Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

LR Defender. Πόσο στεγανό είναι στο νερό;

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 24 Οκτ 2007, 07:48

Απ' ότι κατάλαβα το πρόβλημα έχει τις ρίζες του στην κατασκευή του Defender αλλά μπορεί να βελτιωθεί. Με την πρώτη ευκαιρία θα το θέσω το πρόβλημα στην αντιπροσωπεία να δώ τι καλύτερο μπορεί να γίνει. Αλήθεια ξέρει κανείς αν κυκλοφορούν στο εμπόριο οι διπλές τσιμούχες στις οποίες αναφέρθηκε ο ekarpod;
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 24 Οκτ 2007, 07:58

fatman έγραψε:Οχι ρε παιδια δεν δινω κανενα ελαφρυντικο σε ενα κατασκευαστη που ζηταει 40000 ευρω 13,6 εκ δραχμες περιπου,για ενα οχημα κατασκευης 2007 και κουσουρια 1948,που ειναι η εξελιξη και οι ανανεωσεις που κρατανε το κοστος ψηλα?
Ενταξει ως κατοχοι Land Rover εχουμε(και εγω μαζι) ΔΥΟ μετρα και σταθμα ως αναφορα τα αυτοκινητα,βλαβες και δυστροπιες που θα καταδικαζαμε σε αλλες μαρκες τα θεωρουμε χαρακτηρα(οπως πχ Ducati-KTM),αλλα οι πιο πολλοι εδω εχουμε παλαια οχηματα που κατασκευαζοντουσαν αλλες εποχες-νοτροπιες.
Γιατι να δωσουμε το 2007 ελαφρυντικα στην Land Rover-Ford?,επειδη διναμε στην Land Rover-BMW ή στην Land Rover-Honda?
Με λεφτα πληρωνονται οχι με αγαπη-φιλακια-αφοσιωση στην μαρκα..
Αλλα αν δεν πειραζει τον ιδιοκτητη,εμενα μου περισσευει,απλως απορω που μονο εγω γκρινιαξα-ζω..


Aντρέα καλημέρα, δεν δίνω ελαφρυντικά, κουβέντα κάνουμε προσπαθώντας να εξηγήσουμε την τιμή.

Πιστεύω ότι λόγω και των προηγουμένων που σου έγραψα, ότι δεν μπορούμε να κρίνουμε αντικειμενικά την τιμή πώλησης. Είναι ειδικό όχημα, φορτηγό, με μικρή παραγωγή για ειδικούς αγοραστές.

Προσωπικά ούτε εγώ θα έδινα τόσα λεφτά ακόμη και να μου περισσεύανε για defender 2007 διότι αυτό το όχημα το φτιάχνεις καλύτερο από το καινούριο και όπως το θέλεις με τα μισά λεφτά.

Αυτοί όμως που το θέλουν καινούριο επειδή δεν θέλουν ή δεν μπορούν ν΄ασχοληθούν, αναγκαστικά θα τα δώσουν γιατί δεν υπάρχει κάτι άλλο αντίστοιχο και η απόδειξη είναι ότι συνεχίζει να πουλάει...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Οκτ 2007, 08:51

Aντρέα η δίαιτα φταίει που γκρινιάζεις !!!!!! (χιχιχιχιχιχιχιχι)

Σοβαρά τώρα όμως όντως θα μπορούσε να γίνει κάτι καλύτερο όσον αφορά τις τσιμούχες των θυρών. Προσπάθειες έχουν γίνει (φαίνεται από τις πολλές αλλαγές του κωδικού ανταλλακτικού για τις τσιμούχες) αλλά το πρόβλημα έχει να κάνει κυρίως με τον τρόπο κατασκευής του αυτοκινήτου αυτού.

Ο ίδιος λόγος είναι που δημιουργεί και το αυξημένο κόστος κατασκευής του και πιό συγκεκριμένα το ότι το Defender εξακολουθεί να κατασκευάζεται κατά πολύ μεγάλο ποσοστό στο χέρι και ο τρόπος που έχει σχεδιασθεί δεν επιτρέπει να υπάρχουν μικρές ανοχές.

Δεν το λέω για δικαιολογία καθώς και εγώ συμφωνώ ότι
Α. είναι ακριβό για αυτό που προσφέρει σε θεωρητική βάση (γιατί πρακτικά συμφωνώ με τον Μανώλη "ekarpod" στο ότι το Defender ανήκει στην κατηγορία των φορτηγών και όχι των απλών επαγγελματικών αυτοκινήτων με καρότσα)
Β. Θα έπρεπε μετά από τόσα χρόνια να έχει εξελιχθεί μία τσιμούχα θυρών που να υπερκαλύπτει τις δεδομένες ανοχές στην συναρμολόγηση αλλά και τις στρεβλώσεις από την διαφορά πίεσης και τον αέρα όταν το αυτοκίνητο κινείται γρήγορα.


Φίλε 4X4sc διπλές τσιμούχες χρησιμοποιούν τα AUDI & VW οπότε ΙΣΩΣ σε κατάστημα που πουλάει τσιμούχες θυρών να μπορέσεις βρεις κάτι συμβατό.

-------

Το μοτέρ Puma και το εξατάχυτο κιβώτιο θα περάσει λίγος καιρός ακόμη για να μπορέσει να βρεί το δρόμο του και σε παλαιότερα αυτοκίνητα. Και όντως είναι πολύ καλύτερα από αυτά που αντικατέστησαν.
Το ίδιο ισχύει και για την ηχομόνωση, τα καθίσματα, το ταμπλώ και το σύστημα εξαερισμού και κλιματισμού.

Η αγορά ενός καινούργιου Defender μπορεί να είναι ακριβή σαν επιλογή αλλά προσωπικά πιστεύω ότι είναι απολύτως δικαιολογημένη καθώς τα πράγματα που προσφέρει το αυτοκίνητο αυτό στην έκδοση 2007 δεν μπορούν να τοποθετηθούν ακόμη σε παλαιότερα μοντέλα και όντως δημιουργούν ένα διαφορετικό και καλύτερο αυτοκίνητο.

Χαιρετώ
[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Οκτ 2007, 09:27

Αν Παντελη ενοεις οτι δεν μπορουν να τοποθετηθουν τα ηλεκτρονικα σε παλιοτερα αυτοκινητα,καλυτερα για οσους τα εχουν για το βουνο και οχι για την καφετερια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

defender

Δημοσίευσηαπό B.T » 24 Οκτ 2007, 10:35

αγοράζοντας defeder αγοράζεις ένα συλεκτικό αυτοκίνητο μέ ότι αυτό συνεπάγεται.

έχει δεχθεί αναβαθμήσεις γιά νά ενταχθεί στίς απαιτήσεις τών καιρών μας.
(το προσπάθησε πάντος).

ή τιμή του είναι παράλογη γιά αυτό πού δίνει. εάν είναι φορτηγό να πουλιέται ώς τέτοιο .

το ότι υπάρχει χειροκάματο επάνω του δεν δικαιώνει τήν τιμή του τό αμάξι παράγεται γιά πάνω από 25 συναπτά έτη μέ αποτέλεσμα οί μέθοδοι παραγωγής του νά έχουν δρομολογηθεί έτσι ώστε νά αποτελούν τό οικονομικότερο πιά στάδιο.

μήν ξεχνάμε ότι δέν υπάρχει κόστος σχεδιασμού ,κόστος προτότυπου,εξέλιξης,αστοχία παραγωγηκού έργου κλπ .

σύν ότι φοράει τό αμάξι βασικά νά είναι δανικό καί δοκιμασμένο.

ή land κινήται σέ πεπατιμένη πλατφόρμα. μέ αποτέλεσμα ή νά έχει χάσει τό κόστος παραγωγής του ή νά βάζει στήν τιμή του καί τήν υπεραξία τού ονόματος defeder ώστε ή τιμολογιακή διαφόρα μεταξύ τών μοντέλων της νά είναι στήν λογική σείρα όπως τά σκαλοπάτια.

όσο αφορά τίς τσιμούχες, όταν τό είχα, είχα βολευτεί μέ τσιμούχες από ναυτιλιακά είδη πού ή χρήση τους ήταν γιά ιστιοπλοικά σκάφη (σχρατς-μπολμεδες κλπ.)

δηλαδή μιλάμε γιά όχημα πού ή πατέντα πάει σύνεφο. επιδεί τό είχα σέ νήσι μόνο μουράβια καραβίσια δέν τό είχα περάσει(χι,χι,χι,χι).
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 24 Οκτ 2007, 11:47

Νομίζω ότι τα πράγματα είναι απλά.

Η LandRover κάνει ότι θα έκανε ο καθένας μας. Πουλάει όσο πιο ακριβά μπορεί και την παίρνει.

Προφανώς για να πουλάει σε αυτή την τιμή υπάρχουν αγοραστές .

Αν υπήρχε ανταγωνισμός σε αυτή την κατηγορία, δεν μονίζω να πουλιώταν πάνω απο 25.000 Ευρώ, μαζί με το αδιάβροχο.

Αυτή τη γαμ. τη θεση οδήγησης πότε θα τη φτιάξουν ωστε να χωράνε κανονικοι ανθρωποι ??????????????????????????????????
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 24 Οκτ 2007, 12:45

giagoulas έγραψε:Νομίζω ότι τα πράγματα είναι απλά.

Η LandRover κάνει ότι θα έκανε ο καθένας μας. Πουλάει όσο πιο ακριβά μπορεί και την παίρνει.

Προφανώς για να πουλάει σε αυτή την τιμή υπάρχουν αγοραστές .

Αν υπήρχε ανταγωνισμός σε αυτή την κατηγορία, δεν μονίζω να πουλιώταν πάνω απο 25.000 Ευρώ, μαζί με το αδιάβροχο.

Αυτή τη γαμ. τη θεση οδήγησης πότε θα τη φτιάξουν ωστε να χωράνε κανονικοι ανθρωποι ??????????????????????????????????


Aφού δεν την αλλάξανε φέτος μάλλον δεν θα την αλλάξουν ποτέ αγαπητέ μου...

Πάντως ειλικρινά ή θέση δεν με προβληματίζει καθόλου. Παρόλο το ότι είμαι λίγο πάνω από 1.80 και οδηγώ κυρίως το disco, όταν μπαίνω στο 110 προσαρμόζομαι αμέσως και μου αρέσει κιόλας (στα θετικά μπορώ να σημειώσω ότι μπορείς να στηρίζεσαι στην πόρτα και να ξεκουράζεσαι και ότι σου δίνει και μιά πιό άμμεση επαφή με το αυτοκίνητο).

Είναι και αυτό ένα από τα ιδιαίτερά του στα οποία προσαρμόζεσαι και μετά μπορεί να σου δημιουργήσουν και έξη στο τέλος...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Οκτ 2007, 13:09

Συμφωνω με τον γιαγκουλα ,μπορει και πουλαει,υπαρχει καποιο κοινο που του αρεσει.
Ψαχνοντας για μεταχειρισμενο στην Γερμανια προσεξα οτι ειχε την ιδια τιμη με ιδας χρονολογιας R.R και ας εχει τα μισα λεφτα και λιγοτερο σαν καινουργιο,το αυτο συμβαινει και με το G .
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 25 Οκτ 2007, 07:11

Το Defender δεν το παίρνεις γιατί δεν μπαίνει μέσα του νερό, αλλά για να μπαίνει αυτό μέσα στο νερό. Εξάλλου, ποιό άλλο έχει σαν στάνταρ , αυτοκαθαριζόμενη καμπίνα?
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Οκτ 2007, 08:34

Δημήτρη (giagoulas) θα συμφωνήσω μαζί σου.
Εκαναν οι τρελλοί οι Εγγλέζοι τόσο κόπο με το καινούργιο ταμπλώ και τα καθίσματα, έχουν αφαιρέσει εδώ και καιρό το μεσαίο κάθισμα (ήταν πολύ στενό για τις νέες ισχύουσες προδιαγραφές διαστάσεων των καθισμάτων αυτοκινήτων, για αυτό και καταργήθηκε). Χάθηκε ο κόσμος να φέρουν τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού λίγο πιό μέσα και να φέρουν και το τιμόνι σε ευθεία θέση με το κέντρο του καθίσματος ή έστω και αυτό λίγο πιό προς το κέντρο????? (τρελλοί πότες τσαγιού.......)

Μανώλη (ekarpod) μάλλον αρχίζεις και πάσχεις από υπερβολική Defenderίαση !!!!. Ακου εκεί σε κάνει να έρχεσαι σε πιό άμεση επαφή με το αυτοκίνητο !!!!!!!!!!!!!! Καλό αυτό !!!!!!!!!!!!!!
Τι να σου κάνω που είσαι λεπτός και ψηλός.......
Εμας τους στρουμπουλούς πάντως η πόρτα του οδηγού μας φαίνεται ότι έρχεται σε πολύ πιό άμεση επαφή από όσο θα έπρεπε (για αυτό και προτιμώ προσωπικά τα Discos)
Πάντως θα συμφωνήσω ότι η θέση οδήγησης του Defender, αν και άβολη, έχει το δικό της νάζι !!!! Που στο τέλος το συνηθίζεις και φτάνει να σου λείπει κιόλας (όπως ήδη έγραψες)

(για τους ψηλούς υπάρχει λύση πάντως με τα mud seat rails. )

-----------------------

Το θέμα του κόστους έχει και άλλες παραμέτρους όπως το ότι πλέον ΟΛΑ τα μηχανικά μέρη του Defender ανήκουν αποκλειστικά και μόνο σε αυτό.
Αυτό συνεπάγεται πολύ αυξημένο κόστος καθώς δεν υπάρχουν οικονομίες κλίμακος, διαμοιρασμός εφαρμογών, απαιτούνται χώροι για αποθήκευση εξειδικευμένων στην ουσία ανταλλακτικών, δικά του ειδικά εργαλεία, εκπαίδευση κλπ κλπ.
Σαφώς και το κόστος εξέλιξης του βασικού οχήματος έχει αποσβεσθεί εδώ και δεκαετίας. Ομως το κόστος εξέλιξης των συστημάτων κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων, της νέας ρύθμισης των αναρτήσεων και της γεωμετρίας και των φρένων υπάρχει. Και αν προσέξατε οι τιμές τελικά δεν ανέβηκαν αλλά ουσιαστικά κατέβηκαν. Για να μην πούμε και το άλλο παράλογο (θεωρητικά παράλογο γιατί πρακτικά εξηγείται). Το D130 double cab σε επαγγελματικό βγαίνει φθηνότερο από το D110 double cab.

Eλπίζω σύντομα να μπορώ να σας πω και εντυπώσεις από το διπλοκάμπινο 110 (κάτι μαγειρεύουμε για το θέμα αυτό.....)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Οκτ 2007, 12:47

pantg έγραψε:
Μανώλη (ekarpod) μάλλον αρχίζεις και πάσχεις από υπερβολική Defenderίαση !!!!. Ακου εκεί σε κάνει να έρχεσαι σε πιό άμεση επαφή με το αυτοκίνητο !!!!!!!!!!!!!! Καλό αυτό !!!!!!!!!!!!!!
Τι να σου κάνω που είσαι λεπτός και ψηλός.......
Εμας τους στρουμπουλούς πάντως η πόρτα του οδηγού μας φαίνεται ότι έρχεται σε πολύ πιό άμεση επαφή από όσο θα έπρεπε (για αυτό και προτιμώ προσωπικά τα Discos)
Πάντως θα συμφωνήσω ότι η θέση οδήγησης του Defender, αν και άβολη, έχει το δικό της νάζι !!!! Που στο τέλος το συνηθίζεις και φτάνει να σου λείπει κιόλας (όπως ήδη έγραψες)



Προτείνω νέο σύλλογο αποκλειστικά για Defender (άντε και σειρές Ι-ΙΙ-ΙΙΙ)

pantg έγραψε:Για να μην πούμε και το άλλο παράλογο (θεωρητικά παράλογο γιατί πρακτικά εξηγείται). Το D130 double cab σε επαγγελματικό βγαίνει φθηνότερο από το D110 double cab.

Eλπίζω σύντομα να μπορώ να σας πω και εντυπώσεις από το διπλοκάμπινο 110 (κάτι μαγειρεύουμε για το θέμα αυτό.....)

Χαιρετώ


Πες μας και την πρακτική εξήγηση ντέ...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Οκτ 2007, 14:03

Καλέ κύριε Μανώλη θα με βάλετε και εμένα στο νέο Σύλλογο των Defenderάδων??? Αλλωστε εκτός από 110 που έχω στο όνομά μου σύντομα θα αποκτήσω και ένα 90άρι. Μπορώ αν έρθω και εγώ??????
Ε καλέ κύριε Μανώλη????? Σας παρακαλωωωωωωωώώώώώώ΄??????
Ε????????????????


(χιχιχιχιχιχιχιχιχι)

----------

Οσον αφορά το 130 το θέμα της φθηνότερης τιμής μάλλον θα πρέπει να έχει να κάνει με τα υπάρχοντα αποθέματα ετοίμων αυτοκινήτων.
Στις ευρωπαϊκές αγορές το 130 το ζητάνε περισσότερο.

Από ότι άκουσα στο Ελλαδιστάν το 130 είχε πάρει πρώτο έγκριση τύπου για επαγγελματικό και μόλις ΛΙΑΝ προσφάτως απέκτησε και το 110 την αντίστοιχη έγκριση ως επαγγελματικό/αγροτικό μετά από την παράκαμψη διαφόρων σκοπέλων. Οι σκόπελοι αυτοί υπήρχαν εδώ και χρόνια. Το ξέρω καλά καθώς είχα προσπαθήσει να φέρω τα 110 double cabs στην Μπανανία μας πριν από 5+ χρόνια και για να γίνει αυτό είχε ζητηθεί διαδικασία "εξυπηρέτησης" των αρμοδίων υπαλλήλων, κάτι που έκανε την εισαγωγή τους πολύ απλά ασύμφορη.

Φαίνεται όμως ότι οι ανάγκες της ελληνικής αγοράς εγιναν αντιληπτές από την αντιπροσωπεία που έπραξε τα δέοντα και τελικά τόσο το 130 όσο και το 110 απέκτησαν την απαιτούμενη έγκριση τύπου.

Απλώς το 110 γίνεται παραγγελία, όπως μου είπαν δύο φίλοι που ήδη το παρήγγειλαν ενώ αν θυμάμαι καλά το 130 μου είπαν ότι είναι πολύ πιό γρήγορα διαθέσιμο και φθηνότερο κατά 1000 Ευρώ (τιμές έχω για όποιον τον ενδιαφέρει)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Οκτ 2007, 14:40

Δεν αρκεί να έχεις στο όνομά σου κάποιο defender, έτσι μπορεί και η γιαγιά μου να γραφτεί, πρέπει και να αποδεικνύεις την αφοσίωσή σου σε αυτό.

Θα περιμένω να δω με τι θα έρθεις στην επόμενη βόλτα και τα λέμε...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Οκτ 2007, 18:51

Ποδήλατο της Land Rover κάνει????? (σοβαρά μιλάω)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Οκτ 2007, 18:53

Εχω και εγω Defender!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες