 50.000km να χαλάνε). Αυτές οι βλάβες ήταν εκνευριστηκές διότι ήταν επαναλαμβανόμενες. Όσο για την ηλιοροφή απο τότεπου χάλασε δεν την έφτιαξα διότι ήξερα ότι σύντομα θα ξαναχαλούσε. Την έχω σαν φεγγίτη..... Τι ωραια που στα τρίπορτα ανοιγοκλείνει με το χερι!!!!
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 05 Οκτ 2007, 22:04

H ερώτηση αφορά και τα 110? Γιατί το δικό μου φαίνεται ότι το ξεματιάσανε από γεννησιμιού του. Στα 15 χρόνια, μου έχει ζητήσει , ένα πίσω κυλινδράκι φρένων, μια τσιμούχα στο βοηθητικό ,ένα καπάκι ημιαξονίου και ένα μπαλάκι μπροστά. Α, και μια τσιμούχα κεντρικού άξονα στο πίσω διαφορικό.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Οκτ 2007, 09:02

Βρε Τάσο μπας και το συναρμολόγησε γιαπωνέζος ????

(μπουχαχαχαχαχαχαχαχα)


Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες