pirouni έγραψε:Σκεφτομαι να βαλω τα coooper S/T αλλα θα πρεπει να αλλαξω διασταση απο 235/65/17 σε 245/70/17.Εχει δοκιμασει κανει το συγκεκριμενο λαστιχο και ποια η γνωμη σας για την αλλαγη διαστασης?
Φίλε pirouni καλημέρα,
πάρα πολλές και ιδιαίτερα χρήσιμες πληροφορίες για το Disco3 θα βρεις στο
www.disco3.co.uk.
Ο καλύτερος βελτιωτής για τα Disco 3 βρίσκεται στο
www.matzker.de
Tώρα όσον αφορά την διάσταση που αναφέρεις να θυμάσαι ότι το μεγαλύτερο πλάτος δεν είναι πάντα καλύτερο.
Προτίμησε μία λύση που θα σου διατηρήσει το ύψος του μάγουλου του ελαστικού και θα σου μειώσει λίγο το πλάτος του.
Το σημείο που αναφέρει πολύ σωστά ο Vaggelis αναφορικά με τις αλυσίδες θα πρέπει επίσης να το προσέξεις ιδιαίτερα καθώς το Disco 3 είναι βαρύ και ογκώδες αυτοκίνητο και οι αλυσίδες, παρόλο το DSC, το traction control και το Terrain Response χρειάζονται πάντα ιδίως όταν υπάρχει πάγος και ακόμη περισσότερο με χωμάτινα λάστιχα.
Για σαφώς χωμάτινο προσανατολισμό η καλύτερη διαθέσιμη λύση για τα Discovery 3 ακούει στο όνομα Cooper STT ή στα GoodYear MTR (τα οποία χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα του G4, αλλά είναι πολύ ακριβότερα και χρειάζονται και άλλες ζάντες αν θυμάμαι καλά). Τα STT έχουν δώσει πολύ καλά αποτελέσματα και στο δρόμο. Τα MTR αντίθετα βλέπουν δρόμο και αρχίζουν τις πιρουέτες.
Αξίζει να μιλήσεις με τον Σπύρο Κολτσίδα στην ROVERLAND ΓΚΑΜΠΛΕΤΣΑΣ (εξουσιοδοτημένο συνεργείο της LR για την Βόρεια Αττική) για το κιτ κατ' επιλογήν περαιρέτω ανύψωσης και χαμηλώματος του αυτοκινήτου σου, τα ελληνικής κατασκευής σαφώς καλύτερα αμορτισέρ (θα γίνει σύντομα παρουσίασή τους σε ελληνικό περιοδικό και θα πωλούνται και στο εξωτερικό μετά από την ουσιαστική και εκτενέστατη δοκιμή τους στο Discovery 3 του Ακη Τεμπερίδη που κάνει το γύρο του κόσμου αυτή την περίοδο), το κιτ με τις ποδιές προστασίας (είτε εργοστασιακές είτε ανεξάρτητου κατασκευαστή) και το σύστημα του εργάτη (είτε εργοστασιακό φανερό είτε κρυφό από ανεξάρτητο κατασκευαστή/βελτιωτή) καθώς και το κιτ αύξησης ιπποδύναμης (αν το αυτοκίνητό σου είναι πετρελαιοκίνητο) και το σύστημα που καταργεί τον περιοριστή τελικής ταχύτητας (speed unlimiter) Eίναι ο αντιπρόσωπος της MATZKER (μαζί με τον υπογράφοντα)
Xαιρετώ