Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Διαρκεια ζωης ΜΡΙ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Νοέμ 2007, 07:33

discoman έγραψε:υπερβολες .κατα γενικη στατιστικη αναλογα και το σκισιμο απο 150 με 200 χιλιαδες εχουν χτυμπησει μπιελα τουλαχιστον το 90 τις εκατο και οχι γιατι δεν ειναι καλο το μοτερ αλλα ειναι λιγο και υποφερει . λογια μαστορα εξειδικευμενου. Εδω γιαπωνεζικα μοτερ και στα 300 θελουν ρεκτιφιε θα τρελαθουμε τωρα .


Συνόνοματε καλημέρα,

το πρόβλημα όμως ουσιαστικά οφείλεται όχι στον κινητήρα αλλά στην ελλειπή ή κακή συντήρηση (κυρίως αλλαγές λαδιών/φίλτρων/ιμαντών) και/ή στον κακό τρόπο οδήγησης/χρήσης του αυτοκινήτου.

Να μου πεις ότι το κιβώτιο έχει συγκεκριμένη διάρκεια ζωής και μετά απαιτεί ανακατασκευή εκεί θα συμφωνήσω. Ιδίως αν χρησιμοποιείται το ATF ή το MTF94.

Χαιρετώ
pantg
 

( και διάρκεια ζωής κιβωτίων...)

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 13 Νοέμ 2007, 09:35

pantg έγραψε:
το πρόβλημα όμως ουσιαστικά οφείλεται όχι στον κινητήρα αλλά στην ελλειπή ή κακή συντήρηση (κυρίως αλλαγές λαδιών/φίλτρων/ιμαντών) και/ή στον κακό τρόπο οδήγησης/χρήσης του αυτοκινήτου.

Να μου πεις ότι το κιβώτιο έχει συγκεκριμένη διάρκεια ζωής και μετά απαιτεί ανακατασκευή εκεί θα συμφωνήσω. Ιδίως αν χρησιμοποιείται το ATF ή το MTF94.

Χαιρετώ


Δεν συμφωνώ με την συγκεκριμένη διάρκεια ζωής στα κιβώτια.

Υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος οδήγησης-σεβασμού που αν ακολουθείται τότε το κιβώτιο μπορεί να ζήσει καλά και ευτυχισμένο για πολλά χρόνια, εκτός αν πάθει την νόσο του ρουλεμάν πριζ-ντιρέκτ (του έξω από το κιβώτιο) το οποίο απαιτεί βέβαια κατέβασμα αλλά όχι επισκευή κιβωτίου.

Δεν ξέρω και για αυτό αν ισχύει μόνο για τα καινούρια R380 ή και για τα LT77, δεν έχω δεί το μήκος της πριζ-ντιρέκτ του LT77 στο MPI...

Εγώ πάντως πήρα το disco με 135k χλμ με επισκευασμένο LT77 στα 95k περίπου (ρουλεμάν γρανάζια κλπ, όλα γνήσια ανταλλακτικά από εξουσιοδοτημένο). Από την ώρα που το πήρα είχε κάνει δηλαδή επισκευασμένο και άλλα 40k χλμ, δηλαδή σχεδόν την μισή του ζωή σχετικά με τη χρήση που είχε πρίν και είχε ήδη κάποια προβλήματα (συγχρονιζέ δευτέρας, χαλαρή σχετικά αίσθηση κουμπώματος των ταχυτήτων και αρκετό τρέμουλο στο λεβιέ).

Εχει φτάσει τώρα 300k χλμ και η κατάστασή του παρεμένει σταθερή όπως όταν το πήρα, χωρίς καμμία επιδείνωση, με μικρή καλυτέρευση των προβλημάτων συγχονιστών με το γνωστό REDLINE MTL με αλλαγές λιπαντικού κάθε χρόνο (περίπου 20k χλμ)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Νοέμ 2007, 13:29

Μανώλη καλημέρα,

είδες που τελικά συμφωνούμε και ΔΕΝ διαφωνούμε?????

Το σημείο δικής σου αναφοράς στο REDLINE και της δικής μου συγκεκριμένης αναφοράς στο ATF και το MTF94 είναι που κάνει την διαφορά και αυτό που αρχικά μοιάζει σαν μη συμφωνία μεταξύ ημών γίνεται τελικά κοινά αποδεκτή άποψη.

Για να είμαι πιό σαφής θεωρώ ότι το λιπαντικό είναι που κάνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά τελικά στην διάρκεια ζωής των κιβωτίων.
Οπως και η θερμοκρασία λειτουργίας τους και η χρήση τους σε πολύωρα ταξίδια με υψηλές ταχύτητες και παρατεταμένη διάρκεια. Καθώς και η ύπαρξη ποδιών χωρίς τρύπες εμπρος από τον εμπρός άξονα (κάτι που έχουμε διαπιστώσει κατ' επανάληψη οι ιδιοκτήτες των CT Discos και Defender 110)

To ίδιο αναφέρεις όμως και εσύ και για αυτό και λέω ότι τελικά συμφωνούμε και δεν έχουμε διαφορετική άποψη.

Και πολύ σωστά αναφέρεις και την συχνή αλλαγή των λιπαντικών. Κάτι που ισχύει και για τα λιπαντικά στα διαφορικά και δυστυχώς πολλοί λίγοι ιδιοκτήτες κάνουν.

Για το θέμα των συγχρονιστών το μόνο που μπορώ να σκεφθώ είναι η ηλικία του πραγματικού σχεδιασμού των κιβωτίων αυτών και ίσως και η πιθανή επιλογή μαλακού κράματος μετάλλου έτσι ώστε να φθείρονται οι συγχρονιστές και όχι τα κεντρικά γρανάζια.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 13 Νοέμ 2007, 17:48

Το δικο μου μοτερ ανοιχτηκε στις 151.000χλμ - βασικα βγηκε το καπακι,για διαρροες απο φλαντζα κεφαλης,αλλαχτηκαν και τσιμουχακια βαλβιδων επ'ευκαιριας κατι αλλες τσιμουχες,λουρια κλπ.
Οι κυλινδροι ηταν σε παρα πολυ καλη κατασταση,δεν αλλαξα ελατηρια εμβολων καν(δεν χρειαζοτανε!).
Εκτοτε σταματησε και μια μικρη καταναλωση λαδιου που ειχα(λιγο οι διαρροες,λιγο τα τσιμουχακια βαλβιδων..)
Και η ζωη(του μοτερ ) συνεχιζεται..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 13 Νοέμ 2007, 22:05

Ιδίως αν χρησιμοποιείται το ATF ή το MTF94.

Παντελη μηπως μπορεις να το εξηγησεις λιγο?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Νοέμ 2007, 07:32

Mανώλη καλημέρα,

ρίξε μια ματιά αν θέλεις σε αυτή τη σειρά καταχωρήσεων με θέμα τα λιπαντικά.

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtop ... dline.html

Οι ευχαριστίες για τις πληροφορίες που περιέχονται εκεί ανήκουν στον Γιώργο (freelander), το συνονόματό σου (ekarpod) για τις προτάσεις τους και δοκιμές τους στο redline και στον παλαιό φίλο Νίκο από την Πάτρα (που έχουμε και καιρό να τον ακούσουμε από τότε που πούλησε το Disco του)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 16 Νοέμ 2007, 00:09

εδω πειραματιζομαστε πλεον . κανενα συνεργειο δεν θα σου πει αυτα και βεβαια αν πεις οτι αυτο το ειπε ο ταδε που γνωριζει θα ακουσεις διαφορετικες γνωμες απο ολους . εχει κανταντησει δηλ τα lr να ειναι κατι σνα πειραματοζωα , μαλλον θα επρεπε να εχουμε στατιστικη υπηρεσια .
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Νοέμ 2007, 07:47

Συνονόματε καλημέρα,

μην ξεχνας και έναν σημαντικότατο παράγοντα.
Οτι εδώ και περίπου τρεις δεκαετίες η τακτική των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι να κατασκευάζουν εξαρτήματα με αναμενόμενο χρόνο ζωής΄.
Αυτό εξυπηρετεί τόσο τις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, όσο και τις βιομηχανίες που τις προμηθεύουν με εξαρτήματα, τα συνεργεία και τα καταστήματα που πωλούν τα ανταλλακτικά.

Αυτό που λένε στην αγορά "το χρήμα πρέπει να κινείται"

Εμείς στο φόρουμ αυτό, και στα άλλα σχετικά, προσπαθούμε σαν ιδιοκτήτες να βρίσκουμε τρόπους να παρατείνουμε την ζωή των εξαρτημάτων που αποτελούν τα αυτοκίνητά μας και να τα βελτιώνουμε.

Οσον αφορά την χρήση των συγκεκριμένων λιπαντικών από την Land Rover το ATF το χρησιμοποιούσε επί δεκαετίες. Η αλλαγή στο MTF94 έχει πιστεύω σχέση με την εμπλοκή της Ford στην αλυσίδα παροχής εξαρτημάτων και λιπαντικών στο αγαπημένο (αγάπη και μίσος είναι πολύ κοντά ε?) εργοστάσιο. Σίγουρα το MTF94 έχει δώσει σαφώς καλύτερα αποτελέσματα στα πιό καινούργια κιβώτια. Ομως όπως σε κάθε πράγμα ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ και κάτι καλύτερο (όπως και κάτι χειρότερο)
Αυτό που προτάθηκε από τον Γιώργο και τον Μανώλη έχει δώσει εξαιρετικά καλά αποτελέσματα όχι μόνο στα δικά μας αυτοκίνητα αλλά και σε άλλα πολύ πιό δυνατά οχήματα και συστήματα μετάδοσης με σαφώς μεγαλύτερες απαιτήσεις.

Οπως έχει ήδη αναφερθεί σε δικό μου αυτοκίνητο LR δεν τα έχω δοκιμάσει. Πρόκειται όμως σύντομα (στην επομένη αλλαγή λιπαντικών) να τα βάλω και ελπίζω να δουλέψουν σωστά.
Το MTF94 στο κιβώτιο της χειροκίνητης καμήλας ήδη δούλεψε πάρα πολύ καλά.

Οσον αφορά το σχόλιο για τα "πειραματόζωα" απλώς σκέψου ότι αν μερικοί από εμάς δεν κάναμε ακριβώς αυτό, διαδικτυακοί τόποι σαν το φόρουμ μας δεν θα είχαν και κάτι ενδιαφέρον να αναφέρουν......
Το ότι βρισκόμαστε εδώ και συζητάμε για το πώς να φροντίζουμε καλύτερα τα αυτοκίνητά μας οφείλεται στο ότι αρκετά από τα μέλη "ψάχνονται" και πειραματίζονται και θέλουν να μοιράζονται τις επιτυχίες και τις αποτυχίες τους.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 16 Νοέμ 2007, 11:19

pantg έγραψε:Το ότι βρισκόμαστε εδώ και συζητάμε για το πώς να φροντίζουμε καλύτερα τα αυτοκίνητά μας οφείλεται στο ότι αρκετά από τα μέλη "ψάχνονται" και πειραματίζονται και θέλουν να μοιράζονται τις επιτυχίες και τις αποτυχίες τους.
Καλημέρα,
όπως έχω ξαναγράψει στο παρελθόν.. εγώ προσωπικά άρχισα να βρίσκομαι εδώ και να ψάχνομαι με προχωρημένα λιπαντικά, βελτιώσεις και τεχνικές οδηγίες όταν κατάλαβα οτι αν το αφήσω το πράγμα στη μοίρα του-σαν ένα κανονικό αυτοκίνητο- θα διαλυθεί σύντομα αυτό και η τσέπη μου μαζί.
Διαφορετικά, άν ο άγγλος δεν ήταν ασθενής και δούλευαν όλα σε λογικά πλαίσια φθοράς και αντικατάστασης δεν θα είχα κανένα λόγο να βγάζω τα μάτια μου στο νετ και να κάνω φίλο τον Dave, την Caroline, την Freeda και τ' άλλα παιδιά απ'το νησί.
Πιστεύω οτι ένα μεγάλο ποσοστό του γενικού ψαξίματος προκύπτει όχι τόσο για τη βελτίωση της λειτουργίας των αυτοκινήτων μας αλλά για τη παράταση της λειτουργίας τους.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 16 Νοέμ 2007, 11:36

Freelander έγραψε:
pantg έγραψε:Το ότι βρισκόμαστε εδώ και συζητάμε για το πώς να φροντίζουμε καλύτερα τα αυτοκίνητά μας οφείλεται στο ότι αρκετά από τα μέλη "ψάχνονται" και πειραματίζονται και θέλουν να μοιράζονται τις επιτυχίες και τις αποτυχίες τους.
Καλημέρα,
όπως έχω ξαναγράψει στο παρελθόν.. εγώ προσωπικά άρχισα να βρίσκομαι εδώ και να ψάχνομαι με προχωρημένα λιπαντικά, βελτιώσεις και τεχνικές οδηγίες όταν κατάλαβα οτι αν το αφήσω το πράγμα στη μοίρα του-σαν ένα κανονικό αυτοκίνητο- θα διαλυθεί σύντομα αυτό και η τσέπη μου μαζί.
Διαφορετικά, άν ο άγγλος δεν ήταν ασθενής και δούλευαν όλα σε λογικά πλαίσια φθοράς και αντικατάστασης δεν θα είχα κανένα λόγο να βγάζω τα μάτια μου στο νετ και να κάνω φίλο τον Dave, την Caroline, την Freeda και τ' άλλα παιδιά απ'το νησί.
Πιστεύω οτι ένα μεγάλο ποσοστό του γενικού ψαξίματος προκύπτει όχι τόσο για τη βελτίωση της λειτουργίας των αυτοκινήτων μας αλλά για τη παράταση της λειτουργίας τους.



Ετσι ειναι,τι λιπαντικα σπεσιαλ και παραμυθια,το χρεπι δουλευει 23 χρονια σε χειριστες συνθηκες με λιπαντικα χυμα απο βαρελι που αλαζονται καθε 10ετια περιπου και μεχρι τωρα δεν εχει βγαλει προβλημα σαζμαν η διαφορικων.
Μετα απο χιλιομετρα ο λεβιες ταχυτητων καιει αλλα προβλημα μηδεν.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 16 Νοέμ 2007, 12:26

Μάλλον ενισχύει τη λειτουργία του καλοριφέρ!!!!
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Νοέμ 2007, 13:57

Bαγγέλη γειά,

μιλάς όμως ως ιδιοκτήτης ενός Land Rover από αυτά που "έκτισαν" το όνομα της εταιρείας και τα οποία κατασκευάζονταν για να αντέχουν χρόνια και σε συνθήκες κακές, τόσο από πλευράς χρήσης όσο και συντήρησης.
Αν και αν κοιτάξεις το αυθεντικό εγχειρίδιο ιδιοκτήτη θα δεις ότι έχει ΕΚΤΕΝΕΣΤΑΤΗ ανάλυση των απαιτουμένων ενεργειών, λιπαντικών κλπ για την σωστή και τακτική συντήρησή του.

Τα αυτοκίνητα από τα μέσα της δεκαετίας του '80 και μετά έγιναν σαφώς υποδεέστερα από πλευράς αντοχής στο χρόνο και αυτό ισχύει για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες και όχι μόνο για τα Landies.

------------

Tάσο είδες πόσο σοφά ενεργούσε ο Εγγλέζος. Αυξησε την επιφάνεια αποβολής θερμότητας μέσα στην καμπίνα και ιδίως κοντά στο πόδι και τα χέρι οδηγού και συνοδηγού (πλάκα κάνω........)

-----------

Γιώργο η ανάγκη για πειραματισμούς, ψάξιμο και προσωπική εργασία είναι κάτι που πάντα ξεχώριζε τα Landies από τα περισσότερα αυτοκίνητα. Το ίδιο άλλωστε συνέβαινε και με τα Alfa Romeo.
Yπάρχει μία ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ διαφορά ανάμεσα στον ιδιοκτήτη Land Rover που αγοράζει το αυτοκίνητο αυτό για το όνομά του, τις δυνατότητες που έχει ακούσει ότι αυτό έχει και για το εξωτερικό του σουλούπι, ή τον μικρό σε κυβισμό κινητήρα του αλλά τις καλές επιδόσεις στο δρόμο (τον συνηθισμένο δηλαδή ιδιοκτήτη Freelander ή Discovery Mpi) ή τον ιδιοκτήτη που έχει αγοράσει ή αγοράζει ένα Land Rover ή Range Rover σαν οπτικό δείγμα της "κοινωνικής καταξίωσής" του και τον συνειδητοποιημένο ιδιοκτήτη που γνωρίζει εκ των προτέρων ότι αγοράζει ένα αυτοκίνητο που θα του ζητάει χρήματα, χρόνο και χώρο (και ένα δεύτερο αυτοκίνητο τουλάχιστον) και θα του δίνει μία ψηλή θέση οδήγησης, ένα γεροφτιαγμένο όχημα που θα προστατεύει την οικογένεια του ακόμη και σε βάρος των άλλων οχημάτων στο δρόμο (να είμαστε ειλικρινείς ε???) και τις πάνω του μέσου (για να είμαστε συντηρητικοί) ικανότητες στο δρόμο και εκτός του δρόμου που όλοι έχουμε μάθει να περιμένουμε από τα Landies.

Το Freelander (από το οποίο έχεις και την εμπειρία που έχεις με τα Landies) καλώς ή κακώς βγήκε όπως βγήκε στην αγορά, δημιούργησε το καλό και κακό όνομα που έχει, ταλαιπώρησε αλλά και ευχαριστησε τους ιδιοκτήτες του και έκανε φίλους και φανατικούς εχθρούς τόσο για το ίδιο το μοντέλο αυτό όσο και για την εταιρεία που το κατασκεύασε. Τώρα όμως ανήκει στο παρελθόν όσο και η πιό πάνω περιγραφή της διαφοράς ανάμεσα στον απλό ιδιοκτήτη και τον συνειδητοποιημένο.
Πόσο αυτό θα λειτουργήσει θετικά για τις πωλήσεις της εταιρείας μακροπρόθεσμα είναι ανοικτό σε συζήτηση.
Αυτό το οποίο πάντως φαίνεται να συμβαίνει είναι ότι σε αυτή τη χρονική περίοδο η εταιρεία πουλάει τόσα αυτοκίνητα όσο ποτέ άλλοτε και η ποιότητα κατασκευής των αυτοκινήτων της κάνει ακόμη και τους συνειδητοποιημένους πελάτες που θα τους άρεσε να "σκαλίσουν" τα Landies τους να μην έχουν την ευκαιρία να το κάνουν αυτό (άσε που δεν μπορείς και να θέλεις, αν δεν έχεις διαγνωστικό. Αλλά αυτό λύνεται εύκολα και σχετικά φθηνά.....)

Χαιρετώ
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες