pantg έγραψε:
το πρόβλημα όμως ουσιαστικά οφείλεται όχι στον κινητήρα αλλά στην ελλειπή ή κακή συντήρηση (κυρίως αλλαγές λαδιών/φίλτρων/ιμαντών) και/ή στον κακό τρόπο οδήγησης/χρήσης του αυτοκινήτου.
Να μου πεις ότι το κιβώτιο έχει συγκεκριμένη διάρκεια ζωής και μετά απαιτεί ανακατασκευή εκεί θα συμφωνήσω. Ιδίως αν χρησιμοποιείται το ATF ή το MTF94.
Χαιρετώ
Δεν συμφωνώ με την συγκεκριμένη διάρκεια ζωής στα κιβώτια.
Υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος οδήγησης-σεβασμού που αν ακολουθείται τότε το κιβώτιο μπορεί να ζήσει καλά και ευτυχισμένο για πολλά χρόνια, εκτός αν πάθει την νόσο του ρουλεμάν πριζ-ντιρέκτ (του έξω από το κιβώτιο) το οποίο απαιτεί βέβαια κατέβασμα αλλά όχι επισκευή κιβωτίου.
Δεν ξέρω και για αυτό αν ισχύει μόνο για τα καινούρια R380 ή και για τα LT77, δεν έχω δεί το μήκος της πριζ-ντιρέκτ του LT77 στο MPI...
Εγώ πάντως πήρα το disco με 135k χλμ με επισκευασμένο LT77 στα 95k περίπου (ρουλεμάν γρανάζια κλπ, όλα γνήσια ανταλλακτικά από εξουσιοδοτημένο). Από την ώρα που το πήρα είχε κάνει δηλαδή επισκευασμένο και άλλα 40k χλμ, δηλαδή σχεδόν την μισή του ζωή σχετικά με τη χρήση που είχε πρίν και είχε ήδη κάποια προβλήματα (συγχρονιζέ δευτέρας, χαλαρή σχετικά αίσθηση κουμπώματος των ταχυτήτων και αρκετό τρέμουλο στο λεβιέ).
Εχει φτάσει τώρα 300k χλμ και η κατάστασή του παρεμένει σταθερή όπως όταν το πήρα, χωρίς καμμία επιδείνωση, με μικρή καλυτέρευση των προβλημάτων συγχονιστών με το γνωστό REDLINE MTL με αλλαγές λιπαντικού κάθε χρόνο (περίπου 20k χλμ)