Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

LR Defender. Πόσο στεγανό είναι στο νερό;

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

LR Defender. Πόσο στεγανό είναι στο νερό;

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 23 Οκτ 2007, 09:20

Γειά χαρά σε όλους.
Νέο μέλος στο Forum αλλά και στην οικογένεια των LR.
Εγινα πρόσφατα κάτοχος ενός καινούργιου LR Defender 90 2007.
Πρώτη επαφή με βαθιά λάσπη την προηγούμενη Κυριακή και ειλικρινά παρόλο τα μαμά Michelin XPC η τετρακίνηση και το Traction Control δούλεψαν καλά.
Επίσκεψη την επόμενη στο πληντύριο.
Σηκώθηκε το αυτοκίνητο στη ράμπα και ο μικρός με τη πίεση έκανε καλή δουλειά και καθάρισε όλες τις λάσπες από κάτω.
Οταν πήρα το αυτοκίνητο διαπίστωσα ότι είχαν μπεί νερά τόσο από τις πόρτες μπροστά- πίσω όσο και κάτω από τα καθίσματα στο χώρο της μπαταρίας και του ABS.
Σημειωτέον ότι στο ίδιο πληντύριο πλένω κατά τον ίδιο τρόπο το 2ο αυτοκίνητο μου (Subaru Forester) μετά από λασπόλουτρα και δεν έχω τα ίδια προβλήματα.
Πριν απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία, θα ήθελα την γνώμη σας για τη στεγανότητα του Defender μιας και γνωρίζω ότι ο τρόπος συναρμολόγησής του δεν έχει καμμία σχέση με τα άλλα αυτοκίνητα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

LR Defender. Πόσο στεγανό είναι στο νερό;

Δημοσίευσηαπό vagelis » 23 Οκτ 2007, 10:10

Για τα καινουργια δεν ξερω,αλλα στα παλια το νερο εμπαινε απο την μια πορτα και εβγαινε απο την αλλη.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 23 Οκτ 2007, 10:23

Δεν νομίζω ότι έχει αλλάξει τίποτε στην συναρμολόγηση.

Στο τεστ drive που έκανα στο καινούριο διαπίστωσα ότι έβλεπες έξω από την πόρτα του συνοδηγού, με κλειστή την πόρτα εννοείται, όπως και στο πρό 18 ετίας δικό μου...

Γενικά τα defender δεν είναι για μοκέτες και τέτοια, είναι για να νιώθεις τις μυρωδιές και τα υγρά της φύσης...

Δεν νομίζω ότι έχει νόημα ν' απευθυνθείς στην αντιπροσωπεία για αυτόν τον λόγο. Μπορείς να δουλέψεις για την στεγανοποίησή του κλείνοντας κάποιες τρύπες και αφήνοντας άλλες για να φεύγουν τα νερά και γενικά βάζοντας το μυαλό και την φαντασία σου να τρέξουν.

Για να σε βοηθήσω θα σου πω ότι υπήρχαν, δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμη διπλές τσιμούχες πόρτας οι οποίες βοηθούν πολύ - ιδίως στην σκόνη που ίσως είναι ενοχλητικότερη από λίγα νερά...

Επίσης πιστεύω ότι ένα σέτ καλύτερα λάστιχα (πάντα στενά-μην αλλάξεις διάσταση) και κάποιες εξορμήσεις θα σε κάνουν να ξεπεράσεις τα προβλήματα στεγανότητας.

Καλές βόλτες
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Οκτ 2007, 10:26

Θα έλεγα να μην ανησυχείς.... είναι μέσα στο πρόγραμμα το νερό...
Ξέρετε το ανέκδοτο με τον μηχανικό της LR που πήγε στο εργοστάσιο της Toyota έτσι;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Amateur » 23 Οκτ 2007, 10:42

Φίλε 4χ4sc καλωσήλθες στην παρέα!
Καλορίζικο και καλοτάξιδο.
Εγώ σε αντίθεση με τους υπόλοιπους εδώ μέσα, δεν έχω τόσο μεγάλη εμπειρία και έτη συμβίωσης με το Defender μου (μοντέλο π.Χ. εποχής αλλά κατά 99% ίδιο με το δικό σου) αλλά το σίγουρο είναι ότι σαν σχετικά νέος κάτοχος όπως και εσύ, (περίπου 8 μήνες) βρέθηκα μπροστά σε διάφορες τέτοιου είδους εκπλήξεις οι οποίες λόγω της συνήθειάς μου και μένα σε άλλα αυτοκίνητα, με ξένισαν, με ανησύχησαν και πολλές φορές μέχρι και με τρόμαξαν.
Ωστόσο, νομίζω ότι μόλις τις αποδεχτείς θα καταλάβεις ότι αφενός αυτά είναι μερικά από τα ωραία καπρίτσια του αυτοκινήτου σου και αφετέρου ότι τελικά δεν ενοχλούνε και τόσο πολύ - ίσα ίσα δίνουν μία αίσθηση αυτοκινήτου εργαλείου....και ότι για να μπαίνει το νερό έτσι εύκολα μάλλον σχεδιάστηκε έτσι ώστε να μην παθαίνει και πολλά πολλά με λίγο νεράκι όπως ενδεχομένως το Forester.
Νομίζω το πιο σημαντικό που σου συμβαίνει σταδιακά αλλά σταθερά με τα Land - ειδικά Defender αλλά και Discovery....είναι κάποια πράγματα απλά να μην σε σκοτίζουν το οποίο σου δίνει και μία άλλη σχέση με το αυτοκίνητο - πολύ διαφορετική από την υστερική ...υποχόνδρια σχέση που μας έχουν εμφυσήσει οι σύγχρονες αυτοκινητοβιομηχανίες...
Άλλωστε υποθέτω ότι όταν ήσουν στην διαδικασία επιλογής του Defender η επόμενη εναλλακτική σου δεν ήταν το Α6 ή μια Cabrio BMW... :D
Φιλικά,
Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό fatman » 23 Οκτ 2007, 10:58

Ρε παιδες πολυ ανετοι εισαστε,ο ανθρωπος πληρωσε ενα βουνο λεφτα για να το παρει..
Εγω το λεω δεν αξιζει τοσα λεφτα το συγκεκριμενο οχημα(και ας ειμαι land roverακιας),οποτε ή το φθηναινουν ή το βελτιωνουν(ουσιαστικα οχι επιδερμικα!).
Φιλε 4x4sc καλο κουραγιο και σου προτεινω να πηγαινεις για παραπονα στην αντ/πεια με το παραμικρο,γιατι εχουν προπληρωθει για αυτα και με το παραπανω!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 23 Οκτ 2007, 11:04

Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον σας. Vagelis το σχόλιό σου μ΄έκανε να γελάσω πολύ. Amateur, σίγουρα δεν διάλεξα να πάρω ένα καινούργιο αυτοκίνητο με τα κριτίρια που έχει κανείς στο μυαλό του όταν πρόκειτε να δώσει τόσα χρήματα όσο κάνει ένα καινούργιο DEFENDER, ούτε έψαχνα τις ανέσεις και την πολυτέλεια. Λάτρης και εγώ της φύσης και της περιπέτειας που προσφέρουν οι εκτός δρόμου εκδρομές πήρα την απόφαση να αγοράσω κάτι καινούργιο για να μην έχω να ασχοληθώ με τα προβλήματα των μεταχειρισμένων και έχοντας πια φτάσει το SUBARU στο όριο της βελτίωσης για εκτός δρόμου χρήση. Δεν στεναχωριέμαι με τα προβλήματα στεγανότητας ιδιέταιρα όταν βλέπω ότι το φαινόμενο είναι γενικότερο και δεν έχει να κάνει με το δικό μου LR σαν ιδιαίτερο ελλάτωμα. Το Defender το αγόρασα καινούργιο γιατί θέλω να γεράσω μαζί του έστω και αν έχω να αντιμετωπίσω τη δυστροπία του σε κάποια πράγματα που θεωρούνται δεδομένα για κάποιους άλλους.
Να' μαστε καλά να χαιρόμαστε τα LRover μας.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 23 Οκτ 2007, 11:17

Χαιρετώ και καλώς ήρθες!!! και με γειέςςςςςςςς


εγώ να πώ κάτι άλλο??????

Στο δισκο τουλάχιστον κάτω απο τα καθίσματα έχει τάπες οι οποίες βγαίνουν σχετικά εύκολα...οπότε αν με την πίεση το νερό "έσπρωξε" την τάπα αυτή δεν μπορεί να την "ξεκόλησε"???



όπως και να έχει καλοτάξιδο και θα το ευχαριστηθείς τρελλά!!!!!!!!!!!!! :wink:


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

defender

Δημοσίευσηαπό B.T » 23 Οκτ 2007, 18:01

όταν έιχα το defender το χειμώνα πολλές φορές το οδηγούσα με γαλότσες ειδικά σε εκτός εξορμήσεις.
γιά αυτό προτίμησα το discovery σε πολλά σημεία είναι πιό πολιτισμένο.
θυμησέ μας το ανέκδοτο.
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

defender

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Οκτ 2007, 18:19

Πάει σε εκπαιδευτική αποστολή ένας μηχανικός της Land Rover στο εργοστάσιο της Toyota στην Ιαπωνία. Θέλει να εξετάσει από κοντά τις μεθόδους ελέγχου ποιότητας.
Είναι αρκετές ημέρες εκεί και κάποια στιγμή περνάει έξω από μια αίθουσα γεμάτη με κλουβιά με γάτες.
Απορημένος ρωτά τους μηχανικούς τι τα θέλουν τα γατιά.

Α... κάθε φορά που τελειώνουμε ένα νέο μοντέλο land cruiser, βάζουμε τη νύκτα μέσα ένα γατί. Αν την επόμενη το πρωί που έρθουμε το γατί είναι ψόφιο αυτό σημαίνει ότι η στεγανοποίηση είναι στο επίπεδο που θέλουμε.

Μια και δυο με το που επιστρέφει πίσω ο εγγλέζος, πάει το βράδυ και χώνει ένα γατί μέσα σε ένα defender, ώστε να διαπιστώσει τα της στεγανοποίησης.

Το επόμενο πρωί δεν βρήκε καν τη γάτα.....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 23 Οκτ 2007, 18:24

fatman έγραψε:Ρε παιδες πολυ ανετοι εισαστε,ο ανθρωπος πληρωσε ενα βουνο λεφτα για να το παρει..
Εγω το λεω δεν αξιζει τοσα λεφτα το συγκεκριμενο οχημα(και ας ειμαι land roverακιας),οποτε ή το φθηναινουν ή το βελτιωνουν(ουσιαστικα οχι επιδερμικα!).
Φιλε 4x4sc καλο κουραγιο και σου προτεινω να πηγαινεις για παραπονα στην αντ/πεια με το παραμικρο,γιατι εχουν προπληρωθει για αυτα και με το παραπανω!


φίλε Αντρέα, υπάρχουν μερικά πράγματα στην ζωή που δεν μετριούνται με το χρήμα ...και το defender είναι ένα από αυτά.

Ευτυχώς ή δυστυχώς αυτό το ξέρει και η LandRoverBmwFord κλπ κλπ και γιαυτό συνεχίζει να παράγεται το εν λόγω μοντέλο 25 χρόνια χωρίς βασικές αλλαγές.

Πάντως από την άλλη μεριά - το έχει πει και ο Παντελής - δεν μπορούμε να συγκρίνουμε το defender με τα υπόλοιπα της κατηγορίας εκτός μόνο από τα αντίστοιχα mercedes.

Μπροστά σε αυτά όλα τα υπόλοιπα είναι απλά παιχνιδάκια όσον αφορά τα κρίσιμα στοιχεία που καθορίζουν μιά τέτοια κατασκευή όπως πλαίσιο άξονες και στήριξη αυτών (το τελευταίο το θεωρώ πολύ σημαντικό), μετάδοση κλπ, κλπ...

Οπότε για την τιμή ούτε λόγος Αντρέα, ξέρω πολλά άλλα ακριβότερα φάρμακα με πολύ μεγαλύτερες παρενέργειες.

Αντε γειά τώρα, πάω ν' αλλάξω καμμία τσιμούχα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Οκτ 2007, 18:32

Φίλε 4Χ4sc καλώς ήλθες στην παρέα των τρελλών εγγλέζων.

Το Defender σου μπορεί να είναι μοντέλο 2007 (εξαιρετικό αυτοκίνητο παρεπιπτόντως.....) αλλά κουβαλάει γονίδια και τρόπους συναρμολόγησης και κατασκευής που έχουν την ρίζα τους στα πρώτα Landies του 1948.

Ενα από αυτά έχει άμεση σχέση με τις πόρτες του και ιδίως με τον τρόπο που αυτές πασχίζουν να κρατήσουν τον αέρα και τα νερά έξω από το εσωτερικό. Πασχίζουν μεν αλλά δεν το πετυχαίνουν απολύτως δε.

Αφού δεν περνάει γάτα από τα κενά στις πόρτες να είσαι ευχαριστημένος. (αυτό έχει σχέση με το ανέκδοτο στο οποίο αναφέρθηκε ο superspy μόνο που δεν είναι με την Land Rover και την ΤΟΥΟΤΑ αλλά την HONDA μιά και το ιαπωνικό αυτό εργοστάσιο κάποτε κατείχε σχεδόν τα ηνία της Land Rover και της Rover)

Για να σοβαρέψουμε τώρα λιγάκι.

Το θέμα των νερών και του πόσο εύκολα μπαίνουν έχει όντως να κάνει ιδιαίτερα με τον παλαιό σχεδιασμό του οχήματος και τον έντονα ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της συναρμολόγησής του.
Εκτός από νερά όταν το πλένεις υπό πίεση ή ακόμη και όταν βρέχει δυνατά ή για μακρό χρονικό διάστημα θα δεις ότι σε ταχύτητες γύρω και πάνω από τα 120 χαω βάζει αέρα και από την επάνω γωνία του πλαισίου της πόρτας οδηγού και συνοδηγού.

Ενα από τα θετικά της κατάργησης των αεραγωγών που υπήρχαν κάτω από το μπαρ-μπριζ ήταν ότι επιτέλους δεν θα περνάει νερό και από το σημείο αυτό. (κάτι που συνέβαινε σχεδόν πάντα στα LR Series και στα Defenders ιδίως όταν πάλιωναν. Υπήρχε λύση που λειτουργούσε για κάμποσο καιρό αλλά μετά και πάλι το πρόβλημα των διαρροών από το σημείο επανεμφανιζόταν)

Το Defender, όπως και τα άλλα αδέλφια του, ακόμη και τα πολύ ακριβότερα, έχει φτιαχθεί έτσι ώστε να μπορεί να διώχνει εύκολα τα νερά που μαζεύονται. Για το λόγο αυτό και το πάτωμα δεν έχει ανυψωμένο πλαίσιο στην περιοχή των "μαρσπιέ" αλλά είναι ίσιο και μάλιστα αν προσέξεις έχει και ελαφρά κατηφορική κατασκευή έτσι ώστε να φεύγουν τα νερά εύκολα. (οι μοκέτες στα ακριβότερα μοντέλα όπως και τα ηχομονωτικά από κετσέ είναι άλλη ιστορία βέβαια αλλά τουλάχιστον και αυτά στεγνώνουν ευκολότερα από το να ήταν τοποθετημένα σε πάτωμα που θα συγκρατούσε τα νερά σαν λεκάνη ή κουβάς)

Για το χώρο που βρίσκεται η μπαταρία και ο εγκέφαλος του ABS/ETC αλλά και τα ηλεκτρικά όντως είναι περίεργο και το πρόβλημα υπήρχε και στα TD5 (αφήνω τα παλαιότερα) που είχαν και τον εγκέφαλο του κινητήρα στο σημείο αυτό. Στο 2007 Puma δεν έχω ακόμη υπόψη μου πού έχουν "καταχωνιάσει" τον εγκέφαλο του μοτέρ αλλά ελπίζω να είναι κάπου ψηλότερα και πιό προφυλαγμένος.
Πίσω στο θέμα μας όμως. Υπάρχουν εύκολες λύσεις για την αδιαβροχοποίηση είτε αυτού του χώρου συνολικά είτε για την προστασία των εγκεφάλων. Αν πρόκειται να μπαίνεις συχνά σε βαθιά νερά θα πρέπει να προσέξεις επίσης και τον αισθητήρα θέσης του πεντάλ του γκαζιού και τον αισθητήρα του φρένου στο αντίστοιχο πεντάλ.
Τα λέμε αναλυτικότερα αν σε ενδιαφέρει.

Καλοτάξιδο το Defender σου και βάφτισέ το γρήγορα. Κάποιο όνομα ή ένα παρατσούκλι θα βοηθήσουν να "δέσετε" την σχέση σας πιό στενά και πιό γρήγορα.

Και να το βάλεις να κάνει καλή παρέα με το Subaru. Ισως να κολλήσει καμμιά καλή συνήθεια και να αδιαβροχοποιηθεί από μόνο του (όπως λένε "με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις"......)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 23 Οκτ 2007, 18:58

Πιστευω να καταλαβες τωρα,μολις δεις βροχη νιτσεραδα και γαλοτσες.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 23 Οκτ 2007, 20:05

ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΜΑΣΚΑ !!!!!! (χιχιχιχιχιχιχιχι)

---------------

Σπύρο (superspy) το αυθεντικό ανέκδοτο το είχα ακούσει στα προκριματικά επιλογής πληρώματος για το Camel Trophy στην Ευρυτανία το 1996 από μηχανικό της LR στην Ελλάδα που ήταν μαζί μας για την τεχνική υποστήριξη των οχημάτων μας και ο οποίος το είχε ακούσει από μηχανικό του εργοστασίου στην Αγγλία.
Αφορά επίσκεψη υπαλλήλων της LR στην HONDA και απορεία τους γιατί έβαζε ένα βουδιστή καλόγερος γάτα στα αυτοκίνητα στο τέλος της γραμμής παραγωγής.
Και όταν πήγαν οι γιαπωνέζοι στο Solihull είδαν έναν εργάτη να πετάει μιά γάτα σε κάθε αυτοκίνητο που έβγαινε από την γραμμή παραγωγής. Αν η γάτα ήταν ακόμη μέσα στο αυτοκίνητο την επομένη ημέρα σήμαινε ότι οι ανοχές στην συναρμολόγηση ήταν αρκετές για τον "ποιοτικό έλεγχο"

(φυσικά στην πλήρη έκδοση γινόταν και γλαφυρή περιγραφή των αντιστοίχων συνθηκών στην γραμμή παραγωγής κάθε εργοστασίου κλπ κλπ κλπ)

-------------

Πάντως με την "φωτεινή" εξαίρεση (λέω "φωτεινή" γιατί μπάζει και φως όπως είπε ο Μανώλης) του Defender που είπαμε ότι ανήκει στον τομέα των θυρών και της μόνωσής τους στην δεκαετία του 1940, οι ανοχές και τα κενά στην συναρμολόγηση των νέων μοντέλων είναι πλέον στα σύγχρονα επίπεδα. Θόρυβοι και νερά στο Freelander 2 και στο LR3 που πέρασαν από τα χέρια μου πολύ απλά δεν υπήρχαν. Αντε να δούμε και στα RaRo και RRS τί γίνεται.....
Στα Disco 1 και τα RaRoCl όμως διαρροές νερού και είσοδος αέρα στις υψηλές ταχύτητες υπήρχαν και εμείς οι ιδιοκτήτες τους τα ξέρουμε και έχουμ βρει τρόπους να τα περιορίζουμε/ελέγχουμε.
Αλήθεια στα Freelander 1, με εξαίρεση την ηλιοροφή, υπήρχε πρόβλημα στεγανότητας και εισόδου αέρα από τις πλαϊνές πόρτες????

------------------

Φίλε 4X4sc το πρόβλημα με τις πόρτες μπορεί να βελτιωθεί αν "φέρεις" την γωνία της πόρτας λίγο πιό μέσα. Η περιγραφή είναι κόσμια και ο ακριβέστερος και ψυχρός τρόπος αναφοράς στην διαδικασία είναι το στραβώνω ή στρεβλώνω καταλλήλως χωρίς όμως να φτάνουμε στο σημείο θα εμποδίζεται η άνετη διαδρομή ανόδου/καθόδου του παραθύρου. Θα σου έλεγα να ζητήσεις από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που το πας να στις ρυθμίσουν λίγο. Συνήθως μία μικρή πίεση του πλαισίου του παραθύρου προς το εσωτερικό του αυτοκινήτου στην επάνω εξωτερική γωνία του πλαισίου ή κάποια σχετική ρύθμιση του κλείστρου της κλειδαριάς της πόρτας που πιάνει επάνω στο αμάξωμα αρκεί. Ενα κόλπο των ιδιοκτητών είναι να ρυθμίζουν το κλείστρο με βγαλμένο το λάστιχο της τσιμούχας και μετά να την τοποθετούν.
Ομως μιά και το αυτοκίνητο είναι ακόμη στην εγγύηση θα σου πρότεινα να το αφήσεις το θέμα στο συνεργείο.

Οπως και να είναι όμως μην περιμένεις από τις πόρτες του Defender την στεγανότητα των πλαισίων και απουσία εισόδου αέρα που σε είχε συνηθίσει το Subaru. Εκτός και αν θελήσεις να ασχοληθείς σοβαρά μαζί του και να γίνει εφαρμογή πατεντών (όπως γίνεται με τα Disco 1 και RaRo Classic)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 24 Οκτ 2007, 07:46

Οχι ρε παιδια δεν δινω κανενα ελαφρυντικο σε ενα κατασκευαστη που ζηταει 40000 ευρω 13,6 εκ δραχμες περιπου,για ενα οχημα κατασκευης 2007 και κουσουρια 1948,που ειναι η εξελιξη και οι ανανεωσεις που κρατανε το κοστος ψηλα?
Ενταξει ως κατοχοι Land Rover εχουμε(και εγω μαζι) ΔΥΟ μετρα και σταθμα ως αναφορα τα αυτοκινητα,βλαβες και δυστροπιες που θα καταδικαζαμε σε αλλες μαρκες τα θεωρουμε χαρακτηρα(οπως πχ Ducati-KTM),αλλα οι πιο πολλοι εδω εχουμε παλαια οχηματα που κατασκευαζοντουσαν αλλες εποχες-νοτροπιες.
Γιατι να δωσουμε το 2007 ελαφρυντικα στην Land Rover-Ford?,επειδη διναμε στην Land Rover-BMW ή στην Land Rover-Honda?
Με λεφτα πληρωνονται οχι με αγαπη-φιλακια-αφοσιωση στην μαρκα..
Αλλα αν δεν πειραζει τον ιδιοκτητη,εμενα μου περισσευει,απλως απορω που μονο εγω γκρινιαξα-ζω..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες