από pantg » 03 Οκτ 2007, 09:35
Φίλε Mudnolis καλημέρα,
θα συμφωνήσω απολύτως με τον ekarpod.
Οι ενισχυμένοι προφυλακτήρες μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα αναφορικά με την δημιουργία μεγαλύτερης ζημίας στο αυτοκινητό σου σε περίπτωση σύγκρουσης υπό συγκεκριμένες γωνίας.
Από τα αυτοκίνητα της LR που υπάρχουν αυτή τη στιγμή διαθέσιμα το ΜΟΝΟ που έχει ενισχυμένο σιδερένιο προφυλακτήρα από το εργοστάσιο ως διαθέσιμο γνήσιο εξάρτημα στον συμπληρωματικό του εξοπλισμό (αξεσουάρ) είναι το Defender (και το μοντέλο 2007) το οποίο χρησιμοποιεί τον ειδικό ενισχυμένο προφυλακτήρα με εργάτη της MANTEC. Περιμένω από την εταιρεία (τοσο την LR όσο και την MANTEC που τον κατασκευάζει) να μου διευκρινήσουν το θέμα του αν μπορούν και εκείνοι να δώσουν αντίγραφο της εγκρίσεως τύπου.
Τώρα όσον αφορά το αυτοκίνητό σου ΔΕΝ θα σου πρότεινα κάποιον ενισχυμένο προφυλακτήρα για εμπρός.
ΙΣΩΣ μόνο κάποιον που ΔΕΝ θα προεξέχει περισσότερο από τον εργοστασιακό και δεν θα έχει προφιλ τέτοιο που να μαρτυρά ότι είναι διαφορετικός από τον εργοστασιακό και κυρίως επικίνδυνος για τους άλλους χρήστες του δρόμου (σημεία αγκύρωσης/έλξης που πετάγονται, γάντζους κλπ)
Συμπληρωματικά στις περισσότερες των περιπτώσεων ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να βάλεις κάποιον ενισχυμένο προφυλακτήρα εμπρός καθώς με την αφαίρεση της πλαστικής ποδιάς και το κόψιμο των πλαστικών άκρων ("πούλιες") έτσι ώστε να έρθουν το ίδιο ύψος με το μεταλλικό τμήμα του προφυλακτήρα έχεις αποκτήσει μία εξαιρετική (για την κατηγορία του αυτοκινήτου) γωνία προσβολής.
Για τον πίσω προφυλακτήρα τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά καθώς εκεί υπάρχει πρόβλημα με τις πλαστικές "πούλιες" και ο εργοστασιακός προφυλακτήρας στραβώνει και μπορεί μέχρι και να σου εμποδίζει εντελώς το άνοιγμα της πίσω πόρτας.
Για εκεί υπάρχει λύση στις εργοστασιακές διαστάσεις (δεν πετάγεται περισσότερο από το εργοστασιακό) και με το εργοστασιακό σχέδιο.
Τώρα όσον αφορά το θέμα του εργάτη στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου το θέμα έχει συζητηθεί και στο παρελθόν.
Οποια λύση και αν ακολουθήσεις η τοποθέτησή του γίνεται μέσα στα όρια του εργοστασιακού μήκους του αυτοκινήτου οπότε ΤΥΠΙΚΑ δεν υπάρχει θέμα. Από πλευράς λειτουργικότητας και σωστότερης τοποθέτησης προσωπικά προτιμώ την λύση στο κέντρο του εργοστασιακού προφυλακτήρα αφού αυτός κοπεί (έτσι ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί η βάση και ο εργάτης). Η άλλη λύση είναι η λεγόμενη κρυφή βάση αλλά ως κρυφή που είναι κρύβει και τον εργάτη και δεν μπορείς να τον δουλέψεις σωστά (τόσο όσον αφορά το σωστό μάζεμα του σχοινιού/συρματόσχοινου, όσον και τον καθαρισμό, συντήρηση, έλεγχο κλπ)
Ως συμπέρασμα εμπρός προφυλακτήρα ενισχυμένο για το Discovery και να είναι και νόμιμος για χρήση σε δρόμο δεν θα βρεις πλέον. Ο'τιδήποτε άλλο ακούσεις είναι λόγια του αέρα. Αν δεν έχει υποβληθεί η έγκριση τύπου (που μερικοί λένε ότι έχουν) στις αρμόδιες ελληνικές υπηρεσίες και δεν έχει εγκριθεί δεν ισχύει. Προφυλακτήρες πουλάω θα με συνέφερε να σου πω ότι έχουν. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ .-
(μιλάμε για προφυλακτήρες ενισχυμένους, τα Abars, bullbars κλπ είναι άλλο θέμα)
Πίσω προφυλακτήρα, την στιγμή που είναι ιδίων διαστάσεων με τον εργοστασιακό δεν θα υπάρχει πρόβλημα να αλλάξεις με κάποιον άλλον ενισχυμένο καθόσον και από πλευράς σχεδιασμού είναι ίδιος με τον αυθεντικό και δεν δημιουργεί προβλήματα ασφαλείας για τους άλλους χρήστες του δρόμου.
Για εργάτη τα είπαμε.
ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΝΩ ΙΣΧΥΟΥΝ για Discovery 1.
-----------
Μανώλη (ekarpod) μικρό στράβωμα στα ράμφη του σασσί εμπρός μπορεί να ισιώσει και χωρίς την αφαίρεση του αμαξώματος. (το ξέρω από πρώτο χέρι λόγω στρέβλωσης στα ράμφη της καμήλας του 1993)
Xαιρετώ