fatman έγραψε:Οχι ρε παιδια δεν δινω κανενα ελαφρυντικο σε ενα κατασκευαστη που ζηταει 40000 ευρω 13,6 εκ δραχμες περιπου,για ενα οχημα κατασκευης 2007 και κουσουρια 1948,που ειναι η εξελιξη και οι ανανεωσεις που κρατανε το κοστος ψηλα?
Ενταξει ως κατοχοι Land Rover εχουμε(και εγω μαζι) ΔΥΟ μετρα και σταθμα ως αναφορα τα αυτοκινητα,βλαβες και δυστροπιες που θα καταδικαζαμε σε αλλες μαρκες τα θεωρουμε χαρακτηρα(οπως πχ Ducati-KTM),αλλα οι πιο πολλοι εδω εχουμε παλαια οχηματα που κατασκευαζοντουσαν αλλες εποχες-νοτροπιες.
Γιατι να δωσουμε το 2007 ελαφρυντικα στην Land Rover-Ford?,επειδη διναμε στην Land Rover-BMW ή στην Land Rover-Honda?
Με λεφτα πληρωνονται οχι με αγαπη-φιλακια-αφοσιωση στην μαρκα..
Αλλα αν δεν πειραζει τον ιδιοκτητη,εμενα μου περισσευει,απλως απορω που μονο εγω γκρινιαξα-ζω..
Aντρέα καλημέρα, δεν δίνω ελαφρυντικά, κουβέντα κάνουμε προσπαθώντας να εξηγήσουμε την τιμή.
Πιστεύω ότι λόγω και των προηγουμένων που σου έγραψα, ότι δεν μπορούμε να κρίνουμε αντικειμενικά την τιμή πώλησης. Είναι ειδικό όχημα, φορτηγό, με μικρή παραγωγή για ειδικούς αγοραστές.
Προσωπικά ούτε εγώ θα έδινα τόσα λεφτά ακόμη και να μου περισσεύανε για defender 2007 διότι αυτό το όχημα το φτιάχνεις καλύτερο από το καινούριο και όπως το θέλεις με τα μισά λεφτά.
Αυτοί όμως που το θέλουν καινούριο επειδή δεν θέλουν ή δεν μπορούν ν΄ασχοληθούν, αναγκαστικά θα τα δώσουν γιατί δεν υπάρχει κάτι άλλο αντίστοιχο και η απόδειξη είναι ότι συνεχίζει να πουλάει...